SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgen volgens mij toch?quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:04 schreef Kimberliedje het volgende:
Hé, waar en wanneer is de meet nou?
Mee eens.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:04 schreef msacras het volgende:
Als er een wedstrijd zou zijn wie de meesteverdient zou gay winnen.
Nee.quote:
Haten op lapohunten als specifieke mensen het doen maar van de rest niks zeggen, dat is nog wel het meest trieste. Verder sorry voor die persoonlijke haat.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:02 schreef msacras het volgende:
Quote @gay
Lapohunten
Altijd op iedereen haten
Denken dat het 4 mensen quoten tegelijk op je telefoon snel en makkelijk gaat
Niemand lapohunt zo erg als jij, bij topics de laatste 4 of meer berichten vullen met "jaaahaaaa" "neeeeheeee" etc. Tevens haat jij ook altijd op mij for no reason dus terughaten op jou is zeer gedoogd.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Haten op lapohunten als specifieke mensen het doen maar van de rest niks zeggen, dat is nog wel het meest trieste. Verder sorry voor die persoonlijke haat.
Je neemt het laatste topic als voorbeeld voor al mijn lapo's? Beetje krom. ''Hij doet het dus ik mag het ook''quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Niemand lapohunt zo erg als jij, bij topics de laatste 4 of meer berichten vullen met "jaaahaaaa" "neeeeheeee" etc. Tevens haat jij ook altijd op mij for no reason dus terughaten op jou is zeer gedoogd.
Ik stuur je zo wel een DM met wat foto'squote:Op donderdag 3 januari 2013 14:22 schreef Ro-ald het volgende:
Hypoheb je nog foto's kunnen vinden van je aquariums?
Nee dat lijkt maar zoquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je neemt het laatste topic als voorbeeld voor al mijn lapo's? Beetje krom. ''Hij doet het dus ik mag het ook''Ik haat helemaal niet op je?
Da's nogal logisch hè?quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ooow, het komt zo op je over daarom is het maar zo.
Ja, voor haar omdat zij zo denkt. Als ik nu zeg dat ik je aardig vindt, maar jij vat dat op als een belediging is het niet gelijk een belediging. Sorry man, dat je je er in probeert te mengen maar het niet luktquote:
Precies.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja, voor haar omdat zij zo denkt. Als ik nu zeg dat ik je aardig vindt, maar jij vat dat op als een belediging is het niet gelijk een belediging. Sorry man, dat je je er in probeert te mengen maar het niet lukt
Er is helemaal niks mis met mij, en ik schuif niks op anderen afquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dan is er wat mis met jezelf en hoef je dat niet op anderen af te schuiven, simpel.
Gaat deze discussie over jou?quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met mij, en ik schuif niks op anderen af.
Dit slaat op msacras:quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dan is er wat mis met jezelf en hoef je dat niet op anderen af te schuiven, simpel.
Je sliep toch bij haarquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet. Hoe kom je daar nu weer bij?
Of je niet zo aangesproken voelen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeg dat dan duidelijk i.p.v. mij quoten en 'je' gebruiken.
Haha mijn lurkkwaliteiten laten me in de steekquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik leg het wel even uit via DM.
Is dat je scharrel waar je het tegen mij over had?quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet. Hoe kom je daar nu weer bij?
Nee, da's een ander.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is dat je scharrel waar je het tegen mij over had?![]()
Maar dat is gaygay gewoon. Dat doet ie bij bijna iedereen he.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:40 schreef msacras het volgende:
Nou gay, 9 Vd 10 keer als ik hier iets post krijg ik er van iedereen een normale reactie op, maar jij reageert dan enkel met eenof iets soortgelijks op. Dat vat ik niet op als een vriendelijk bedoelde toelaching, of wel soms?
Tof dat je er wel weer bent danquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jaa
Ik ga wss wel minder FOK!ken dan eerst, maar beter weinig dan niks dacht ik
Ow, 9 vd 10 ja? Volgens mij is het dat je dat gewoon beter onthoud. Verder heb ik geen ''haat'' en als ik dan toch een keerquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:40 schreef msacras het volgende:
Nou gay, 9 Vd 10 keer als ik hier iets post krijg ik er van iedereen een normale reactie op, maar jij reageert dan enkel met eenof iets soortgelijks op. Dat vat ik niet op als een vriendelijk bedoelde toelaching, of wel soms?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ow, 9 vd 10 ja? Volgens mij is het dat je dat gewoon beter onthoud. Verder heb ik geen ''haat'' en als ik dan toch een keernaar je betekent niet dat ik je in het geheel haat, maar gewoon iets tegen je reactie of post heb.
Tot nu toe wil ik nog geen users blokkeren.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Werkt (bij mij) alleen niet i.c.m. auto-update
Houden zoquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Tot nu toe wil ik nog geen users blokkeren.
Waarom heb je dan zovaak iets tegen mijn Posts ook als ze vrij normaal zijn? Dat is vrij vermoeiend weet je.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ow, 9 vd 10 ja? Volgens mij is het dat je dat gewoon beter onthoud. Verder heb ik geen ''haat'' en als ik dan toch een keernaar je betekent niet dat ik je in het geheel haat, maar gewoon iets tegen je reactie of post heb.
Ik snap heus wel dat het vrij irritant is soms.. Ik zeg gewoon wat ik denk, ik zal het minderen mijn excuses bij deze.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Waarom heb je dan zovaak iets tegen mijn Posts ook als ze vrij normaal zijn? Dat is vrij vermoeiend weet je.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik snap heus wel dat het vrij irritant is soms.. Ik zeg gewoon wat ik denk, ik zal het minderen mijn excuses bij deze.
Jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Tof dat je er wel weer bent dan
Hoiquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:57 schreef Weka het volgende:
Hoi. Eerste post ooit in deze slowchat. gr. gr.
Welkomquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:57 schreef Weka het volgende:
Hoi. Eerste post ooit in deze slowchat. gr. gr.
Vinquote:
Goeed, met jou dan?quote:
Ik was vannacht in de kamer in slaap gevallen was te stoned om naar bed te lopenquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen het vol kunnen houden,om tot zo laat te slapen.
Haha sliep je op de grond?quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik was vannacht in de kamer in slaap gevallen was te stoned om naar bed te lopen
Maar normaal als ik 02:00 ofzo naar me bed ga word ik ook zo laat wakker zonder wekker
Nee in de stoel en de kat lag op mijquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Haha sliep je op de grond?ik word meestal rond 12:00 wakker maakt niet uit hoe laat ik ga slapen
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee in de stoel en de kat lag op mij
En me moeder kwam om 06:30 naar beneden en maakte me wakker
Zelfde problemquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:05 schreef supersof het volgende:
Ik wilde gaan hardlopen maar zit nog steeds in bed
haha ja ik wil gewoon weer goede conditie krijgenquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:11 schreef msacras het volgende:
[..]
Zelfde problemal zit ik nu alweer in bed ipv nog steeds. Maar ik ben gister ook gegaan dus ga vandaag ook
Gewoon gaan! Ik ga ook nu!quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:11 schreef Ro-ald het volgende:
Eigenlijk wil ik ook beginnen,aan het hardlopen.
Maar ja weet niet.
Ik heb er geen goede kleding voor nu,maar succesquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:16 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja ik wil gewoon weer goede conditie krijgen
[..]
Gewoon gaan! Ik ga ook nu!![]()
Oh ik ook niet. Loop gewoon in een joggingbroek die ik ook soms als pyjama aan hebquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb er geen goede kleding voor nu,maar succes
Doe het! Nu!quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:11 schreef Ro-ald het volgende:
Eigenlijk wil ik ook beginnen,aan het hardlopen.
Maar ja weet niet.
Dat heb ik niet eensquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik ook niet. Loop gewoon in een joggingbroek die ik ook soms als pyjama aan heb
Een jongen die geen joggingsbroek heeft?? Waaauwww. Wel fijn, ik vind mensen die met een joggingsbroek rondlopen zonder dat ze sporten (dus als ze aan het winkelen zijn bijv.) meestal tokkies met grote bontkragen. Nog beter als een jongen geen jogginsbroek in de kast heeft hangenquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat heb ik niet eens
Ik slaap bijna altijd in boxershort in bed.
Binnenkort maar eens even joggingbroek halen dan
Bontkragenquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:22 schreef 1410 het volgende:
[..]
Een jongen die geen joggingsbroek heeft?? Waaauwww. Wel fijn, ik vind mensen die met een joggingsbroek rondlopen zonder dat ze sporten (dus als ze aan het winkelen zijn bijv.) meestal tokkies met grote bontkragen. Nog beter als een jongen geen jogginsbroek in de kast hebben hangen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |