toch apart dat dit lijntje aan de vroegere sanering ontsnapt isquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De andere kant op nog later![]()
De laatste vroegste trein van het land vertrekt op zondag uit Vriezenveen naar Almelo om een mind-blowing 12:04 hours![]()
Sowieso is de spoor- en stationsdichtheid in sommige gebieden waar je het eigenlijk juist niet verwacht groot (bv. zowel in het uiterste zuiden als noorden van het land, waar zelfs de kleinste plaatsjes bediend worden).quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
toch apart dat dit lijntje aan de vroegere sanering ontsnapt is
sterker nog, in sommige gevallen is het zo dat de infrastructuur zodanig is dat een busverbinding niet fatsoenlijk uit te baten valt en een treinverbinding welquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:03 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Dat is denk ik vooral omdat het niet uit kan om zowel een trein als een busverbinding op te zetten: alleen een trein blijkbaar wel
Dit is geen Mat '64...quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:55 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Nou vooruit. Eén post wil ik nog wel verspillen aan zo'n TT.
[ afbeelding ]
dat kan ik me goed voorstellen jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:14 schreef Bitlord het volgende:
Een vervelende afsluiting van de reis naar Praag.
Nee hoor.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:21 schreef Bitlord het volgende:
Vinden jullie het niet vervelend zo'n live reisverslag?
Nee hoor! Op dit moment is "You Are Not Alone" op de radio, dus dat heb je dan alvastquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:21 schreef Bitlord het volgende:
Vinden jullie het niet vervelend zo'n live reisverslag?
Neequote:Op donderdag 3 januari 2013 21:21 schreef Bitlord het volgende:
+27 op het moment, we staan nog steeds op Dresden HBF in CNL 456. Vinden jullie het niet vervelend zo'n live reisverslag?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:25 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Nee hoor! Op dit moment is "You Are Not Alone" op de radio, dus dat heb je dan alvastIk leef mee!
Da's leuk maar als ik plan dat ik morgen ergens heen wil (long-distance) dan wil ik niet een keer om 11.00 uur vertrekken... London - Sheffield, zijn voorbeeld, is 2 uur reizen ik zou dan pas om 13.00 uur aankomen. Dan wil je dus vroeger weg, zeg om 08.00 uur. Dat kost je dan £105.00quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:18 schreef James1988 het volgende:
The Man In Seat 61 heeft een vergelijking gemaakt: zijn treintickets in Engeland nou echt zo duur als beweerd wordt? Het lijkt mee te vallen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |