abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121898324
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 18:32 schreef Nyota het volgende:

[..]

Ja, bij mij weten wel, 2 x blijven zitten is van school af.
Hoe komt het dan dat je bleef zitten? Veel moeite met bepaalde vakken?
Wel erg dat jij nu de dupe bent van dit systeem die waarschijnlijk (zeer goed) bedacht is om het echt crapuul buiten te kunnen gooien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121898450
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 18:37 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Wel erg dat jij nu de dupe bent van dit systeem die waarschijnlijk (zeer goed) bedacht is om het echt crapuul buiten te kunnen gooien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nooit blijven zitten gelukkig ;) Msacras, kan jij er misschien wat meer over vertellen? Of voel je je eigenlijk al heel lang crap?

SPOILER
pi_121898562
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 18:40 schreef Nyota het volgende:

[..]

Ik ben nooit blijven zitten gelukkig ;)

SPOILER
Och oei, nu haalde ik jullie twee even door elkaar. :')

SPOILER
pi_121898809
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 18:42 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Och oei, nu haalde ik jullie twee even door elkaar. :')

SPOILER
pas de problem :) Er hopt hier ook soms vanalles door elkaar :D

SPOILER
pi_121898876
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 18:48 schreef Nyota het volgende:

[..]

pas de problem :) Er hopt hier ook soms vanalles door elkaar :D

SPOILER
SPOILER
pi_121898923
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 18:50 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_121899034
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 18:51 schreef Nyota het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_121900850
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:35 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Dus, wat ga je doen?
Om te beginnen kletsen met mensen die haar ondersteunen, want dat is waar de emotie nu om vraagt. Het klopt dat zij verantwoording moet nemen voor haar leven en de situatie waar zij in zit, maar dat doe je niet zomaar en alleen maar stap voor stap. Erkenning van haar emoties is stap 1. Enkel een rationele benadering gaat niet werken. En dat weet jij ook ;)
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_121900904
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 19:31 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Om te beginnen kletsen met mensen die haar ondersteunen, want dat is waar de emotie nu om vraagt. Het klopt dat zij verantwoording moet nemen voor haar leven en de situatie waar zij in zit, maar dat doe je niet zomaar en alleen maar stap voor stap. Erkenning van haar emoties is stap 1. Enkel een rationele benadering gaat niet werken. En dat weet jij ook ;)
Weet ik, maar ik wist niet waar ze heen wilde met haar vraag. ;)
Twiddel
pi_121901023
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 19:32 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Weet ik, maar ik wist niet waar ze heen wilde met haar vraag. ;)
Ik vind Zwitserland in deze tijd van het jaar erg mooi.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_121901361
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 19:34 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik vind Zwitserland in deze tijd van het jaar erg mooi.
SPOILER
pi_121901473
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 19:41 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

SPOILER
Teveel tiefschnee, daar kan ik geen sneeuwballen gooien :{w
pi_121901505
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 19:43 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Teveel tiefschnee, daar kan ik geen sneeuwballen gooien :{w
Jammer.
pi_121902253
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 18:19 schreef Nyota het volgende:

[..]

Maar het gaat ook niet over 1 nacht ijs natuurlijk. Jezelf een beetje tijd gunnen lijkt me nodig, hoe frustrerend dat ook is.
Heb je op school wel een vertrouwenspersoon waar je je situatie aan kan uitleggen? Misschien kunnen ze met je meedenken.
Nouja, het is al een paar jaar zo, genoeg tijd dacht ik... ja die is er, daar ga ik sowieso binnenkort een afspraak mee maken.

En in principe moet je dan van school maar ik kan misschien ook wel naar 5havo. Maar dat was ik niet van plan, ik kan het vwo makkelijk aan qua intelligentie e.d maar door omstandigheden heb ik dus een achterstand nu die moeilijk in te halen is.
pi_121902369
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 18:37 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

SPOILER
Geen idee aan wie deze vraag gericht is haha. Maar ik ben in de 4e blijven zitten door verschillende factoren. Verkeerde profiel gekozen sowieso, pfeiffer waardoor ik heel veel heb gemist dat jaar en dat in combinatie met ADD en een depressie zonder medicijnen zorgt ervoor dat ik niet echt makkelijk kon leren e.d

Dit jaar gaat het gewoon kut door die depressie en omdat het gewoon een moeilijk jaar is, ik heb het heel druk met school, werk, dansen, en nog meer en mijn onstabiele persoonlijkheid draagt daar niet echt aan bij.
pi_121902572
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 19:58 schreef msacras het volgende:

[..]

Geen idee aan wie deze vraag gericht is haha. Maar ik ben in de 4e blijven zitten door verschillende factoren. Verkeerde profiel gekozen sowieso, pfeiffer waardoor ik heel veel heb gemist dat jaar en dat in combinatie met ADD en een depressie zonder medicijnen zorgt ervoor dat ik niet echt makkelijk kon leren e.d

Dit jaar gaat het gewoon kut door die depressie en omdat het gewoon een moeilijk jaar is, ik heb het heel druk met school, werk, dansen, en nog meer en mijn onstabiele persoonlijkheid draagt daar niet echt aan bij.
Aan jou. :P
  woensdag 23 januari 2013 @ 11:45:13 #167
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_121929909
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 19:58 schreef msacras het volgende:

[..]

misschien heb je het wel iets te druk?
pi_121930247
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:52 schreef msacras het volgende:

[..]

Ik zit op de middelbare school nog :') kan niet dus.
En ik ben al in de 4e klas blijven zitten en zit nu in de 5e dus nog een keer blijven zitten is ook geen optie en anders moet ik van school maar dat wil ik niet.
Is volwassen onderwijs geen optie?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_121940364
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 11:45 schreef Zelus het volgende:

[..]

misschien heb je het wel iets te druk?
Klopt helemaal, maar ja, wat doe je er aan.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 11:53 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Is volwassen onderwijs geen optie?
Vast wel, maar dat wil ik ook niet. Ik wil gewoon normaal m'n vwo afmaken en ik kan het prima aan qua intelligentie e.d maar alles loopt gewoon vast.

Verder gaat alles kut en ben ik in een nog dieper dal gezakt en ik weet niet meer wat ik moet.
pi_121949255
Gadverdamme; wat kan die rotstaat toch met een mens z'n voeten rammelen. Vandaag heb ik nu weer een brief ontvangen dat ik die vrijstelling (voor de opleiding) toch zou krijgen?!
Natuurlijk heb ik al alles afgebeld dus kan ik het nu weer opnieuw beginnen regelen!

Ik zou moeten blij zijn, want ik keek er erg naar uit, maar ik voel me heel erg in de war nu. Een mens heeft z'n teleurstelling bijna verwerkt en probeert stilletjes aan andere plannen te gaan maken, maar plots zou de hele heisa in m'n hoofd dan toch voor niks nodig geweest zijn en wordt het wederom overhoop gegooid omdat ik gewoon totaal verrast ben vandaag doordat het nu misschien tóch zou kunnen doorgaan!? :? }:| :|W

Ik heb door die teleurstelling van vorige week niet meer hetzelfde gevoel bij die opleiding zoals ik eerst had (en dat allemaal de schuld van die rotzakken).

Ook moet ik eerst bevestiging hebben, want met die staat weet je nooit. Die zouden wel eens per vergissing iets verkeerd opsturen... :|W

Natuurlijk snapt men weer niet waarom ik niet blij ben. Wel, ik stel ze graag in mijn plaats. Eerst zo'n teleurstelling te verwerken krijgen, maar vervolgens doodleuk meegedeeld krijgen dat ze dan misschien tóch het omgekeerde beslist hebben! Dan kan een mens daar toch niet meer met hetzelfde gevoel aan beginnen?!

Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Het doen, maar dan met een slechter gevoel en vervolgens misschien spijt krijgen?
Het niet doen, maar dan een kans verkijken en vervolgens óók spijt krijgen? ;(

[ Bericht 2% gewijzigd door Little_Dolls op 23-01-2013 19:18:57 ]
pi_121973203
Little Dolls, misschien moet je dit bericht ook weer even laten bezinken om het eerdere enthousiaste gevoel erover weer terug te krijgen? Wel vaag trouwens dat het opeens 180 graden anders is. Enig idee waarom dat zo is gegaan?

En ik geloof dat ik uit m'n dilemma ben van schematherapie bij m'n huidige therapeute of EMDR bij een andere therapeute.
Ik heb het er nog eens met iemand over gehad (die qua issues eng hetzelfde is als ik ben) en we kwamen tot de conclusies dat bij zo'n precair onderwerp, vertrouwen alles is. Dus ondanks de het misschien omslachtigere is, wil ik dit onderwerp verder met m'n huidige therapeut gaan behandelen. En stel dat het onderwerp voor mij wat gemakkelijker wordt, maar dat ik er nog wel last van houd, kan ik altijd nog EMDR gaan doen.

Maar bleh, wat zie ik er sowieso tegenop zeg.
pi_121973379
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 09:09 schreef Nyota het volgende:
Little Dolls, misschien moet je dit bericht ook weer even laten bezinken om het eerdere enthousiaste gevoel erover weer terug te krijgen? Wel vaag trouwens dat het opeens 180 graden anders is. Enig idee waarom dat zo is gegaan?
Dat is nu net het probleem. 1 februari start die opleiding al, dus ik mag weer alles heel snel beginnen regelen. :X :') Komt er ook nog bij dat ik vanmiddag met de trein naar m'n eigen regio moet wegens omstandigheden...

Ik vermoed dat het ermee te maken heeft dat mijn begeleidster van de werkwinkel daarheen gebeld heeft nadat ik het haar had meegedeeld. Ik probeerde haar al te bereiken, maar het lukt nog niet... Vervelend. Ik heb haar een mailtje gestuurd dat ze me zo snel mogelijk moet bellen, want ik sta hier echt voor een raadsel momenteel.
pi_121973486
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 09:18 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Dat is nu net het probleem. 1 februari start die opleiding al, dus ik mag weer alles heel snel beginnen regelen. :X :') Komt er ook nog bij dat ik vanmiddag met de trein naar m'n eigen regio moet wegens omstandigheden...

Ik vermoed dat het ermee te maken heeft dat mijn begeleidster van de werkwinkel daarheen gebeld heeft nadat ik het haar had meegedeeld. Ik probeerde haar al te bereiken, maar het lukt nog niet... Vervelend. Ik heb haar een mailtje gestuurd dat ze me zo snel mogelijk moet bellen, want ik sta hier echt voor een raadsel momenteel.
Ah, ok, dat is opeens wel een stroomversnelling ja... Tja, lastig, maar probeer je te herinneren waarom je het eerder zo'n goed idee vond om het wel te gaan doen :) Veel wijsheid gewenst! :*
pi_121975896
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 09:23 schreef Nyota het volgende:

[..]

Ah, ok, dat is opeens wel een stroomversnelling ja... Tja, lastig, maar probeer je te herinneren waarom je het eerder zo'n goed idee vond om het wel te gaan doen :) Veel wijsheid gewenst! :*
Het gaat al wat beter. De staat had zich dus wel degelijk vergist }:| :|W :'), maar heeft haar excuses aan mij aangeboden! Dat heeft veel gedaan, aangezien zij toch altijd denken dat ze juist hebben.
Hopelijk gaat er nu niks meer verkeerd... ;(
pi_121980187
Alsof het allemaal niet nog erger kon. Telefoon van de trap gevallen, reparatie kost 75 euro, hand gekneusd door tegen een deur te slaan uit agressie, de wanhoop nabij qua school, concerta vergeten in te nemen dus last van een soort dubbele rebound... Kut. :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')