Mijn hemel,quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:32 schreef shifto het volgende:
Wat dacht je van niet zo janken? In mijn ervaring is elke tiener suïcidaal, alleen de zwakke gaan er helemaal emo mee in enzo
Als ik te veel onduidelijkheden, prikkels of angsten heb dan word ik suicidaal.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:58 schreef Faeroer het volgende:
Waarom ben je suïcidaal? Wat kan er zo erg in het leven zijn dat je het wil eindigen? Als je écht dood wilde, was je al dood zou ik denken?
Probeer structuur te vinden en dingen één voor één aan te pakken. Is er iemand die je kan helpen om dingen wat duidelijker te maken?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:04 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Als ik te veel onduidelijkheden, prikkels of angsten heb dan word ik suicidaal.
Bijvoorbeeld als ik te veel bezig ben met mijn toekomst, als ik ruzie heb (echte ruzie), als de druk van bijvoorbeeld school te groot wordt.
Het zijn echt momenten, gelukkig denk ik niet meer 24/7 zo.
Vaak tijdens die momenten heb ik de middelen niet, en omdat ik in een psych.ziekenhuis woon laten ze mij ook niet gaan tijdens die momenten.
Ik ben al zo sinds mijn 14e, en nu ben ik het spuugzat.
Ik wil nu ook eens normaal zonder gezeik een opleiding afmaken, mijn rijbewijs halen, een vriendje houden.
Ja, mijn moeder, mijn 1e en 2e EVV'er en ik heb vanmiddag een afspraak bij de trajectbegeleider.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:06 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Probeer structuur te vinden en dingen één voor één aan te pakken. Is er iemand die je kan helpen om dingen wat duidelijker te maken?
Het is wel fijn om die steun te hebben. Vrijwilligerswerk is een goed streven! Gegarandeerd dat daar veel dankbare mensen zullen zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder, mijn 1e en 2e EVV'er en ik heb vanmiddag een afspraak bij de trajectbegeleider.
Ik denk dat ik vrijwilligerswerk ga doen, bij een bejaardenhuis.
Weet ikquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Het is wel fijn om die steun te hebben. Vrijwilligerswerk is een goed streven! Gegarandeerd dat daar veel dankbare mensen zullen zijn.
Dat is al helemaal mooi en vertrouwd. Dan is het niet meer zo nieuw. Top!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Weet ik
Ik heb al eerder bij dat huis gewerkt, dus ik ken het werk een beetje
Alsof je van een gemiddeld FOK! topic niet nog suïcidaler wordt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mijn hemel,
als dat nu eens kon.
Ik heb 2 jaar geleden niks gezegd over mijn buien, over het suïcidale dan.
Uiteindelijk werd het zo erg dat ik het wel moest zeggen, en ik werd met spoed opgenomen.
Denk eerst na voordat je met zulke uitspraken komt.
Ik open dit topic om ermee om te leren gaan, zodat ik niet weer opgenomen hoef te worden.
Niet iedereen is hetzelfde. En bewust iemand de negativiteit in helpen is niet echt normaal.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Alsof je van een gemiddeld FOK! topic niet nog suïcidaler wordt.
Echte hulp wil je niet (meer), makkelijke hulp krijg je (hier) niet. Dus eigenlijk hoop je dat iemand hier een magisch antwoord heeft zodat je niet weer echt aan de bak moet. Dan kun je natuurlijk weer zielig zijn om het feit dat niemand je hier kan helpen en weer naar een inrichting moet en de vicieuze cirkel is rond.
Echte hulp krijg ik al, ik wil alleen weten of andere mensen nog ideeën hebben.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Alsof je van een gemiddeld FOK! topic niet nog suïcidaler wordt.
Echte hulp wil je niet (meer), makkelijke hulp krijg je (hier) niet. Dus eigenlijk hoop je dat iemand hier een magisch antwoord heeft zodat je niet weer echt aan de bak moet. Dan kun je natuurlijk weer zielig zijn om het feit dat niemand je hier kan helpen en weer naar een inrichting moet en de vicieuze cirkel is rond.
Helaas heb ikzelf ook nog niet het magische omslagpunt bereikt. Ik ken geen behandeling die (voor mij althans) de ogen heeft geopend. Ik ben wat dat betreft zelf nog steeds zoekende.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:04 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Echte hulp krijg ik al, ik wil alleen weten of andere mensen nog ideeën hebben.
Het zou toch mooi zijn als iemand een therapie oid gehad heeft die erg aansloeg, en ik daar meer over zou kunnen weten?
Je conclusies slaan nergens op. Troll too much?
Sorry, je magische omslagpunt zal liggen op je 22e verjaardag o.i.d. (Dit is een gemiddelde en aan deze uitspraak kunnen geen rechten worden ontleent.)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:04 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Echte hulp krijg ik al, ik wil alleen weten of andere mensen nog ideeën hebben.
Het zou toch mooi zijn als iemand een therapie oid gehad heeft die erg aansloeg, en ik daar meer over zou kunnen weten?
Je conclusies slaan nergens op. Troll too much?
Ok, je punt is gemaakt. Hoogste tijd voor jou om je weer eens elders te laten zienquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Sorry, je magische omslagpunt zal liggen op je 22e verjaardag o.i.d. (Dit is een gemiddelde en aan deze uitspraak kunnen geen rechten worden ontleent.)
De therapie heet 'opgroeien' en slaat aan bij elke emo die die leeftijd mag bereiken.Het is niet dat ik je bewust wil trollen maar zo is het nu eenmaal en ik hoop (door het zo te verwoorden) ook gelijk duidelijk te hebben voor elk persoon die op het punt staat ook zo'n topic te openen.
![]()
De enige reden dat ik het post is omdat ik vroeger ook zo was en als ik kon kiezen ik nu terug de tijd in zou gaan om mijzelf helemaal de tering in te trappen en te zeggen dat hij (ik) zich niet zo moest aanstellen, met de wetenschap dat mijn hele jeugd dan veel leuker had kunnen zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, je punt is gemaakt. Hoogste tijd voor jou om je weer eens elders te laten zien
Goed punt. Maar het kan best zijn dat jouw methode niet voor iedereen werkt. Bovendien heeft TS haar leeftijd niet mee wat dat betreft (sorry S2B!), ze is nog jong.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:35 schreef shifto het volgende:
[..]
De enige reden dat ik het post is omdat ik vroeger ook zo was en als ik kon kiezen ik nu terug de tijd in zou gaan om mijzelf helemaal de tering in te trappen en te zeggen dat hij (ik) zich niet zo moest aanstellen, met de wetenschap dat mijn hele jeugd dan veel leuker had kunnen zijn.
Doe ermee wat je wil maar dit lijkt nu een steun topic te worden voor mensen die zichzelf zielig vinden en als ik ergens niet tegen kan
Ik vind mijzelf niet zielig.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:35 schreef shifto het volgende:
[..]
De enige reden dat ik het post is omdat ik vroeger ook zo was en als ik kon kiezen ik nu terug de tijd in zou gaan om mijzelf helemaal de tering in te trappen en te zeggen dat hij (ik) zich niet zo moest aanstellen, met de wetenschap dat mijn hele jeugd dan veel leuker had kunnen zijn.
Doe ermee wat je wil maar dit lijkt nu een steun topic te worden voor mensen die zichzelf zielig vinden en als ik ergens niet tegen kan
Goed om te horen! Weet je al welke richting?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:58 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb trouwens gesprek gehad met de trajectbegeleider.
En ik heb mijn leraar gemaild voor een gesprek.
Ik ga vrijwilligerswerk oppakken, en er wordt voor mij een rugzakje voor het MBO aangevraagd.
Dus je posts hebben niks te maken met Ts maar met het feit dat jij bepaalde dingen van jezelf veroordeeld en dat weer op haar projecteert?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:35 schreef shifto het volgende:
Ach, dat deed ik vroeger ook toen ik nog een jaar of 23 was. Heeft met de leeftijd te maken, ooit berijkt hij (hopelijk) een magisch keerpunt en daarna weet hij wel beterquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:23 schreef Canillas het volgende:
[..]
Dus je posts hebben niks te maken met Ts maar met het feit dat jij bepaalde dingen van jezelf veroordeeld en dat weer op haar projecteert?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |