Nee, das de enige waarbij ik aan mijn principes blijf hangen. Brrrrrr. Dan stop je hem echt in een gebruikt vat vol chemicalien van andere mannen. Leuk hoor, Russisch Roulet met je piemel spelen.quote:
Dat bedoelde ik. Je hebt genoeg players die tegen hun projectjes zeggen dat ze een open relatie hebben terwijl hun vriend(innet)je daar anders over denkt..quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Bij een open relatie is het volgens mij zo dat je elkaar wel op de hoogte houdt met wie je 'scharrelt', als je dat óók nog verbergt, is er weinig 'open' aan.
Ik heb een open relatie.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:57 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik. Je hebt genoeg players die tegen hun projectjes zeggen dat ze een open relatie hebben terwijl hun vriend(innet)je daar anders over denkt..
Jep. En dan zij die ook niet meer al te stevig op haar hakjes stond....quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:02 schreef Markeerstift het volgende:
Die duw kan dus net zo goed een onbewuste schrikreactie van het wakkerworden zijn?
Of gewoon keiharde goedmaaksex gone wrong.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:02 schreef Markeerstift het volgende:
Die duw kan dus net zo goed een onbewuste schrikreactie van het wakkerworden zijn?
Ja op een feestje met vrienden zekerquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Of gewoon keiharde goedmaaksex gone wrong.
Jij hebt nooit sex op feestjes? Saai leven heb je zeg.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ja op een feestje met vrienden zeker
Als ik boos ben krijg ik ook altijd de neiging om te gaan slapen, zo moe ben ik dan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:04 schreef Tarado het volgende:
Ik ga ook altijd gewoon vroeg naar bed als ik een feestje geef en iedereen die dan mijn slaapkamer inkomt krijgt een hoek
Dank je wel Montelly voor deze analyse, nu terug naar de studio met Gordon de relnicht en Evert Santegoeds.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:06 schreef Montelly het volgende:
Mijn visie:
Sylvie en Raf zijn tijdje bezig geweest met het organiseren van feestje. Dit heeft tot nodige frustratie geleid , voornamelijk vanuit Sylvies kant, voor Raf hoeft het allemaal niet zo.
In de loop van de avond beleven die twee telkens awkward momenten in bijzijn van de gasten. Sylvie haalt telkens uit naar Raf en Raf vind zich publiekelijk vernederd worden.
Na de zoveelste opmerking van Sylvie schiet Raf uit z'n slof en bijt Sylvie toe. Deze accepteert het niet en zet Raf op zn plek, gasten kijken gespannen toe. Vervolgens ontstaat er weer discussie waar gasten zich ook in gaan mengen. Het wordt Raf allemaal teveel en bij de eerste beste kreng-opmerking van Sylvie haalt hij uit *BAM of Pats*
Vrienden van Raf grijpen in zeggen dat hij zich moet beheersen. Sylvie rent in tranen naar boven, gesteund door haar mede-huppelkutjes.
Einde
a) Vanwege de breedte van de kaaklijn, is het familie?quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:07 schreef Cynix ® het volgende:
Foei foei, nu pas alle delen doorgelezen.
Ik zit met 2 vraagjes, waar ik misschien overheen gelezen heb:
- Hoe doet David Coulthard mee in deze gate?
- Is spons Nikkie Plessen tussen haar horizontale bezigheden door al geïnterviewd over deze gate?
Check die kaken. Check dan Nikkie Pleasures kaken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:07 schreef Cynix ® het volgende:
Ligt eraan of de reguliere fluffer vrij is.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:08 schreef friekin_ het volgende:
Zou BLVD vanavond Nikkie erbij hebben?
Waar was je nou!quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:07 schreef Cynix ® het volgende:
Foei foei, nu pas alle delen doorgelezen.
Ik zit met 2 vraagjes, waar ik misschien overheen gelezen heb:
- Is spons Nikkie Plessen tussen haar horizontale bezigheden door al geïnterviewd over deze gate?
Ouders, schoonouders, vrienden, nieuwjaarsreceptie, de bekende verplichtingen.quote:
Nee niet echt dicht bij haar in de buurt geweestquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:43 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
ohhh kun jij ons meer vertellen over de lichaamsodeur van Nikkie?
Ik ben wel verlamd ja sinds O&N.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ouders, schoonouders, vrienden, nieuwjaarsreceptie, de bekende verplichtingen.
Mis ik bijna de gate die nú al heel Nederland FOK! in zijn verlammende greep heeft!
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:43 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
ohhh kun jij ons meer vertellen over de lichaamsodeur van Nikkie?
Ik denk dat je in de buurt zit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |