Fappen is het na doen van militair lucht materieel, helikopters en dat soort spul. Vooral mannen doen het. de naam ''fappen'' komt van het geluid dat helikopters maken maar is aangenomen voor alle vliegtuig geluiden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2. Gebruikte schuursponsjes
3. Boterhamzakje
4. Bodylotion oid.
Al met al ziet dat er alles bij elkaar dan ongeveer zo uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stap 1:
Stop het eerste schuursponsje in de glazen pot.
Let op: dit mag een ongebruikte spuurspons zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stap 2:
Neem de volgende drie gebruikte spuursponsjes en vouw deze dusdanig dat zich een driehoek vormt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stap 3:
Insert boterhamzakje samen met drie gebruikte spuursponsjes in glazen pot.
Zie foto voor de techniek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stap 4:
Vouw het boterhamzakje terug over de glazen pot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stap 5:
Als je alle bovengenoemde stappen goed doorlopen hebt, ziet het resultaat er als volgt uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stap 6:
Voeg naar wens een kleine hoeveelheid Bodylotion of andersoortig glijmateriaal toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Et voilá, uw persoonlijke vagina staat gereed voor penetratie!
[ Bericht 0% gewijzigd door CodeRood op 14-01-2013 21:06:00 ]![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:58 schreef CodeRood het volgende:
Dag 14
Op internet zag ik allemaal van die bouw-je-eigen-vagina-handleidingen met van die rare rubberen tandartshandschoentjes en ik bedacht me dat het ook veel makkelijker kan.
Vandaar dat ik het van onschatbare waarde acht, deze fap-info vandaag met jullie te delen.
CodeRoods' Faphandleiding voor gevorderden. (versie 2.0)
Benodigdheden:
1. Glazen Pot (afhankelijk van penisgrootte, mijn advies: AH Excellent Duitse Bockworst)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2. Gebruikte schuursponsjes
3. Boterhamzakje
4. Bodylotion oid.
Al met al ziet dat er alles bij elkaar dan ongeveer zo uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stap 1:
Let op: dit mag een ongebruikte spuurspons zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stap 2:
Neem de volgende drie gebruikte spuursponsjes en vouw deze dusdanig dat zich een driehoek vormt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stap 3:
Zie foto voor de techniek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stap 4:
Vouw het boterhamzakje terug over de glazen pot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stap 5:
Als je alle bovengenoemde stappen goed doorlopen hebt, ziet het resultaat er als volgt uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stap 6:
Voeg naar wens een kleine hoeveelheid Bodylotion of andersoortig glijmateriaal toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Et voilá, uw persoonlijke vagina staat gereed voor penetratie!Held!
![]()
![]()
Als je vijf keer per week fapt krijg je geen prostaatkanker. Natuurlijk moet je dit je hele leven blijven doen, anders krijg je op je oude dag alsnog kanker.[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 21:48 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
Fappen is het na doen van militair lucht materieel, helikopters en dat soort spul. Vooral mannen doen het. de naam ''fappen'' komt van het geluid dat helikopters maken maar is aangenomen voor alle vliegtuig geluiden.
hihi![]()
Deze past meer bij je vagina-pot:quote:
![]()
Dag 14
Op internet zag ik allemaal van die bouw-je-eigen-vagina-handleidingen met van die rare rubberen tandartshandschoentjes en ik bedacht me dat het ook veel makkelijker kan.
Vandaar dat ik het van onschatbare waarde acht, deze fap-info vandaag met jullie te delen.
CodeRoods' Faphandleiding voor gevorderden. (gekraakte versie 2.0)
Benodigdheden:
1. Glazen Pot (afhankelijk van penisgrootte, mijn advies: AH Excellent Duitse Bockworst)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2. Gebruikte schuursponsjes
3. Boterhamzakje
4. Bodylotion oid.
Voeg naar wens een kleine hoeveelheid Bodylotion of andersoortig glijmateriaal toe.Wat een baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Et voilá, uw persoonlijke vagina staat gereed voor penetratie!![]()
Is dit echt?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:29 schreef BabeWatcher het volgende:
Als je vijf keer per week fapt krijg je geen prostaatkanker. Natuurlijk moet je dit je hele leven blijven doen, anders krijg je op je oude dag alsnog kanker.![]()
Dag 14
CodeRoods' Faphandleiding voor gevorderden. (gekraakte versie 2.0)
Benodigdheden:
3. Boterhamzakje
4. Bodylotion oid.
Voeg naar wens een kleine hoeveelheid Bodylotion of andersoortig glijmateriaal toe.En? hoe was dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Et voilá, uw persoonlijke vagina staat gereed voor penetratie!
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:37 schreef Casaa het volgende:
[..]
Deze week nog getest, nog steeds geen prostaatkanker.![]()
![]()
Twee kipfilets en een postelastiek. Even een minuutje de magnetron in, en gaan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:03 schreef Oerbeer het volgende:
Lijkt mij niet fijn om zo'n zakje te neuken. Kan daar niet iets anders voor in de plaats?![]()
DAG 15
Dinsdag 15 januari... Een dag om nooit te vergeten......
CodeRood is ontdekt door de landelijke media!
Vanochtend begon het al toen ze me belden van nu.nl, sta ik nog geen 5 minuten later op hun voorpagina!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna belt de Telegraaf! Wat een kutkrant!![]()
Ik eerst die journalist he-lemaaal de tyfusmongool opgescholden; wil die me uiteindelijk geld geven!![]()
Ik zeg: "Komt goed, mattie!"Bammm, weer voorpagina!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot slot belt ook nog Dier Bielt of zo wat... Een of andere duitse kutkrant.
Verstond er geen 'zak' van, maarre toch maar hun doekoe aangepakt!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al effe ¤27000 euro gecasht vandaag en dat terwijl ik pas twee weken geleden gekapt ben!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:28 schreef CodeRood het volgende:
DAG 15
Vanochtend begon het al toen ze me belden van nu.nl, sta ik nog geen 5 minuten later op hun voorpagina!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna belt de Telegraaf! Wat een kutkrant!![]()
Ik eerst die journalist he-lemaaal de tyfusmongool opgescholden; wil die me uiteindelijk geld geven!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot slot belt ook nog Dier Bielt of zo wat... Een of andere duitse kutkrant.
Ik ging kapot bij dat plaatje van bild.deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al effe ¤27000 euro gecasht vandaag en dat terwijl ik pas twee weken geleden gekapt ben!
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:47 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ging kapot bij dat plaatje van bild.dejaman, kan alleen geen duits lezen!
![]()
![]()
Firebug niet kennenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:34 schreef drummer2 het volgende:
Photoshop weer onder het stof vandaan gehaald![]()
![]()
haha grapjas
verbazingwekkend genoeg is het nog vermakelijk ook. Je hebt zeker heel weinig te doen dagelijks?![]()
Van jouw en mijn belastingcenten snuift deze knakker zich kapot en maakt hij matige fotoshops en potjes met schuursponzen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:35 schreef Absynthe het volgende:
haha grapjas
verbazingwekkend genoeg is het nog vermakelijk ook. Je hebt zeker heel weinig te doen dagelijks?
Ja, daar winnen we de oorlog mee.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Ik lig vooraan in de loopgraven als t eenmaal zo ver is, maar ik zou er niet op rekenen dat ik je rug dek.quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja, daar winnen we de oorlog mee.![]()
Een biefstuk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:03 schreef Oerbeer het volgende:
Lijkt mij niet fijn om zo'n zakje te neuken. Kan daar niet iets anders voor in de plaats?
Flinke snee erin maken en even in oven voorverwarmen.![]()
Dag 16
Zal het maar kort en krachtig houden.
Dit topic eindigt vandaag namelijk in een dikke, vette anti-climax.
Ik schrok vanochtend heel erg, want er groeit lichaamshaar op de binnenkant van mijn rechterhand![]()
Zojuist dan ook keihard aan mijn glimmende sloopkogel gesjort, wat een opluchting (en rotzooi)!!!
Iedereen hartelijk bedankt voor jullie steun en support!
Fap ze!![]()
Aw dit is zonde![]()
Hoe heeft dit kunnen gebeuren?
Ja, dat is toch oer-instinct denk ik.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:03 schreef Fopje het volgende:
Aw dit is zonde![]()
Hoe heeft dit kunnen gebeuren?
Tevens heb ik vandaag te horen gekregen dat ik papa ga worden!![]()
![]()
Serieus?quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:07 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Ja, dat is toch oer-instinct denk ik.
Tevens heb ik vandaag te horen gekregen dat ik papa ga worden!Vertel?
Jaaaa! Serieus!quote:
Ik heb een chica bezwangerd tijdens die orgie!
Maar dat was sowieso al mijn vriendin, dus zit wel goed!![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:12 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Jaaaa! Serieus!
Maar dat was sowieso al mijn vriendin, dus zit wel goed!Lekker dan
of een taartquote:Op woensdag 16 januari 2013 03:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een biefstuk.
Flinke snee erin maken en even in oven voorverwarmen.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Hoe oud ben je dan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:12 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Jaaaa! Serieus!
Maar dat was sowieso al mijn vriendin, dus zit wel goed!![]()
Gister de krant en nu ditquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:01 schreef CodeRood het volgende:
Dag 16
Zal het maar kort en krachtig houden.
Dit topic eindigt vandaag namelijk in een dikke, vette anti-climax.
Ik schrok vanochtend heel erg, want er groeit lichaamshaar op de binnenkant van mijn rechterhand![]()
Zojuist dan ook keihard aan mijn glimmende sloopkogel gesjort, wat een opluchting (en rotzooi)!!!
Iedereen hartelijk bedankt voor jullie steun en support!
Fap ze!![]()
![]()
Goed lang volgehouden
Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.![]()
faal[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:28 schreef CodeRood het volgende:
DAG 15
link? ik heb dit topic helemaal gemist. hoezo stond je in de krant? en 27000? wtf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al effe ¤27000 euro gecasht vandaag en dat terwijl ik pas twee weken geleden gekapt ben!![]()
Tijd om je joint even weg te leggen Nesty.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:20 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
link? ik heb dit topic helemaal gemist. hoezo stond je in de krant? en 27000? wtf!![]()
geen zin om hele topic terug te lezen..quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Tijd om je joint even weg te leggen Nesty.![]()
Is fotosoep, hij is niet in de krant geweest.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:39 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
geen zin om hele topic terug te lezen..![]()
Jij moet echt van drugs afblijven..quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:20 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
link? ik heb dit topic helemaal gemist. hoezo stond je in de krant? en 27000? wtf!
ohh zag er al zo slecht uit, maar omdat mensen zeiden 'wow nog echt ookquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Is fotosoep, hij is niet in de krant geweest.' geloofde ik.het
![]()
![]()
hoaxtopic.quote:
Enkele dagen nadat je een griet neukt kan jij niet weten dat je vader wordt. Maar gefeliciteerd als je echt vader wordt. Hoeveel maanden is ze echt al onderweg?
Wel een goed voorbereide grap verder, chapeau.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Klopt, ik word nu voor tweede keer vader. Dat zal (hopelijk) net na Carnaval zijn.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoaxtopic.
Enkele dagen nadat je een griet neukt kan jij niet weten dat je vader wordt. Maar gefeliciteerd als je echt vader wordt. Hoeveel maanden is ze echt al onderweg?
Wel een goed voorbereide grap verder, chapeau.
Zou kut zijn als ik met mijn dronken, geschminckte gezicht in het ziekenhuis (alweer) te laat ben![]()
![]()
![]()
prioriteiten jongenquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:38 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Klopt, ik word nu voor tweede keer vader. Dat zal (hopelijk) net na Carnaval zijn.
Zou kut zijn als ik met mijn dronken, geschminckte gezicht in het ziekenhuis (alweer) te laat ben![]()
Maar gefeli. Jongen of meisje?lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Is het kindje gezond ter wereld gekomen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:38 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Klopt, ik word nu voor tweede keer vader. Dat zal (hopelijk) net na Carnaval zijn.
Zou kut zijn als ik met mijn dronken, geschminckte gezicht in het ziekenhuis (alweer) te laat ben
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Als je een tijdje niet fapt voel je ook beter en actiever. En als je het volhoud trek je niet meer.
Waar is Faploos 2014?![]()
Soms moet je gewoon fappen. Je gaat toch ook eerst de hond uitlaten voor je ergens op visite gaat? Er zijn situaties waarbij je ontladen moet zijn.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:55 schreef PandaDrop het volgende:
Als je een tijdje niet fapt voel je ook beter en actiever. En als je het volhoud trek je niet meer.
Waar is Faploos 2014?[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
Forum Opties Forumhop: Hop naar: