quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:01 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
je moet ook in gym luistern niet vanchter je brueaustoel papzak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Gymmuziek. Lekker opgefokte herrie luisteren ipv van die wijvenmuziekquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:59 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik vind t meer muziek voor op feesten enzo, hier luister ik thuis achter de pc niet naar ;p
Wel toffe nummers
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:04 schreef Pastapipos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
Heb wel wat herrie in die lijst staan ja, ook voor tijdens gamen enzo. Maar wat meer uptempoquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Gymmuziek. Lekker opgefokte herrie luisteren ipv van die wijvenmuziek
Ik heb er een liggenquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:14 schreef mtchel112 het volgende:
zweet me altijd kapot in de gym, zat ff op internet te kijken naar een outfit waar ik voor een gedeelte bloot was (lees; stinger vest oid.) uiteindelijk toch maar deze genomen,
[ afbeelding ]
februari, sta op 17% en endo dus neem er lekker de tijd voor moet nmlk chicks hosselen met abs in blanes,quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:24 schreef Pastapipos het volgende:
Kan trouwens niet wachten om weer te gaan cutten, zelfs met een beetje een vetlaagje heb ik nog aardig wat definitie in mn abs. Wanneer gaan jullie beginnen?
Netjes hoor, vet% van 14%?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:14 schreef mtchel112 het volgende:
zweet me altijd kapot in de gym, zat ff op internet te kijken naar een outfit waar ik voor een gedeelte bloot was (lees; stinger vest oid.) uiteindelijk toch maar deze genomen,
[ afbeelding ]
Beachboyquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:24 schreef Pastapipos het volgende:
Kan trouwens niet wachten om weer te gaan cutten, zelfs met een beetje een vetlaagje heb ik nog aardig wat definitie in mn abs. Wanneer gaan jullie beginnen?
quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:40 schreef Jahr00n het volgende:
net zieke deadlifts gezet in f4f utrecht.
mensen kijke daar echt belachelijk
Er voor uit durven komen dat je bij F4F "traint":quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:11 schreef fathank het volgende:
Ik was vanmiddag in f4f utrecht zie ik daar zon ecto deadliften met plastic bodypump stang.
Ik zo kijken van![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:25 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
februari, sta op 17% en endo dus neem er lekker de tijd voor moet nmlk chicks hosselen met abs in blanes,
godsamme moet je nou overal serieus op in gaan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
[..]
Er voor uit durven komen dat je bij F4F "traint":
(en die Bodypump stang is uiteraard niet van plastic).
17% vet en endo? zal maar meer gaan trainen jongen, je bent gewoon obese fatboyquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:25 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
februari, sta op 17% en endo dus neem er lekker de tijd voor moet nmlk chicks hosselen met abs in blanes,
Bij jou bodypumpen ze met 20 kg olympische barbells?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
[..]
Er voor uit durven komen dat je bij F4F "traint":
(en die Bodypump stang is uiteraard niet van plastic).
Wat heeft dat met het materiaal van de stang te maken???quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Bij jou bodypumpen ze met 20 kg olympische barbells?
Hier zijn ze toch echt van plastic, met plastic schijven om eraan te hangen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:27 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat heeft dat met het materiaal van de stang te maken???
Een "echte" bodypump stang is van metaal, met een kunststof coating eromheen. En ik kan het weten want ik heb het jaren gedaan. Overigens haalde ik op het eind wel een andere stang uit de zaal, maar dat was omdat er op zo'n Bodypump stang niet meer dan 21kg per kant past.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Hier zijn ze toch echt van plastic, met plastic schijven om eraan te hangen.
Hoe kun je nou door een raam zien dat ze van plastic zijn?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:37 schreef fathank het volgende:
Dan zat ik er niet heel veel naast. Ik zie door 't raam alleen maar een hoop plastic liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |