Mag wel iets meer vetjes opja :S shiiiiiiittquote:
Ja, enorm. Sinds ik weer single ben is niets deze geile bok te vies.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De wanhoop moet verschrikkelijk zijn.
Dit geeft mij iets teveel Bergen Belsen associatie vind ik ja.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mag wel iets meer vetjes opja :S shiiiiiiitt
quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit geeft mij iets teveel Bergen Belsen associatie vind ik ja.
Continue met je ballen tegen haar schaambot slaanquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Mja, lijkt mij ook niks als je bedworstelt en je grijpt constant van die pezen beet....
Je eigen heupen bont en blauw van dat gebeuk tegen dat puntige bekken. En whatever happened to de zachte vrouwelijke vormen, met al die botten die overal uitsteken?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Mja, lijkt mij ook niks als je bedworstelt en je grijpt constant van die pezen beet....
Ik doe alleen missionarisquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Continue met je ballen tegen haar schaambot slaan.
Wat ben jij dominant zeg.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik doe alleen missionarisdus geen idee
Dat uit ik persoonlijk door veel te spugenquote:
hahahaquote:
Baciami.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat uit ik persoonlijk door veel te spugen
ik moest piekeren om dat te ontcijferen.quote:
ritmo?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:46 schreef Germano het volgende:
Heb een familiefoto gevonden van een user.
[ afbeelding ]
hahaquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:53 schreef Germano het volgende:
Ik at vanmorgen een krazant, en als lunch tachiatella. Kreeg m'n bord niet leeg, dus heb het aan m'n chiauiau gegeven.
Heb jij daar een centificaat voor? moet zo nog naar de winkel voor blik kapusijzers.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Kwam ook nog de famfare langs m'n huis toen ik van het eten zat te genieten.
over de rondtonde zeker?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Kwam ook nog de famfare langs m'n huis toen ik van het eten zat te genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |