SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgen volgens mij toch?quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:04 schreef Kimberliedje het volgende:
Hé, waar en wanneer is de meet nou?
Mee eens.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:04 schreef msacras het volgende:
Als er een wedstrijd zou zijn wie de meesteverdient zou gay winnen.
Nee.quote:
Haten op lapohunten als specifieke mensen het doen maar van de rest niks zeggen, dat is nog wel het meest trieste. Verder sorry voor die persoonlijke haat.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:02 schreef msacras het volgende:
Quote @gay
Lapohunten
Altijd op iedereen haten
Denken dat het 4 mensen quoten tegelijk op je telefoon snel en makkelijk gaat
Niemand lapohunt zo erg als jij, bij topics de laatste 4 of meer berichten vullen met "jaaahaaaa" "neeeeheeee" etc. Tevens haat jij ook altijd op mij for no reason dus terughaten op jou is zeer gedoogd.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Haten op lapohunten als specifieke mensen het doen maar van de rest niks zeggen, dat is nog wel het meest trieste. Verder sorry voor die persoonlijke haat.
Je neemt het laatste topic als voorbeeld voor al mijn lapo's? Beetje krom. ''Hij doet het dus ik mag het ook''quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Niemand lapohunt zo erg als jij, bij topics de laatste 4 of meer berichten vullen met "jaaahaaaa" "neeeeheeee" etc. Tevens haat jij ook altijd op mij for no reason dus terughaten op jou is zeer gedoogd.
Ik stuur je zo wel een DM met wat foto'squote:Op donderdag 3 januari 2013 14:22 schreef Ro-ald het volgende:
Hypoheb je nog foto's kunnen vinden van je aquariums?
Nee dat lijkt maar zoquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je neemt het laatste topic als voorbeeld voor al mijn lapo's? Beetje krom. ''Hij doet het dus ik mag het ook''Ik haat helemaal niet op je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |