Gister de krant en nu ditquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:01 schreef CodeRood het volgende:
Dag 16
Zal het maar kort en krachtig houden.
Dit topic eindigt vandaag namelijk in een dikke, vette anti-climax.
Ik schrok vanochtend heel erg, want er groeit lichaamshaar op de binnenkant van mijn rechterhand![]()
Zojuist dan ook keihard aan mijn glimmende sloopkogel gesjort, wat een opluchting (en rotzooi)!!!
Iedereen hartelijk bedankt voor jullie steun en support!
Fap ze!
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:28 schreef CodeRood het volgende:
DAG 15
Dinsdag 15 januari... Een dag om nooit te vergeten......
CodeRood is ontdekt door de landelijke media!
Vanochtend begon het al toen ze me belden van nu.nl, sta ik nog geen 5 minuten later op hun voorpagina!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna belt de Telegraaf! Wat een kutkrant!![]()
Ik eerst die journalist he-lemaaal de tyfusmongool opgescholden; wil die me uiteindelijk geld geven!![]()
Ik zeg: "Komt goed, mattie!"Bammm, weer voorpagina!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot slot belt ook nog Dier Bielt of zo wat... Een of andere duitse kutkrant.
Verstond er geen 'zak' van, maarre toch maar hun doekoe aangepakt!![]()
link? ik heb dit topic helemaal gemist. hoezo stond je in de krant? en 27000? wtf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al effe ¤27000 euro gecasht vandaag en dat terwijl ik pas twee weken geleden gekapt ben!![]()
Tijd om je joint even weg te leggen Nesty.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:20 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
link? ik heb dit topic helemaal gemist. hoezo stond je in de krant? en 27000? wtf!![]()
geen zin om hele topic terug te lezen..quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Tijd om je joint even weg te leggen Nesty.![]()
Is fotosoep, hij is niet in de krant geweest.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:39 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
geen zin om hele topic terug te lezen..![]()
Jij moet echt van drugs afblijven..quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:20 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
link? ik heb dit topic helemaal gemist. hoezo stond je in de krant? en 27000? wtf!
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
ohh zag er al zo slecht uit, maar omdat mensen zeiden 'wow nog echt ookquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Is fotosoep, hij is niet in de krant geweest.' geloofde ik.het
![]()
![]()
hoaxtopic.quote:
Enkele dagen nadat je een griet neukt kan jij niet weten dat je vader wordt. Maar gefeliciteerd als je echt vader wordt. Hoeveel maanden is ze echt al onderweg?
Wel een goed voorbereide grap verder, chapeau.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Klopt, ik word nu voor tweede keer vader. Dat zal (hopelijk) net na Carnaval zijn.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoaxtopic.
Enkele dagen nadat je een griet neukt kan jij niet weten dat je vader wordt. Maar gefeliciteerd als je echt vader wordt. Hoeveel maanden is ze echt al onderweg?
Wel een goed voorbereide grap verder, chapeau.
Zou kut zijn als ik met mijn dronken, geschminckte gezicht in het ziekenhuis (alweer) te laat ben![]()
![]()
![]()
prioriteiten jongenquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:38 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Klopt, ik word nu voor tweede keer vader. Dat zal (hopelijk) net na Carnaval zijn.
Zou kut zijn als ik met mijn dronken, geschminckte gezicht in het ziekenhuis (alweer) te laat ben![]()
Maar gefeli. Jongen of meisje?lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Is het kindje gezond ter wereld gekomen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:38 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Klopt, ik word nu voor tweede keer vader. Dat zal (hopelijk) net na Carnaval zijn.
Zou kut zijn als ik met mijn dronken, geschminckte gezicht in het ziekenhuis (alweer) te laat ben
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Als je een tijdje niet fapt voel je ook beter en actiever. En als je het volhoud trek je niet meer.
Waar is Faploos 2014?![]()
Soms moet je gewoon fappen. Je gaat toch ook eerst de hond uitlaten voor je ergens op visite gaat? Er zijn situaties waarbij je ontladen moet zijn.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:55 schreef PandaDrop het volgende:
Als je een tijdje niet fapt voel je ook beter en actiever. En als je het volhoud trek je niet meer.
Waar is Faploos 2014?[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven![]()
Ik heb geen hond, maar ik loop vaak buiten als ik me onrustig voel.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:06 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon fappen. Je gaat toch ook eerst de hond uitlaten voor je ergens op visite gaat? Er zijn situaties waarbij je ontladen moet zijn.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |