hoaxtopic.quote:
Klopt, ik word nu voor tweede keer vader. Dat zal (hopelijk) net na Carnaval zijn.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoaxtopic.
Enkele dagen nadat je een griet neukt kan jij niet weten dat je vader wordt. Maar gefeliciteerd als je echt vader wordt. Hoeveel maanden is ze echt al onderweg?
Wel een goed voorbereide grap verder, chapeau.
prioriteiten jongenquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:38 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Klopt, ik word nu voor tweede keer vader. Dat zal (hopelijk) net na Carnaval zijn.
Zou kut zijn als ik met mijn dronken, geschminckte gezicht in het ziekenhuis (alweer) te laat ben![]()
Is het kindje gezond ter wereld gekomen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:38 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Klopt, ik word nu voor tweede keer vader. Dat zal (hopelijk) net na Carnaval zijn.
Zou kut zijn als ik met mijn dronken, geschminckte gezicht in het ziekenhuis (alweer) te laat ben![]()
Soms moet je gewoon fappen. Je gaat toch ook eerst de hond uitlaten voor je ergens op visite gaat? Er zijn situaties waarbij je ontladen moet zijn.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:55 schreef PandaDrop het volgende:
Als je een tijdje niet fapt voel je ook beter en actiever. En als je het volhoud trek je niet meer.
Waar is Faploos 2014?
Ik heb geen hond, maar ik loop vaak buiten als ik me onrustig voel.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:06 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon fappen. Je gaat toch ook eerst de hond uitlaten voor je ergens op visite gaat? Er zijn situaties waarbij je ontladen moet zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |