Katjan Pedisquote:
Wat is daar zo geniaal aan?quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:41 schreef JRRY het volgende:
Frank Ocean is ook zo geniaal omdat hij een homoseksueel liefdesliedje voor Justin Bieber heeft geschreven.
Dat is gewoon leuk, want nu is Justin Bieber ook homooooo hahaahaahaha lololololquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:42 schreef doeterniettoe123 het volgende:
[..]
Wat is daar zo geniaal aan?
Dat ben jij niet?quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:14 schreef doeterniettoe123 het volgende:
[..]
Hoi roro, aandachtshoer hier
Hi ha ho?quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat is gewoon leuk, want nu is Justin Bieber ook homooooo hahaahaahaha lolololol
Zozo, wat een avontuurquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:45 schreef Ro-ald het volgende:
Mijn avond: De planning,was om naar de mac donalds te gaan.
Ingang was al dicht,dus wij proberen lopend de Mac Drive in te gaan.
Zegt iemand: 'Sorry, wij helpen alleen auto's.
Toen opzoek naar een cafe onderweg kwamen wij een vrouw tegen eigenlijk crackhoer: Hebben jullie zin in een pleziertje? Wij vragen: Ja wat dan? Beetje pijpen neuken voor 20euro. Nee dat hadden wij niet gedaan. Eindstand: Bitterballen eten in een of ander paupercafe.
Maar was tof,.
Straks had ze soa ofzo hea, verstandige jongen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:45 schreef Ro-ald het volgende:
Mijn avond: De planning,was om naar de mac donalds te gaan.
Ingang was al dicht,dus wij proberen lopend de Mac Drive in te gaan.
Zegt iemand: 'Sorry, wij helpen alleen auto's.
Toen opzoek naar een cafe onderweg kwamen wij een vrouw tegen eigenlijk crackhoer: Hebben jullie zin in een pleziertje? Wij vragen: Ja wat dan? Beetje pijpen neuken voor 20euro. Nee dat hadden wij niet gedaan. Eindstand: Bitterballen eten in een of ander paupercafe.
Maar was tof,.
nee ook niet hehequote:
Jij snapt het.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Straks had ze soa ofzo hea, verstandige jongen.
Dat was geweldigquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:47 schreef doeterniettoe123 het volgende:
[..]
Ja, en, hoe was het om over me te lullen terwijl ik er niet was?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:47 schreef doeterniettoe123 het volgende:
[..]
Ja, en, hoe was het om over me te lullen terwijl ik er niet was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |