Ja, doei Elfstedentocht..quote:
Hahahaquote:
Vas heeft een schelp op haar binnenbeen laten tatoeėren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wat zou je doen"quote:
Ja ik vertel nooit sprookjesquote:
Oh no...quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar wil niemand mee vergeleken worden
quote:
4everblACKEyed EN DqOD hBbn op 35 dcMbr EEn VeT lekkere STiprtIj gehAD jU WeEt ToCH!!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En terecht, je moet gewoon normaal beschaafd Nederlands praten.
Over normaal en beschaafd Nederlands gesproken..
Er wordt Limburgs geluld tegenover me door die kale psycho..
quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Vas heeft een schelp op haar binnenbeen laten tatoeėren.Wow so 2012SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Jaquote:
Zal eens tijd worden.quote:
Kop op, meidjequote:
Disgusting.. Het was nocember :Squote:Op donderdag 3 januari 2013 14:45 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
[..]
4everblACKEyed EN DqOD hBbn op 35 dcMbr EEn VeT lekkere STiprtIj gehAD jU WeEt ToCH!!!
Eeh..quote:
KIJK 4EBE KATTIG DOEN DOENquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar wil niemand mee vergeleken worden
Mag ik even door je hoofdharen strijken? :$quote:
Niemand wil uberhaupt met een fokker vergeleken worden.. dus het was eigenlijk een algemene opmerkingquote:
Ja, doen doenquote:
quote:
Mijn mooie vlechten? doe wat je niet laten kuntquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag ik even door je hoofdharen strijken? :$
Ik vind niet dat je voor anderen kan spreken... mijn grote fokvoorbeeld is nestalgie.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand wil uberhaupt met een fokker vergeleken worden.. dus het was eigenlijk een algemene opmerking
Gewoon, ben je toch?quote:
Doe normaalquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:49 schreef Germano het volgende:
Die Ro-ald heeft echt zo'n hoofd waar je niet vaak genoeg op kunt slaan en schoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |