SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tegenwoordige tijd is altijd -t. Vervang het door lopen als je het niet weet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb daar moeite mee ging jij niet slapen?
Liegerdquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:42 schreef Plastic_zak het volgende:
Lapo pakken, geen nieuw deel maken, puur om te trollen.
Of gewoon teveel gedronken?quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:42 schreef Plastic_zak het volgende:
Lapo pakken, geen nieuw deel maken, puur om te trollen.
Jij en nuchterquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee, ik ben helemaal nuchter.
Ja idd, je ging slapen, met wie praat je nu? Ga je vreemd?? Omg jank jank.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:42 schreef supersof het volgende:
[..]
tegenwoordige tijd is altijd -t. Vervang het door lopen als je het niet weet.
en ja ik ga zo
quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:45 schreef doeterniettoe123 het volgende:
[..]
Ja idd, je ging slapen, met wie praat je nu? Ga je vreemd?? Omg jank jank.
Ik ben volgende week bij je in de buurt, kunnen we wel even ergens wat eten?quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:47 schreef doeterniettoe123 het volgende:
[..]
Wat
Wanneer meeten dushiiiii?
Doe maar niet ze date niet met FOK!kers die oud zijn (20 jaar).quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben volgende week bij je in de buurt, kunnen we wel even ergens wat eten?
Iets met borderline psychoquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Doe maar niet ze date niet met FOK!kers die oud zijn (20 jaar).
Zogenaamd dan. Vast wel met jou.
Ik ben trots op je pz!quote:
Wat een calimero-reactie zegquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Doe maar niet ze date niet met FOK!kers die oud zijn (20 jaar).
Zogenaamd dan. Vast wel met jou.
Praat niet als je er niets vanaf weetquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een calimero-reactie zegGrow up gast..
Al wist ik er niks vanaf? De jaloezie spat van het berichtje af.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Praat niet als je er niets vanaf weet.
Lobi backquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Snow,mag ik zeggen dat ik van je houd als FOK!ker?
Doe eens aardig jarigequote:Op donderdag 3 januari 2013 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al wist ik er niks vanaf? De jaloezie spat van het berichtje af.
Dankjequote:Op donderdag 3 januari 2013 01:51 schreef supersof het volgende:
Slaap lekker iedereen![]()
En Fokit nog een fijne verjaardag
Is goed schatjeee.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben volgende week bij je in de buurt, kunnen we wel even ergens wat eten?
Uhm ik vind jng leukerquote:
Geen dankquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dankjeen nog bedankt voor je lieve tekening
trusten
quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Uhm ik vind jng leuker![]()
In nb negeert iedereen mebehalve fl en roald dan af en toe
Mij vergeet je?quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Uhm ik vind jng leuker![]()
In nb negeert iedereen mebehalve fl en roald dan af en toe
Sorryquote:
quote:
zwak hoor net nu ik er benquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:57 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga weer proberen te slapen, slaap lekker iedereen zo
Ik moet 5 uur op bietsjquote:
Ja ik vond het al raar ik had de lapo maar toen weer niet en de volgende post weerquote:
Vrijdag komt mij goed uit, en jou?quote:
Ole is aanwezig hequote:Op donderdag 3 januari 2013 02:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja ik vond het al raar ik had de lapo maar toen weer niet en de volgende post weer
Is goed, zie dm voor details.quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vrijdag komt mij goed uit, en jou?
Hebben jullie weer iemand weggepest zekerquote:Op donderdag 3 januari 2013 02:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Daarom was het topic even dicht of zo.
Nee rare reactie's denk ikquote:Op donderdag 3 januari 2013 02:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Hebben jullie weer iemand weggepest zeker
chill ik maak een grapjequote:
Nee, account is niet van mij. Maar iemand anders.quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:06 schreef Snowbells het volgende:
AJ heeft een voetenfetish? SEX / Gedomineerd worden door vrouwen
quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:08 schreef Beach het volgende:
[..]
chill ik maak een grapjealsof ik die moeite zou doen
Jij bent ekte ekte?quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:08 schreef doeterniettoe123 het volgende:
[..]
Nee, account is niet van mij. Maar iemand anders.
Jankerig en zeikerig ben je niet?quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:10 schreef doeterniettoe123 het volgende:
[..]
Ja, alleen dan minder zeikerig en jankerig dan paar maanden geleden, meer mezelf nu.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:11 schreef Beach het volgende:
A-J nog bedankt voor je copypaste wa bericht, ik kreeg die maar van 10 anderen
Ik ben niet zo origineel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:11 schreef Beach het volgende:
A-J nog bedankt voor je copypaste wa bericht, ik kreeg die maar van 10 anderen
Niet meer zo als 3 maanden geleden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jankerig en zeikerig ben je niet?
Ach beter dan niksquote:Op donderdag 3 januari 2013 02:15 schreef doeterniettoe123 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo origineel.
[..]
Niet meer zo als 3 maanden geleden.
Precies, nieuw jaar nieuwe kansenquote:Op donderdag 3 januari 2013 02:17 schreef doeterniettoe123 het volgende:
[..]
Precies, positief denken enzulks.
ja heerlijkquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje moe nog, voor de rest wel. Denk ik. Jij?
Ahwquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja heerlijk
Geen zin om te werken maargoed
ben je nou nog steeds bij huppel?quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ahw. Ik ga vandaag maar eens naar huis
Jepquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ben je nou nog steeds bij huppel?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja daar zal ie niet hangen
DIT GAAT TE FURRRRR
Omgquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja daar zal ie niet hangen
DIT GAAT TE FURRRRR
Hoe zit wat? Er is niks hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar hoe zit het nu dan? Verlicht ons
Ja hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar het was wel een geslaagde week?
ohja dan mocht je voor oppas spelenquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hoor. Morgen nog meer plezier
Ojaquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohja dan mocht je voor oppas spelen
Shotjes zijn leukerquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeker, zou zo die hele fles lusten
Oh, ja dat kanquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet niet, ik hou wel van drop, maar dropshot krijg ik gewoon echt niet weg
Geen probleemquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar dan wel de hele fles
Lekkahquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de fles is nog 2/3 vol, maakt niet uit toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja omdat dropshotquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:31 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Gaat het hier zo vroeg op de ochtend al over drank? Ik heb een kater mensen...
moggeequote:Op donderdag 3 januari 2013 11:35 schreef doeterniettoe123 het volgende:
Goedemorgen, nog steeds geen unban. RIP.
Und du bist?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:35 schreef doeterniettoe123 het volgende:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed goed, zo maar eens op weg naar huis en de shop bezoeken.
Waarom had je uberhaupt eenban?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:35 schreef doeterniettoe123 het volgende:
Zelf aangevraagd.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom had je uberhaupt eenban?
Te veel Oezo weer vannacht... lolquote:
neuken?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:47 schreef doeterniettoe123 het volgende:
[..]
Lekker ding![]()
![]()
Dushiiiii schatjuhh, je bent zo lekker, WJNMK,![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dit is weer net teveel aandacht
Ik wil voor mijn 20e ontmaagd worden allesquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:56 schreef doeterniettoe123 het volgende:
[..]
Na een post wil je al met me neuken.
Jeugd van tegenwoordig.
Ik wou dat ik 40 was en nog maagd was, maarja, het kan nou eenmaal niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik wil voor mijn 20e ontmaagd worden alles
zo lulligquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:58 schreef doeterniettoe123 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik 40 was en nog maagd was, maarja, het kan nou eenmaal niet.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:59 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Niet op je 12 ontmaagd zijn![]()
Nee, maar even serieus, vandaag vroeg opgestaan, zou met iemand afspreken, word het later deze week, want onzekerheid (nee, niet van mij) *zucht*, die jeugd van tegenwoordig.
had je maar geen seks moeten hebben verdommequote:Op donderdag 3 januari 2013 11:59 schreef doeterniettoe123 het volgende:
[..]
Geef me aandacht en medelijden dan![]()
![]()
Het was een lekkere latino, dus niet jaloers doenquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Niet iedereen is een vieze perv die perse voor zijn 16e seks wil met een ginger
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:01 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Het was een lekkere latino, dus niet jaloers doen
Bitch, lees "mijn" topic in SEX dan, heb gvd medelijden met mijquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
had je maar geen seks moeten hebben verdomme
ik ben niet jaloers op een latino, ik heb mijn waardigheid iniedergeval nogquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:01 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Het was een lekkere latino, dus niet jaloers doen
ja godver die is niet normaal danquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:02 schreef doeterniettoe123 het volgende:
[..]
Bitch, lees "mijn" topic in SEX dan, heb gvd medelijden met mij
Mijn ego is sinds dien groter dan Rusland, dus weet niet hoor. Lekkere Latino, Lekker Neuken, mwhuhahahaquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben niet jaloers op een latino, ik heb mijn waardigheid iniedergeval nog
Trolololol
Mag ik nu wat aandacht en medelijden? Plzzzzzzz.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja godver die is niet normaal dan
Volgende keer beter
Als je een latino nodig hebt voor je ego.... Mwaquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:04 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Mijn ego is sinds dien groter dan Rusland, dus weet niet hoor. Lekkere Latino, Lekker Neuken, mwhuhahaha
wie moet ik slaan voor jequote:Op donderdag 3 januari 2013 12:05 schreef doeterniettoe123 het volgende:
[..]
Mag ik nu wat aandacht en medelijden? Plzzzzzzz.
Ze trollen me, zeggen ze dat ik weer in kan loggen, kan ik het nog steeds niet
Nee, mijn ego word minstens 1 keer per week weer opgepept. Die van jou dan chicka?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als je een latino nodig hebt voor je ego.... Mwa
elke dag uiteraardquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:06 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, mijn ego word minstens 1 keer per week weer opgepept. Die van jou dan chicka?
Jwz tochquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wie moet ik slaan voor je
Ik zou een leuke dag met iemand gaan hebben, maarja, dan eindelijk maar eens opruimen na de afgelopen feest maand, lol.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:15 schreef supersof het volgende:
Vandaag home alonevind ik zo fijn haha. Wat gaan jullie vandaag doen?
Hello Helloquote:
Huiswerk maken+naar Schiphol mijn neef en zijn vriendin ophalenquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:15 schreef supersof het volgende:
werkenquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:15 schreef supersof het volgende:
Mijn kamer opruimen,en dan naar mijn vader.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:15 schreef supersof het volgende:
ik weet toch dat je het niet meentquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sletjeee
Grapje.
Dat was: doeterniettoe123, maar niet mijn kloon, just saying
Nou, stiekemmmmmmmmquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik weet toch dat je het niet meent
Sarcasme spat er van af.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:36 schreef Nestalgie het volgende:
aj heb je gemist man, waren zware tijden zonder je
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:38 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
nee ff serieus,.goed dat je er weer bent
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En nu minder zeikerig en jankerig, A-J 2.0
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:36 schreef Nestalgie het volgende:
aj heb je gemist man, waren zware tijden zonder je
Gezelligquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En nu minder zeikerig en jankerig, A-J 2.0
jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:41 schreef supersof het volgende:
lol ik ken aj niet. is ze een legende ofzo?
nee maar ze was wel erg actief een paar maandjes terugquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:41 schreef supersof het volgende:
Ik kan het proberenquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:41 schreef Angel-Joy het volgende:
Oh oh Ro-ald, kunnen we niet ff normaal doen?
Mijn excuses aan iedereen die ik ooit pijn heb gedaan
thx bbequote:Op donderdag 3 januari 2013 12:41 schreef Angel-Joy het volgende:
excuses aanvaardquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:41 schreef Angel-Joy het volgende:
Oh oh Ro-ald, kunnen we niet ff normaal doen?
ooh okeequote:Op donderdag 3 januari 2013 12:42 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
nee maar ze was wel erg actief een paar maandjes terug
jaaaa eindelijkquote:
Ja en als je het mist kun je het gewoon terug kijkenquote:
Ja dat ook inderdaadquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja en als je het mist kun je het gewoon terug kijken
Alles behalve datquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:41 schreef supersof het volgende:
Oh, wat dan hahaquote:
Wat ken je me weer goed.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat wil je niet wetenbeter negeer je haar
Ik ken je best goed jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat ken je me weer goed.
Ik heb al mijn excuses aangeboden voor laatst 2 maanden ofzo hoe ik postte, maar als jullie door willen zeiken, prima.
God ga bami eten ofzoquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mij echt kennen of dingen over me gehoord van een pathologishe leugenaar?
hahaha slimquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:20 schreef supersof het volgende:
ah godver. Ik heb mezelf gekrabd in mn slaap. Kon nog wel wat herinneren, maar zie het nu in de spiegelwat een kneus ben ik.
Bami is indo eten, ik ben geen indo.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
God ga bami eten ofzoje doet alsof je heilige maria bent maar ondertussen ....
Je kan het ook zelf vertellenquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bami is indo eten, ik ben geen indo.
Dat doe ik niet, maar als je waarheid wilt weten, kan je aan 2Happy4U vragen. En anders kan je geloven wat je geloven wilt van diegene.
Die gaat soberso pertinent op slot dan, heb eergister net een zooi van die bosmongool topics op slot gesmetenquote:
zo hard ben jijquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die gaat soberso pertinent op slot dan, heb eergister net een zooi van die bosmongool topics op slot gesmeten
Ground zero was ook niet in 2 maanden opgeruimd.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bami is indo eten, ik ben geen indo.
Dat doe ik niet, maar als je waarheid wilt weten, kan je aan 2Happy4U vragen. En anders kan je geloven wat je geloven wilt van diegene.
Ja, eigenlijk ben ik gewoon een mietje eerste klas, maar dat hoeven ze op internet niet te wetenquote:
weet ik toch lompjequote:Op donderdag 3 januari 2013 13:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk ben ik gewoon een mietje eerste klas, maar dat hoeven ze op internet niet te weten
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
weet ik toch lompje
Met je kleine stompje
Loopt rond op een klompje
Suiker
Talentquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
weet ik toch lompje
Met je kleine stompje
Loopt rond op een klompje
Suiker
Jouw UIquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kwam een beetje van dat "suiker"
haha ja tochquote:
Zeg dat maar tegen jouw vriend.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ground zero was ook niet in 2 maanden opgeruimd.
Ga nog even 2 jaar aan jezelf werken aub voor je terugkomt.. je bent een ramp
heeequote:Op donderdag 3 januari 2013 13:58 schreef msacras het volgende:
Dag iedereen! Even een denkbeeldige multiquote. Hoe gaat het met jullie?
je te goed voelen om iedereen te quotenquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:58 schreef msacras het volgende:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:58 schreef msacras het volgende:
quote:
Prima, net weer thuis en even lekker gedoucht. Bij jou?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:58 schreef msacras het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |