Echt 1 van de grotere SPIJTMOMENTEN uit mijn levenquote:
Met schnor?quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lol, er komt hier zo'n turk met een strakke broek binnenhuppelen.
Zal ik hem proberen te vangen?
Hoeveel katten heb jij al de sloot in gedonderd sinds die opmerking over kattengifjes ?quote:
vas komt dus uit frieslandquote:
Niet op zn gezicht in ieder geval.quote:
13.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel katten heb jij al de sloot in gedonderd sinds die opmerking over kattengifjes ?
Ja hoi ..quote:
Ze heeft daar allemaal familiequote:
beetje david vs goliathquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lol, er komt hier zo'n turk met een strakke broek binnenhuppelen.
Zal ik hem proberen te vangen?
indd, ook van die tuinbroek-dragersquote:
Nee.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt 1 van de grotere SPIJTMOMENTEN uit mijn leven
Iedereen heeft wel eens zoiets gehad toch?
M'n tante woont daar ja maar die is gewoon in Noord-Holland geboren en getoguh.quote:
Ik zal je uit je van je waanidee verlossen, kleuterquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
je ziet toch niks... je kin zit er voor.
hahahaha oh... ik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik jouw katapult lenen dan?quote:
froger?quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kloptdoet mij denken aan een zeer vervelende 'in dubio' van paar jaar terug:
Maat van mij had een meid leren kennen uit Friesland en haar vriendin zag mij wel zitten en zij leek echt super op Natasha![]()
srs.
Nooit op avances ingegaan omdat zo anti friesland
Na paar maanden spijt, had ze nieuwe vriend...
HUILEN JONGE
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik zal je uit je van je waanidee verlossen, kleuter.
Post je voor de 100ste keer een foto van je lippenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee vandaag 'op kantoor', morgen thuis.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hoi ..
Hoe laat mag jij weg? Of ben jij zo'n thuiswerker?
[..]
Altijd mooi dat je de drang hebt om te bewijzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beste kin btwVast wel, maar je geheugen is gewoon kut.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee.
[..]
M'n tante woont daar ja maar die is gewoon in Noord-Holland geboren en getoguh.Nasty.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Daar ging het niet om, maar wel apart dat je ze opmerkt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Post je voor de 100ste keer een foto van je lippen
[..]
HAHAHAHAHHAHA BEN JIJ DIT?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Omdat jij zo'n twisted mind hebt en niets kan aannemen zonder bewijs.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Altijd mooi dat je de drang hebt om te bewijzen![]()
Beste kin btw
Nee zeg ik tochquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
Vast wel, maar je geheugen is gewoon kut.
Zululippenquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Daar ging het niet om, maar wel apart dat je ze opmerkt.
Beddingfieldquote:
Accent ms beetje, maar wacht maar tot een bloedmooie blonde frieschin in ene tegen je gaat praten met zo'n boerentrien stem in vol ornaat frieschquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:05 schreef WAHRHEIT het volgende:
Fries accent vind ik wel geil eigenlijk
Dacht dat het aan mij lagquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Post je voor de 100ste keer een foto van je lippen
Je kunt er vannacht vast niet van slapen.quote:
Komt allemaal goed.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
een dag langer zonder haar kon ik niet uiithouden
Hahaha ok, laat je niet kennen jonge Chinhauhauquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Omdat jij zo'n twisted mind hebt en niets kan aannemen zonder bewijs.
Oh, maar jij.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dacht dat het aan mij lag.
Klopt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je kunt er vannacht vast niet van slapen.
Wat moet jij nou weer he, pussyquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dacht dat het aan mij lag.
onmogelijk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:05 schreef WAHRHEIT het volgende:
Fries accent vind ik wel geil eigenlijk
Je zegt wel meer. Doeiquote:
O ja.. je christencollega's..quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
nee vandaag 'op kantoor', morgen thuis.
Niks? Het viel me alleen ook al op dat 'ie voor de zoveelste keer dat deel van z'n face postquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat moet jij nou weer he, pussy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |