Hier moest ik ook gelijk aan denken iddquote:
Volgens mij is je moeder dan wel wakker hoor.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:33 schreef tong80 het volgende:
Heb ik altijd met hoeren 's ochtends. Ben ik op m'n geilst. Liggen ze uit te slapen.
een hoer moet haar bed ook anders kunnen gebruiken, Tongquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:33 schreef tong80 het volgende:
Heb ik altijd met hoeren 's ochtends. Ben ik op m'n geilst. Liggen ze uit te slapen.
Goeie, was wel lekker ja dat ontbijtjequote:Op donderdag 3 januari 2013 10:22 schreef dramatic het volgende:
Doorgaan naar de mac, daar gaan ze iets langer door. Is wel wat duurder.
vroeger voor compleet ontbijt 5.50 hier in zwolle nu 2,25 alleen dan is het zonder koffiequote:Op donderdag 3 januari 2013 10:22 schreef dramatic het volgende:
Doorgaan naar de mac, daar gaan ze iets langer door. Is wel wat duurder.
Scherpquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:42 schreef Saucerian het volgende:
[..]
Volgens mij is je moeder dan wel wakker hoor.
2,25 krazant + judorange + muffin met bacon wil je koffie erbij dan kost het + 1.90 extra dus valt meequote:Op donderdag 3 januari 2013 11:47 schreef sinepedraap het volgende:
Ik vind het ei bij de Mac Ontbijtje niet zo lekker, veel te dik of zo
En een Mac Ontbijtje is even duur als een Large Big Mac menu, dus de keuze is zo gemaakt
Ja maar ik vind die krazant ook niet zo lekker, is die bacon trouwens halal?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:48 schreef Gulmez het volgende:
[..]
2,25 krazant + judorange + muffin met bacon wil je koffie erbij dan kost het + 1.90 extra dus valt mee
Idd, meestal in de blender met wat brinta erbij.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:49 schreef Keselo het volgende:
Gewoon grote bucket hotwings bij KFC ontbijten
klopt man, dat komt omdat het geen roomboter is die krazantr, ik bestel die muffin altijd zonder bacon alleen het is idd niet het lekkerste ontbijt wat er is nee daarom ikea zoals je zeiquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:49 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja maar ik vind die krazant ook niet zo lekker, is die bacon trouwens halal?
Toch kan je beter Big Mac nemen is veel voordeliger en krijg je meer
Ja, nu je het zegt..quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:47 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Nou je kan gewoon daarna nog ontbijten hoor alleen niet meer voor die mini prijs. Sowieso zijn de prijzen daar heel erg laag.
Is wel lekker zo'n krazant.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:48 schreef Gulmez het volgende:
[..]
2,25 krazant + judorange + muffin met bacon wil je koffie erbij dan kost het + 1.90 extra dus valt mee
quote:
Gaat niks boven zo'n lekkere chanante krazantquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:56 schreef CPS2000 het volgende:
Door dit topic heb ik zin in een krazant.
Goede basis voor als je in de middag nog naar de judorange moet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:56 schreef CPS2000 het volgende:
Weet echt niemand dat het croisant is?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:56 schreef CPS2000 het volgende:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Weet echt niemand dat het croisant is?
hehehe leuke trollquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Krosant eerderquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mm ja die halfe kip en gehakbolletjes echgt lekker bij ikea, en ik ga altijd oneindig eis en kola moet je gewoon leege flessen meenemen kan je gewoon vullen met kola en eis hehehehehquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:51 schreef Gulmez het volgende:
[..]
klopt man, dat komt omdat het geen roomboter is die krazantr, ik bestel die muffin altijd zonder bacon alleen het is idd niet het lekkerste ontbijt wat er is nee daarom ikea zoals je zei
mongoolquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
croissantquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
nee, krezant met cem judoranje en thee voor 1 euquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:41 schreef WethouderHekking het volgende:
Een broodje rookworst als ontbijt ?
Da,s niks, thuis eten is duurder.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:43 schreef durrrr het volgende:
[..]
nee, krezant met cem judoranje en thee voor 1 eu
Moest ff, sorryquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:28 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ga jij er lekker seri op in
met creme freshquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:56 schreef CPS2000 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |