SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Ja!quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Gaan we nu allemaal angstvallig niks meer posten omdat het topic bijna dichtzit?
Nu kunnen we weer![]()
![]()
pluisjes hier.quote:
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Smoesjes!!! Je vent is gewoon thuisgekomenquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vertrek richting bed
2 Afleveringen Homeland kijken en dan slapen
Welterusten
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Weltrustenquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vertrek richting bed
Welterusten![]()
![]()
ballen boven, piel onder.quote:
g'nightquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vertrek richting bed
Welterusten
Er waren verschillende dingen die meespeelden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee dat had niet meegeholpen nee.
Maar dat was wel de ''reden''
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Mannen pesten.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Die voortkwamen uit mijn negatieve gezeik.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Er waren verschillende dingen die meespeelden.
Rustig aan.![]()
je zou het eens moeten voelenquote:
Nee. Ik had een relatie, dus ik heb er toen niets mee gedaan verder. Vaak gaat het dan vanzelf over.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die voortkwamen uit mijn negatieve gezeik.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nee dankjequote:Op woensdag 2 januari 2013 22:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je zou het eens moeten voelenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
die mannen zijn altijd zo ondankbaar he..quote:
Ik ga gewoon op mijn handen staan en betast mezelfquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je zou het eens moeten voelen.
![]()
Hmm...quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Ik had een relatie, dus ik heb er toen niets mee gedaan verder. Vaak gaat het dan vanzelf over.
Maar later heb ik het er wel mee verneukt, dat denk ik serieus.
Rustig aan.![]()
Ik weet niet waar jullie het over hebben.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die voortkwamen uit mijn negatieve gezeik.
Maar de focus leggen op je eigen negatieve punten is bijna nooit een goed idee...![]()
Ik zeg altijd netjes dankjewel als ik seks heb gehad.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die mannen zijn altijd zo ondankbaar he..Rustig aan.![]()
dat wil ik zienquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga gewoon op mijn handen staan en betast mezelf.
Nope.. Niet heel aantrekkelijk.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:18 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jullie het over hebben.
Maar de focus leggen op je eigen negatieve punten is bijna nooit een goed idee...
Je moet een beetje weten bij wie je dat kan doen denk ik... Maar dat weet je pas later altijd.Rustig aan.![]()
ik alleen wanneer het goed was. Nu ik er over nadenk.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zeg altijd netjes dankjewel als ik seks heb gehad.
Dan hoop ik voor je dat je vaak dankjewel zegt na de seksquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik alleen wanneer het goed was. Nu ik er over nadenk.
Rustig aan.![]()
Je hebt dus nog nooit bedankt?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zeg altijd netjes dankjewel als ik seks heb gehad..
![]()
Het is bijna alsof je wil horen dat jij het verneukt hebt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm...
Maar later heb ik het er wel mee verneukt, dat denk ik serieus.
Dat is beter als het standaard het ligt niet aan jou maar aan mijquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is bijna alsof je wil horen dat jij het verneukt hebt.![]()
Maar dan wel met reden erbij dat het kwam door mijn negatieve gebralquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is bijna alsof je wil horen dat jij het verneukt hebt.
Rustig aan.![]()
17 januari is een donderdag, vrijdagen moet ik gewoon werken.quote:
Het was gewoon niet wederzijds. Dat is toch niet hetzelfde als ''het verneuken''. Dat zou hetzelfde zijn als zeggen dat Kaneel het bij mij heeft verneukt, wat ook niet zo is.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is beter als het standaard het ligt niet aan jou maar aan mijA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nee. Ik heb zelf gekozen niets met die gevoelens te doen. Bovendien had jij ze niet voor mij, dan houdt het snel op.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar dan wel met reden erbij dat het kwam door mijn negatieve gebral
Ja dat kanquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was gewoon niet wederzijds. Dat is toch niet hetzelfde als ''het verneuken''. Dat zou hetzelfde zijn als zeggen dat Kaneel het bij mij heeft verneukt, wat ook niet zo is.![]()
ik snap ook niet waarom ik dank je wel zeg. Ik bedoel. Ik werk er zelf toch ook net zo hard aan mee?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je vaak dankjewel zegt na de seks![]()
Crap. Afleren die hap.
Ik zeg ook niet altijd dank je wel na de seks. Behalve als het echt mindblowing was. Als ik dan nog iets kan zeggen.
Nee dat is fucking sexy, alsjeblieft...quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik snap ook niet waarom ik dank je wel zeg. Ik bedoel. Ik werk er zelf toch ook net zo hard aan mee?![]()
Crap. Afleren die hap.
Ga doorMeen ik.
Je wilt er toch graag aan meehelpen aan al dat genot, dan is dat wel een extratje
Rustig aan.![]()
niehiet?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:24 schreef Fera het volgende:
Ik zeg ook niet altijd dank je wel na de seks. Behalve als het echt mindblowing was. Als ik dan nog iets kan zeggen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Toch niet elke keer?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee dat is fucking sexy, alsjeblieft...
Ga doorMeen ik.
Je wilt er toch graag aan meehelpen aan al dat genot, dan is dat wel een extratje
Tjah, next timequote:Op woensdag 2 januari 2013 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
17 januari is een donderdag, vrijdagen moet ik gewoon werken..
![]()
Waarom zou dat moeten? Zoals GvsE zegt, ik werk er zelf ook net zo hard aan mee.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik ehm, heb niet zo snel gevoelens voor wie dan ook, ik had je zeker wel gedate hoor.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Ik heb zelf gekozen niets met die gevoelens te doen. Bovendien had jij ze niet voor mij, dan houdt het snel op.
Rustig aan.![]()
Achteraf is altijd mooi wonen KT.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ehm, heb niet zo snel gevoelens voor wie dan ook, ik had je zeker wel gedate hoor.
Maar bedankt voor het compliment. I guess.
Doe ik tenminste iets goed.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Achteraf is altijd mooi wonen KT.
Maar bedankt voor het compliment. I guess.![]()
Rustig aan.![]()
Dan wel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoeft niet, gewoon als je weet dat iemand even extra zijn best deed ofzoIk zeg het wel altijd als ik het heel lekker vond (alsof je dat anders niet kan horen
) of dat hij iets heel goed kan.
Ik werk al vaak zat aan mn eigen genot en mn vibo ga ik toch ook niet bedanken? Dat is zn werk.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee dat is fucking sexy, alsjeblieft...
Ga doorMeen ik.
Je wilt er toch graag aan meehelpen aan al dat genot, dan is dat wel een extratje![]()
dus het werk van een vent is mij laten genieten. Dan mag ie als ie braaf is zelf soms ook een keer genieten
Dan zal die het vaker doen, ook goed voor jou.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan wel.Ik zeg het wel altijd als ik het heel lekker vond (alsof je dat anders niet kan horen
) of dat hij iets heel goed kan.
Rustig aan.![]()
Ach, wees niet zo streng voor jezelf.quote:
Dominantjequote:Op woensdag 2 januari 2013 22:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik werk al vaak zat aan mn eigen genot en mn vibo ga ik toch ook niet bedanken? Dat is zn werk.
dus het werk van een vent is mij laten genieten. Dan mag ie als ie braaf is zelf soms ook een keer genieten
Rustig aan.![]()
Precies. Jij snapt het.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan zal die het vaker doen, ook goed voor jou.
Doe ik tenminste iets super goed!quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, wees niet zo streng voor jezelf.
Rustig aan.![]()
niet eens bewust. Soms wil ik lief zijn en dan verpest mn kat hetquote:
Schud je 'm dan ook?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:28 schreef muhahaha het volgende:
Ik bedank mijn hand altijd achteraf.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doe ik tenminste iets super goed!A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Vibo's hebben nog geen kunstmatige intelligentie. Mochten ze ooit dat niveau bereiken, denk dan eens aan Marvin, de Paranoid Android...quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik werk al vaak zat aan mn eigen genot en mn vibo ga ik toch ook niet bedanken? Dat is zn werk.
Begint je vieb excuses te maken als het te lang duurt voor je komt....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
misschien geeft ie zn hand wel een tongzoen. Wil jij het weten?quote:
mijn vibo heeft daar nooit last van. En anders is het mijn eigen schuld, dan had ik m maar op moeten laden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vibo's hebben nog geen kunstmatige intelligentie. Mochten ze ooit dat niveau bereiken, denk dan eens aan Marvin, de Paranoid Android...
Begint je vieb excuses te maken als het te lang duurt voor je komt....
Ik stelde me dat gewoon voor, aangezien je ook mensen de hand schud als bedankje. Tenminste, mensen waarmee je niet erg intiem bent.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien geeft ie zn hand wel een tongzoen. Wil jij het weten?
Niet bekend dus met het werk van Douglas Adams ?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn vibo heeft daar nooit last van. En anders is het mijn eigen schuld, dan had ik m maar op moeten laden.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Die van Vinniiee?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hoogstens een strijk door mijn haar...quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien geeft ie zn hand wel een tongzoen. Wil jij het weten?![]()
![]()
als zn hand m klaar maakt is ie er vast intiem meequote:Op woensdag 2 januari 2013 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik stelde me dat gewoon voor, aangezien je ook mensen de hand schud als bedankje. Tenminste, mensen waarmee je niet erg intiem bent.
Welke 2cm hadden we het dan over?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
nope, denk het niet?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Niet bekend dus met het werk van Douglas Adams ?So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Dat dan weer wel, maar het ging om het handen schudden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als zn hand m klaar maakt is ie er vast intiem mee
Verpest m'n grapje niet zo.
waarom niet? Doe het graag voor jequote:
Duidelijk niet die van Vinniiee dusquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik was hem wel altijd na de daad.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als zn hand m klaar maakt is ie er vast intiem mee![]()
![]()
Morgen!quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waarom niet? Doe het graag voor je
[b]AirwiN schreef [/b]
sorry. Drugs. Het doet slechte dingen met je.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, maar het ging om het handen schudden.
Verpest m'n grapje niet zo.
Kunstmatige intelligentie die depressief raakt omdat ze enorme capaciteiten heeft gekregen, maar stomme klusjes doet. Zoals automatische deuren met een persoonlijkheid, en een android met meer rekenvermogen dan een complete planeet, die vooral heel veel wacht (op tijdreizende mensen)quote:
Gevolg: raaare dingen.
En dat dan in je vieb
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
vuige sloerie. Weet je wel niet hoelang ik al geen seks meer heb gehad?quote:
Uurtje of 20?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vuige sloerie. Weet je wel niet hoelang ik al geen seks meer heb gehad?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
mijn vibo zou zich elke keer weer geweldig voelenquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kunstmatige intelligentie die depressief raakt omdat ze enorme capaciteiten heeft gekregen, maar stomme klusjes doet. Zoals automatische deuren met een persoonlijkheid, en een android met meer rekenvermogen dan een complete planeet, die vooral heel veel wacht (op tijdreizende mensen)
Gevolg: raaare dingen.
En dat dan in je vieb
2 uur of waquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vuige sloerie. Weet je wel niet hoelang ik al geen seks meer heb gehad?.
![]()
uurtje of 18quote:
Ik al langer hoorquote:![]()
Oh wacht...
[b]AirwiN schreef [/b]
Als dat het ergste is.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sorry. Drugs. Het doet slechte dingen met je.
Hey jullie
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Pfoe sinds zondag alweer.... en dat het toen 4x was boeit niequote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
4 keer rukken ja? Was het zo lang geledenquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Pfoe sinds zondag alweer.... en dat het toen 4x was boeit nie.
![]()
och arme, moeilijk he zo alleen....quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
4 keer rukken ja? Was het zo lang geleden.
en vanavond krijg ik niet. En morgen denk ik ook niet want girlsnight. Dus dan pas vrijdag. Dit ga ik nooit overleven..quote:
Bwehequote:Op woensdag 2 januari 2013 22:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
4 keer rukken ja? Was het zo lang geleden.
![]()
![]()
Goodeveningquote:
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Wil je erover praten?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en vanavond krijg ik niet. En morgen denk ik ook niet want girlsnight. Dus dan pas vrijdag. Dit ga ik nooit overleven..If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben niet alleen, ik heb een kat die soms toekijkt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
och arme, moeilijk he zo alleen....![]()
![]()
zaterdag op zondag heeft mij zo uitgeput dat ik zondag niet eens konquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Pfoe sinds zondag alweer.... en dat het toen 4x was boeit nie
Benzine stations hebben ook wel batterijen. mocht je oplader het straks niemeer doen kan het dus ook nog oldstylequote:Op woensdag 2 januari 2013 22:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en vanavond krijg ik niet. En morgen denk ik ook niet want girlsnight. Dus dan pas vrijdag. Dit ga ik nooit overleven..
krassen. Dat lijkt me een betere optie.quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
krassen. Dat lijkt me een betere optie.
[b]AirwiN schreef [/b]
oplader? Ik heb er een op li-ionquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Benzine stations hebben ook wel batterijen. mocht je oplader het straks niemeer doen kan het dus ook nog oldstyle
En batts voor mn andere heb ik ook nog wel.
ik heb kip. Die is er ook goed in.quote:
Een beetje vrouw heeft een behoorlijke batterij verzamelingquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oplader? Ik heb er een op li-ion
En batts voor mn andere heb ik ook nog wel.
[b]AirwiN schreef [/b]
Klinkt als familie van Jules!quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb kip. Die is er ook goed in.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
een beetje vrouw heeft een lelo. En een backup op batterijen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een beetje vrouw heeft een behoorlijke batterij verzameling
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een beetje vrouw heeft een lelo. En een backup op batterijen.![]()
Ik wil nieuw speelgoed
[b]AirwiN schreef [/b]
tip: Hitachi-kloon, gewoon op 230Vquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een beetje vrouw heeft een lelo. En een backup op batterijen.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
Ik gooi em er nog even in
voor de emo's
[ afbeelding ]
[b]AirwiN schreef [/b]
ik heb mn halve been alweer openliggen omdat ze eraf rolde terwijl ze zich aanstelde omdat ze geaaid wilde worden..quote:
Jules heeft Vin aangevallen vanmiddagquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb mn halve been alweer openliggen omdat ze eraf rolde terwijl ze zich aanstelde omdat ze geaaid wilde worden..
[b]AirwiN schreef [/b]
Bedanktquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
Ik gooi em er nog even in
voor de emo's
[ afbeelding ].
Living on the edge alles.![]()
volgens mij is dat powertool of niet? Pa heeft daar een boormachine van geloof ikquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
tip: Hitachi-kloon, gewoon op 230V
Nagels in mijn buik/borstquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jules heeft Vin aangevallen vanmiddag![]()
![]()
![]()
zoals het hoortquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jules heeft Vin aangevallen vanmiddag
Heb je liever nagels in je rug?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik was ook wel even trots op haarquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Natuurlijkquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je liever nagels in je rug?![]()
![]()
Okquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
En je tepels zitten nog vast op je borst? Dan moet je niet zeuren.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
* LovelyLady geeft nog een extra duwtjequote:Op woensdag 2 januari 2013 22:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bedankt.
Living on the edge alles.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2013 22:49:33 ]![]()
wees blij.. Kip ging oudjaarsavond met dr gat op de piemel van H zitten.. Ze zat al de hele tijd toe te kijken en toen ik even rookpauze nam, greep ze dr kans.. Ik heb m nog nooit zo snel de kat van schoot zien gooien..quote:
Krakquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady geeft nog een extra duwtje
Ik hoor het al.![]()
Wat is er zaterdag?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:49 schreef muhahaha het volgende:
Oke dat word een kevlar shirt zaterdag. Of stukjes vis
.
![]()
Muhahaha op de kast?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar zijn zeker geen beelden vanquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wees blij.. Kip ging oudjaarsavond met dr gat op de piemel van H zitten.. Ze zat al de hele tijd toe te kijken en toen ik even rookpauze nam, greep ze dr kans.. Ik heb m nog nooit zo snel de kat van schoot zien gooien..
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan komt hij mijn lampen ophangenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hihiquote:quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En je tepels zitten nog vast op je borst? Dan moet je niet zeuren.. Iets boven mijn tepel is wel gevoelig
![]()
![]()
jammer genoeg niet. Ik heb echt over de grond gerold van het lachen.. Daarna wilde ie niet eens een kusje meer van mequote:Op woensdag 2 januari 2013 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar zijn zeker geen beelden van
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaatjes in eeeeh bij huppel maken.
![]()
YEAH!
Kom danquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hihi
[..]. Iets boven mijn tepel is wel gevoelig
![]()
Kusje op?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Yess mijn hek is voorradig in Groenlo. Wereldreis vrijdag!
Mannenquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jammer genoeg niet. Ik heb echt over de grond gerold van het lachen.. Daarna wilde ie niet eens een kusje meer van me
[b]AirwiN schreef [/b]
Bwehehehhequote:Op woensdag 2 januari 2013 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wees blij.. Kip ging oudjaarsavond met dr gat op de piemel van H zitten.. Ze zat al de hele tijd toe te kijken en toen ik even rookpauze nam, greep ze dr kans.. Ik heb m nog nooit zo snel de kat van schoot zien gooien..![]()
![]()
Tofquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan komt hij mijn lampen ophangen
kan vinnie dat niet?![]()
![]()
Ik heb 3 stemmen voor grootste FOK!-slet
Ik ben trots op jequote:Op woensdag 2 januari 2013 22:52 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb 3 stemmen voor grootste FOK!-slet![]()
![]()
sja, ik had m al gewaarschuwd dat ze de hele tijd zat te spientzen en dat ik dr niet vertrouwde. Maar hij wilde dat ik gewoon doorging..quote:
Is der een Fok!-slettenverkiezing dan??Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
We hadden al vastgesteld dat Vinniiee geen betonboor bij zicht heeftquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar roddel ze![]()
Ik ga een deur verder
[b]AirwiN schreef [/b]
Gehamerboordquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk dat daarvoor geboord moet worden.
Hihaho, inb4 piemelgrappen.
Te laatquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hadden al vastgesteld dat Vinniiee geen betonboor bij zicht heeft![]()
![]()
Nou.quote:minstens anderhalf jaar geen seks gehad met een FOK!-er.
oh bummer.... en Erwin ook niet?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hadden al vastgesteld dat Vinniiee geen betonboor bij zicht heeft![]()
hihaho sorry ik ben niet in de stemming voor piemolgrappenquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk dat daarvoor geboord moet worden.
Hihaho, inb4 piemelgrappen.
na 2 dagen weten we het wel toch?![]()
Ik kan prima zelf lampen ophangenquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat is deze? Moet ik ook bij jou komen klussen dan?![]()
![]()
En slingers, en lampionnen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan prima zelf lampen ophangenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Gemiste kans alles...quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan prima zelf lampen ophangen![]()
Woohoo zellufs de was?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook en ballonnen en de hele meuk
Wanneer kom je langs?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nou.minstens anderhalf jaar geen seks gehad met een FOK!-er.
Dat weet je nog nietquote:![]()
![]()
Truste @ allProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Truste fietsquote:Dat denk ik ook welquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel lekkere pannekoeken op tafel zet.
![]()
![]()
Dan ga je ergens anders geluid makenquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
Anders wordt het hier ineens heel akelig stil![]()
Rustig aan.![]()
Dan worden de kinderen wakkerquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan ga je ergens anders geluid maken![]()
![]()
Tenzij ze uit dit pakje komen:quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alle mama's maken lekkere pannenkoeken![]()
![]()
Dat is opwarmen, niet maken en dat gebeurd dus nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:23 schreef Topiek het volgende:
[..]
Tenzij ze uit dit pakje komen:
[ afbeelding ]![]()
Die zijn altijd zo vies droog, heb er vandaag met een stuk of 100 in mijn handen gestaan (van die pakken).quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is opwarmen, niet maken en dat gebeurd dus nietBij elke begon ik te kokhalzen
Maar altijd als je pannenkoeken eet, eet je net iets meer dan je aankan. Althans ik![]()
![]()
Ja komt omdat ze zo lekker zijnquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:25 schreef Topiek het volgende:
[..]
Die zijn altijd zo vies droog, heb er vandaag met een stuk of 100 in mijn handen gestaan (van die pakken).Bij elke begon ik te kokhalzen
Maar altijd als je pannenkoeken eet, eet je net iets meer dan je aankan. Althans ik
Echte pannenkoeken
niet de pannenkoeken uit een pakje![]()
Meneer Topiek is vakkenvuller?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:27 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik vandaag ook nog dozen van in mijn handen gehad
Maar die zijn wel weer lekker![]()
pannekoeken zijn alleen lekker als je ze zelf maaktLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Is weer eens wat anders dan een zakkenvullerquote:
Jaquote:Wel lekker pad, dat ontbijt pad. Normaal zetten ze (denk ik door mijn bouw) op fris, en da's alleen maar drinken.
![]()
![]()
Je verdiend meer dan ikquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:29 schreef Topiek het volgende:
[..]
JaWel lekker pad, dat ontbijt pad. Normaal zetten ze (denk ik door mijn bouw) op fris, en da's alleen maar drinken.
Ergens gaat iets mis...![]()
![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je verdiend meer dan ik
Ergens gaat iets mis...![]()
![]()
Ik verdien echt niet veel hoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:34 schreef LovelyLady het volgende:
ik verdien gewoon niet zoveel
Ja ik verdien wel veel maar ik krijg het alleen niet![]()
![]()
![]()
Hoeveel verdien je per uur dan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik verdien per uur gewoon minder![]()
Oh ik verdien 32 cent meer per uur, nou, wauw.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel 4 euro en 8 eurocenten
lachertje wel he?
Maar heej ik ben wel thuis voor de kindjes![]()
![]()
Jonkiequote:Op woensdag 2 januari 2013 23:47 schreef Topiek het volgende:
[..]
Oh ik verdien 32 cent meer per uur, nou, wauw.![]()
![]()
35 min geleden was datquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker bijbaantje toch?
Ik zou een uur geleden de was op gaan hangen. Ergens gaat iets mis![]()
![]()
Het is vakantie hé.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
[..]
Jeetje mag je wel zolaat op fok van je papa en mama?![]()
![]()
Hoe oud zijn die van jou dan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
STOM!!!!!
![]()
Ik ben een slechte moeder![]()
![]()
4.40 op 15 jarige leeftijd, dat is wel pro eigenlijk...quote:
Ik zou even lekker bij de appie blijven hangen als dat zo verdient
Rustig aan.![]()
Hahaquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
4.40 op 15 jarige leeftijd, dat is wel pro eigenlijk...
Ik zou even lekker bij de appie blijven hangen als dat zo verdientJa, het verbaasde mij ook eerlijk gezegd
![]()
![]()
HEt is 12 uurquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:57 schreef Topiek het volgende:
[..]
En zelfs die van 8 is niet meer wakker?
Wat denk je zelf?![]()
Dit wil ik ook trouwens:
http://abbeyryan.chipin.com/new-microphone
1 Contributor -> 250$
Ze wilde 150$ voor een nieuwe microfoon, ze had een liedje gemaakt voor een youtuber over het spel Battlefield 3. Toen is ze bekend geworden, en had geen geld voor een microfoon.
Voor een filmpje zou ik geen 250$ (189 euro) over hebben.![]()
![]()
Hoe gaan die lonen omhoog dan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:57 schreef Topiek het volgende:
[..]
HahaJa, het verbaasde mij ook eerlijk gezegd
Als je 17 ben kan je eventueel iets in de horeca gaan doen ofzo.. Is wel goed voor je social skills.Rustig aan.![]()
Per jaar, als ik 16 wordt krijg ik er wat opquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe gaan die lonen omhoog dan?![]()
![]()
![]()
Neequote:Minimum jeugdloon? standaard en misschien per jaar dat je werkt wat extraquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe gaan die lonen omhoog dan?![]()
Aloha.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Ja maar niet zo snel dan? Want ik dacht dat het altijd zwaar weinig verdiende daar.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:01 schreef Topiek het volgende:
[..]
Per jaar, als ik 16 wordt krijg ik er wat op
Rustig aan.![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee
[..]
Minimum jeugdloon? standaard en misschien per jaar dat je werkt wat extraquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:01 schreef Topiek het volgende:
[..]
Per jaar, als ik 16 wordt krijg ik er wat op![]()
![]()
Het ligt echt aan de Albert Heijn, per filiaal. Er is hier een paar straten verderop ook een Albert Heijn, en die betaald weer minder.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja maar niet zo snel dan? Want ik dacht dat het altijd zwaar weinig verdiende daar.![]()
Alhoewel ik er wel per uur 33% bovenop krijg voor winstuitkering en nog iets, wat andere weer aan het einde van het jaar krijgen.
Dus eigenlijk zou ik 3.30 verdienen ofzo![]()
![]()
Wow even opgezocht, minimum jeugdloon in 2013 is 2,53. Ik dacht altijd dat dat iets van 7 of 8 euro was
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Ah wel prima eigenlijkquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:03 schreef Topiek het volgende:
Alhoewel ik er wel per uur 33% bovenop krijg voor winstuitkering en nog iets, wat andere weer aan het einde van het jaar krijgen.
Dus eigenlijk zou ik 3.30 verdienen ofzo
Mweh dat krijg je bij andere bedrijven ook niet dus je loon is wel gewoon 4.40 dan
Lijkt me alleen wel zielendodend werk.
Rustig aan.![]()
Waar werk jij dan jezus?quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:05 schreef DaMook het volgende:
Wow even opgezocht, minimum jeugdloon in 2013 is 2,53. Ik dacht altijd dat dat iets van 7 of 8 euro was
.
Dat is volwassen minimumloon niet eens 7 euro.Rustig aan.![]()
Het valt echt mee hoor, soms een beetje klanten helpen als ze iets niet kunnen vinden. Gewoon meelopen en uitgebreid mee zoekenquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah wel prima eigenlijk
Mweh dat krijg je bij andere bedrijven ook niet dus je loon is wel gewoon 4.40 dan
Lijkt me alleen wel zielendodend werk.![]()
![]()
Mjah als ik het zo ga bekijken heb je wel gelijk eigenlijkquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waar werk jij dan jezus?
Dat is volwassen minimumloon niet eens 7 euro..
Ik bezorg pakketen en die gasten verdienen dus letterlijk iets van 6 euro per uur en moeten daar nog hun auto voor betalen enzo.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mjah als ik het zo ga bekijken heb je wel gelijk eigenlijk.
Rustig aan.![]()
Ja is echt ridicuul laag. Ik vind het ook echt heel erg dat er verschil in zit qua leeftijd, maar blijkbaar is dat normaal.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:05 schreef DaMook het volgende:
.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
kloptquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik bezorg pakketen en die gasten verdienen dus letterlijk iets van 6 euro per uur en moeten daar nog hun auto voor betalen enzo.
En het is toch hoe meer pakketjes ze bezorgen hoe beter toch?![]()
Wowquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik bezorg pakketen en die gasten verdienen dus letterlijk iets van 6 euro per uur en moeten daar nog hun auto voor betalen enzo., ik verdien volgens mij redelijk modaal, maar als ik dat zo hoor zou ik dus eigenlijk iets boven modaal zitten
.
Maar supermarkten betalen echt niet goed. En dan is het vaak ook nog zo dat ze je er na je 18e uitflikkeren, onder het motto, je bent te duur.![]()
![]()
Jofunu deed het bij TNT maar werd via een 3e ingehuurd ofzo, hij kreeg per uur betaald.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
klopt
En het is toch hoe meer pakketjes ze bezorgen hoe beter toch?
Ik werk bij selekt en vang dus 60-70 cent per pakketje...
Ik kan tot 20 pakketjes per uur bezorgen ofzo.... Maar gemiddeld dus iets van 13-14...
Maar ik zit ook nog een tijdje op het depot en auto inladen enzo... Kost wel een zooi tijd ook.Rustig aan.![]()
Wat ik mij herinner betaalde de appie helemaal niet slecht, maar dat was in het guldentijdperk 15 jaar geledenquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:16 schreef Topiek het volgende:
Maar supermarkten betalen echt niet goed. En dan is het vaak ook nog zo dat ze je er na je 18e uitflikkeren, onder het motto, je bent te duur.. Beste bijbaantje was in de keuken van een eetcafe, 10 gulden netto per uur
. Toen was ik 16/17 geloof ik
. Als ik dat omreken naar euro's zijn die lonen eigenlijk weinig gestegen al die jaren
.
Dat is niet onaardig... denk ikquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jofunu deed het bij TNT maar werd via een 3e ingehuurd ofzo, hij kreeg per uur betaald.
Ik kan tot 20 pakketjes per uur bezorgen ofzo.... Maar gemiddeld dus iets van 13-14...
Maar ik zit ook nog een tijdje op het depot en auto inladen enzo... Kost wel een zooi tijd ook.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2013 00:19:55 ]![]()
Selektvracht, heb ik ook nog ooit gedaan, 1x per jaar was het jackpot, wehkamps bezorgen a 1 euro per stukquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jofunu deed het bij TNT maar werd via een 3e ingehuurd ofzo, hij kreeg per uur betaald.
Maar ik zit ook nog een tijdje op het depot en auto inladen enzo... Kost wel een zooi tijd ook.. En dan 4 wijken hebben
, veeeeeel werk, toen was een catalogus nog in en internet nog niet
.
Horecaquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat ik mij herinner betaalde de appie helemaal niet slecht, maar dat was in het guldentijdperk 15 jaar geleden. Beste bijbaantje was in de keuken van een eetcafe, 10 gulden netto per uur
. Toen was ik 16/17 geloof ik
. Als ik dat omreken naar euro's zijn die lonen eigenlijk weinig gestegen al die jaren
.
meest kloterige KUTbaantjes ever maar betaalde echt goed![]()
Wij hadden echt zoo een vet gezellig team inclusief baasquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Horeca
meest kloterige KUTbaantjes ever maar betaalde echt goed. En idd lekker betaald
.
TGND.
Ik werkte in een hotel in het dorp waar ik woonde. Heel gezellig, norse kok in de keuken, strenge dame van de bediening...quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wij hadden echt zoo een vet gezellig team inclusief baas. En idd lekker betaald
.
En de lucht van de vaatwasser die me ALTIJD zal bij blijven gek genoeg
Gouden tijden waren dat... en van je zuurverdiende centjes de kroeg in en stront lazerus .. oke tmi nevermind![]()
![]()
Ow bij mijn vorige baas (beveiliging) werkte ik ook vaak in een hotel, 's nachts achter de receptie. Daar zat ik op zaterdag en zondag ochtend vaak van 7 uur 's ochtends tot 10 uur 's ochtends met de receptionistesquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik werkte in een hotel in het dorp waar ik woonde. Heel gezellig, norse kok in de keuken, strenge dame van de bediening...
En de lucht van de vaatwasser die me ALTIJD zal bij blijven gek genoeg
Gouden tijden waren dat... en van je zuurverdiende centjes de kroeg in en stront lazerus .. oke tmi nevermindte buurten (en ontbijt te eten)
. Heb toen ook nog een paar weekjes wat met een serveerster gehad
.
En damn wat is dat allemaal al lang geleden.
dat is relatief als ik over vroegah beginquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:29 schreef DaMook het volgende:
En damn wat is dat allemaal al lang geleden.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Geweldigquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow bij mijn vorige baas (beveiliging) werkte ik ook vaak in een hotel, 's nachts achter de receptie. Daar zat ik op zaterdag en zondag ochtend vaak van 7 uur 's ochtends tot 10 uur 's ochtends met de receptionisteste buurten (en ontbijt te eten)
. Heb toen ook nog een paar weekjes wat met een serveerster gehad
.
leuke bijbaantjes
Maar uhm ik ga afsluiten![]()
![]()
truste Lolaatjequote:Op donderdag 3 januari 2013 00:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geweldig
leuke bijbaantjes
Maar uhm ik ga afsluiten![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Mooi tijd was datquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geweldig
leuke bijbaantjes
Maar uhm ik ga afsluiten.
Slaap lekker![]()
![]()
.
Haha vast, maar tochquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is relatief als ik over vroegah begin.
dat was een kort bezoekjequote:Op donderdag 3 januari 2013 00:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hm, toch maar slapen. Trustentruste
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Wij krijgen dus echt helemaal niks meer per pakket, volgens mij zijn de lonen gewoon 30% lager, serieus.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Selektvracht, heb ik ook nog ooit gedaan, 1x per jaar was het jackpot, wehkamps bezorgen a 1 euro per stuk. En dan 4 wijken hebben
, veeeeeel werk, toen was een catalogus nog in en internet nog niet
.
Rustig aan.![]()
Trustequote:Op donderdag 3 januari 2013 00:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hm, toch maar slapen. Trusten.
Ik kan iets van 80 pakketen in mijn auto kwijt...quote:
Weet niet hoe jij dat vroegah deed met 4 wijken?Rustig aan.![]()
Het normale bezorg werk verdiende lekker, maar niet bijzonder veel, 4 wijken scheelde natuurlijk, deed trouwens de brieven en de opelkrant enzo, dus geen pakketjes. Die wehkamps dat was voor mij al snel meer dan 500 of 1000 catalogi, maal 1 gulden, dus erg goed voor een 15 16 jarigequote:Op donderdag 3 januari 2013 00:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wij krijgen dus echt helemaal niks meer per pakket, volgens mij zijn de lonen gewoon 30% lager, serieus..
Jezus...quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het normale bezorg werk verdiende lekker, maar niet bijzonder veel, 4 wijken scheelde natuurlijk, deed trouwens de brieven en de opelkrant enzo, dus geen pakketjes. Die wehkamps dat was voor mij al snel meer dan 500 of 1000 catalogi, maal 1 gulden, dus erg goed voor een 15 16 jarige.
Ja uiteraard...
500-1000 ben je dan wel weer... heel lang mee bezig denk ik zo.
Of moet je die droppen in elke deur in een bepaalde straat? Ja zeker?Rustig aan.![]()
Was in die week wel fulltime werk jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jezus...
Ja uiteraard...
500-1000 ben je dan wel weer... heel lang mee bezig denk ik zo.
Of moet je die droppen in elke deur in een bepaalde straat? Ja zeker?, en toen was het internet er nog niet zo he, toen ging het nog op die manier, was redelijk deur tot deur werk. Moeders auto centraal in de wijk met een volgeladen kofferbak en dan om de 40 ofzo catalogi de fietstassen weer volladen
. De rest van het jaar was het elke week 2 fietstassen vol en dat was het. 2 dagen op pad en alles was bezorgd. Overigens was het ook met die normale 2 fietstassen vol ook nog een extra avond om alles op volgorde van adres te leggen.
Moeders helpte lekker mee?quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Was in die week wel fulltime werk ja, en toen was het internet er nog niet zo he, toen ging het nog op die manier, was redelijk deur tot deur werk. Moeders auto centraal in de wijk met een volgeladen kofferbak en dan om de 40 ofzo catalogi de fietstassen weer volladen
. De rest van het jaar was het elke week 2 fietstassen vol en dat was het. 2 dagen op pad en alles was bezorgd. Overigens was het ook met die normale 2 fietstassen vol ook nog een extra avond om alles op volgorde van adres te leggen.
Rustig aan.![]()
Nope, die parkeerde de auto en ging weer terug naar huisquote:.
Al met al heb ik eigenlijk altijd wel goede bijbaantjes gehad toen ik nog een jong damookje was, maar heb ik toen ook al geleerd wat werken was
.
Ik ga even een serietje kijken.
Ik moest meteen denken aan mijn goede oude vmbo tijd.quote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Leuk, kom je ook mee chillen op de Uni loef?quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan mijn goede oude vmbo tijd.Rustig aan.![]()
Loef heeft alles wat hij weet geleerd op de straat.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leuk, kom je ook mee chillen op de Uni loef?
He didn't choose the thuglife.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nee man, dat zijn mijn mensen niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leuk, kom je ook mee chillen op de Uni loef?
Jwz.C'est la vie
paiq meiden dingen beloven hihi
nouja haha zie wel weer ff hoe dit gaat.
Eigenlijk hou ik nog steeds van snarfDo what you love, love what you do!![]()
nikssssquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Godverdomme Kree, wat heb jij gesnoven?Do what you love, love what you do!![]()
paiq, bestaat dat nog steedsquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:04 schreef kree het volgende:
paiq meiden dingen beloven hihi
nouja haha zie wel weer ff hoe dit gaat.
Eigenlijk hou ik nog steeds van snarf
Same shit, different day
SC hopper present![]()
jaquote:ja en heb er leuke praatjes gehad en ook van fuck you met je blabla hihiquote:Do what you love, love what you do!![]()
Horeca mooiste beroep ooit! Mis het nig met grote regelmaat!
Maar voor mij een zeer slecht beroep
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Maar zij niet van jou?quote:Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Lijkt me sterk.quote:C'est la vie
Dan hadden wij dat allang in alle geuren en kleuren gelezen.quote:
Zoals we van jou gewend zijn.C'est la vie
Nou ik had wel meer te vertellen maar geen internet wifi enzo hebben sucksquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan hadden wij dat allang in alle geuren en kleuren gelezen.
Zoals we van jou gewend zijn.
Dus ik doe het zuinig aan vandaar dat ik dr niet zoveel benDo what you love, love what you do!![]()
Als ik met iedere vrouw waar ik goed mee kan praten, moet ik een compleet flat gebouw kopen om samen met hun te gaan wonenquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:09 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Praten kunnen we wel iig
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Weten jullie nog van wat ik vorig jaar had?quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als ik met iedere vrouw waar ik goed mee kan praten, moet ik een compleet flat gebouw kopen om samen met hun te gaan wonenDo what you love, love what you do!![]()
Geen idee waar je op doelt, te jong meisje? Een flippent labiel meisje?quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:14 schreef kree het volgende:
[..]
Weten jullie nog van wat ik vorig jaar had?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
ja en toch een avond die ik nooit ga vergetenquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geen idee waar je op doelt, te jong meisje? Een flippent labiel meisje?Do what you love, love what you do!![]()
hihi jou ken ik niet, maar komt omdat ik niet vaak meer mee lees hier.quote:Do what you love, love what you do!![]()
ik jou ook nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:21 schreef kree het volgende:
[..]
hihi jou ken ik niet, maar komt omdat ik niet vaak meer mee lees hier.
Hoi![]()
![]()
haha nou ik zal t maar niet vertellen dan.quote:
Maar kom je vanzelf wel achter denk
Do what you love, love what you do!![]()
Huh wat?quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:23 schreef kree het volgende:
[..]
haha nou ik zal t maar niet vertellen dan.
Maar kom je vanzelf wel achter denk![]()
![]()
ik heb geschiedenis hier hahaha, weet niet of het wijs is om dat op te halen weerquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Ik noem 2 dingen en je zegt jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:20 schreef kree het volgende:
[..]
ja en toch een avond die ik nooit ga vergeten
Maar goed, ik heb je niet gemist. En ik vind je ook geen gemis.
Nou toedels
klinkt onaardig, denk dat iedereen wel weet hoe ik ben onderhand.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik noem 2 dingen en je zegt ja
Maar goed, ik heb je niet gemist. En ik vind je ook geen gemis.
Nou toedels
Je moet ermee kunnen leven wel, haha zo niet pech ik verander toch niet.Do what you love, love what you do!![]()
oeh dat was de topic kill denk
Tja jullie nemen me maar zoals ik ben en anders pech. ben wel lief hoorDo what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: