Hier in het noorden hebben we nog geen echte reporters helaas.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:06 schreef Ezio het volgende:
[..]
Wat een amateuristisch geschreven artikel zeg_!
Ik ken wel een paar users die je willen beuken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eigenlijk heb ik zin om keiharde metal te draaien.
Hardstyle mag ook..
Zolang het maar beukt.
Tevens ziet je wijk er een beetje afgeragd uit, mag ik dat zeggen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hier in het noorden hebben we nog geen echte reporters helaas.
Weet je nuquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:07 schreef Germano het volgende:
Wist trouwens niet dat Rafael een huis in Groningen heeft.
Ik ook, maar ik moet er wel mee samenwerken nog. Gotta think long term.quote:
Nou heerlijk.quote:
Fucking idiootquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
Ok, heel lang getwijfeld maar vond hem te goed om niet te plaatsen:
http://www.112groningen.n(...)uw-gewond-video.html
Uit mijn wijk
Die gast heeft zijn vriendin tot bloedens toe geslagen, ze is gevlucht naar de buurvrouw (wat overigens de moeder van een jeugdvriendje is) en daar ramen stuk gemaakt en vlinderbommen naar binnen gegooid
Ja, dat mag...quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:08 schreef Ezio het volgende:
[..]
Tevens ziet je wijk er een beetje afgeragd uit, mag ik dat zeggen?
daarom woon jij er ook iksdeejquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat mag...dat is de pauperhoek dus klopt wel.
en de ouderjaars-30 miljoen is in Groningen gevallen en ineens wil hij van zijn wijf af. Coincidence?!?! I THINKS NOT!!!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:07 schreef Germano het volgende:
Wist trouwens niet dat Rafael een huis in Groningen heeft.
Hahaha jaaa nee ik woon wat verderop.. nog een paar levels lager.quote:
Sorryquote:
Je woont in een kelder?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha jaaa nee ik woon wat verderop.. nog een paar levels lager.
Verkeerde kant van het spoor?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
Algemeen bekend toch?quote:
Ik ga je opzoekenquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
shitquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:10 schreef Ezio het volgende:
Ik had vannacht een droom dat ik voor het eerst ging skiën en ik vergat eerst mijn ski's en toen de stokken en toen lachte zo'n ouwe opa me uit
Als 'enzio' naar Nederland komt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:10 schreef Nestalgie het volgende:
wanneer gaan we een 10man 10 jars meet houden?
Dit kan geen toeval zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:10 schreef Ezio het volgende:
Ik had vannacht een droom dat ik voor het eerst ging skiën en ik vergat eerst mijn ski's en toen de stokken en toen lachte zo'n ouwe opa me uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |