Ja ze hebben allebei een twijfelaar.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:53 schreef Starlie het volgende:
Denk dat Damian er weinig van merkt, paps en mams zijn er toch al bijna nooit!
En is het echt zo dat ze al sinds hun huwelijk apart slapen?!
Ik gok dat ze tenminste 1 keer bezig zijn geweest Damian te verwekken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:53 schreef Starlie het volgende:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:54 schreef alors het volgende:
Sylvie's titstoryWow, je herkent haar bijna niet terug. Vanaf die eerste foto dan he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sylvie's titstoryKijk, dit voegt tenminste iets toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sylvie's titstoryIs die eerste écht SylvieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vragen zijn nooit dom hooguit het antwoord. Ik meen zoiets gelezen te hebben dat ze dat een keer in een interview gezegd heeft.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is dit voor domme vraag? Denk je nu serieus dat iemand hier het antwoord op deze vraag weet?
Maar je hebt er wel een gespierde arm van gekregen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:55 schreef marcodej het volgende:
Ik was altijd verliefd op Sylvie (lees: ik vond het een gruwelijk lekker wijf), ... wat een raar wief en wat was ik blind al die tijd.
Er staat me wel iets van bij eigenlijk... even googlen.. Hm het omdat Raf liever alleen slaapt... gaaayyyyquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:53 schreef Starlie het volgende:
Uit Engeland komen ook opeens rare roddels over waaien. Schijnt dat Sylvie wat gedaan heeft met een teamgenoot van Rafael destijds.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:53 schreef Starlie het volgende:
Behalve als straks blijkt dat Raf de vader niet isquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik gok dat ze tenminste 1 keer bezig zijn geweest Damian te verwekken.
Adebayor niet kennenquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Uit Engeland komen ook opeens rare roddels over waaien. Schijnt dat Sylvie wat gedaan heeft met een teamgenoot van Rafael destijds.
Ene Adebayor ofzo, kent iemand deze man? Is dat mogelijk?
Adebayorquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Uit Engeland komen ook opeens rare roddels over waaien. Schijnt dat Sylvie wat gedaan heeft met een teamgenoot van Rafael destijds.
Sylvie's titstoryLekker wief godverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Oh dat is wel serieus dan die tabloids in Engeland hebben het altijd bij het rechte eind.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:57 schreef alors het volgende:
[..]
Er staat me wel iets van bij eigenlijk... even googlen.. Hm het omdat Raf liever alleen slaapt... gaaayyyy![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb van een anonieme bron te horen gekregen dat het al die jaren een schijnhuwelijk is geweest en Van der Vaart zich al jaren in de gayscene mengt.
Het is wellicht niet heel betrouwbaar, maar je kunt het niet uitsluiten.
Die eerste foto is ook 't beste. Lekker man, beetje spek op de botten. Ik hou daar wel van.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wow, je herkent haar bijna niet terug. Vanaf die eerste foto dan he.
Volgens mij hebben zij een open relatie...quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:33 schreef OProg het volgende:
Nikki Plessen heeft wel een keurige reputatie.![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)s-met-cameraman.html
Het kan wel, maar ik acht dit niet waarschijnlijk.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:57 schreef indiaantje89 het volgende:
quote:In het programma wordt onder andere een kijkje genomen in de Duitse slaapkamer van Sylvie Meis en Rafael van der Vaart. Daar wordt het slaapkamergeheim onthuld dat beiden in een eigen bed slapen. Rafael: "Daar hou ik wel van. Ik kan niet zo goed.. Ik ben heel knuffelig, maar niet als ik ga slapen. Dan moet ik wel alleen eigenlijk liggen. Ik kan beter maar eerlijk zijn toch." Sylvie: "Dat vond ik eigenlijk altijd wel heel erg. Ik ben er nu inmiddels wel aan gewend."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |