Ben je echt boos op jezelf of zijn er in je denken boze gedachten over jou?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:32 schreef Nyota het volgende:
Canillas, ik zit jouw post weer eens met veel oh ja's te lezen. Accepteren van je gevoel enzo. Het is waar, maar soms toch zo moeilijk merk ik ook maar weer eens. Ik heb net een paar uur liggen slapen op de bank, ik heb daar gewoon eens aan toegegeven, maar nu ben ik weer soort van boos op mezelf dat er niets uit mn handen komt te laatste tijd, dat het niet op schiet met mij etc.
Ooh hoor net op het journaal dat je eerst toestemming moet hebben, dit moet je huisarts of psycholoog verplicht vragen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:34 schreef Nijna het volgende:
Wat ik begreep van het EPD is dat niet alle hulpverleners alles kunnen lezen. Je huisarts kan zn eigen dingen lezen, maar niet dat van je psychiater.
Wel natuurlijk als er brieven zijn gestuurd, dat ze die kunnen lezen. Maar het is niet zo dat ze maar her en der in je EPD kunnen lezen.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:27 schreef moeraskikker het volgende:
Pff, sorry dat ik er even tussendoor kom ..
Maar het gaat echt slecht..
Woedeaanval gehad met als resultaat flink gekneusde pols en lichte hersenschudding, ik word zo bang van mezelf..
A.s. vrijdag extra therapie-overleg en waarschijnlijk verhoging medicijnen deze week en start dagopname..
Bah, ik heb er zo genoeg van
Ga naar de dok, vaker gehad dit? Of voor het eerst nu dit?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:53 schreef SixsixNine het volgende:
Ik ben nieuw op FOK forum
Ik kan het niet goed uitleggen
Ik voel me afgelopen maanden gewoon totaal niet goed
Echt niks zit me mee ik kan geen postieve dingen uitdagen halen
ben vaak gestrest.... ik kan niet normaal slapen
kan niet goed met mensen omgaan
(zelfs vandaag een bedrijfs uitje gehad ben nu al terug) omdat ik het opeens gewoon niet trok
ik weet totaal niet wat er is het liefst wil ik er gewoon niet meer zijn....
Heb je dit al eens eerder met iemand besproken? En hoe oud ben je? is er de laatste tijd veel veranderd in je leven?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:53 schreef SixsixNine het volgende:
Ik ben nieuw op FOK forum
Ik kan het niet goed uitleggen
Ik voel me afgelopen maanden gewoon totaal niet goed
Echt niks zit me mee ik kan geen postieve dingen uitdagen halen
ben vaak gestrest.... ik kan niet normaal slapen
kan niet goed met mensen omgaan
(zelfs vandaag een bedrijfs uitje gehad ben nu al terug) omdat ik het opeens gewoon niet trok
ik weet totaal niet wat er is het liefst wil ik er gewoon niet meer zijn....
Ik zit sindskort bij een sociaal medewerker dat heet volgens mij Kwadraad en donderdag ga ik er weer heen.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Heb je dit al eens eerder met iemand besproken? En hoe oud ben je? is er de laatste tijd veel veranderd in je leven?
Viel mij altijd maar tegen hoor.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Idd een gesprek met een onafhankelijke partij, het is verbazend hoeveel inzicht die mensen kunnen verschaffen, zelfs als je het zelf niet weet!
Je doorzettingsvermogen is wel echt bewonderenswaardig!!! Je bent een topper! Ik duim meequote:Op maandag 11 februari 2013 14:18 schreef Nijna het volgende:
six, goed om naar de dokter te gaan met zulke klachten! Sterkte!
Gewoonmezelf, red ik het thuis? Ik red het beter dan een maand geleden dat absoluut.
Maar het is wel een soort passen en meten, energie verdelen. Ik moet echt leren meer op mijn grenzen te letten en daar ook wat mee te doen. Ik ben er nog lang niet volgens mij, maar wel het gevoel dat ik eindelijk weer eens onderweg ben. Ik hoop dat ik dat vast kan houden. Ik merk dat ik het ook wel heel spannend vind...
Als t enige troost is: ik was 23, werkte 20uur en studeerde. Daarnaast heel veel zorgtaken thuis, en ik raakte ook burn-out! Sterktequote:Op maandag 11 februari 2013 21:51 schreef msacras het volgende:
Nou jongens, ondanks dat ik geen volwassene met een fulltime baan ben, heb ik nu officieel toch wel een soort van burn-out opgelopen. Combinatie van depressie, het veel te druk hebben, en nog meer van dat soort dingen bij elkaar. En eigenlijk doet het me helemaal niks, ik wil gewoon naar bed en er nooit meer uit komen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |