5.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:02 schreef BlueRoom het volgende:
Aygo is idd een hele fijne auto
Heb je een 3 deurs of 5 deurs?
Dat is een beetje vreemd want ik heb nooit werkgeversinformatie verstrekt. Kun je niet gewoon via de website registeren?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:17 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja. Ik belde en toen kreeg ik te horen dat mijn werkgever niet onder hun collectiviteitsplan oid valt en ik me er dus niet kan verzekeren.
Dan staat er ook een verplicht vakje met een bedrijfsnaam (iets in die richting).quote:Op maandag 14 januari 2013 23:44 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dat is een beetje vreemd want ik heb nooit werkgeversinformatie verstrekt. Kun je niet gewoon via de website registeren?
Ja ik belde iig en kreeg te horen dat er niks mogelijk was omdat mijn werkgever x is en dus niet is aangesloten via hen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:03 schreef monsterd. het volgende:
Bedoel je bij naam collectiviteit? Die moet je gewoon op PMA relatie laten staan dan is er geen probleem. Het berekeningssysteem is volgens mij van allianz. Om korting bij via PMA te krijgen moet je dat erin hebben staan.
Stage opzeggenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:02 schreef DDriver het volgende:
Lekker je stage opzeggen en iets om de hoek gaan zoeken. Waarom 200km reizen voor een stage? Een auto is gewoon duur dus daar moet je je bij neer leggen of lekker met het OV gaan.
Dan is het probleem toch opgelost? Of honderden euro's neertellen voor een half jaartje auto rijden of simpelweg de trein...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:30 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Stage opzeggen
Sure, zal t opzeggen en dan een half jaar vertraging oplopen + stage lopen bij een pruts bedrijf. Goed idee!
Volgens mij was er geen probleemquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:24 schreef DDriver het volgende:
[..]
Dan is het probleem toch opgelost? Of honderden euro's neertellen voor een half jaartje auto rijden of simpelweg de trein...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |