Aha nice! Mooi anders met die band.quote:Op maandag 31 december 2012 22:24 schreef Jackal_Omega het volgende:
Mijn laatste aanwinst:
Speedy Pro met choco-bruine plaat. In kunstlicht oogt het wat bruin/zwart maar in daglicht is ie echt bruin. Mooi bruin. Aan de achterkant is het prachtige uurwerk zichtbaar. Scheelt me weer een glasbodem voor mn normale Pro.
Bandje moet ik nog even aan wennen. Komt nog wel een mooie kroko voor in de plaats.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de winkel gekocht maar hij was er niet kleiner en ik kon m echt niet laten liggen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:14 schreef tjoptjop het volgende:
Was het niet in een maatje kleiner te verkrijgen? Of ongezien op internet gekocht?
Ik heb ook een meistersinger. Leuk voor erbij. Draag hem eigenlijk nooit meer. Misschien maar eens wegdoen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:29 schreef k_man het volgende:
Wat vinden de kenners hier eigenlijk van Meister Singer? Ik vind ze qua design origineel en mooi (vooral onderstaande), maar is het uurwerk ook van een behoorlijke kwaliteit? Het zijn wel horloges van dik duizend euro.
[ afbeelding ]
Ga voor iets wat je zelf mooi lijkt (ja echt!). Als je het geen probleem vindt om af en toe een leeg klokje te hebben of hem op te winden, zou ik altijd voor een automaat gaan. Kijk alsjeblieft niet naar de designers, maar ga voor de bedrijven wier core business horloge maken is. Voor 2500 euro kan je een hele hoop.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:25 schreef Astonmartin22 het volgende:
Zit ook te kijken voor n nieuw klokje. Heb nu een Armani van n paar honderd euro en wil wel wat mooiers. Ik wil er niet meer aan uitgeven dan 2500, maar zie door de bomen het bos niet meer. Wat zijn jullie tips voor deze prijsklasse.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:06 schreef Hazzard het volgende:
Goed topic!
Heb zelf deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een andere Oris. Misschien later daar nog een fotootje van maken, maar die draag ik bijna niet meer
Omega Seamaster/Speedmaster? Waarschijnlijk wel een jonge gebruikte voor je budgetquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:25 schreef Astonmartin22 het volgende:
Zit ook te kijken voor n nieuw klokje. Heb nu een Armani van n paar honderd euro en wil wel wat mooiers. Ik wil er niet meer aan uitgeven dan 2500, maar zie door de bomen het bos niet meer. Wat zijn jullie tips voor deze prijsklasse.
Een nieuwe datejust?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:18 schreef tjoptjop het volgende:
Speedmaster is mooi![]()
Lukt een Datejust nog voor dat budget? Paar jaar geleden kon dat nog wel, maar het het idee dat de prijzen de afgelopen jaren aardig zijn gestegen.
Nee tweedehandsje.quote:
WOW!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:22 schreef eriksd het volgende:
Een gewone nieuwe datejust doet ¤5800 ofzo. Tweedehands zo rond de 3800-4000.
Ik weet niet welke jij had maar de nieuwe versie van de oude datejust (36mm) is wel iets anders. Gepolijster, beter bandje etc. Dus niet die oude versie van voor 2006.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:24 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
WOW!!![]()
Die had ik nooit weg moeten doen dus![]()
Gewoon een stalen dus neem ik aan? geen platina/goud e.d.
Zie bovenstaande edit.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik weet niet welke jij had maar de nieuwe versie van de oude datejust (36mm) is wel iets anders. Gepolijster, beter bandje etc. Dus niet die oude versie van voor 2006.
Gewoon staal inderdaad.
Edit: dat is de oude. De nieuwe is wat "substantieler" qua dikte etc.
Ik zag op de website dat er inmiddels ook al een 41(?)mm versie is. Ik vond juist de relatieve elegantie van het formaat juist zo mooi. Als ik dik wil had ik wel voor een Submariner gegaanquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:25 schreef eriksd het volgende:
Edit: dat is de oude. De nieuwe is wat "substantieler" qua dikte etc.
Geweldig horloge. Heb er ook over gedacht om hem te kopen, maar kan als student het geld niet missen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:06 schreef Hazzard het volgende:
Goed topic!
Heb zelf deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een andere Oris. Misschien later daar nog een fotootje van maken, maar die draag ik bijna niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |