quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
Als ik m'n ogen dicht doe stel ik me altijd voor dat de trap van bewegend leeuwenpaard huid is gemaakt en als ik er vanaf glij dat ik in een reuze pot met pindakaas beland.
Ja ik was boos toenquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:57 schreef doeterniettoe123 het volgende:
[..]
Ja, dus we kunnen ook geen vrienden zijn ofzo, niet dat ik je sprak maar oke.
Zeg je nu, beetje grote bek geven in US over mij en dan denken dat ik er niet achterkom.
Maar vergeven en vergeten
Ik ben bezig, mijn topic gemist?quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:58 schreef Plastic_zak het volgende:
ga.aguyim g, nog sletjes geprikt?
Hoezo niet?quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:01 schreef doeterniettoe123 het volgende:
[..]
Je hebt geen enkele reden om boos te zijn, just saying
Jij deed kortaf,wilde mij niet meer meeten dus waarom zou ik nog contact met je houden?quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:07 schreef doeterniettoe123 het volgende:
[..]
Hoezo wel? Je kent me niet eens irl en ik had toen al 2 weken ofzo geen contact met je gehad
Slaap lekkerquote:
Trustenquote:
Dat van mij is al kapotquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:13 schreef supersof het volgende:
Ik ga ook slapen denk ik.
Want ik wilde gaan werken aan mijn slaapritme.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:13 schreef supersof het volgende:
Ik ga ook slapen denk ik.
Want ik wilde gaan werken aan mijn slaapritme.
haha ja die van mij ook helaas. maar als ik volgende week om 7 uur moet werken, dan is dat niet zo handigquote:
Nee inderdaad. Ik om 6 uur opquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:18 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja die van mij ook helaas. maar als ik volgende week om 7 uur moet werken, dan is dat niet zo handig
Weet je, laat ook maar, enige wat ik nu vraag is: doe niet zo schijnheilig.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jij deed kortaf,wilde mij niet meer meeten dus waarom zou ik nog contact met je houden?
Haha ja ik ook danquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Ik om 6 uur opNaja zie ik dan wel weer
Trusten
Nee.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:18 schreef Plastic_zak het volgende:
supersof hebben jij en ro-ald al afgesproken
Ga dan maar weer. Want er is geen rel hier.quote:
Het kan mij ook niet meer schelenquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:22 schreef doeterniettoe123 het volgende:
[..]
Weet je, laat ook maar, enige wat ik nu vraag is: doe niet zo schijnheilig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |