quote:
Misschien is Brugge nog wel leuker dan Brussel?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zeker. Gent en Brugge ook.
Wat Erik zegt. De taal van de liefde overwint alles.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:42 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Hmm ja zit nu een beetje te twijfelen tussen Brussel en Dusseldrof, ik spreek alleen voor geen meter duits dus dan toch maar Brussel
Ja, maar dan moet je dus waarschijnlijk wel uitstappen om uit te checken, want anders blijf je ingecheckt en krijg je dat hele gezeur weer..quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:51 schreef Ties02 het volgende:
van tevoren kaartje halen, via internet ofzo
tenminste zo zie ik die internationale reizigers dat altijd doen
Succes morgen!quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:51 schreef Ties02 het volgende:
van tevoren kaartje halen, via internet ofzo
tenminste zo zie ik die internationale reizigers dat altijd doen
Sterkte man! En succes morgen!quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dankje, jij ook
Ik leer nog even door
je hoeft niet in te checken als je internationaal reist.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:53 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je dus waarschijnlijk wel uitstappen om uit te checken, want anders blijf je ingecheckt en krijg je dat hele gezeur weer..
Ik vond Brugge heel mooiquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:46 schreef Letstalk het volgende:
[..]
[..]
Misschien is Brugge nog wel leuker dan Brussel?
Ja, dan betaal ik dus de hele reis, dat is toch zonde van het geld?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
je hoeft niet in te checken als je internationaal reist.
Ja, getver! Ga je morgen ook in de UB zitten?quote:
Was dat geen Brugge te ver?quote:
Als je je kaartje koop selecteer je ns traject gratisquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:20 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, dan betaal ik dus de hele reis, dat is toch zonde van het geld?
[..]
Ja, getver! Ga je morgen ook in de UB zitten?
Nee... Ik woon ook niet in Groningen en daarnaast vind ik de UB niks.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:20 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, dan betaal ik dus de hele reis, dat is toch zonde van het geld?
[..]
Ja, getver! Ga je morgen ook in de UB zitten?
Ah ja, nu ik op de kaart kijk snap ik enigzins waarom het zo duur is.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je je kaartje koop selecteer je ns traject gratis
waar ging je ook alweer heen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:22 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ah ja, nu ik op de kaart kijk snap ik enigzins waarom het zo duur is.
Hoe kun je de UB nou niets vinden?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee... Ik woon ook niet in Groningen en daarnaast vind ik de UB niks.
True story!quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:22 schreef Valid het volgende:
[..]
Vooral nu het daar zo afgrijselijk druk is (schat ik zo in).
Ken je die facebook pagina al ?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:22 schreef Valid het volgende:
[..]
Vooral nu het daar zo afgrijselijk druk is (schat ik zo in).
go pass van de nmbs.quote:
Pond?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
go pass van de nmbs.
Of als je echt pauper wil doen, daar hou ik van
Trein naar vlissingen, naar breskes met de pond en dan de bus naar brugge
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:24 schreef Paxcon het volgende:
Ik zag vandaag dat iemand dat geliked had.
Iets over dat mensen met een laptop hun trackpad moeten gebruiken en niet een muis moeten gebruiken, omdat de klikjes irritant zijn...
Ik weet dat het hier gevoelig ligt, maar dat is echt autistischAls je je daar aan stoort moet je namelijk gewoon thuisblijven.
Dit soort dingenquote:"Hee leukerd tegenover mij op de tweede, ja jij ja met die zwarte haren en je blauwe vest, we kijken al de hele tijd naar elkaar, nog even en ik vraag je nummer..."
Haa ik doe hetzelfde, waarom rechtsgeschiedenis niet meteen dan?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:27 schreef Valid het volgende:
Succes morgen met straf 2! Ik doe hem zelf nu niet, pas in de herkansing (9 bestuurs, 23 straf, 31 geschiedenis).
lache tochquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[..]
Dit soort dingenecht kansloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |