SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
denk je dat ik dat over mijn kant laat gaan dan. Dat edit ik zsmquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ben je scheel of zo?
Ik zie gewoon 5 m'en.
hij heeft hem gewijzigd de bitchquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ben je scheel of zo?
Ik zie gewoon 5 m'en.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hij heeft hem gewijzigd de bitch
Nee ik ga geen mod opvrolijkenquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:19 schreef timmmmm het volgende:
En nog steeds is niemand me op aan het vrolijken
redtubequote:Op woensdag 2 januari 2013 19:19 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:19 schreef timmmmm het volgende:
Optiefen ouwe graftak!quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:19 schreef timmmmm het volgende:
Eetsuuuuquote:
Ok.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:33 schreef DesmondKilometer het volgende:
i k ben nu aan het chatten met iemand met een populair gamekanaal op youtube![]()
![]()
![]()
: @
Ik voel een mancrush aankomenquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:33 schreef DesmondKilometer het volgende:
i k ben nu aan het chatten met iemand met een populair gamekanaal op youtube![]()
![]()
![]()
Chick?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:33 schreef DesmondKilometer het volgende:
![]()
![]()
wat?quote:
waarom moet ik dat weten?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Eetsuuuu
* Taexon is wonderful days - charly lownoise & mental theo op zijn keyboard aan het leren
OMDAT DAT MOET JAquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom moet ik dat weten?
ER MOET HELEMAAL NIKS JAquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
OMDAT DAT MOET JA
Nee dan kunnen mensen zien hoe hard ik me verveel aangezien ik keyboard ga spelen
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ER MOET HELEMAAL NIKS JA
Nog spierpijn?
ohh vetquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:04 schreef supersof het volgende:
Morgen naar de bieb. Cursus Zweeds halen bij de bieb
Jazekerquote:
Anders even informeren over hoe en watquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Jazekeralleen ik twijfel nog wel, want dan moet ik vanaf dat ik 18 word 40 euro gaan betalen terwijl ik bijna nooit in de bieb kom. En ik zit ook nog niet bij die bibliotheek.
Dus twijfel of ik het niet gewoon kan kopen. Maar dat zie ik dan wel
maar de bakjes op het broodplankje waren wel weer rondquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:09 schreef Taexon het volgende:
[..]Zelfs alles op tafel behalve het bakje met pepers en het plankje met het brood
__!
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar de bakjes op het broodplankje waren wel weer rond
De pepers ook trouwens
de struik ookquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:13 schreef Taexon het volgende:
[..]Zelfs het rondje in het logo van de Lidl was rond
Oh god...!
je hoofd was ook rond, oh neequote:Op woensdag 2 januari 2013 20:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja ehhhh... nu weet ik niks meer hoor
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je hoofd was ook rond, oh nee
Oke, zal welquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het mooie was dat het rond was
oh nou gaan we zo reageren nou zo hoeft het van mij ook niet meerquote:
ik vind het gewoon niet zo grappigquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:24 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
oh nou gaan we zo reageren nou zo hoeft het van mij ook niet meer
oh dat magquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind het gewoon niet zo grappig
Nee al een paar weekjes niet meer, jij?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Bedankt voor je toestemming, nog geneukt?
Oh, waarom niet?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:26 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nee al een paar weekjes niet meer, jij?
echt welquote:
Omdat nu exquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Oh, waarom niet?
Nee ook niet
Nee ze had borderline dus stiekem geniet ik wel van het verliesquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh sterkte met het verlies
ach duizenden vissen in de zee toch, even je hengen uitgooien en wachten tot er eentje bijt en die binnenhalenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:40 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nee ze had borderline dus stiekem geniet ik wel van het verlies
Same feeling, morgen maar eens op baantjejacht.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:41 schreef supersof het volgende:
Op dit soort momenten voel ik me echt vriendloosNiemand heeft tijd morgen en ik zit weer thuis heel de dag. Huilie huilie.
ik weet het nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:41 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Hoi
Zeg wat betekend jouw username eigenlijk? Te lam voor google
Klopt ja, maar ik ga nu eerst even de komende maanden genieten van het single zijnquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach duizenden vissen in de zee toch, even je hengen uitgooien en wachten tot er eentje bijt en die binnenhalen
wel ONS of ook niet?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:42 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Klopt ja, maar ik ga nu eerst even de komende maanden genieten van het single zijn
Ahh, toffe betekenisquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik weet het nieten ben te lui voor google
Dus 'promisionxexposed' was even een hersenscheet op zondag 11 november 2012 @ 17:38?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik weet het nieten ben te lui voor google
Ja ik begin maandag, dus dan heb ik wat te doen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:42 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Same feeling, morgen maar eens op baantjejacht.
Heeft het een betekenis ja?quote:
Beterr. Heb weer tijd voor een bijbaantje dus ga maar weer eens op jacht.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik begin maandag, dus dan heb ik wat te doen.
ja zoietsquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:43 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dus 'promisionxexposed' was even een hersenscheet op zondag 11 november 2012 @ 17:38?
Ja zit sinds eind november thuis niks te doen. En word het zat om thuis te zijnquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:45 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Beterr. Heb weer tijd voor een bijbaantje dus ga maar weer eens op jacht.
huh, het heeft toch geen betekenis?quote:
Ahh okee. Studeer je dan niet?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja zit sinds eind november thuis niks te doen. En word het zat om thuis te zijn
nee gestopt eind novemberquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:47 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ahh okee. Studeer je dan niet?
Kan pas in september hequote:Op woensdag 2 januari 2013 20:49 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ohh.. Ga je niet met iets nieuws starten dan? En wat deed je voor studie? *nieuwsgierigheid*
Promision betekent niks en exposed betekend onthuld/blootgesteldquote:
Ik ken hetquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Kan pas in september heen weet ook nog niet wat. Dus eerst werken en reizen. En ik deed journalistiek. Hele loting en alles doorstaan. En dan stop ik
Ik heb het stiekem gegoogled en dat kloptquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Promision betekent niks en exposed betekend onthuld/blootgesteld
Dat weet ik dan weer wel
Ja, daarom ben ik voor februari gestoptquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:52 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik ken hetSupermoeilijke aanmeldingsprocedure, 10% werd aangenomen en dan stop je na 2 jaar :p
Maar journalistiek lijkt me hbo? Februari regeling he
ja ik ben zo open en allesquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Promision betekent niks en exposed betekend onthuld/blootgesteld
Dat weet ik dan weer wel
ah ja dan nog maar even genieten van vrijheid enzoquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:46 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ben ik nog heel even niet aan toe denk ik
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik ben zo open en alles
ALLES GEBEURT MET EEN REDEN JAquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:55 schreef Taexon het volgende:
[..]Ach ik zeg alleen wat er in je naam staat
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ALLES GEBEURT MET EEN REDEN JA
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:57 schreef Kimberliedje het volgende:
Taexon heeft trouwens ook geen betekenis ..
Stel betekenisloze mensen hier
mijn naam heeft voor de helft een betekenis jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:57 schreef Kimberliedje het volgende:
Taexon is inderdaad een hersenscheetquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:57 schreef Kimberliedje het volgende:
mijn naam heeft toevallig wel een betekenis.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:58 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
He daar val ik zelf ook onder hoor!
Oke half betekenisloos mens.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn naam heeft voor de helft een betekenis ja
DOE MAAR DAT WIL IK MEE MAKEN!quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ga je slaan op de meet hoor
gadver wat viesquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Taexon is inderdaad een hersenscheet
Nou brand los. Ik hang aan je lippen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:58 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn naam heeft toevallig wel een betekenis.
Ik ook nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik doe het echt hoor, ik maak geen grapjes dit keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, komt ie he.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:59 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nou brand los. Ik hang aan je lippen.
Ego.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, komt ie he.
Ik vind mezelf gewoon helemaal SUPAH!!!! Supertof enzo!!!!!!
quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik ook niet!
ik doe het wel uit het zicht voordat iemand de kindertelefoon beltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
Iemand moet mij aardig vinden. Dus dan ben ik het welquote:
Moet gelijk aan deze reclame denkenquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik doe het wel uit het zicht voordat iemand de kindertelefoon belt
nooit van gehoord, maar ik hou me wel weer in hoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Moet gelijk aan deze reclame denken
Het houd niet op niet van zellufffff
Op de radio hoor je hem ook de hele tijd
Ahhhw *knuffel*quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:05 schreef supersof het volgende:
Oh men, dikke zelf medelijden hier. Vrienden van me gaan samen op vakantie. En ik mag niet mee, want ik lees het via een fb status.Lekker vrienden ja.
Aw naja ik hoor hem constantquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nooit van gehoord, maar ik hou me wel weer in hoor
Wacht ik stuur je zo een leuke foto via WA
Anders word 't wederom jankend de naam van me ex schreeuwen bij de laatste paar stootjes en daar zit denk ik niemand op te wachtenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ah ja dan nog maar even genieten van vrijheid enzo
quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:05 schreef supersof het volgende:
Oh men, dikke zelf medelijden hier. Vrienden van me gaan samen op vakantie. En ik mag niet mee, want ik lees het via een fb status.Lekker vrienden ja.
En?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Aw naja ik hoor hem constant!
En is goed ben benieuwd
nee true truequote:Op woensdag 2 januari 2013 21:08 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Anders word 't wederom jankend de naam van me ex schreeuwen bij de laatste paar stootjes en daar zit denk ik niemand op te wachten
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:57 schreef Kimberliedje het volgende:
niet op gaygay letten, hij staat onderaan de dateladderquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:13 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Keer jij je nou ook al tegen me?!
Gerum, arm ventje.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet op gaygay letten, hij staat onderaan de dateladder
timmmmmquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
denk je dat ik dat over mijn kant laat gaan dan. Dat edit ik zsm
ZO ZIELIGquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:15 schreef Taexon het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ken_vuurpijl_af.html
Godsamme check op die oma of opa wat het ook is in dit filmpjeblijft heel droog naar die pijl kijken terwijl die vlak voor hem/haar ontploft
Arme vrouw/man
Mijn naam is rede van elk leven op aarde.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:13 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Keer jij je nou ook al tegen me?!
Alles komt me aanwaaien tegenwoordig, geen zorgenquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet op gaygay letten, hij staat onderaan de dateladder
Meisjes kunnen niet waaienquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Alles komt me aanwaaien tegenwoordig, geen zorgen
IK WEET DAT HET ZIELIG ISquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ZO ZIELIGHOE KAN JE DAAROM LACHEN
![]()
Stom kindkut tax
lol die bejaarde loopt daar toch gewoon?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ZO ZIELIGHOE KAN JE DAAROM LACHEN
![]()
Stom kindkut tax
Het is je vergevenquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
IK WEET DAT HET ZIELIG IS!
Maar hoe dat hoofd zo droog mee beweegtkom op zeg echt zo... DROOG
Sorry
ik weet niet ik heb dat filmpje niet gekekenquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
lol die bejaarde loopt daar toch gewoon?
Overmorgen mini meetquote:
In mijn dromen kan alles.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Meisjes kunnen niet waaien
Oh..quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nog kan kleine brownie....
quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
pleh pleh hoe zoen je het is rond sterretje blablabla
Ik had niet echt een goede oud en nieuw, en ik voel me ontzettend kut en ik weet niet of ik me dan goed genoeg voelquote:
Vertel?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had niet echt een goede oud en nieuw, en ik voel me ontzettend kut en ik weet niet of ik me dan goed genoeg voel
ja je weet maar nooit, soms voelen bepaalde dingen ook als een droom waardoor ik twijfelquote:
oh dat valt meequote:Op woensdag 2 januari 2013 21:34 schreef supersof het volgende:
Wow, het is maar 130 euro om naar italie te vliegen
quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja je weet maar nooit, soms voelen bepaalde dingen ook als een droom waardoor ik twijfel
ja zeker wel! In juli ook nog. Ik mag van mn ouders wel mee op vakantie (ze hadden me eerst niet eens meegevraagdquote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb je gePMt, strudeltje van me. Te grote post voor het forum
oh lekker! Ja dat moet je dan lekker doen joh! Italië is tofquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ja zeker wel! In juli ook nog. Ik mag van mn ouders wel mee op vakantie (ze hadden me eerst niet eens meegevraagd). Maar dan moet ik met mn broertjes op de achterbank en ik haat die nieuwe auto enzo. Dus misschien ga ik wel met het vliegtuig naar italie toe dan hahaa.
Echt hou op... ik ga hier stuk achter me laptopquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de werkschoenen deden het hem wel
doe maar niet, dan moet ik je lijmenquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Echt hou op... ik ga hier stuk achter me laptop__!!
jaaa daaromquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh lekker! Ja dat moet je dan lekker doen joh! Italië is tof
ach gewoon goed uitzoeken hoe het werkt, als je die kans hebt zou ik hem niet laten schieten!quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaa daaromalleen weet ik niet hoe vliegen enzo werkt. Maar kans is dat ik het toch niet doe en dat ik twee/drie weken thuis ben in mn eentje.
Ik weet dat me stiefpa toen in site had waar je heel goedkoop kon... hij zat telkens voor zijn werk in Italie de laatste jarenquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ja zeker wel! In juli ook nog. Ik mag van mn ouders wel mee op vakantie (ze hadden me eerst niet eens meegevraagd). Maar dan moet ik met mn broertjes op de achterbank en ik haat die nieuwe auto enzo. Dus misschien ga ik wel met het vliegtuig naar italie toe dan hahaa.
jaa okeequote:Op woensdag 2 januari 2013 21:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach gewoon goed uitzoeken hoe het werkt, als je die kans hebt zou ik hem niet laten schieten!
wooow ja vertel me!! 60 euro is al helemaal goedkoop!quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik weet dat me stiefpa toen in site had waar je heel goedkoop kon... hij zat telkens voor zijn werk in Italie de laatste jaren
Ik zal eens aan me moeder vragen of die dat heel toevallig weet.. vraag dat morgen wel even.
Me zus vloog ook in augustus voor 60 euro toen naar ons in Italië toe omdat ze ook even een weekje langs wou komen
sowieso 3 weken van te voren op z'n minstquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
jaa okeealleen ik ga dan ook rondreis europa doen, dus weet niet hoe het zit met vrij vragen bij albert heijn enzo.
maar hoeveel weken mag je vrij nemen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sowieso 3 weken van te voren op z'n minst
Ja zal het morgen even vragen, me ma ligt alweer op bedquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
wooow ja vertel me!! 60 euro is al helemaal goedkoop!
3 dacht ik, langer is in overleg maar dat weet ik niet zeker, het langste wat ik heb vrij gevraagd is 1 week maar ik vroeg dan in principe maar 2 zaterdagen vrij dus ik zou het aan je TL vragen zodra je werktquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:42 schreef supersof het volgende:
[..]
maar hoeveel weken mag je vrij nemen?
ohja en anders zoek ik verder totdat ik een goedkope heb!quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja zal het morgen even vragen, me ma ligt alweer op bed
Hoop wel dat ze het nog weet...
ohja dankjequote:Op woensdag 2 januari 2013 21:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
3 dacht ik, langer is in overleg maar dat weet ik niet zeker, het langste wat ik heb vrij gevraagd is 1 week maar ik vroeg dan in principe maar 2 zaterdagen vrij dus ik zou het aan je TL vragen zodra je werkt
ik kreeg mijn contract pas toen ik de kassatraining deed dus ik denk dat je die maandag krijgtquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja dankje![]()
ik heb trouwens nog steeds geen contract en ik begin maandag alof doen ze dat de dag zelf?
ah okeequote:Op woensdag 2 januari 2013 21:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kreeg mijn contract pas toen ik de kassatraining deed dus ik denk dat je die maandag krijgt
Ja precies en anders kan je het altijd navragen als zij er niet over beginnenquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ah okeeIk zie wel maandag idd! En anders hadden zij het moeten regelen toch
vreetzakquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:47 schreef Taexon het volgende:
Even mcflurry halen met een collega![]()
En daarna nog even een biertje gok ik... dus tot 23:00-23:30
okee geen zorgen maken dus (:quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja precies en anders kan je het altijd navragen als zij er niet over beginnen
Dankuuuquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:49 schreef supersof het volgende:
[..]
okee geen zorgen maken dus (:
veel plezier tax
Nee inderdaad, gaat helemaal goedkomenquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:49 schreef supersof het volgende:
[..]
okee geen zorgen maken dus (:
veel plezier tax
eerste dag 10.15 - 17.00 maar di don, vrij, za wel om 7 uur beginnen. En vrijdag moet ik van 7 - 17 0.o dat wordt nog wat.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee inderdaad, gaat helemaal goedkomenmoet je van 7 tot 4 ofzo?
maar dat is 10 uurquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
eerste dag 10.15 - 17.00 maar di don, vrij, za wel om 7 uur beginnen. En vrijdag moet ik van 7 - 17 0.o dat wordt nog wat.
Ik weet niet. Ik vond het ook al zolang!quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar dat is 10 uurBij ons mag je maximaal 9 uur werken waar je pauze dan nog vanaf gaat of is het eenmalig?
van 7-16 vind ik al langquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik vond het ook al zolang!
Ja het is ook lang. Nu maar hopen dat ik het leuk vind enzoquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
van 7-16 vind ik al lang
Ja je moet wel heel lang op je benen staan enzo, maar het levert wel lekker veel geld op!quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja het is ook lang. Nu maar hopen dat ik het leuk vind enzo
Jaa idd. Ah ik zie nu ook al al die brandplekken op mn handenquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja je moet wel heel lang op je benen staan enzo, maar het levert wel lekker veel geld op!
jaa die rondreis door Europa is natuurlijk ook supervetquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa idd. Ah ik zie nu ook al al die brandplekken op mn handen![]()
maar ik doe het om het gelden een goed doel ofc.
Hoe lang is die lilliputter nou in het echt? Zelf dat wijf dat tegenover woont is nog langer dan hem..quote:
Jep daar doe ik het voor. En ook beetje sparen voor kamer enzoquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaa die rondreis door Europa is natuurlijk ook supervet
hmm zou ik ook eens moeten doenquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Jep daar doe ik het voor. En ook beetje sparen voor kamer enzo
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hoe lang is die lilliputter nou in het echt? Zelf dat wijf dat tegenover woont is nog langer dan hem..
wil je het huis uit ja? Ik zal wel moeten als ik volgend jaar naar maastricht wilquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hmm zou ik ook eens moeten doen
Waarom Maastricht?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
wil je het huis uit ja? Ik zal wel moeten als ik volgend jaar naar maastricht wil
Omdat daar de enige vertaalstudie is in Nederland. Daaromquote:
mwa opzich niet maar denken aan de toekomst kan nooit kwaadquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
wil je het huis uit ja? Ik zal wel moeten als ik volgend jaar naar maastricht wil
Maar liefst 6 stemmenquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa opzich niet maar denken aan de toekomst kan nooit kwaad
http://verkiezingen.fok.nl/
Suggesties voor een nieuw subforum: date&neuk
wat een vertierquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maar liefst 6 stemmen
Wel 3 voor de langste ban
ja dat is waarquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa opzich niet maar denken aan de toekomst kan nooit kwaad
http://verkiezingen.fok.nl/
Suggesties voor een nieuw subforum: date&neuk
Zeker, daar ga ik over dromen. Hopelijk geen natte. Waar kan ik het trouwens allemaal zien, want dat ene topic in gc GC / De FOK!verkiezingen 2012! Lijstjestopic! geeft niet alle stemmen weer...?quote:
Ik heb er verdorie DRIE topics over geopend schatjequote:Op woensdag 2 januari 2013 22:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Zeker, daar ga ik over dromen. Hopelijk geen natte. Waar kan ik het trouwens allemaal zien, want dat ene topic in gc GC / De FOK!verkiezingen 2012! Lijstjestopic! geeft niet alle stemmen weer...?
ik plaatste die link netquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Zeker, daar ga ik over dromen. Hopelijk geen natte. Waar kan ik het trouwens allemaal zien, want dat ene topic in gc GC / De FOK!verkiezingen 2012! Lijstjestopic! geeft niet alle stemmen weer...?
quote:
Ow, zal ze daar lastigvallen met mijn vraag.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb er verdorie DRIE topics over geopend schatje
Niet wie op je stemde.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik plaatste die link net
HET STAAT IN 2 vd 3 OPSquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ow, zal ze daar lastigvallen met mijn vraag.
GC / De FOK!verkiezingen 2012! Lijstjestopic! toch? Maar niet alles.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat kan je toch nooit zien?
quote:
quote:
ja omdat niet iedereen zijn lijstje postquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:24 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
GC / De FOK!verkiezingen 2012! Lijstjestopic! toch? Maar niet alles.
[..]
[..]
van mij wist je het al dus kom maar opquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nou zeg, wou ik net met een mes langs iedere user die negatief op mij heeft gevote.
Hallo mensquote:
Even kijken of er een gaatje valt te prikken in mijn agendaquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
van mij wist je het al dus kom maar op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Even kijken of er een gaatje valt te prikken in mijn agendaeigenlijk niet neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
videogamesquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:32 schreef supersof het volgende:
Mn broertjes zijn bijna jarig en ik weet echt niet wat ik moet kopen : (
awgh liefquote:
aw zo lief ik smelt vanbinnenquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb ook op jou gestemmeld
Nee is te duur.quote:
Hij wordt 13...quote:
awwhh waarom?quote:
wikkel poep in een krant steek de krant in de fik bel aan...quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:35 schreef Ro-ald het volgende:
Mijn huisgenote klopte net aan dat mijn muziek zachter moest
hahha ja ik verzin wel wat. Ik denk een voorraad snoep ofzoquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja sorry
Ehmmmm een cadeaukaart van een winkel waar hij graag/vaak komt?
Nee man ze is aardig kan nu eigenlijk nog muziek draaien,maar dan zacht.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
wikkel poep in een krant steek de krant in de fik bel aan...
Dit zal hem leren
quote:
ik voel me echt zo waardeloos in vakantiesquote:
Waarom?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:39 schreef Faux. het volgende:
[..]
[..]
ik voel me echt zo waardeloos in vakanties
ZE?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee man ze is aardig kan nu eigenlijk nog muziek draaien,maar dan zacht.
Ik heb geen pics van haar manquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ZE?
Wojo heb je al een hosselmove gezet, en ja pics die vergat ik te vragen
pics
snoep doet het altijd goedquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
hahha ja ik verzin wel wat. Ik denk een voorraad snoep ofzo
Ik heb gehoord dat dit voor studenten een luxe is.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
wikkel poep in een krant steek de krant in de fik bel aan...
Dit zal hem leren
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
maak stiekem dan, ook al is het maar van haar billen omdat je stiekem moest doen
Nee hoor want ik heb jou ontmoetquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:40 schreef supersof het volgende:
Het leven is toch waardeloos.
Kut leven.
jaa daaromquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
snoep doet het altijd goed
Alsnog is je leven niks waard. Tenzij je iets ontdekt voor de volgende generaties, het tweede wiel ofzo.quote:
haha dan is het een goede jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
jaa daaromZal hij ook wel waarderen sinds mn ouders op de 'eet gezond en biologische' tour zijn.
quote:
Jep. Morgen dus ff voor 20 euro snoep halen. Voor twee broertjes, dat wel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha dan is het een goede ja
liefquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Jep. Morgen dus ff voor 20 euro snoep halen. Voor twee broertjes, dat wel.
Veel plezierquote:
Ik kan er niet van genieten, ik moet de hele tijd wat doen van mezelf anders voel ik me ellendig en nutteloosquote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:47 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik kan er niet van genieten, ik moet de hele tijd wat doen van mezelf anders voel ik me ellendig en nutteloos
Gewoon bankhangen totdat die fase weg is.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:47 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik kan er niet van genieten, ik moet de hele tijd wat doen van mezelf anders voel ik me ellendig en nutteloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |