Ik wil je niet ontmoedigen, maar mijn libido is er héél sterk van verzwakt... Ook ben ik nogal bijgekomen (en het gaat er niet meer af, maar het is niet zo erg aangezien ik toch veel te slank was).quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:02 schreef moeraskikker het volgende:
Ik heb de AD Citalopram gekregen van de dokter.
Vanmorgen begonnen met 20 mg per dag.
Nu 2 tot 3 weken wachten en dan met de dokter overleggen hoe het aanslaat e.d.
Ik ben benieuwd!
ik ben juist afgevallen de afgelopen 2weken, ben ik nu bijna 9kilo kwijtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:47 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ik wil je niet ontmoedigen, maar mijn libido is er héél sterk van verzwakt... Ook ben ik nogal bijgekomen (en het gaat er niet meer af, maar het is niet zo erg aangezien ik toch veel te slank was).
Dat kan natuurlijk ook... maar wat; 9 kilo?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:11 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik ben juist afgevallen de afgelopen 2weken, ben ik nu bijna 9kilo kwijt
Mijn libido was sowieso al bar laag.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:47 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ik wil je niet ontmoedigen, maar mijn libido is er héél sterk van verzwakt... Ook ben ik nogal bijgekomen (en het gaat er niet meer af, maar het is niet zo erg aangezien ik toch veel te slank was).
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:46 schreef msacras het volgende:
ginnen met andere therapie, cognitieve gedragstherapie heb ik langs horen komen maar ik weet niet zeker of dit het ook was... ik laat het wel allemaal over me heen komen, voor nu ga ik lekker niksen op de bank want ik zie het echt even niet meer zitten allemaal.
Heeft het je een beetje geholpen? Enig idee waarom je je nu weer zo voelt?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:10 schreef kingtoppie het volgende:
3e avond op rij niet chill, straks maar ff sporten.
Ik weet niet wat ik aanmoet met het leven niks geeft voldoening... Niks raakt me in positieve zin.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:09 schreef Nyota het volgende:
[..]
Heeft het je een beetje geholpen? Enig idee waarom je je nu weer zo voelt?
Gewoon terug naar de HA gaan als er wat is hoowr!quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:58 schreef Silver_Shark het volgende:
Goed na al die maanden lopen lurken hiero nu maar me eigen verhaal vertellen.
Eind oktober kreeg ik een hyperventilatie op het werk ( horeca kok ) waarbij ik flauwviel. Ben toen na spoedeisende hulp gegaan omdat ik niet wist wat het was. ik kreeg toen oxzazepam mee. Geslikt paar dagen. Ik kon niet meer goed slapen de oxzazepam werd stop gezet. Kreeg toen slaappillen maar daar raakte ik van in paniek. Terug na de oxzazepam. De dokter liet me bloedprikken(schildtklier en inzinkeningen en algemeen cheak) en hartfilmpje niks aan de hand. Maar ik bleef slecht slapen. Sinds die tijd kreeg ik steeds deja vu aanvallen en door die aanvallen kreeg ik angst aanvallen ik durf niet meer alleen te zijn. Ben bang om over straat te lopen en iemand die me dan bv neersteekt of dat je in het nieuws slechte dingen hoorden dat je denkt dat je het ook heb. Heb nu ook steeds lamme armen en pijn op de borst. Sinds een paar weken heb bijna elke minuut van de dag een déjà vu. Gaat misselijkheid en duizeligheid vooraf . Werk nog steeds.toen mijn huisarts mij doorverwezen na dimence begin december. Arts er van heeft alprazolam 3x daags en floroxzetine 20mg gegeven en morgenvroeg weer intake om half negen maar ik kan niet slapen dus ik dacht ik typ dotbmaar om me verhaal toch beetje te doen excuses voor spelfouten heb dit op de mobiel getypt
Kate bush der muziek is positiefquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:30 schreef ScarFace- het volgende:
Ik zelf probeer altijd maar aan de positieve dingen te denken die ik wel heb. Al is het er maar 1 weet je! Niet opgeven
He top ik slik deze ook zoals je al eerder las.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:02 schreef moeraskikker het volgende:
Ik heb de AD Citalopram gekregen van de dokter.
Vanmorgen begonnen met 20 mg per dag.
Nu 2 tot 3 weken wachten en dan met de dokter overleggen hoe het aanslaat e.d.
Ik ben benieuwd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 56% gewijzigd door Nijna op 13-01-2013 16:00:01 ]Fake it till you make it...
quote:Op zondag 13 januari 2013 15:54 schreef Nijna het volgende:
Als die opdracht zo lastig is, moet je het daar dan niet met je loopbaancoach over hebben?
Ik ga morgen starten met nieuwe medicatiesuccesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |