quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niks? Het viel me alleen ook al op dat 'ie voor de zoveelste keer dat deel van z'n face post.
The Department of Redundancy Department.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh jaeigenlijk hebben we hier ook departments
internationaal jwz
quote:
Tenminste één persoon die het kon waarderen dan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond het huehuehue -gedeelte best tof.
Beter dan die hysterie van haar, afgewisseld met die narcistische persoonlijkheidsstoornis.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Maar wel allemaal burgerlijk gelul over wat ze toch vandaag weer hebben meegemaakt op kantoor
Als je nou zelf zo makkeiljk was met je foto, en dan bedoel ik meer dan alleen je koortslipjes... maar de rest ook.. dan had ik er geen moeite mee, maar iemand die zo anoniem wil blijven en dan dit posten is gewoon teleurstellend.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vond het idee wel goed, alleen de uitvoering is wat minder.
Hoezo 'wat moet jij nou weer' eigenlijk, omdat ik jou toevallig quote? En waarom zou ik dom zijn?quote:
Memories.quote:
VE kan er anders ook wat van. Van dat 'muehehe' welteverstaan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beter dan die hysterie van haar, afgewisseld met die narcistische persoonlijkheidsstoornis.
Oh, oké.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je nou zelf zo makkeiljk was met je foto, en dan bedoel ik meer dan alleen je koortslipjes... maar de rest ook.. dan had ik er geen moeite mee, maar iemand die zo anoniem wil blijven en dan dit posten is gewoon teleurstellend.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je nou zelf zo makkeiljk was met je foto, en dan bedoel ik meer dan alleen je koortslipjes...
Zo gebeurt er tenminste nog wat op de foks, nu moet ik naar saaie gesprekken kijken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beter dan die hysterie van haar, afgewisseld met die narcistische persoonlijkheidsstoornis.
omdat je zwart bent natuurlijk, vas is racistquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoezo 'wat moet jij nou weer' eigenlijk, omdat ik jou toevallig quote? En waarom zou ik dom zijn?
Ja toch? Met David Guetta.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:19 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wat?is dat een nummer van hem?
ff checkenquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja toch? Met David Guetta.
Of ben ik nou gek?
Is moeilijk zoeken naar 'string' op Google, ja.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Best gay dat je hier specifiek naar hebt gezocht..
Ah, bedankt voor die 2e zin, mijn nieuwe 2013 fokvriendje.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:19 schreef Germano het volgende:
[..]
VE kan er anders ook wat van. Van dat 'muehehe' welteverstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |