Voice Kidsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:29 schreef Pheno het volgende:
Piemeltjedrie. vanavond niets op tv, dus wat zal ik eens gaan doen.
Nah, niets voor mij, word ik geband omdat ik kinderen doodwens.quote:
Dat kijk ik dus ook echt nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, niets voor mij, word ik geband omdat ik kinderen doodwens.
Terecht. Ik ben echt talentenjachtmoe. Met FOK! erbij is het meestal nog te pruimen, maar voor de rest is het gewoon te uitgemolken. Maar Kids trek ik niet.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Terecht. Ik ben echt talentenjachtmoe. Met FOK! erbij is het meestal nog te pruimen, maar voor de rest is het gewoon te uitgemolken. Maar Kids trek ik niet.
Ik las alleen de eerste zin en moest hardop lachen, nadat ik je post over die kinderen lasquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:33 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar eens EO kijken. Frozen planet. Misschien zijn er wel pinguins
Ik heb laatst MAX gekeken, naar een docu over Barry Stevens. Ik word ben oud.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik las alleen de eerste zin en moest hardop lachen, nadat ik je post over die kinderen las
Vooral doorgaan Stevens?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb laatst MAX gekeken, naar een docu over Barry Stevens. Ik word ben oud.
Begrijpelijktwitter:nuttelozefeiten twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 18:13:32Het meest teruggebrachte kerstcadeau in Engeland is de cd 21 van Adele. reageer retweet
Oh ik waarschuw daar van tevoren altijd voorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, niets voor mij, word ik geband omdat ik kinderen doodwens.
Niks leuk, wat een zeik reclamesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |