quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ik ga het wel weer oppakken.
Op mijn eigen manier en tempo.
Hardlopen is goed voor je.. Ik merk het nu wel aan mijn broekenquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Zou het bij mij dan ook alleen door hardlopen komen dan
Ach, voor gezelligheid hoef ik niet naar Amsterdamquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
nee maar ff serieus.. met dat gehaat heb je alleen jezelf.... je mist er een leuke gezellige stad door!
Waar ging het mis dan?quote:
Onwetende!quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ach, voor gezelligheid hoef ik niet naar Amsterdam
Oeiquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hardlopen is goed voor je.. Ik merk het nu wel aan mijn broeken
Dat en ik hoef niet zo nodig te presterenquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Dat is de sleutel, dat je een manier vind, waar je je prettig bij voelt
Niet proberen even snel te zijn als anderen
snap ik. ik hoef voor de gezelligheid ook niet naar Maastricht.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ga ook niet naar Rotterdam voor de gezelligheid (buiten Feijenoord om)quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]![]()
Grappig dat gehaat tussen Rdam en Adam...
Wat is DAAR nou gezellig aan?quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ga ook niet naar Rotterdam voor de gezelligheid (buiten Feijenoord om)
Okquote:
quote:
Blij dat ik daarom ook uit 040 kom, geen gezeik, iedereen rijkquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]![]()
Grappig dat gehaat tussen Rdam en Adam...
Ehv is wel een leuke stad jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Blij dat ik daarom ook uit 040 kom, geen gezeik, iedereen rijk
Als ik in Amsterdam sta te feesten bedoel je?quote:
Hups, ga het dan meteen doen, dan kan het er ook niet meer bij inschieten vandaag ookquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Ik moet vandaag toch maar weer een rondje rennen. Is de laatste twee weken weinig van terecht gekomen
quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
gezelligheid maak je zelfdaar heb je geen enkel stad/dorp voor nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |