Briljant.quote:
Internetplaatje is één woord. Helaas, dat komt je op 2 minpunten te staan voor deze anderszins werkelijk geniale reactie (om over het topic nog maar te zwijgen.)quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Briljant.
Een internet plaatje _O _O
De humor, de genialiteit, het extreme humorgevoel, de absurditeit, de kick van het zoeken, het gevonden hebben, de lol dat je hem plaatst, de geniale reactie van Tong.
Tussen ons gezwegen. Waarom heb je zo'n kut usernam ?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Internetplaatje is één woord. Helaas, dat komt je op 2 minpunten te staan voor deze anderszins werkelijk geniale reactie (om over het topic nog maar te zwijgen.)
Moet je me mijn broodje pindakaas zien laten vallen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:46 schreef edjuh18 het volgende:
Mayo op, wc-papier op. Je maakt wat mee
Ben het wachtwoord van mijn originele naam vergeten, die was echt goed!quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tussen ons gezwegen. Waarom heb je zo'n kut usernam ?
Voetbalquiz YouTube.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Briljant.
Een internet plaatje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De humor, de genialiteit, het extreme humorgevoel, de absurditeit, de kick van het zoeken, het gevonden hebben, de lol dat je hem plaatst, de geniale reactie van Tong.
Zo langzamerhand vraag ik me af of het wel waar isquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vraag er al minstens 2 jaar na, altijd eromheen praten of smoesjes.
Nu ga ik er echt achteraanquote:
Je gaat er voor, mag ik hopen? Of blijf je overal achteraan lopen?quote:
Daar pis ik azijn overquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
De Volkskrant lag zeker al in de kattenbak?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:08 schreef FrankSpencer het volgende:
Tip voor allen:
Vooraleer u een tong80-topic opent, nuttig eerst een stuk of 10 glazen alcohol.
Net gedaan, en lag helemaal dubbel om deze grap
Briljant
dit _0-quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:08 schreef FrankSpencer het volgende:
Tip voor allen:
Vooraleer u een tong80-topic opent, nuttig eerst een stuk of 10 glazen alcohol.
Net gedaan, en lag helemaal dubbel om deze grap
Briljant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |