Dat is iets anders dan wat je net suggereerdquote:Op donderdag 3 januari 2013 07:37 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik ga niks frauderen? Ik rijd nu ook dagelijks in een auto die niet op mijn naam verzekerd staat.En volgens mij is daar helemaal niks mis mee.
Overstappen, je stapt in nijmegen in en in zwolle uit met de trein. Bussen hebben normaliter bijna nooit vertraging.quote:Op donderdag 3 januari 2013 07:48 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik vraag niet voor niets advies hier...
Met de trein zit je ook weer met het gedoe van vertragingen (bij overstappen)..
Lastige beslissing.
Dat is wel frauderen en de kans is groot dat de verzekeraar bij een ongeluk dan ook niet uit gaat keren.quote:Op donderdag 3 januari 2013 07:37 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik ga niks frauderen? Ik rijd nu ook dagelijks in een auto die niet op mijn naam verzekerd staat.En volgens mij is daar helemaal niks mis mee.
Mits je als hoofdbestuurder bij de verzekering bekend bent. Dat is wel belangrijk en voorkomt veel gezeik.quote:Op donderdag 3 januari 2013 07:37 schreef Snoepje5 het volgende:
Aan de andere kant heeft TS in zo'n geval wel een verdomd goede reden om zijn studie af te maken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:19 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Dat is wel frauderen en de kans is groot dat de verzekeraar bij een ongeluk dan ook niet uit gaat keren.
Ja, maar om nou direct al te beginnen met zo'n achterstand lijkt me ook niet een heel erg goed idee.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:22 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Aan de andere kant heeft TS in zo'n geval wel een verdomd goede reden om zijn studie af te maken.
Mijn auto is allrisk verzekerd voor 31 euro per maand. Nu heb ik wel wat schadevrije jaren, maar als je een brikje WA+ verzekert, kost je dat geen 50 euro per maand.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:35 schreef gateway het volgende:
verzekering is ook al gauw 50 euro per maand, wegenbelasting ook.
Dankjewel voor deze uitleg.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:35 schreef gateway het volgende:
die 400 euro ben je per maand alleen al kwijt aan brandstof! en idd, maakt het dan weinig uit of je op LPG of diesel of benzine rijd. LPG is wel goedkoop, maar vaak verbruik je op LPG ook 2x zo veel
als je een die 4000 km rijd, in een dieselauto die 1 op 15 doet, bij een brandstofprijs van 1,50 de liter, is dat al 400 euro.
moet je ook niet prive nog meer KM rijden..... zal iets schelen als je 1 op 17 rijdt, en de diesel zal ook wel iets minder kosten.
verzekering is ook al gauw 50 euro per maand, wegenbelasting ook. dus 600 euro per maand is niks, en dan moet er ook al niks kapot gaan, geen boetes etc. En, 6 maanden 4000 km = 24.000km, dus ook een keer een beurt met olie & filters, dus das ook nog zo 200 euro extra. Evt. apk als die verloopt in die periode.
als je weet wat je wilt kwa auto, kan je uitrekenen wat het je kost aan verzekering en wegenbelasting.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:42 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Dankjewel voor deze uitleg.
Da's wel erg veel geld. 600 euro per maand, kun je volgens mij al een half, als het niet meer is, appartementje van huren
ja, kijk, dat is toch ideaal? zelfs voor na je stagequote:Op donderdag 3 januari 2013 11:29 schreef Revolution-NL het volgende:
Mijn zusje rijd al een jaar 250km op een dag in een Suzuki Swift 1.0 uit 1996.
Onderhoudskosten bijna 0. Wegenbelasting bijna +/- 10 euro p/mnd. Praktijkverbruik 1/17 1/18
Aanschaf prijs 750,-
Goedkoper kan je niet rijden
Gratis tip; doe wat hij zegt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:29 schreef Revolution-NL het volgende:
Mijn zusje rijd al een jaar 250km op een dag in een Suzuki Swift 1.0 uit 1996.
Onderhoudskosten bijna 0. Wegenbelasting bijna +/- 10 euro p/mnd. Praktijkverbruik 1/17 1/18
Aanschaf prijs 750,-
Goedkoper kan je niet rijden
Wat denken jullie van een toyota aygo dan?quote:
Kan ook. Ik weet alleen niet hoe de onderhoudskosten van een Aygo zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:42 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Wat denken jullie van een toyota aygo dan?
Die rijdt 1 op 20 ongeveer. Aanschafprijs iets meer, maar die verkoop je ook weer voor meer.
Mijn vader zei dat het bij een swift duurder is dan bij een aygo.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan ook. Ik weet alleen niet hoe de onderhoudskosten van een Aygo zijn.
Je kan beter op Autoweek.nl kijken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:45 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Mijn vader zei dat het bij een swift duurder is dan bij een aygo.
We hebben een swift gehad, die had blijkbaar wel eens wat problemen.
De swift 1.0 uit 1996 van mijn zusje en onze Swift 1.3 uit 1993 zijn echt probleemloos. We hebben onze swift 5 jaar geleden gekocht voor 500 euro en rijden er nog steeds meequote:Op donderdag 3 januari 2013 12:45 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Mijn vader zei dat het bij een swift duurder is dan bij een aygo.
We hebben een swift gehad, die had blijkbaar wel eens wat problemen.
De aanschafprijs is 2 tot 3k meer. Daarnaast is je afschrijving natuurlijk hoger als je hem langer rijd en veel kilometers maakt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:42 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Die rijdt 1 op 20 ongeveer. Aanschafprijs iets meer, maar die verkoop je ook weer voor meer.
1:20 als je doortrapt. Vrienden van mij rijden er 1:25 mee, gemiddeld. Waarde van die dingen blijft vrij stabiel en qua onderhoud vallen ze erg mee. Geen wegenbelasting, ook een groot voordeel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:42 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Inderdaad. Vandaar het idee op de Aygo. Toch wel iets luxer dan de swift (een oude swift).quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:41 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Niet het minst belangrijke: denk aan je rug en kont bij zulke kilometers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |