SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
denk je dat ik dat over mijn kant laat gaan dan. Dat edit ik zsmquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ben je scheel of zo?
Ik zie gewoon 5 m'en.
hij heeft hem gewijzigd de bitchquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ben je scheel of zo?
Ik zie gewoon 5 m'en.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hij heeft hem gewijzigd de bitch
Nee ik ga geen mod opvrolijkenquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:19 schreef timmmmm het volgende:
En nog steeds is niemand me op aan het vrolijken
redtubequote:Op woensdag 2 januari 2013 19:19 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:19 schreef timmmmm het volgende:
Optiefen ouwe graftak!quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:19 schreef timmmmm het volgende:
Eetsuuuuquote:
Ok.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:33 schreef DesmondKilometer het volgende:
i k ben nu aan het chatten met iemand met een populair gamekanaal op youtube![]()
![]()
![]()
: @
Ik voel een mancrush aankomenquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:33 schreef DesmondKilometer het volgende:
i k ben nu aan het chatten met iemand met een populair gamekanaal op youtube![]()
![]()
![]()
Chick?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:33 schreef DesmondKilometer het volgende:
![]()
![]()
wat?quote:
waarom moet ik dat weten?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Eetsuuuu
* Taexon is wonderful days - charly lownoise & mental theo op zijn keyboard aan het leren
OMDAT DAT MOET JAquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom moet ik dat weten?
ER MOET HELEMAAL NIKS JAquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
OMDAT DAT MOET JA
Nee dan kunnen mensen zien hoe hard ik me verveel aangezien ik keyboard ga spelen
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ER MOET HELEMAAL NIKS JA
Nog spierpijn?
ohh vetquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:04 schreef supersof het volgende:
Morgen naar de bieb. Cursus Zweeds halen bij de bieb
Jazekerquote:
Anders even informeren over hoe en watquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Jazekeralleen ik twijfel nog wel, want dan moet ik vanaf dat ik 18 word 40 euro gaan betalen terwijl ik bijna nooit in de bieb kom. En ik zit ook nog niet bij die bibliotheek.
Dus twijfel of ik het niet gewoon kan kopen. Maar dat zie ik dan wel
maar de bakjes op het broodplankje waren wel weer rondquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:09 schreef Taexon het volgende:
[..]Zelfs alles op tafel behalve het bakje met pepers en het plankje met het brood
__!
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar de bakjes op het broodplankje waren wel weer rond
De pepers ook trouwens
de struik ookquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:13 schreef Taexon het volgende:
[..]Zelfs het rondje in het logo van de Lidl was rond
Oh god...!
je hoofd was ook rond, oh neequote:Op woensdag 2 januari 2013 20:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja ehhhh... nu weet ik niks meer hoor
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je hoofd was ook rond, oh nee
Oke, zal welquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het mooie was dat het rond was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |