West Ham staat wel bekend om dom transferbeleid en ze waren al een keer eerder rond met hem (anderhalf jaar geleden)quote:
West Ham is al 4 transferperiodes op rij geïnteresseerd in Sulejmani volgens mij.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
West Ham staat wel bekend om dom transferbeleid en ze waren al een keer eerder rond met hem (anderhalf jaar geleden)
Het was al een keer rond alleen kreeg hij toen geen werkvergunning.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
West Ham is al 4 transferperiodes op rij geïnteresseerd in Sulejmani volgens mij.![]()
Helaas waren ze dat in 2008 niet anders hadden ze mooi dat bedrag van 16 miljoen kunnen aftikken bij Heerenveen. Dan zouden vd Boog and friends ongetwijfeld wel voor een andere speler geld over de balk hebben gesmeten maar die had het allicht iets beter gedaan dan onze Servische vriend.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
West Ham is al 4 transferperiodes op rij geïnteresseerd in Sulejmani volgens mij.![]()
bron: http://www.zurnal.rs/2013(...)/index.html?lang=latquote:Waiting for Ajax Meleg, Vo¨a wants more than 500,000 euros
After termination of the contract with Almamijem Moreira and Milan Bojovic and departure of Miroslav Stevanovic in Spanish Seville, Vojvodina would be in this transitional period should implement another transfer player in a big European club.
It is a 18-year-old Dejan Meleg, a talented midfielder, who has a scholarship to citizens of the contract, for which the famous Ajax interested.
Contacts have been established in the meantime, both sides concretized, but a temporary halt in negotiations occurred because Vojvodina not satisfied with the compensation.
According to unofficial sources, Ajax has expressed willingness to Meleg pay 500,000 euros, but Novosađani is pursuing a higher price.
Since the difference between what they would like to receive Vojvodina and the amount offered by the Dutch is not great, it is expected that the two clubs reach an agreement and that Dejan Meleg these days to get a "green light" to continue his career at Ajax.
+ Enoh en Schone. Ik verwacht hem er nog wel bij ergens na de winterstop. Het is maar een weekje dit trainingskamp.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:17 schreef CaasS het volgende:
Geen Sporkslede en Boccara naar Brazillië...rest van het seizoen Poulsen?
Poulsen ging wel steeds beter spelen...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:17 schreef CaasS het volgende:
Geen Sporkslede en Boccara naar Brazillië...rest van het seizoen Poulsen?
Wat mij betreft mag Enoh ook weg maar staat hij op de lijst van spelers die mogen vertrekken?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 09:45 schreef tammepiet het volgende:
Arica, Ebecilio en Bonevacia officieel weg.
Nu Mickey en Enoh nog.
Ik vind hem wel wat voor Heerenveenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 09:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
Enoh is een held, die moet blijven
Heerenveen heeft altijd een voetballende CVM; hij is meer iets voor Groningen o.i.d.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 09:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind hem wel wat voor Heerenveen
We zijn het in ieder geval eens dat hij voor Ajax tekort komtquote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heerenveen heeft altijd een voetballende CVM; hij is meer iets voor Groningen o.i.d.
Hij komt gewoon 10% tekort in alles, altijd een stap te laat, zowel verdedigend als aanvallendquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:36 schreef Pedroso het volgende:
Jammer dat zijn passing te wensen over laat anders was Enoh een prima speler geweest. Kan ook geweldig wegdraaien van een tegenstander maar heeft van die dagen dat ie alles bij de tegenstander inlevert.
Wat mij betreft is ie nog prima bruikbaar maar denk dat hij zelf ook niet echt blij is met enkele invalbeurtjes en verder spelen in Jong Ajax. Kan prima bij een Engelse middenmoter funcioneren.
Is zeker qua duelkracht en fysiek vermogen verder als de meeste Ajacieden. Voetballend gezien ben ik het met je eens, geen onbelangrijk detail bij Ajax.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij komt gewoon 10% tekort in alles, altijd een stap te laat, zowel verdedigend als aanvallend
Ik vind hem een voorbeeldige prof en eigenlijk wel jammer dat hij tekort komt maar dat is wel de realiteitquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
Toch is Enoh weer super bruikbaar als je net ff wat minder voetbal en wat meer slager nodig hebt.
Plus "Enoh de drie sterren reporter"
Was 21 jaar toch? j0rdiiii kijkt altijd naar Jong Ajax dus die zal er wel wat over wetenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:53 schreef JanCees het volgende:
Arica, is dat een beetje een talentje?
20.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was 21 jaar toch? j0rdiiii kijkt altijd naar Jong Ajax dus die zal er wel wat over weten
ehquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:53 schreef JanCees het volgende:
Arica, is dat een beetje een talentje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |