SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh kijk dat scheelt. Wat ga je zaterdag doen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jep.
Maar vandaag en morgen gelukkig maar 5 uurtjes ofzo. En zaterdag een leuke dag![]()
![]()
Je scheert je benen ook vinniie?
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Familie van Bigfoot?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je hebt duidelijk geen idee wat een werk dat is.
Uitkleden, douche aanzetten, er onder stappen, mn haar wassen, mn haar uitspoelen, cremespoeling erin, mezelf overal scheren, mezelf wassen, cremespoeling eruit spoelen, kraan uitdraaien, mezelf helemaal afdrogen, mn haar proberen door te kammen, restanten make up eraf poetsen enzo..Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Yes!quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
School in Amersfoort? Studie-iets, of...?Iemand zien die ik al heel lang niet heb gezienquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh kijk dat scheelt. Wat ga je zaterdag doen?
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Mja, doorkammen met cremespoeling heeft toch geen nut bij mij, blijft een bos klitten
Keukenfolie is hier gister getest, werkte goed (spalk ivm tennisarm eega)quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
Vanavond douchen... met een plastic zak op mijn rugProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jij post er al een tijdje toch? Nee, is vrij recent. Door een zeker heerschap met een pooltafel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan was dat vast voor ik er ging postenJij mag wel blijven.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ben ik ook een uitzondering?
Ik wil blijven.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nee, maar wel waar nodigquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Je scheert je benen ook vinniie?.
![]()
Oh, dat is wel leuk jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yes!
[..]
Iemand zien die ik al heel lang niet heb gezien.
![]()
nee, ik walg van haarquote:
Mijn school/studie zit ook in Amersfoort tegenwoordig!quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yes!
[..]
Iemand zien die ik al heel lang niet heb gezien![]()
Tevens, ga ik nu echt eens wat nuttigs doen.
Ik heb zo erg zitten SOG-gen dat ik zelfs nieuwe veters in mijn schoenen heb gedaan.
Tot later.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij post er al een tijdje toch? Nee, is vrij recent. Door een zeker heerschap met een pooltafel.
[..]
Jij mag wel blijven.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ah!quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij post er al een tijdje toch? Nee, is vrij recent. Door een zeker heerschap met een pooltafel.
Ja, ik post er al een tijdje inderdaad. Maar dan ken je me dus..
Top tipquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Keukenfolie is hier gister getest, werkte goed (spalk ivm tennisarm eega)![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij post er al een tijdje toch? Nee, is vrij recent. Door een zeker heerschap met een pooltafel.![]()
quote:![]()
![]()
![]()
douchen is toch juist genieten!
kraan open draaien
onder de hete douche stappen
shampoo met een fijn geurtje door je haar
uitspoelen
ff lekker wassen
20 minuten genieten van het hete water
oke en dan begint de drama![]()
![]()
benen scheren is kut. Vooral als je haartjes zo blond zijn dat je ze niet eens ziet op je melkflessenquote:
Dikke pret ook om samen te doen en ehm, het is ook leuk om te misbruiken bleekquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Awesome! HU toevallig?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn school/studie zit ook in Amersfoort tegenwoordig!
Dan gok ik dat je Pedagogiek studeert?
Doegquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tevens, ga ik nu echt eens wat nuttigs doen.
Ik heb zo erg zitten SOG-gen dat ik zelfs nieuwe veters in mijn schoenen heb gedaan.
Tot later.![]()
Heren dames, ff kijken, blijft toch erg mooi dit lied en de clip erbij![]()
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Geen ervaring mee, en zal ik nooit krijgen ookquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
benen scheren is kut. Vooral als je haartjes zo blond zijn dat je ze niet eens ziet op je melkflessen. Moet je maar niet blond zijn
.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: