Hoe komt het dan dat je bleef zitten? Veel moeite met bepaalde vakken?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:32 schreef Nyota het volgende:
[..]
Ja, bij mij weten wel, 2 x blijven zitten is van school af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:37 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat je bleef zitten? Veel moeite met bepaalde vakken?
Wel erg dat jij nu de dupe bent van dit systeem die waarschijnlijk (zeer goed) bedacht is om het echt crapuul buiten te kunnen gooien.Ik ben nooit blijven zitten gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Msacras, kan jij er misschien wat meer over vertellen? Of voel je je eigenlijk al heel lang crap?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:40 schreef Nyota het volgende:
[..]
Ik ben nooit blijven zitten gelukkigOch oei, nu haalde ik jullie twee even door elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:42 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Och oei, nu haalde ik jullie twee even door elkaar.pas de problemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er hopt hier ook soms vanalles door elkaar
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:48 schreef Nyota het volgende:
[..]
pas de problemEr hopt hier ook soms vanalles door elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:50 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:51 schreef Nyota het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om te beginnen kletsen met mensen die haar ondersteunen, want dat is waar de emotie nu om vraagt. Het klopt dat zij verantwoording moet nemen voor haar leven en de situatie waar zij in zit, maar dat doe je niet zomaar en alleen maar stap voor stap. Erkenning van haar emoties is stap 1. Enkel een rationele benadering gaat niet werken. En dat weet jij ookquote:
Weet ik, maar ik wist niet waar ze heen wilde met haar vraag.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Om te beginnen kletsen met mensen die haar ondersteunen, want dat is waar de emotie nu om vraagt. Het klopt dat zij verantwoording moet nemen voor haar leven en de situatie waar zij in zit, maar dat doe je niet zomaar en alleen maar stap voor stap. Erkenning van haar emoties is stap 1. Enkel een rationele benadering gaat niet werken. En dat weet jij ook
Ik vind Zwitserland in deze tijd van het jaar erg mooi.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik wist niet waar ze heen wilde met haar vraag.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik vind Zwitserland in deze tijd van het jaar erg mooi.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:41 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]Teveel tiefschnee, daar kan ik geen sneeuwballen gooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Jammer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Teveel tiefschnee, daar kan ik geen sneeuwballen gooien
Nouja, het is al een paar jaar zo, genoeg tijd dacht ik... ja die is er, daar ga ik sowieso binnenkort een afspraak mee maken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:19 schreef Nyota het volgende:
[..]
Maar het gaat ook niet over 1 nacht ijs natuurlijk. Jezelf een beetje tijd gunnen lijkt me nodig, hoe frustrerend dat ook is.
Heb je op school wel een vertrouwenspersoon waar je je situatie aan kan uitleggen? Misschien kunnen ze met je meedenken.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:37 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat je bleef zitten? Veel moeite met bepaalde vakken?
Wel erg dat jij nu de dupe bent van dit systeem die waarschijnlijk (zeer goed) bedacht is om het echt crapuul buiten te kunnen gooien.Geen idee aan wie deze vraag gericht is haha. Maar ik ben in de 4e blijven zitten door verschillende factoren. Verkeerde profiel gekozen sowieso, pfeiffer waardoor ik heel veel heb gemist dat jaar en dat in combinatie met ADD en een depressie zonder medicijnen zorgt ervoor dat ik niet echt makkelijk kon leren e.dSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit jaar gaat het gewoon kut door die depressie en omdat het gewoon een moeilijk jaar is, ik heb het heel druk met school, werk, dansen, en nog meer en mijn onstabiele persoonlijkheid draagt daar niet echt aan bij.
Aan jou.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Geen idee aan wie deze vraag gericht is haha. Maar ik ben in de 4e blijven zitten door verschillende factoren. Verkeerde profiel gekozen sowieso, pfeiffer waardoor ik heel veel heb gemist dat jaar en dat in combinatie met ADD en een depressie zonder medicijnen zorgt ervoor dat ik niet echt makkelijk kon leren e.d
Dit jaar gaat het gewoon kut door die depressie en omdat het gewoon een moeilijk jaar is, ik heb het heel druk met school, werk, dansen, en nog meer en mijn onstabiele persoonlijkheid draagt daar niet echt aan bij.
misschien heb je het wel iets te druk?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Geen idee aan wie deze vraag gericht is haha. Maar ik ben in de 4e blijven zitten door verschillende factoren. Verkeerde profiel gekozen sowieso, pfeiffer waardoor ik heel veel heb gemist dat jaar en dat in combinatie met ADD en een depressie zonder medicijnen zorgt ervoor dat ik niet echt makkelijk kon leren e.d
Is volwassen onderwijs geen optie?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik zit op de middelbare school nogkan niet dus.
En ik ben al in de 4e klas blijven zitten en zit nu in de 5e dus nog een keer blijven zitten is ook geen optie en anders moet ik van school maar dat wil ik niet.
Klopt helemaal, maar ja, wat doe je er aan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:45 schreef Zelus het volgende:
[..]
misschien heb je het wel iets te druk?
Vast wel, maar dat wil ik ook niet. Ik wil gewoon normaal m'n vwo afmaken en ik kan het prima aan qua intelligentie e.d maar alles loopt gewoon vast.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Is volwassen onderwijs geen optie?
Dat is nu net het probleem. 1 februari start die opleiding al, dus ik mag weer alles heel snel beginnen regelen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:09 schreef Nyota het volgende:
Little Dolls, misschien moet je dit bericht ook weer even laten bezinken om het eerdere enthousiaste gevoel erover weer terug te krijgen? Wel vaag trouwens dat het opeens 180 graden anders is. Enig idee waarom dat zo is gegaan?
Ah, ok, dat is opeens wel een stroomversnelling ja... Tja, lastig, maar probeer je te herinneren waarom je het eerder zo'n goed idee vond om het wel te gaan doenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:18 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Dat is nu net het probleem. 1 februari start die opleiding al, dus ik mag weer alles heel snel beginnen regelen.![]()
Komt er ook nog bij dat ik vanmiddag met de trein naar m'n eigen regio moet wegens omstandigheden...
Ik vermoed dat het ermee te maken heeft dat mijn begeleidster van de werkwinkel daarheen gebeld heeft nadat ik het haar had meegedeeld. Ik probeerde haar al te bereiken, maar het lukt nog niet... Vervelend. Ik heb haar een mailtje gestuurd dat ze me zo snel mogelijk moet bellen, want ik sta hier echt voor een raadsel momenteel.
Het gaat al wat beter. De staat had zich dus wel degelijk vergistquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:23 schreef Nyota het volgende:
[..]
Ah, ok, dat is opeens wel een stroomversnelling ja... Tja, lastig, maar probeer je te herinneren waarom je het eerder zo'n goed idee vond om het wel te gaan doenVeel wijsheid gewenst!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |