abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121581737
Lena al 2! *O* Gefeliciteerd!

Dank dames, voor alle adviezen en inzichten. Ik ga er eens mee aan de slag, en hoop over een tijdje te kunnen posten dat er verbetering is opgetreden ;)

Claudia, of ze echt in een groeispurt zit mbt haar buien en eten, dat denk ik niet. Vanmorgen toen ik haar wakker maakte was het meteen al drama, en na het eten gaat het dan stukken beter. Dat is al tijden zo 's ochtends, dus volgens mij vooral bloedsuikerspiegel gerelateerd. Eten is volgens haar gewoon pure noodzaak, en als de scherpe kantjes van de honger eraf zijn, niet meer interessant. Ik herken dat zelf ook wel een beetje, maar zij voert het tot in het extreme door.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_121584466
Lena alweer 2? Van harte gefeliciteerd Claudia! *O*
pi_121590016
:D O. zit met een rekenmachine in haar handen en is geconcentreerd aan het tikken..
Op de vraag wat ze aan het doen is:

"Papa en Opa berichtje sturen!"

:Y) Watsappend kind
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_121612983
Bedankt allemaal!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_121630722
Whoeeaaaarggg... Zo...

Denk je leuk leuk dansles.... en de eerste 2 lessen gingen ook goed..
Maar de afgelopen 2 klampt ze zich alleen maar aan mij vast en wil niets :(
We'll have love aplenty
You and Me
pi_121632617
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:35 schreef Lamb29 het volgende:
Whoeeaaaarggg... Zo...

Denk je leuk leuk dansles.... en de eerste 2 lessen gingen ook goed..
Maar de afgelopen 2 klampt ze zich alleen maar aan mij vast en wil niets :(
Nog eventjes aankijken?
Heeft Mart ook wel eens met de gym gehad, de keer daarop was het zo ineens over.
pi_121632687
Mart vind het helemaal leuk dat hij een broertje of zusje krijgt :D
("Mart was ook geboren uit jouw buik en nu is ik al groot, baby nog klein, als die groot is kan die met mart kleien of tekenfilmpje kijken op de bank" *smelt* Je kon mij echt opvegen)
pi_121632716
Frustrerend hoor Lamb!
Is het geen optie dat jij er niet bij bent? Of krijst ze dan de hele les alles bij elkaar?

Anne zit sinds vorige week ook op dansles en ik mocht er alleen de eerste les bij zijn, weet niet hoe dat bij jullie is?
pi_121632850
Kan een fase zijn lamb. Yaro ging de eerste drie keer met vol enthausiastme naar de gym en toen ineens niet meer. Duurde een week of vier, waarbij het elke week beter ging. Misschien is de nieuwigheid er af en beseft ze ineens dat het misschien toch wel spannend is.
Op de psz trouwens hetzelfde. Aan het begin fantastisch, 1,5 week lastig en daarna was het weer goed.
pi_121633308
Idd is het officieel de bedoeling dat ouders richting koffiekamer gaan... maar kijken mag ook..
Beetje jammer idd dat er niet een eenduidige regel is..

Combi van moe, spanning, de sneeuw ook nog eens....

2de les ging zo ontzettend goed dat ik even een kopje thee ben gaan halen.. (O. stuurde mij ook zowat weg... Daag doeijjj houdoet! Daag mama thee halen O dansen!) Maar 5 minuten later besefte ze blijkbaar ineens dat ik weg was en toen was het idd huilen... ff aangekeken maar net toen ik opstond erheen te gaan kwam de dansjuf al mijn kant op...

Dat zal dus ook nog meespelen helaas...

Hoop maar dat de sneeuw volgende week dusdanig weg is dat ik weer kan fietsen, dat scheelt al veel. (durf ik nu niet)
We'll have love aplenty
You and Me
pi_121633784
Oh ze kan je ook nog zien als je thee haalt? Hier is het echt in een aparte ruimte. Dus mama's allemaal uit het zicht. Vervelend hoor, hopelijk is het een fase.
pi_121634609
Jeps helemaal uit het zicht helaas...

Naja we hopen idd maar op een fase ;) Mezelf voorgenomen het nog minimaal 2x te proberen... maar zijn de komende keren nog zo dan is het maar even jammer... Dit kost ons beide zoveel energie.... (het zijn 10 lessen en dit was de 4de)
We'll have love aplenty
You and Me
pi_121658472
Ik denk gewoon dat het te onduidelijk is, dat koffiedrinken, paar ouders die meedoen en een paar die kijken.
Heeft de rest van de klas er geen last van? Misschien kan je het eens bespreken?

Zijn jullie ook zo moe van dat geslee? Geweldig die sneeuw!
pi_121660813
Neuj dat is het iig niet.. Het is maar een heel klein groepje...
Vandaag waren ze maar met z'n 4en en alle ouders bleven erbij...

De 2 ouders die wel af en toe koffie drinken zijn van kinderen die al wat ouder zijn en het duidelijk niet erg vinden...
O. heeft dus niet eens door dat er andere ouders wel eens weg zijn...

En sleeën... ja :( Spierpijn
We'll have love aplenty
You and Me
  woensdag 16 januari 2013 @ 23:22:03 #290
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_121662222
Lena alweer 2! Gefeliciteerd nog claudia

Een prima ventje. Vrolijk en welwillend. Deed met de meeste activiteiten goed mee. In de kring vond hij het goed om zich te laten verkleden alls sneeuwpop en daarbij met z’n allen een liedje te zingen. Vanmorgen heerlijk gespeeld in de sneeuw en erna flink gegeten en gedronken. Hij ligt nu heerlijk te slapen. Hij was er aan toen. Straks gaan we nog naar de snoezelruimte, Roy kan dan werpen met de balletjes uit de ballenbak. Hij vond dat helemaal te gek.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_121692460
Ahhhh Bar. Wat schattig een verkleed sneeuwpopje! O+

Hier een dame die van bellen houdt en een kletskous is. Hier spreekt ze de dag even door met mijn zusje:
overigens mag ze nooit bellen tijdens het eten, maar omdat ze op het kdv al gegeten had mocht het voor een keertje. ;)
pi_121693056
Aaaaw wat lief!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_121693136
Lief!
En wat leuk om te zien dat een peuter ook uit zichzelf kan en wil eten :D
Het kan dus wel (zal dit eens aan Mart laten zien joh).
pi_121694134
Ja, en dat terwijl ze dus al warm had gegeten op het kdv. Onze strategie is om er gewoon geen aandacht aan te besteden. De enige regel is dat ze aan tafel moet blijven tot we allemaal klaar zijn.
pi_121730058
Nikki, hoe ontzettend lief.. O+ Sofie wil ook altijd bellen als wij bellen maar verder als Hajoooo en doeiiii komt ze niet. In de auto wil ze altijd papa bellen, met de carkit. Ze is dan helemaal gelukkig als ze de voicemail hoort. Dan heeft ze papa gebeld.
Ze gaat ook steeds meer met de werkwoorden "spelen" in dr spraak. Ze wordt groot!
Ze is de laatste dagen ook weer wat liever tegen Luuk. Ik betrek haar er niet meer bij. Als ze wil helpen oid vind ik dat helemaal goed, maar ik vraag het haar niet meer. Het is helemaal op haar initiatief. Zo legde ik gister Luuk in bed, en ze kwam erbij. Zij wilde het zeepaard aandoen, en toen ik Luuk een kus gaf, wilde zij dat ook doen.
*poef* nu is het weg
pi_121737702
KJ misschien is dat ook wel een heel goede aanpak, zolang het werkt voor jullie en voor Sofie is het toch prima. En dat ze dan misschien iets meer haar eigen ding doet in plaats van helpen is dan maar zo, zolang dat de sfeer in huis ten goede komt en ze op een positieve manier aandacht aan Luuk geeft in plaats van op een negatieve manier is het voor iedereen fijn toch?!
  zondag 20 januari 2013 @ 09:45:50 #297
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121789394
Oscar heeft vannacht zomder luier geslapen en is keurig droog gebleven! *O* Keurig wakker geworden, uit de halfhoogslaper geklauterd en een plas op het potje gedaan. :Y (Toen wel papa geroepen om het even te melden. ;)

Wow, het koment is bijna daar... Dan zijn we 'uit de luiers'. *slik*
pi_121790155
Wat heerlijk, Brighteyes :)

ik kan niet wachten, ben er echt klaar mee, met die luiers
pi_121790370
KJ, fijn dat het zo beter gaat.

BE, wow wat goed van Oscar *G*

Nikki, heerlijk geklets van je meisje aan de telefoon. Ik moest er hartelijk om lachen, zo schattig!
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_121791170
Oscar *O*
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')