Ik vroeger nooit maar laatst wel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:38 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb haar vroeger ooit eens gezien, maar ze zal wel veranderd zijn.
nee, maar heb wel een ideequote:Op donderdag 3 januari 2013 10:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iedereen, behalve jijde grootste 4e fan.
156 als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:39 schreef wise het volgende:
[..]
nee, maar heb wel een idee
iig is ze 1.50 ofzo
ben gewoon 33cm groterquote:
Sorry moeder JB.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee nee, geen ruzie, meningsverschil, excuses, o en onbegrip. Sorry
Kijk, deze gast heeft t zwaar
R&P / DACHT dat het niet erger kon...
Haha dat was duidelijk tochquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:39 schreef wise het volgende:
[..]
nee, maar heb wel een idee
iig is ze 1.50 ofzo
liever groter ja.quote:
quote:
mijn dochters worden ws zo langquote:
klein moedertjequote:Op donderdag 3 januari 2013 10:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn dochters worden ws zo langik ben zelf 1.65 ofzo. De oudste is nu al net zo groot als ik
Die zijn toch pas 10 of zo?quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn dochters worden ws zo langik ben zelf 1.65 ofzo. De oudste is nu al net zo groot als ik
Mijn 1e vriendin was superslank, blond en 1.60 ofso wat een vixen was dat, heerlijk die kleine poppetjesquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn 1e vriendin was superslank, blond en 1.60 ofso wat een vixen was dat, heerlijk die kleine poppetjes
De laatste was 1.80 iets kleiner dan ik. Is ook wel mooi want lange benen zijn wel weer nice.
en kleurquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:56 schreef 2NutZ het volgende:
dus eigenlijk boeit lengte niet, als het maar in proportie is en niet dik
Jij bent ook geen fan van gelen?quote:
de oudste wordt volgende maand 12.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Die zijn toch pas 10 of zo?
Je kunt wel beter groot zijn dan klein denk ik.
lange benen vind ik altijd dat je in verhouding moet zien. Een kleine vrouw kan best lange benen hebben voor haar lengte.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn 1e vriendin was superslank, blond en 1.60 ofso wat een vixen was dat, heerlijk die kleine poppetjes
De laatste was 1.80 iets kleiner dan ik. Is ook wel mooi want lange benen zijn wel weer nice.
Klopt wel hoor, maar vaak zie je bij kortere vrouwen wat vollere benen.. vooral de bovenbenen. Anders zijn ze vaak wel erg dun... en als je dan klein bent lijkt dat soms wat crackho achtig vind ik persoonlijk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
lange benen vind ik altijd dat je in verhouding moet zien. Een kleine vrouw kan best lange benen hebben voor haar lengte.
Ja had er meteen al op geantwoord gister. Kreeg alleen geen reactie.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
had je onze krabpaal nou gezien?
nou moet ik natuurlijk bekennen dat ik er nou ook weer niet zoo op letquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt wel hoor, maar vaak zie je bij kortere vrouwen wat vollere benen.. vooral de bovenbenen. Anders zijn ze vaak wel erg dun... en als je dan klein bent lijkt dat soms wat crackho achtig vind ik persoonlijk.
Zo groot bedoelde ik ook niet, maar ik denk dat 175 bijvoorbeeld handiger is dan 165, ook al scheelt het niet veel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
de oudste wordt volgende maand 12.
En ik denk dat dat voor vrouwen niet geldt, als je als vrouw 1.90 bent, is dat best lastig, aangezien veel mannen het niet zo fijn vinden als hun vriendin (veel) langer is dan zij zelf en vrouwen willen zelf vaak ook liever een langere man. Als man is dat dus weer andersom.
Genoeg mannen ook die van kleine vrouwen houden
komt omdat we tegen A zeiden dat ze dr ipod weg moest leggen en toen voelde ik me verplicht om de ipad weg te doenquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja had er meteen al op geantwoord gister. Kreeg alleen geen reactie.
Heb je mijn krabpaal ook al gezien?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja had er meteen al op geantwoord gister. Kreeg alleen geen reactie.
o, ik vind mn lengte prima,nooit problemen mee gehadquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Zo groot bedoelde ik ook niet, maar ik denk dat 175 bijvoorbeeld handiger is dan 165, ook al scheelt het niet veel.
Slechte verhoudingen dusquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou moet ik natuurlijk bekennen dat ik er nou ook weer niet zoo op let![]()
Ex collega van me heeft heel korte beentjesop zich een mooie vrouw om te zien, voor dr leeftijd, iets langer dan ik, maar als ze dan gaat staan, knap ik zelfs af... Haar benen zijn korter dan de mijne en ze is langer dan ik
Dat geloof ik, maar als je bijvoorbeeld 150 zou zijn dan is het wel anders.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o, ik vind mn lengte prima,nooit problemen mee gehad
mwa, sommigequote:
geen idee, dat is te lang geledenquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat geloof ik, maar als je bijvoorbeeld 150 zou zijn dan is het wel anders.
Bij mij is alles wel in verhouding maar idd wat volle bovenbenen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt wel hoor, maar vaak zie je bij kortere vrouwen wat vollere benen.. vooral de bovenbenen. Anders zijn ze vaak wel erg dun... en als je dan klein bent lijkt dat soms wat crackho achtig vind ik persoonlijk.
heel ergquote:
KLB Boulevardquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:13 schreef Garisson72 het volgende:
wat verhouding? hebben ezio en 4ebe een verhouding?
Ja, al best een tijd. Alleen jammer dat ze overdrijven met het verloven.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:13 schreef Garisson72 het volgende:
wat verhouding? hebben ezio en 4ebe een verhouding?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:09 schreef Zosk het volgende:
Sick, is al oud zie ik maar nooit eerder gezien.SPOILER: Niet kijken met een zwakke maag.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt uit 2008, uit Braziliëquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Ik heb geen idee, er staat iets over Brussel bij maar ik kan het niet echt achterhalen verder.
maar wist je al denk ik
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Jij moet niet zo zeuren want jouw lijf is prachtig.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij mij is alles wel in verhouding maar idd wat volle bovenbenen.
quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
heel erg![]()
![]()
Ik geloof niet dat ik me ooit eerder bewust ben geweest van iemand met zon korte beentjes![]()
Wel ooit iemand in de hema gezien met extreem lange benen, die had een ziekte ofzo ws, want haar bovenlichaam was ongeveer zo kort als bij n normaal mens vanaf de navel naar boven, dat was ook erg raar
Deze smoothboiquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij moet niet zo zeuren want jouw lijf is prachtig.
Als of ik iets nieuws vertelquote:
Iets moet die kont toch dragenquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
I wouldn't knowquote:
Zo makkelijk kan het zijn.quote:
Ik bekijk alles positief.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo had ik het nog nooit bekeken.
Maar wat ik verdien krijg ik niet altijd...zeg maar, zeker?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt he, nu verdient hij een beurt.
watquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
nee, dit was echt niet normaalquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Tja, weet niet of het een ziekte is of afwijking of wat dan ook... soms word men gewoon niet helemaal in proportie geboren.
Ik heb een enorm waterhoofd
Oh gewoon... had een wat botter antwoord verwacht eigenlijkquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, dit was echt niet normaalniet zomaar geen goede proporties, het klopte gewoon niet.
Net ff gegoogled en zou marfan syndroom kunnen zijn dus
'short torso and very long legs'
http://www.childrenshospital.org/az/Site543/mainpageS543P1.html
Kon alleen zo gauw geen duidelijk plaatje vinden.
vond het ook heel raar en heb het dus maar 1 keer gezien, heel even, toen ik n jaar of elf was denk ik. Nooit meer vergetenquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh gewoon... had een wat botter antwoord verwacht eigenlijk
[..]!! nu je het zo zegt... een neefje van mijn kleine buurjongetje die had dat ook... dat leek zoooooo raar.
Die had hele lange benen en een veel te kleine torso. Maar die was al ziek lelijk dat jong, en dan ook nog in de zomer laarzen dragen en een heeeeele korte korte broek
Nee, die heeft lange dunne armenquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, maar dat was dus niet wat ik bedoelde met die lange benen.
vast wel ergens, maar ik had geen zin om nog lang te zoeken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, die heeft lange dunne armenstaan geen goeie plaatjes op google
13 jaarquote:
Nee, ik ook nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vast wel ergens, maar ik had geen zin om nog lang te zoeken.
Wdquote:
Mag wel iets meer vetjes opja :S shiiiiiiittquote:
Ja, enorm. Sinds ik weer single ben is niets deze geile bok te vies.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De wanhoop moet verschrikkelijk zijn.
Dit geeft mij iets teveel Bergen Belsen associatie vind ik ja.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mag wel iets meer vetjes opja :S shiiiiiiitt
quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit geeft mij iets teveel Bergen Belsen associatie vind ik ja.
Continue met je ballen tegen haar schaambot slaanquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Mja, lijkt mij ook niks als je bedworstelt en je grijpt constant van die pezen beet....
Je eigen heupen bont en blauw van dat gebeuk tegen dat puntige bekken. En whatever happened to de zachte vrouwelijke vormen, met al die botten die overal uitsteken?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Mja, lijkt mij ook niks als je bedworstelt en je grijpt constant van die pezen beet....
Ik doe alleen missionarisquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Continue met je ballen tegen haar schaambot slaan.
Wat ben jij dominant zeg.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik doe alleen missionarisdus geen idee
Dat uit ik persoonlijk door veel te spugenquote:
hahahaquote:
Baciami.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat uit ik persoonlijk door veel te spugen
ik moest piekeren om dat te ontcijferen.quote:
ritmo?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:46 schreef Germano het volgende:
Heb een familiefoto gevonden van een user.
[ afbeelding ]
hahaquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:53 schreef Germano het volgende:
Ik at vanmorgen een krazant, en als lunch tachiatella. Kreeg m'n bord niet leeg, dus heb het aan m'n chiauiau gegeven.
Heb jij daar een centificaat voor? moet zo nog naar de winkel voor blik kapusijzers.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Kwam ook nog de famfare langs m'n huis toen ik van het eten zat te genieten.
over de rondtonde zeker?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Kwam ook nog de famfare langs m'n huis toen ik van het eten zat te genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |