Seks! Vrijwel iedereen doet het of heeft het erover. Maar wat betekent seks nu voor jou (en je partner)? Meningen, ideeën, vragen en discussies zijn welkom. Geen puberaal gedrag aub.
Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesproken!
Uw lieve en hulpgerichte mods zijn: Tally, stbabylon en Tamashii
SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januari
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - Utrecht
SPOILER: Kart meet Februari - Huizen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat? [b]AirwiN schreef [/b] De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pff.... ik heb in 1 week 3 nieuwe klant-aanmeldingen... kan ze niet eens kwijt in mn planning.. Moet ze OF weigeren OF aannemen en heeeeeeeeeeeeel snel goed personeel zien te vinden .. luxe probleempje
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
Op woensdag 2 januari 2013 19:11 schreef marbasnarf het volgende: pff.... ik heb in 1 week 3 nieuwe klant-aanmeldingen... kan ze niet eens kwijt in mn planning.. Moet ze OF weigeren OF aannemen en heeeeeeeeeeeeel snel goed personeel zien te vinden .. luxe probleempje
Hier op Fok! genoeg beroepswerkloze
14 SHADES OF GREY Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
gheheh tja.. een van de eisen is dat iemand in een straal van 10km bij mij vandaan woont ivm reiskosten die ik ook nog moet vergoeden (en met alle premies die ik af moet dragen en extra werknemers verzekeringen die ik af moet sluiten, moet ik anders bij gaan leggen en das niet de bedoeling van een groeiend bedrijf hihi)
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
gheheh tja.. een van de eisen is dat iemand in een straal van 10km bij mij vandaan woont ivm reiskosten die ik ook nog moet vergoeden (en met alle premies die ik af moet dragen en extra werknemers verzekeringen die ik af moet sluiten, moet ik anders bij gaan leggen en das niet de bedoeling van een groeiend bedrijf hihi)
Je kan ook proberen eerst iemand op vrijwillige basis in te huren
14 SHADES OF GREY Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Wij hebben excuses nodig voor een feestje, dus beter blijft het er lekker in Wat ik mensen kan aanraden is ook om naar 3 oktober in leiden te komen, dat is ons kleine feestdagje
Op woensdag 2 januari 2013 19:13 schreef palawan het volgende: Ik had de verwarming op 12 graden gezet omdat ik 3 dagen niet thuis was. Nu moet ik met mijn jas aan in de huiskamer zitten
Uhmzzzz ik kwa rond 10:00 uur uit bed. Dan ontbijten en dan om half 11 GTST kijken op RTL Lounge.
11:00 uur douchen, aankleden, kyra uit laten (uurtje). Dan ging ik boodschappen doen. Huisje opruimen en was wassen en opvouwen. En strijken als ik zin had
Dan rond 15:00 uur ging ik series kijken of gamen Of ik ging sporten
om 10.00 uit bed Dat is uitslapen voor mij. Was vanochtend om 5.45 wakker, stomme werkritme