Vertelquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:40 schreef Jahr00n het volgende:
net zieke deadlifts gezet in f4f utrecht.
mensen kijke daar echt belachelijk
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:11 schreef fathank het volgende:
Ik was vanmiddag in f4f utrecht zie ik daar zon ecto deadliften met plastic bodypump stang.
Ik zo kijken van![]()
![]()
![]()
![]()
kom je achterquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:11 schreef fathank het volgende:
Ik was vanmiddag in f4f utrecht zie ik daar zon ecto deadliften met plastic bodypump stang.
Ik zo kijken van![]()
![]()
![]()
![]()
22kg bedoel je, heb de video inmiddels gezien.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kom je achter
220kg die plastic bar zou breken
Tuurlijk jochie. Ga maar gauw terug naar je zumba-lesjequote:Op woensdag 16 januari 2013 16:16 schreef Jahr00n het volgende:
lol noobs
in het egt niks te vertelle hier stoer doen
lol
kom je wel 8er als je mij in t egt ziet
bek houden dikkerdquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:19 schreef fathank het volgende:
kom je wel 8er als je mij in t egt ziet
Quotefailquote:
Bodypump jongequote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:51 schreef Seam het volgende:
Vandaag een heerlijk Zyzz momentje toen dit nummer gedraaid werd:
Word standaard gedraaid bij mij en mn maten, idd heerlijkquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:51 schreef Seam het volgende:
Vandaag een heerlijk Zyzz momentje toen dit nummer gedraaid werd:
Ik vind t meer muziek voor op feesten enzo, hier luister ik thuis achter de pc niet naar ;pquote:
je moet ook in gym luistern niet vanchter je brueaustoel papzakquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:59 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik vind t meer muziek voor op feesten enzo, hier luister ik thuis achter de pc niet naar ;p
Wel toffe nummers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |