Ja, dat gaan we doen. Door de probleempjes in het weekend liep het allemaal net even wat uit. De punten goed krijgen is dan net wat belangrijker dan de antwoorden op de vragen bekendmaken, dus vandaar de vertraging in dat laatste.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:36 schreef rakotto het volgende:
Krijgen we te zien welke vragen goed zijn gekeurd en welke niet?
Dat vind ik ook.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:31 schreef bigbass het volgende:
Kan iemand alsjeblieft even meer punten dan ik heb op de telefoon gooien, zodat ik weet dat ik het niet meer hoef te proberen
Ik dacht al dat het expres (en een beetje gemeen) wasquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:02 schreef Pheno het volgende:
Je hebt er wel een puntDoe ik 'm een paar daagjes eerder dicht.
De ijskap smelt sneller dan normaal?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:08 schreef Pheno het volgende:
Nee, ik heb deze maar vooral vorige maand heel wat privédingen aan mijn hoofd gehad, dus de KPV kwam me niet eens heel goed uit. Of die privédingen dan, want de KPV vertragen is heiligschennis
Dus dan gebeuren dit soort onbewuste grappen.
Dubbele complimenten voor je inzet danquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:08 schreef Pheno het volgende:
Nee, ik heb deze maar vooral vorige maand heel wat privédingen aan mijn hoofd gehad, dus de KPV kwam me niet eens heel goed uit. Of die privédingen dan, want de KPV vertragen is heiligschennis
Dus dan gebeuren dit soort onbewuste grappen.
Alleen in de zomerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:37 schreef rakotto het volgende:
[..]
De ijskap smelt sneller dan normaal?
Succes.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen in de zomer
Ik ben nu begonnen aan de antwoorden bij elkaar te rapen, in een (nou ja, dat vind ik dan) leuk verhaaltje te gieten. Geen idee of ik het vandaag nog af ga krijgen, maar we zien wel. Ik doe mijn best
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |