EGT? WAT EN DRAMAquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd? :S
OMG OMG Sylvie en Raffie uit elkaar? :S:S:S:
Die vraag blijft komen...quote:
Er is niets fake johquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:22 schreef Starlie het volgende:
[..]
Die vraag blijft komen...
Misschien kan er in de OP een lijstje komen met wat er allemaal fake is?!
Ben benieuwd of ze nu weer voor een domme voetballer gaat, die geven elkaar toch wel door wat voor hoer het isquote:
Dat zouden vrouwen nooit doen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:14 schreef Smoofie het volgende:
Sylvie is vreemd gegaan en sylvie haalde het bloed onder de nagels vandaan bij Rafa.
Ja echt waar. Ik heb een facebook praatgroepje van iiets te dikke huisvaders en daar kwam dat aan het licht.quote:
Wesley Sneijder joh.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze nu weer voor een domme voetballer gaat, die geven elkaar toch wel door wat voor hoer het is
Schokkend.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja echt waar. Ik heb een facebook praatgroepje van iiets te dikke huisvaders en daar kwam dat aan het licht.
Zlatanquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze nu weer voor een domme voetballer gaat, die geven elkaar toch wel door wat voor hoer het is
Dan zal het wel zo zijn. Ik geloof je.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja echt waar. Ik heb een facebook praatgroepje van iiets te dikke huisvaders en daar kwam dat aan het licht.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:22 schreef Starlie het volgende:
[..]
Die vraag blijft komen...
Misschien kan er in de OP een lijstje komen met wat er allemaal fake is?!
Het zal wel een hoop verklaren. Het ging toentertijd niet goed met Rafael in Spanje en had dus haar eigen publiciteitsstunt nodig. Als je niet meer kunt meeliften op het succes van manlief dan maar je eigen carriere forceren met een grove leugen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze heeft nooit kanker gehad ben ik zojuist achtergekomen.
Nee, de voorgevel ging vanzelf van slappe theezakjes naar strakke bollen bij Hunkemoller.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is niets fake joh
http://www.ad.nl/ad/nl/12(...)een-commentaar.dhtml
Ja echt waar alles voor de aandacht... En nu weer dat Raf haar geslagen heeft.... Ook allemaal voor de aandacht... Ik schrok er ook van hoor...quote:
Ja het is gewoon waarheid ik heb zo mijn bronnen. 300% waarheid.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zal wel een hoop verklaren. Het ging toentertijd niet goed met Rafael in Spanje en had dus haar eigen publiciteitsstunt nodig. Als je niet meer kunt meeliften op het succes van manlief dan maar je eigen carriere forceren met een grove leugen.
Rafa heeft haar ook echt geslagen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:25 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja echt waar alles voor de aandacht... En nu weer dat Raf haar geslagen heeft.... Ook allemaal voor de aandacht... Ik schrok er ook van hoor...
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |