Jij dan.quote:
Als je aan het gymmen bent moet je stiekem een basketbal tegen haar hoofd aan gooien en met de hockeystick haar schenen per ongeluk open laten bloeden. Als ze dan naar de wc gaat om alles schoon te maken ga je naar haar toe en bied je je excuses aan. Ald ze die niet accepteert verkracht je haar. Dit zal haar lerenquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:28 schreef JRRY het volgende:
ik trek altijd eennaar zo'n lelijke aandachtsslet uit mijn klas.
Ze denkt dat iedereen haar leuk vindt.
Als zij met mij praat doe ik altijd
Ik ben een nette jongen, dat soort dingen doe ik niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Als je aan het gymmen bent moet je stiekem een basketbal tegen haar hoofd aan gooien en met de hockeystick haar schenen per ongeluk open laten bloeden. Als ze dan naar de wc gaat om alles schoon te maken ga je naar haar toe en bied je je excuses aan. Ald ze die niet accepteert verkracht je haar. Dit zal haar leren
jezus wat een kut stemquote:
Dat kan niet,want ik heb/had je geblokkeerd. Waarom ben je weer terug eigenlijk?quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:50 schreef doeterniettoe123 het volgende:
[..]
Nou, vond ik wel heel stoer van je enzo.
Volgende keer mag je het gewoon tegen me zeggen hoor.
En wat als zij je nou eerst verkracht?quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ben een nette jongen, dat soort dingen doe ik niet.
Hoorde ik ja, wel apart dat je me random blokkeerde, maar oke.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat kan niet,want ik heb/had je geblokkeerd. Waarom ben je weer terug eigenlijk?
dat niet per se. Maar de muziek is sowieso beter dan dat van jou.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee die stem van die autist die jij liet horen was goed
nee want frank is briljant.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:53 schreef supersof het volgende:
[..]
dat niet per se. Maar de muziek is sowieso beter dan dat van jou.
Nou ja het had toch niet zoveel zin als je niet meer wou meeten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:52 schreef doeterniettoe123 het volgende:
[..]
Hoorde ik ja, wel apart dat je me random blokkeerde, maar oke.
Ik ben terug omdat ik weer de aandachtshoer moet uithangen
ok ok. Ik heb geen zin in discussie ofzo.quote:
ook goed, maar ik ga zingen en niet dansen want ik ben moei.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ok ok. Ik heb geen zin in discussie ofzo.
laten we allemaal turn around opzetten en lachen en dansen.
ja ik ook niet dansen. want ik lig in bed.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
ook goed, maar ik ga zingen en niet dansen want ik ben moei.
Ja, dus we kunnen ook geen vrienden zijn ofzo, niet dat ik je sprak maar oke.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nou ja het had toch niet zoveel zin als je niet meer wou meeten.
Maar ik vind het leuk dat je weer terug bent en dat meen ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |