PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Hier stond iets anders
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
YOLOquote:Op donderdag 3 januari 2013 02:05 schreef tuan84 het volgende:
ik quicksell net per ongeluk een sif fellaini. knurft dat ik ben.
mijn ps3 tag is trouwens SMORKIN84
Traden?quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:05 schreef tuan84 het volgende:
ik quicksell net per ongeluk een sif fellaini. knurft dat ik ben.
mijn ps3 tag is trouwens SMORKIN84
you are english is verry goodquote:Op donderdag 3 januari 2013 02:14 schreef vandermar het volgende:
John Guidettiwhere can i see your documentary that was on eredivisielive?
Haha senk you. Mee eye c det? Yes eye mee c detquote:
Zaterdag 5 januari om 16:25 op eredivisie live 2quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:14 schreef vandermar het volgende:
John Guidettiwhere can i see your documentary that was on eredivisielive?
Nice, precies na Feyenoord dusquote:Op donderdag 3 januari 2013 02:37 schreef John.Guidetti het volgende:
[..]
Zaterdag 5 januari om 16:25 op eredivisie live 2
The goalden year
Nu al een oefenwedstrijdquote:
Tegen agovv, even zelfvertrouwen tankenquote:
discardwaardequote:Op donderdag 3 januari 2013 02:45 schreef Doosopwielen het volgende:
Hoeveel is ribery ik heb hem uit paketje
Chuck Norris is die andere neem ik aan?quote:
gewoon naar dm/pm gaan en hun Username invoerenquote:Op donderdag 3 januari 2013 04:47 schreef tuan84 het volgende:
waar kan ik confetti pmen? of iemand anders die een shitload aan coins verkoopt?
Kan je als je coins koopt niet beter tade offer doen?? nu mist de genen van wie je ze koopt die 5%quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:52 schreef DutchSL het volgende:
Eerste coins verkocht, aan een Fokker
(geen vaste poster hier)
[ afbeelding ]
Onmisbaar voor elke bronzen Turkije-Pro League hybrid
Bij een trade offer gaat die 5% er ook af.. je zou hooguit kunnen afspreken dat ik een speler van ongeveer 200k koop en die ruil tegen zijn bronze, maar dat is een heel gedoe en als hij die speler dan weer zelf wilt verkopen dan moet hij er alsnog 5% op inleveren..quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kan je als je coins koopt niet beter tade offer doen?? nu mist de genen van wie je ze koopt die 5%
Dure Turk!quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:52 schreef DutchSL het volgende:
Eerste coins verkocht, aan een Fokker
(geen vaste poster hier)
[ afbeelding ]
Onmisbaar voor elke bronzen Turkije-Pro League hybrid
Als je Pepe en Hummels omdraait kun je Coentrao er neerzetten en Juanfran ofzo op RB, of als je het hele team spiegelt kun je Lahm op RB (of Piszczek die ik beter vind)quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:18 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
dit wat?
heb wel Lahm op LB omdat ik daar anders Schmelzer neer moet zetten
oja, domquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je Pepe en Hummels omdraait kun je Coentrao er neerzetten en Juanfran ofzo op RB, of als je het hele team spiegelt kun je Lahm op RB (of Piszczek die ik beter vind)
Ozil is minder snel in vergelijking met Reus, heeft wel een goede pass, maar geen geweldig schot. Ik zou inderdaad eerder dan voor Ozil op CF gaan en Reus CAMquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:34 schreef TBakkert het volgende:
trouwens, kan ik dan niet beter Klose doen i.p.v Gomez en Ozil CF en Reus CAM?
okee, dankjequote:Op donderdag 3 januari 2013 09:37 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ozil is minder snel in vergelijking met Reus, heeft wel een goede pass, maar geen geweldig schot. Ik zou inderdaad eerder dan voor Ozil op CF gaan en Reus CAM
Ah oke. ik dacht dat met trade offer geen 5% afgingquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bij een trade offer gaat die 5% er ook af.. je zou hooguit kunnen afspreken dat ik een speler van ongeveer 200k koop en die ruil tegen zijn bronze, maar dat is een heel gedoe en als hij die speler dan weer zelf wilt verkopen dan moet hij er alsnog 5% op inleveren..
Bovendien kunnen trade offers tegenwoordig alleen maar tegen mensen uit je vriendenlijst.
Ik ben te veel autist daarvoor, bovendien ga ik Fifa zelf ook verkopen en dan kan het niet meer (je moet een keer inloggen op FUT voordat mensen uit je vriendenlijst "geactiveerd" worden als vrienden in FUT).quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ah oke. ik dacht dat met trade offer geen 5% afgingEn ja dat uit je vriendenlijst is niet zoon probleem want dan voeg je hem gewoon even toe.
Waarom FIFA verkopen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ben te veel autist daarvoor, bovendien ga ik Fifa zelf ook verkopen en dan kan het niet meer (je moet een keer inloggen op FUT voordat mensen uit je vriendenlijst "geactiveerd" worden als vrienden in FUT).
Ik had Collen Warner als CM in 3-4-2-1, die deed dat erg goed.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:49 schreef poker4lifee het volgende:
hoe het beste oplossen dit?
[ afbeelding ]
Beste optie lijkt me om die Camargo cam te doen en dan Watson cdm. Wel ver van een ideale cam dan met med/med workrates en kansloos trage accelerationOf Camargo vervangen voor een amerikaanse falende cdm, maar dat is helemaal kut.
Iemand wat beters? Anders moet het optie 1 worden denk ik.
nope die komt sowieso links te kort en dan zou Songo in de problemen komen waardoor ik alsnog een kut cdm zou moetenquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had Collen Warner als CM in 3-4-2-1, die deed dat erg goed.
Cascio met zijn 5* weak foot was mijn spits, zijn stats zijn op zich niet slechter dan die van Hill voor op CAM (wel high/high work rate).
Kun je geen Koreaanse CAM nemen anders?
Nagamura of Saragosa op de plek van Balchan en dan Marcelo Sarvas (quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:49 schreef poker4lifee het volgende:
hoe het beste oplossen dit?
[ afbeelding ]
Beste optie lijkt me om die Camargo cam te doen en dan Watson cdm. Wel ver van een ideale cam dan met med/med workrates en kansloos trage accelerationOf Camargo vervangen voor een amerikaanse falende cdm, maar dat is helemaal kut.
Iemand wat beters? Anders moet het optie 1 worden denk ik.
Ik zou gewoon 37.5K storten, zo veel oplichters daar dus ik zou gewoon hard zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:18 schreef DutchSL het volgende:
Met iemand afgesproken 100k voor 12 euro, stort hij maar 4,50 op mijn rekening.
Hopelijk gewoon een foutje, heb hem maar terug gemaild dat ik hij de rest nog moet betalen of dat ik hem er anders 40k voor geef (eigenlijk te veel als je het omrekent is het 37.5k, maar goed)
Dikke longshots stats en ook nog eens 4*quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nagamura of Saragosa op de plek van Balchan en dan Marcelo Sarvas (![]()
![]()
) CAM.
Sarvas op de bank.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dikke longshots stats en ook nog eens 4*Zal die wel halen voor op de bank dan.
Sowieso nog maar kijken of ik uberhaupt die bronze teams helemaal afmaak en ermee ga spelenSo far goud nog wel leuk
idd ff periode van dat toty team afwachtenquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sarvas op de bank.Wazmetjou.
Maar inderdaad. Ik heb ook zat teams in mijn futhead staan waar ik niets mee doe.Ik wacht op de gigantisch dikke marketcrash, maar zolang Neymar nog voor 140k gaat wacht ik wel even
.
In fifa12 was dat chill ja, nu lijkt mij het niks. Met m'n gouden teams win ik echt met m'n ogen dicht van die formaties. Zal met brons dus wel minder erg zijn, maar denk dat het nog steeds kut is tegen goede tegenstanders. In fifa12 was het eigenlijk al lastig daarmee tegen goede spelers.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:26 schreef DutchSL het volgende:
Je hebt wel leuke flanken met twee keer low/highkun je dan niet beter gewoon 3-4-2-1 of 3-4-3 gaan spelen ofzo, dan komt Kandji ook veel beter tot zijn recht?
Als LM vind ik Neagle beter.
352 vind ik ook makkelijk tegen spelen. Gewoon veel van je buitenspelers gebruik maken,quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idd ff periode van dat toty team afwachten
[..]
In fifa12 was dat chill ja, nu lijkt mij het niks. Met m'n gouden teams win ik echt met m'n ogen dicht van die formaties.
Bronze is anders he. Ik red het met mijn silvers makkelijk met die formaties. Ik speel met MLS Bronze en Braskilvers 3-4-2-1 en dat bevalt top. Je verdediging is in verhouding met de tegenstanders' aanvallers zo OP als wat.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idd ff periode van dat toty team afwachten
[..]
In fifa12 was dat chill ja, nu lijkt mij het niks. Met m'n gouden teams win ik echt met m'n ogen dicht van die formaties.
Ik niet.quote:
Druk ik je naar binnen en dan is het zo druk daar dat je geen kant op kan =]quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
352 vind ik ook makkelijk tegen spelen. Gewoon veel van je buitenspelers gebruik maken,
ja zie editquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bronze is anders he. Ik red het met mijn silvers makkelijk met die formaties. Ik speel met MLS Bronze en Braskilvers 3-4-2-1 en dat bevalt top. Je verdediging is in verhouding met de tegenstanders' aanvallers zo OP als wat.
[..]
Ik niet.Deze kwam ik tegen.
Haten op de Koefquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Raar dat de Koef ooit voor het Nederlands elftal heeft gespeeld.
Zal best dat jij dat doetquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Druk ik je naar binnen en dan is het zo druk daar dat je geen kant op kan =]
[..]
ja zie edit
Inderdaad, daar mag het Nederlands elftal Koef wel voor bedanken dat hij zich daar niet te groot voor voelde.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Raar dat de Koef ooit voor het Nederlands elftal heeft gespeeld.
Netjes dan, is inderdaad het zwakke punt. Als ik 352 tegen 352 moet spelen is het huilen voor allebei de spelersquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zal best dat jij dat doettoch win ik bijna altijd van 352
Dit.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Inderdaad, daar mag het Nederlands elftal Koef wel voor bedanken dat hij zich daar niet te groot voor voelde.
7 Januari geloof ik (?)quote:
Zonder geklikt te hebben; is dat dat hakje?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:33 schreef DutchSL het volgende:
Hoogtepunt in de Nederlandse voetbalhistorie
Lekker druk op het middenveld met zijn 10enquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Netjes dan, is inderdaad het zwakke punt. Als ik 352 tegen 352 moet spelen is het huilen voor allebei de spelers
Ja dus.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
7 Januari geloof ik (?)
[..]
Zonder geklikt te hebben; is dat dat hakje?
Na 1 goal vond Koef het wel goed zo en stelde hij zich niet meer beschikbaar.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
7 Januari geloof ik (?)
[..]
Zonder geklikt te hebben; is dat dat hakje?
Ja allicht als je ze onder de prijs verkoopt, ze verkopen ook wel voor 300/350.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik open nu zoveel bronze packs maar ik heb pas 1 speler boven de 3k gehad (No Byung Jun) Het goeie nieuws is dat fitnesses nu al binnen een paar minuten voor 250 verkopen
Dat zal best maar ik wil snel verkopen dus ik zet ze erop voor 250. Ik vind bronze packs veel slechter en minder winstgevend dan vorig jaar.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja allicht als je ze onder de prijs verkoopt, ze verkopen ook wel voor 300/350.
Bronzen pakjes zijn alleen maar winstgevender dan vorig jaar imo, al dat gezeur om 150 BIN (wat ik al nooit gebruikte).
Gemiddeld ongeveer 40% van de prijs waarvoor zij het (2e hands) verkopen meen ik, maar verschilt wel van spel tot spel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:39 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand een idee hoeveel je voor COD Black Ops, GTA IV Vice City en Pure Football samen zal krijgen ongeveer bij de Gamemania?
Drama dus. Gamemania is echt kut qua inkoop.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
40% van de prijs waarvoor zij het verkopen meen ik
Beter dan het in de kast laten vergaan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Drama dus. Gamemania is echt kut qua inkoop.
voor COD Black ops boden ze me echt vrij weinig, ik meen 5 euro (omdat iedereen hem heeft ingeleverd toen de nieuwe COD uitkwam).quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:39 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand een idee hoeveel je voor COD Black Ops, GTA IV Vice City en Pure Football samen zal krijgen ongeveer bij de Gamemania?
ja vorig jaar besloot ik in augustus Fifa 12 in te leveren omdat 13 er aan zat te komen. De bitch achter de kassa gaf mij 4 euro cash. Besloot het spel dan toch maar te houden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Drama dus. Gamemania is echt kut qua inkoop.
Je kan altijd ff snel een advertentie plaatsen toch daar en dat ff afwachten, of hier in het v&a gedeelte.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Beter dan het in de kast laten vergaan.
Makkelijker dan zelf kopers zien te vinden via marktplaats of dergelijke sites met al het gedoe er omheen.
Ja, makkelijker misschien.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Beter dan het in de kast laten vergaan.
Makkelijker dan zelf kopers zien te vinden via marktplaats of dergelijke sites met al het gedoe er omheen.
Ik geloof dat er bepaalde richtlijnen zijn. Staat vast wel iets op gamemania.nlquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:43 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Rond de 20 euro voor die 3 spellen dus.. bedankt DutchSL
Samen krijg ik je misschien net 10 euro. Je kan wel een tegoed krijgen van 20 euroquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:43 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Rond de 20 euro voor die 3 spellen dus.. bedankt DutchSL
Ja inderdaad, maar GTA IV Vice City is nog wel redelijk onder de spellen, aangezien GTA V pas in April dit jaar uitkomt..quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik geloof dat er bepaalde richtlijnen zijn. Staat vast wel iets op gamemania.nl
2 spellen inleveren om het voor dezelfde prijs als op amazon mee te krijgenquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:45 schreef DutchSL het volgende:
Je kunt uiteraard ook wachten op acties, dat je bv. een nieuw spel met korting kunt kopen bij inlevering van used games, dan zijn het relatief betere deals.
GTA IV Vice City. Jaaaa, jaa. Oké. Wat. He.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:45 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar GTA IV Vice City is nog wel redelijk onder de spellen, aangezien GTA V pas in April dit jaar uitkomt..
Enkele richtlijnen waarmee ze je naaien:quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik geloof dat er bepaalde richtlijnen zijn. Staat vast wel iets op gamemania.nl
Dat hebben wij gedaan met BO II, maar m'n broer wil nu ook FIFA 13, en daar komt die actie niet meer voor..quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:45 schreef DutchSL het volgende:
Je kunt uiteraard ook wachten op acties, dat je bv. een nieuw spel met korting kunt kopen bij inlevering van used games, dan zijn het relatief betere deals.
Mijn excuses, Liberty City, was even in de warquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:46 schreef Donaldo het volgende:
edit ; fout gelezen, wat is gta IV vice city?
spellen die minder dan 5 euro waard zijn nemen ze in ieder geval niet meer aan
Ik heb er een paar normale op staan voor rond de 10kquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:48 schreef Lindgren. het volgende:
Laagste en enige bin voor IF Rojas is 260k. Mag hopen dat hij nog wel íetsjes daalt..
1. Zolang het niet te erg is gaat dat wel hoor, ik heb maar 1x een spel geweigerd gehad en die was ook echt kapot (was een poging waardquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Enkele richtlijnen waarmee ze je naaien:
1. Krassen
2. Spel moet compleet zijn
3. Spel moet in EU made zijn en Nederlands handleiding + achterkant hebben
4. Spellen die meegekregen zijn bij een xbox of ps3 worden geweigerd
Bij mij namen ze dus niet een Duitstalige Batman spel aan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
1. Zolang het niet te erg is gaat dat wel hoor, ik heb maar 1x een spel geweigerd gehad en die was ook echt kapot (was een poging waard)
2. Lijkt me niet meer dan logisch
3. Gewoon een pal versie ja, niet meer dan logisch.. ze verkopen daar niet voor omgebouwde consoles (al hebben ze bij mij wel degelijk een paar Duitse en Italiaanstalige spellen aangenomen voor de Gamecube)
4. Dat komt door de streepjescode, ik wilde een spel inleveren waar een controller bij meegeleverd was, die namen ze niet aan zonder controller (dus die heb ik maar gehouden)
geweldigquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:54 schreef BDIL het volgende:
Neeeeeeeeee , Pato is definitief naar Corinthians![]()
Boeiend?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:54 schreef BDIL het volgende:
Neeeeeeeeee , Pato is definitief naar Corinthians![]()
Ja, geweldige speler die helaas niet meer in Europa te bewonderen isquote:
Had een leuke triple link met Lucas kunnen zijn inderdaad.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:58 schreef DutchSL het volgende:
Bij Milan verviel hij toch maar van de ene in de andere blessure.
Achteraf gezien jammer dat ze hem niet aan PSG verkochten voor flink wat miljoenen meer.
Ibrahimovic - Patoquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Had een leuke triple link met Lucas kunnen zijn inderdaad.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Had een leuke triple link met Lucas kunnen zijn inderdaad.
Milan zelf is ook in verval geraakt en dan zink je als speler na die vervelende blessures ook mee. Ik had hem zelf in BPL liever gezien of bij Real , dan Higuain of Benzema wegdoen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:58 schreef DutchSL het volgende:
Bij Milan verviel hij toch maar van de ene in de andere blessure.
Achteraf gezien jammer dat ze hem niet aan PSG verkochten voor flink wat miljoenen meer.
Robinho is een faalhaas en Pato helaas altijd geblesseerd, als Milan daar bij elkaar pakweg 30 a 35 miljoen voor kan krijgen en dat herinvesteren in een goede aanvaller die wel functioneert + een goede CB dan worden ze er imo juist beter van.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:00 schreef Ozz-03 het volgende:
Robinho zal ook wel vertrekken binnenkort.Milan is dan helemaal van het niveau Fiorentina/Genoa.
Benzema wegdoen, ben je gek?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Milan zelf is ook in verval geraakt en dan zink je als speler na die vervelende blessures ook mee. Ik had hem zelf in BPL liever gezien of bij Real , dan Higuain of Benzema wegdoen.
De Sjaa natuurlijk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:03 schreef BDIL het volgende:
Pazzini of El Sharaawy naast Pato in 3-5-2 formatie ?
Pato was nooit beter dan Higuain of Benzema. Die twee zouden als vaste basisspits bij een Italiaanse topclub gewoon topscorer worden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Milan zelf is ook in verval geraakt en dan zink je als speler na die vervelende blessures ook mee. Ik had hem zelf in BPL liever gezien of bij Real , dan Higuain of Benzema wegdoen.
Nee, maar Benzema is nooit de Benzema van Lyon geworden. Hij is niet consistent en maakt bijna nooit het verschil.quote:
Hij maakt, als Ronaldo het niet doet, eigenlijk altijd het verschil. Laat schitterende hoogstandjes zien en is in mijn ogen sowieso wel verbeterd. of hij dan ook echt Real-waardig is, is weer iets anders.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, maar Benzema is nooit de Benzema van Lyon geworden. Hij is niet consistent en maakt bijna nooit het verschil.
Van Persie en 6 chem Eto'o ervoor dan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:09 schreef TBakkert het volgende:
shit... Ik wil eigenlijk een team met Van Persie, maar ik wil Reus en Gotze niet kwijt
Als Mourinho elke keer moet kiezen tussen Benzema of Higuain als ze fit zijn zegt al genoeg. Een speler die keer op keer overtuigd staat gewoon in de basis bij een topclub. Als Real supporter vind ik dat hij het goed meedraait maar daar blijft het bij, een topspits heeft Real nodig maar helaas gaat dat nog een tijd duren.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij maakt, als Ronaldo het niet doet, eigenlijk altijd het verschil. Laat schitterende hoogstandjes zien en is in mijn ogen sowieso wel verbeterd. of hij dan ook echt Real-waardig is, is weer iets anders.
Maar als je er toch 1 weg moet doen, doe dan Higuain
Gewoon onderbuik gevoel..quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, maar Benzema is nooit de Benzema van Lyon geworden. Hij is niet consistent en maakt bijna nooit het verschil.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Van Persie en 6 chem Eto'o ervoor dan.
Oke, leuk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:14 schreef Lindgren. het volgende:
Weer een aantal k aan bronze pakjes geopend, weinig spectaculairs. Uiteindelijk toch nog weinig verlies gemaakt omdat ik alle contracten bewaar voor m'n bronze teams en sommige spelers voor <500c verkoop.
/ds2.
Ik combineer traden met bronze packs, dat verlies wat ik maak win ik met traden weer terug. Vorig jaar kreeg ik veel vaker een goede speler in een bronze pack dan nu.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:14 schreef Lindgren. het volgende:
Weer een aantal k aan bronze pakjes geopend, weinig spectaculairs. Uiteindelijk toch nog weinig verlies gemaakt omdat ik alle contracten bewaar voor m'n bronze teams en sommige spelers voor <500c verkoop.
/ds2.
Wat is het grootste aantal duplicates dat je gehad hebt? Had er laatst 8quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik combineer traden met bronze packs, dat verlies wat ik maak win ik met traden weer terug. Vorig jaar kreeg ik veel vaker een goede speler in een bronze pack dan nu.
Geen idee, ik heb alle bronze kits, badges, stadions en managers dus sowieso is de helft van bijna elk pack duplicatequote:Op donderdag 3 januari 2013 12:17 schreef poker4lifee het volgende:
Ik maak gewoon winst met bronze packs hoorOok al krijg ik geen enkele speler die iets waard is
[..]
Wat is het grootste aantal duplicates dat je gehad hebt? Had er laatst 8
Götze op de controlerende CMquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:18 schreef TBakkert het volgende:
@lindgren
[ afbeelding ]
zo heb ik wel Gotze, maar geen Reus, maar het lijkt me niet echt heel goed team
speelt best lekker hoorquote:
maar bij Reus heb ik vaak het gevoel dat het alleen om Pace gaat, voor een CM(die een beetje defensief is) zou ik dan meer voor iemand gaan die iets meer een allrounder isquote:
ahh haha dat is wel veel danquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb alle bronze kits, badges, stadions en managers dus sowieso is de helft van bijna elk pack duplicateMaar ik stuur nu ook wat meer spelers naar mijn club omdat ik die achievement van club value nog niet heb. Ik maak verlies met bronze packs omdat ik zoveel discard en ik heb het geduld niet.
Doe dan Gundogan ofzoquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar bij Reus heb ik vaak het gevoel dat het alleen om Pace gaat, voor een CM(die een beetje defensief is) zou ik dan meer voor iemand gaan die iets meer een allrounder is
goddomme...quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Doe dan Gundogan ofzoGotze is juist anti-allround, een echte CAM met matig schot.
Die N64 op 3:18 had mijn moeder ooit gekocht voor mijn broertje.quote:
jazeker, californication ookquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Suits begint deze maand ook weer toch?
HOAX! Ronaldo is geen spitsquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:25 schreef detennismaster het volgende:
beste spitsen van de wereld?
Messi
Ronaldo
Falcao
Van Persie
Zlatan
Suarez
Aguero
Benzema
Gomez
Wie vergeet ik nog?
Ja, ik wil wel alle kits hebbenquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:21 schreef poker4lifee het volgende:
ahh haha dat is wel veel danIk sla alleen spelers en kits/badges op. Geen idee waarom eigenlijk, doe er toch niets mee.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:26 schreef TBakkert het volgende:
tevens denk ik dat je Hernandez zo langzamerhand ook bijna tot die categorie mag gaan rekenen...
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:26 schreef TBakkert het volgende:
tevens denk ik dat je Hernandez zo langzamerhand ook bijna tot die categorie mag gaan rekenen...
klopt ja, in fifa12 ook ziek vaak squad fitness, nu echt niet eens 1 op 50 packs bij mijquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik wil wel alle kits hebbenOverigens heb ik in al die bronze packs die ik sinds het nieuwe TOTW uit is heb geopend geen 1 shiny silver speler gehad en geen 1 goede kit of non-shiny silver. Volgens mij zijn de packs gewoon slechter nu veel meer mensen ze openen.
Rooney is ook wel aardig tochquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:25 schreef detennismaster het volgende:
Messi
Ronaldo
Falcao
Van Persie
Zlatan
Suarez
Aguero
Benzema
Gomez
Wie vergeet ik nog?
Higuainquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:25 schreef detennismaster het volgende:
Messi
Ronaldo
Falcao
Van Persie
Zlatan
Suarez
Aguero
Benzema
Gomez
Wie vergeet ik nog?
Huntelaar acher Agueroquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:25 schreef detennismaster het volgende:
Messi
Ronaldo
Falcao
Van Persie
Zlatan
Suarez
Aguero
Benzema
Gomez
Wie vergeet ik nog?
Rooney is al bijna een CM aan het wordenquote:
met super high def workratesquote:
Burak Yilmaz(!)quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:25 schreef detennismaster het volgende:
Messi
Ronaldo
Falcao
Van Persie
Zlatan
Suarez
Aguero
Benzema
Gomez
Wie vergeet ik nog?
Speel je PS3 of Xbox ?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:31 schreef TBakkert het volgende:
WE GAAN HET VERREDOMME GEWOON ZO DOEN!
[ afbeelding ]
Reus én Götzequote:Op donderdag 3 januari 2013 12:31 schreef TBakkert het volgende:
WE GAAN HET VERREDOMME GEWOON ZO DOEN!
[ afbeelding ]
Burakquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:25 schreef detennismaster het volgende:
Messi
Ronaldo
Falcao
Van Persie
Zlatan
Suarez
Aguero
Benzema
Gomez
Wie vergeet ik nog?
PS3quote:
Kan je niet 4231 met Reus en Gotze op wide cam en Rvp spits met vdv erachter ofzoquote:
dan haal je die Chemistry nooitquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Kan je niet 4231 met Reus en Gotze op wide cam en Rvp spits met vdv erachter ofzo
misschien Eto'o en Tevez?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:25 schreef detennismaster het volgende:
Messi
Ronaldo
Falcao
Van Persie
Zlatan
Suarez
Aguero
Benzema
Gomez
Wie vergeet ik nog?
oh hebben ze linkjes in die formatie ook al aangepast, lekker danquote:
Drogba heeft Chelsea aan CL geholpen vandaar en Balotelli Italie naar Finalequote:Op donderdag 3 januari 2013 12:36 schreef DutchSL het volgende:
Dit zijn de genomineerden voor de drie plekken voorin in het Fifpro TOTY:
Cristiano Ronaldo (Portugal, Real Madrid), Lionel Messi (Argentina, Barcelona), Sergio Aguero (Argentina, Manchester City), Mario Balotelli (Italy, Manchester City), Karim Benzema (France, Real Madrid), Edinson Cavani (Uruguay, Napoli), Dider Drogba (Cote d'Ivoire, Chelsea/Shanghai Shenhua) , Samuel Eto'o (Cameroon, Anzhi Makhachkala), Radamel Falcao (Colombia, Atletico Madrid), Mario Gomez (Germany, Bayern Munich), Zlatan Ibrahimvic (Sweden, AC Milan/Paris Saint-Germain), Neymar (Brazil, Santos), Robin Van Persie (Netherlands, Arsenal/Manchester United), Wayne Rooney (England, Manchester United), Luis Suarez(Uruguay, Liverpool).
BalotelliDrogba
zelfs Torres heeft meer recht van spreken imo.
GJE is chelshit fanquote:
Hij scoorde minder dan Torres in de competitie en had daar meer wedstrijden voor nodig... Torres die overigens zonder het vertrouwen te krijgen toch topscorer was op het EK.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:38 schreef TBakkert het volgende:
Drogba was vorig seizoen gewoon de beste spits ter wereld hoor.
Geen betere voetballer dan Messi, Ronaldo, Agüero, maar al zijn doelpunten getuigden van echte klasse
Pellequote:Op donderdag 3 januari 2013 12:25 schreef detennismaster het volgende:
Messi
Ronaldo
Falcao
Van Persie
Zlatan
Suarez
Aguero
Benzema
Gomez
Wie vergeet ik nog?
Gedeeld topscorer met 6 anderenquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij scoorde minder dan Torres in de competitie en had daar meer wedstrijden voor nodig... Torres die overigens zonder het vertrouwen te krijgen toch topscorer was op het EK.
Er is imo weinig meer van Drogba over behalve aanstellerig op de grond liggen en gevaarlijk zijn bij corners.
Jij snapt hetquote:
okee, Drogba uit 2006/07 tot ongeveer 09/10 was een van de beste spitsen ter wereld, vorig jaar niet meerquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij scoorde minder dan Torres in de competitie en had daar meer wedstrijden voor nodig... Torres die overigens zonder het vertrouwen te krijgen toch topscorer was op het EK.
Er is imo weinig meer van Drogba over over behalve aanstellerig op de grond liggen en gevaarlijk zijn bij corners.
Ik noem Busquets ook niet de beste spits van de wereld.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
okee, Drogba uit 2006/07 tot ongeveer 09/10 was een van de beste spitsen ter wereld, vorig jaar niet meer
maar dat zeiken om dat aanstellen dan, hij nam gewoon wraak op wat Barca in 2009 had gedaan.
daarbij is Busquets veel erger
Als linksback jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
Drogba heeft Chelsea aan CL geholpen vandaar en Balotelli Italie naar Finale
quote:
nee, maar het aanstellen van Drogba vorig jaar in de CL werd even aangehaald, maar dat was lang neit zo erg als de tegenstander bij wie hij het fliktequote:Op donderdag 3 januari 2013 12:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik noem Busquets ook niet de beste spits van de wereld.
Busquets is niet erger dan drogba en ik ben geen barca fan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
okee, Drogba uit 2006/07 tot ongeveer 09/10 was een van de beste spitsen ter wereld, vorig jaar niet meer
maar dat zeiken om dat aanstellen dan, hij nam gewoon wraak op wat Barca in 2009 had gedaan.
daarbij is Busquets veel erger
is wel erger gr gr, Barca als collectief moet gewoon doodquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Busquets is niet erger dan drogba en ik ben geen barca fan.
Ik zou robben rm doen en schurrle lm en de spitsen omdraaienquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:47 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
okee, dit dan misschien
leuk dat ze Reus' waarde neerzetten als 14k, kost in ST 30k
Ik kan Robben niet betalen, anders zou ik ook Ribery er wel indoenquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou robben rm doen en schurrle lm en de spitsen omdraaien
wie?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:49 schreef Rijst het volgende:
niet normaal. Wil hem proberen
[ afbeelding ]
Huntelaar is beter dan Persiequote:Op donderdag 3 januari 2013 12:47 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
okee, dit dan misschien
leuk dat ze Reus' waarde neerzetten als 14k, kost in ST 30k
Demouge is echt een beest jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:49 schreef Rijst het volgende:
niet normaal. Wil hem proberen
[ afbeelding ]
Ik vind Drogba ook niet een betere of slechtere spits als hij zich meer of minder aanstelt. Ik vind alleen dat hij niet zo goed meer was, behalve in het aanstellen en bij corners.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, maar het aanstellen van Drogba vorig jaar in de CL werd even aangehaald, maar dat was lang neit zo erg als de tegenstander bij wie hij het flikte
ohh, op die fietsquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik vind Drogba ook niet een betere of slechtere spits als hij zich meer of minder aanstelt. Ik vind alleen dat hij niet zo goed meer was, behalve in het aanstellen en bij corners.
Wat een kutteam dan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ohh, op die fiets
trouwens, als ik het zou kunnen betalen gewoon dit team #YOLO
[ afbeelding ]
Beter schweini op cdm heeft iedereen 9chemquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ohh, op die fiets
[ afbeelding ]
Jij bent wel echt meester in het maken van kutteams hequote:Op donderdag 3 januari 2013 12:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ohh, op die fiets
[ afbeelding ]
Nasri niet volgens mij, maar Schweini is inderdaad wel een fikse baasquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:54 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Beter schweini op cdm heeft iedereen 9chem
Van Persie nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:54 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Beter schweini op cdm heeft iedereen 9chem
Serie A heeft prima spelers die tegen discardprijzen zijn op te pikken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:00 schreef strakkeman het volgende:
Weet iemand een leuk budget team om mee te spelen tot toty uitkomt. Het liefst niet van die standaard pace teams
Ik post mijn team wel zodra die af isquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:00 schreef strakkeman het volgende:
Weet iemand een leuk budget team om mee te spelen tot toty uitkomt. Het liefst niet van die standaard pace teams
Is goedquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Serie A heeft prima spelers die tegen discardprijzen zijn op te pikken.
Ligue 1 / Frankrijk is het beste voor discard prices imo.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:02 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Is goedzal eens even kijken dan
Lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie op LM? Neymar of Lucas? Zijn beide even duur. (150K)
Lucas gaat minder aan waarde inleveren (misschien wel meer waard worden) en die 5* skills van Neymar gebruik jij ook niet echt volgens mij ?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie op LM? Neymar of Lucas? Zijn beide even duur. (150K)
Mirandaquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:04 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Wie CB ? Alleen SIF Ivan Ramis denk ikRamos te duur !
Miranda?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:04 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Mirandaquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:04 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Conclusie snel getrokkenquote:
32 pace toch?quote:
5* Skills maak ik zo nu en dan wel gebruik van. Fake rabona bijvoorbeeld als ik via de flanken naar binnen wil trekken, maar is niet een vereiste.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lucas gaat minder aan waarde inleveren (misschien wel meer waard worden) en die 5* skills van Neymar gebruik jij ook niet echt volgens mij ?
Hij gaat in elk geval geen IF als LM meer krijgen denk ik en zeker niet in de Braziliaanse competitie.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
5* Skills maak ik zo nu en dan wel gebruik van. Fake rabona bijvoorbeeld als ik via de flanken naar binnen wil trekken, maar is niet een vereiste.
Zal Lucas na zijn transfer meer waard worden dan? Kan je natuurlijk niet zeker weten, maar een gokje.
En je moeder is eigenlijk je vader...quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Huntelaar is beter dan Persie
als hij Eric Cartman heet, dan kan het kloppenquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
En je moeder is eigenlijk je vader...
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij gaat in elk geval geen IF als LM meer krijgen denk ik en zeker niet in de Braziliaanse competitie.
not this shit againquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
En je moeder is eigenlijk je vader...
Nee.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:13 schreef kilozout het volgende:
David Luiz 90 K waard op middenveld?
Nee, ik vond hem vreselijk slecht.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:13 schreef kilozout het volgende:
David Luiz 90 K waard op middenveld?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:11 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb me gisteren met clubs ook ziek gelachen.Gerrit kwam erbij en het was heel lang stil en hij had ook geen headset op volgens zo'n icoontje dus ik begon 'm te roepen. Geen reactie. Omni en Poker hadden wel een headset op dus we gingen maar vast een potje beginnen.
Hoor ik ineens in de Arena voor de wedstrijd boven het geschreeuw van een stel Grieken keihard CHIMPANZEE RIDING ON A SEGWAY TITITITITITIITIII erbovenuit. Ik ging echt kapot. Heb de eerste aftrap ook verpest omdat ik helemaal dubbel lag. Gerrit.
Neymar is inderdaadquote:
Bundesliga keeper nemen of Luiz centraal en BPL keeper nemen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:14 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is af
Over een paar weken misschien Thiago Silva en UP Suarez aan dit team toevoegen.
Alves is wel goed hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bundesliga keeper nemen of Luiz centraal en BPL keeper nemen.
Heb nog Wiese als Bundesliga keeper.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bundesliga keeper nemen of Luiz centraal en BPL keeper nemen.
Iemand al ervaring met IF Paulinho? Zijn NIF is iig een eckte baasquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:14 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is af
Over een paar weken misschien Thiago Silva en UP Suarez aan dit team toevoegen.
Die IF is een all round baasje. Pakt ook zo nu en dan zijn goaltje mee.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Iemand al ervaring met IF Paulinho? Zijn NIF is iig een eckte baas
Maar issie beter dan zijn Nif die 350 kost? Die is dat namelijk ook, en scoort in meer dan 1 op 5 wedstrijden bij mij.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Die IF is een all round baasje. Pakt ook zo nu en dan zijn goaltje mee.
En die passing, net als Ronaldo geeft hij nooit een bal af.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:20 schreef DutchSL het volgende:
Hoe komt Neymar aan med/med work rates
Ronaldo had vorig jaar 12 assists, 4e van La Ligaquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
En die passing, net als Ronaldo geeft hij nooit een bal af.
Ik heb de NIF nooit gebruikt, dus daar kan ik je verder geen info over geven. De IF speelt prima voor mij en stiekem vind ik een IF toch mooier staan als een non-shiny.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar issie beter dan zijn Nif die 350 kost? Die is dat namelijk ook, en scoort in meer dan 1 op 5 wedstrijden bij mij.
Allemaal rebounds van schotenquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ronaldo had vorig jaar 12 assists, 4e van La Liga
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb de NIF nooit gebruikt, dus daar kan ik je verder geen info over geven. De IF speelt prima voor mij en stiekem vind ik een IF toch mooier staan als een non-shiny.
Ik niet. Ik vind ze beide verdedigend sterk, maar Paulinho offensief veel beter.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:25 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind NIF Elias beter dan NIF Paulinho.
In 352 misschien, omdat Paulinho high/med heeft en dus niet steeds terug zakt naar de verdediging. Ik heb nog nooit veel aanvallend kunnen doen met mijn CDM's in 352.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Ik niet. Ik vind ze beide verdedigend sterk, maar Paulinho offensief veel beter.
Juve moet eens voor veel geld een topper halen. Iemand zoals Cavani die met een eigen actie het net kan vinden.quote:
Ik dacht eerst dat jij het was.quote:
Kerzhakov geweldig seizoen gehad (alleen matig EK) en nu weer topscorer, maar EA denkt laten we hem eens 12 pace minder gevenquote:
Ik speel 4231, en daar is hij mijn belangrijkste middenspeler, in dat team dan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In 352 misschien, omdat Paulinho high/med heeft en dus niet steeds terug zakt naar de verdediging. Ik heb nog nooit veel aanvallend kunnen doen met mijn CDM's in 352.
Ik speelde 4321, dan speelt Elias heerlijk box to box, terwijl Paulinho eigenlijk voor spek en bonen meedoet .
Sovjet doping.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarom zien al die Russen er zo jong uit? De meeste lijken op 18-20 terwijl ze al 30 zijn.
Omdat ze leven zonder stress. Elke dag Vodka zuipen en vervolgens met Natasja het bed delen maakt je niet oud.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarom zien al die Russen er zo jong uit? De meeste lijken op 18-20 terwijl ze al 30 zijn.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Omdat ze leven zonder stress. Elke dag Vodka zuipen en vervolgens met Natasja het bed delen maakt je niet oud.
[ afbeelding ]
Owja en dit.
Hmmm, had toch beter een andere naam kunnen kiezen. Olga misschien?quote:
Hahahaquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:11 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb me gisteren met clubs ook ziek gelachen.Gerrit kwam erbij en het was heel lang stil en hij had ook geen headset op volgens zo'n icoontje dus ik begon 'm te roepen. Geen reactie. Omni en Poker hadden wel een headset op dus we gingen maar vast een potje beginnen.
Hoor ik ineens in de Arena voor de wedstrijd boven het geschreeuw van een stel Grieken keihard CHIMPANZEE RIDING ON A SEGWAY TITITITITITIITIII erbovenuit. Ik ging echt kapot. Heb de eerste aftrap ook verpest omdat ik helemaal dubbel lag. Gerrit.
Op ongeveer je hele team na, niets.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:56 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
Tips voor verbeteringen?
haha leuk =/quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Op ongeveer je hele team na, niets.
Nocerino natuurlijkquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:09 schreef strakkeman het volgende:
Dit teampje gemaakt. Tips alleen andere budget spelers natuurlijk.
[ afbeelding ]
IF Lamela? ongeveer 15k?quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:09 schreef strakkeman het volgende:
[ afbeelding ]
IF lamela is zeker geen 15 k laagste BIN is boven de 20kquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:11 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
IF Lamela? ongeveer 15k?
[ afbeelding ]
Wie maakt deze voor me af?
Hmm oke, dan is het lastig jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:12 schreef strakkeman het volgende:
[..]
IF lamela is zeker geen 15 k laagste BIN is boven de 20k
Ogbonna, Vidal, Giovincoquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:09 schreef strakkeman het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn echt zoveel betere middenveldersquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:09 schreef strakkeman het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |