Dat kan nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:37 schreef iBenny het volgende:
Het zijn nieuwe afleveringen van House. Waarom wist ik dat niet
seizoen 8 was de laatste toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat kan nietHet was toch definitief geëindigd en shit?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:13 schreef Lutte het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:16 schreef franklop het volgende:
[..]We hebben zelfs afleveringen gekeken en dan heette het collegeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meisje voor me wil me kapot hebben, ze eet saucijzenbroodjes![]()
Ik ben nu in Arnhem, maar op een maandag kan meestal welquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:14 schreef Lutte het volgende:
Pheno gaan we een keer een kopje thee drinken?
Ik zal es kijkenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben nu in Arnhem, maar op een maandag kan meestal wel
ohw. Dinges...?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:49 schreef Lutte het volgende:
In het ziekenhuis... Stond op de wegwijzer te loeren, wegwijspiet vraagt waar ik heen moet, 'gynaecologie' *rare blik*
Nu in de wachtkamer, meer rare blikken.
Het is een probeersel voor me, ik heb constant hoofdpijn, maar geen bizar slechte ogen. Alleen werken ze waarschijnlijk niet goed samen, dus nu weet-ik-wat-voor-glazen erin en maar checken. Lenzen zijn hierdoor iig geen optie.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik mag ook weer aan de bril met mijn 0.25![]()
Maar ik heb een spier in mijn oog die niet goed werkt ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |