abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5582474
Pinkpop gaat zoals gewoonlijk ook weer verder in 2003 en wel tijdens Pinksteren op:

Zaterdag 7 juni 2003
Zondag 8 juni 2003
Maandag 9 juni 2003

Laatste nieuws:

Smeets: "Pinkpop wordt volwaardig driedaags festival"
Als het aan Pinkpop organisator Jan Smeets ligt, zal Pinkpop in de toekomst een volwaardig driedaags festival worden, dus zonder de nu nog verkrijgbare dagkaarten voor Pinkstermaandag, dit aldus Smeets in een interview met VPRO's 3voor12. Wel wil Smeets de mogelijkheid open houden om niet op de camping te verblijven, drie dagen festival zonder campingarangement dus. Er wordt op dit moment al druk over de plannen gespeculeerd, maar veel hangt af van de campingcapaciteit. In principe is de ruimte er wel, maar vooral de laatst toegevoegde camping, camping E heeft een nogal sober karakter met weinig plaats voor voorzieningen... De haalbaarheid van Pinkpop als volwaardig driedaags festival hangt dus onder andere af van de evaluatie van de campings van dit jaar.

En natuurlijk kunnen we ook weer flink speculeren en op zoek gaan naar geschikte kandidaten voor de 34ste editie.

Mijn eerste voorspellingen:
-Placebo (nieuw album begin 2003)
-Pearl Jam (tevens in 2003 nieuw album, dacht ik...)

Meer durf ik nog niet aan, dus kom maar op met die geruchten

pi_5582499
ZOu wel cool zijn dat zeg maar iedereen 3 dagen blijft.. ik vind die 1dagskaarten toch best vervelend.. de groep mensen werd in eenklap ontzettend groter..
Ennuhm ik hoop, maar verwacht niet, dat ze de vele briefjes van mij en een vriendin van mij met ons verzoek hebben gelezen en dat ze de dame die erop staat uit zullen nodigen *wijst naar haar usericon*
Ware woorden zijn zelden mooi, mooie woorden zelden waar.
Fantas.nl | Website, SEO & Usability
pi_5582513
Freeltje gaat ook naar het Pinkpop 2003
pi_5582517
Pfff... Nu iets roepen zou puur gokken zijn... Ik weet nu nog geen enkele band die plannen heeft om rond die tijd te gaan touren...

Maar ik zal het zeker in de gaten houden

donderdag 29 augustus 2002 @ 10:16:09 #5
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_5582532
Mijn lijstje;

- Radiohead; zij komen immers ergens in 2003 met een nieuw album.
- Coldplay
- Autumn; nieuwe Nederlanse "gothic" band, na Within' Temptation en After Forever verwacht ik dat zij op Pinkpop zullen spelen.
- The Gathering
- Linkin' Park

er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_5582539
quote:
Eerste geruchten Pinkpop 2003
24 mei 2002

Pinkpop 2002 is amper voorbij en de eerste geruchten voor de komende editie dienen zich alweer aan. Placebo komt begin volgend jaar met een nieuw album en is een zeer goede kanshebber voor Pinkpop 2003!

Ook Korn past met het nieuw uit te komen album goed in de Pinkpop forumule, en met het optreden op Lowlands en het nieuwe album zou Green Lizard wel eens een van de nederlandse acts op Pinkpop 2003 kunnen zijn.

De sfeerimpressie van Pinkpop 2002 is in de maak, de foto's liggen in de ontwikkelbak, binnenkort hier te vinden op Musicpagez

Bron : http://www.Musicpagez.com

pi_5582540
Denk dat Linkin Park dit jaar nogeens een europese tour gaat maken....

(hopelijk)

donderdag 29 augustus 2002 @ 10:18:17 #8
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_5582553
Hopelijk komen The Strokes naar Pinkpop ... dat is zeker een kaartje wel waard
pi_5582603
Zou wel weer eens wat bands van de 'oudere' generatie willen zien.....Ach ja, ben benieuwd wat het gaat worden.

Kijk meestal op www.graz.nl voor de geruchten en dergelijke.

Tja, en Linkin Park live is dus echt niks, dus die hoeven van mij niet zo nodig op Pinkpop.

[Dit bericht is gewijzigd door Klingon op 29-08-2002 10:25]

donderdag 29 augustus 2002 @ 10:25:20 #10
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_5582610
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 10:24 schreef Klingon het volgende:
Zou wel weer eens wat bands van de 'oudere' generatie willen zien.....Ach ja, ben benieuwd wat het gaat worden.

Kijk meestal op www.graz.nl voor de geruchten en dergelijke.

Helaas ligt die site op z'n achterste op dit moment
pi_5582622
* FFantaghiro is even aant rondneuzen zoals jullie zien :
quote:
Zober won eind vorig jaar de Grote Prijs van Nederland. Vanaf dat moment hield de band 3VOOR12 met een logboek op de hoogte van alles wat er gebeurde. Op Lowlands was het tijd om eens bij te praten.
Het gaat goed met Zober. De band speelt regelmatig en op steeds grotere podia, heeft een publishing deal bij BMG, bouwde een eigen studiootje in en werkt hard aan het eerste volwaardige album. Ook verwezenlijkte ze zaterdag een droom door op Lowlands een kort maar succesvol op te treden. En om het momentum gaande te houden, nam ze de show op 24 sporen op, om het af te mixen voor een ep.

Toch is Zober nog lang niet klaar, zo bleek tijdens een interview met de band op Lowlands. In het logboek dat de band voor 3VOOR12 bijhoudt, kwam al naar voren dat de dromen nog niet op zijn. Ook nu wil zanger Niels Kater het best hardop zeggen: "Volgend jaar op Pinkpop als het aan ons ligt."

Maar Kater, die tot voor kort zelf werkzaam was in de tv-wereld, weet dat het niet alleen aan de band zelf ligt. "Ik sloeg deze week de gerenomeerde muziekbladen opensloeg en vond van alles over Lowlands, maar niks over ons. Dan vraag je je wel af wat je fout doet. Maar als je vandaag een volle tent krijgt en je ze weet te overtuigen, geeft dat weer een enorme kick. En vertrouwen."

Op 3VOOR12 is Zober ook de laatste maanden van 2002 nog te volgen via het logboek dat de band bijhoudt. Eind dit jaar spreken we de GP-winnaar voor een round-up. Stay tuned

Bron : 3voor12

Ken ze niet maar ze willen graag komen
pi_5582636
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 10:27 schreef FFantaghiro het volgende:
Ken ze niet maar ze willen graag komen
De vraag is: Mogen ze wel komen van Smeets?
pi_5582649
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 10:29 schreef Klingon het volgende:

[..]

De vraag is: Mogen ze wel komen van Smeets?

haha misschien als ze lief kijken
haha en dan is nog de vraag.. mogen ze komen van de pinkpoppers
ik ben toch echt nog steeds voor Björk maark heb dur een hard hoofd in ze is niet in nederland dan en ze zou er ook niet voor komen haarkennende
  donderdag 29 augustus 2002 @ 10:34:12 #14
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_5582676
queens of the stone age mogen van mij ook nog wel eens langs komen
pi_5582709
owjah en royksopp (vergeten om naar toe te gaan op ll.. erg he ;P) en st. germain mogen van mij ook..
haha en wat ik trouwens ook al tijden roep,
nirvana haha met kurt zn kissie int midden
pi_5582754
The Prodigy lijkt me ook wel wat....luister nooit naar dat soort genres, maar The Prodigy klinkt altijd wel aardig.

Trouwens, nog wat gevonden over Pinkpop:

JAN SMEETS: PINKPOPPUBLIEK IS LIEF
Pinkpop 2002 zal zeker de geschiedenis in gaan als een van de vredigste edities ooit. Met name de instelling van de 65.000 (50.000 kampeerders!!) festivalgangers was lovenswaardig. Zaterdag werd hun geduld al op de proef gesteld bij de ingang toen duizenden Pinkpopgangers uren in de rij stonden voor een polsbandje. Buiten enig gemor was er totaal geen wanklank. Het werd ook een van de sfeervolste edities. Je mag de organisatie dan misschien wel verwijten dat ze te veel op zeker spelen, feit is wel dat de publiekstrekkers Live, Faithless, Lenny Krevitz, System Of A Down en Rammstein de menigte volledig naar hun hand zetten. Massaal werd er meegezongen bij de vele hits die ten gehore werden gebracht. Jan Smeets: "Het Pinkpoppubliek is erg lief. Ik heb dit weekeinde de campings bezocht en het doet je wat als je ziet hoe ze met elkaar bezig zijn. Het Woodstockgevoel vol love and peace komt weer terug."

Pinkpop staat vanaf 1990 vermeld in het beroemde Groot Guiness Record Boek als het oudste popfestival van Nederland, maar is waarschijnlijk zelfs wereldwijd het oudste onafgebroken jaarlijks georganiseerde popfestival. Sinds de eerste editie in 1970 werd het festival door bijna 1,3 miljoen festivalgangers bezocht en stonden meer dan 400 groepen en artiesten op diverse podia.

En opvallend bij Tiscali:

Beef
Met een spetterende show in de 3FM-tent stelde Beef! alvast haar kandidatuur voor een plaatsje op het hoofdpodium van Pinkpop 2003. Nu tourt de band met succes alle festivals af. Beef is dé festivalband van dit moment.

[Dit bericht is gewijzigd door Klingon op 29-08-2002 10:50]

pi_5582918
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 10:44 schreef Klingon het volgende:
The Prodigy lijkt me ook wel wat....luister nooit naar dat soort genres, maar The Prodigy klinkt altijd wel aardig.
The prodigy was op lowlands vorig jaar..
Was ook het enige leuke op lowlands vorig jaar..
Maar ik ben wee van de party op Pinkpop 2003..
Specs & Pics The Flameseeker
Gadgets: SE T610, iRiver iHP-100 and The Strategic Commander
Aspirant "Hellbender" Chauffeur
pi_5582958
quote:
<knip>
[b]JAN SMEETS: PINKPOPPUBLIEK IS LIEF

Pinkpop 2002 zal zeker de geschiedenis in gaan als een van de vredigste edities ooit. Met name de instelling van de 65.000 (50.000 kampeerders!!) festivalgangers was lovenswaardig. <knip> Het Woodstockgevoel vol love and peace komt weer terug."
Ja dit zei hij ook na rammstein afgelopen jaar maar wat mij zo verbaasde was dat de dag erna in de krant stond dat de sfeer op pp niet goed was ed.. maark gok dat dat kwam omdat er na dat woordje van smeets grote zeilen in de fik werden gestoken
quote:
En opvallend bij Tiscali:

Beef
Met een spetterende show in de 3FM-tent stelde Beef! alvast haar kandidatuur voor een plaatsje op het hoofdpodium van Pinkpop 2003. Nu tourt de band met succes alle festivals af. Beef is dé festivalband van dit moment.

Dat haddik iid net ook al gelezen.. Beef is echt goed.. zag ze afgelopen jaar op pp voor het eerst.. maar het lijkt me sterk als ze koment jaar wéér pp doen.. ze hebben die jaar zowel ll als pp gehad dus ik betwijfel het.. maar ja ze worden nu wel wat bekender dus wie weet..

edit:schoonheidsfoutje

pi_5585657
Enkele grote bands die dit najaar in Nederlands spelen staan meestal het volgende jaar op PP. Vorig jaar o.a. Bush, Rammstein, SOAD, Faithless. Dan krijg je als kanshebbers voor 2003: Coldplay, Underworld, KoRn, Counting Crows.

Daarnaast altijd paar belgische bands, kanshebbers: Ozark Henry, Zornik, K's Choice.

Bands met nieuw album o.a.: Junkie XL, Prodigy, Linkin Park.

Bands in herhaling: Beef

Bands die vorig jaar niet door gingen: Red Hot Chili Pepers, Nickelback.

Denk dat van bovenstaande er zeker paar zullen staan, daarnaast natuurlijk ook nog enkele Nederlandse bands (Krezip misschien?)

pi_5585698
Ja krezip kan ik geloof dat die ook weer een nieuwe cd gaan maken.. maar prodigy lijkt me ook wel weer vet.. ze zijn zoooooooo goed maar goed duimen is het enige wat we kunnen he
pi_5585816
Gooody!!! Als ik dit zo lees krijg ik er al weer superveel zin in. Ik kan niet wachten totdat de kaartjes weer in de verkoop gaan, k koop ze altijd meteen op de 1ste dag!

Pinkpop, here we come!!!

pi_5587914
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 14:24 schreef xxgirlxx het volgende:
Ik kan niet wachten totdat de kaartjes weer in de verkoop gaan, k koop ze altijd meteen op de 1ste dag!
Precies, ik sta altijd al meteen tijdens het ingaan van de voorverkoop klaar Moet soms zelfs nog wachten totdat ze verkocht mogen worden
pi_5587933
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 16:22 schreef Klingon het volgende:

[..]

Precies, ik sta altijd al meteen tijdens het ingaan van de voorverkoop klaar Moet soms zelfs nog wachten totdat ze verkocht mogen worden

Nah ik bedenk me wel vaker owjah nog ff kaartje kopen.. loop naart GWK.. dicht.. owkeej morgen nog ene keer.. noujah zo gaat het weken
pi_5588252
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 16:22 schreef FFantaghiro het volgende:
Nah ik bedenk me wel vaker owjah nog ff kaartje kopen.. loop naart GWK.. dicht.. owkeej morgen nog ene keer.. noujah zo gaat het weken
Ja, ik ken het. Uitstellen totdat het niet meer kan omdat het anders uitverkocht is
pi_5588357
Dat Smeets Creed maar naar Holland probeert te halen
pi_5588370
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 16:38 schreef Klingon het volgende:

[..]

Ja, ik ken het. Uitstellen totdat het niet meer kan omdat het anders uitverkocht is

Ja ongeveer
pi_5589294
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 10:09 schreef Klingon het volgende:
Pinkpop gaat zoals gewoonlijk ook weer verder in 2003 en wel tijdens Pinksteren op:

Zaterdag 7 juni 2003
Zondag 8 juni 2003
Maandag 9 juni 2003

Ik neem aan dat je Mei Bedoelt? Iets van 19 t/m 21 Mei...?
pi_5589549
van mij mag Luka Bloom wel weer komen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 29 augustus 2002 @ 19:35:37 #29
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_5590945
k verwacht bands als:
Coldplay
Krezip (najaar nieuw album)
Anouk (najaar nieuw album)
the Chemical Brothers
RHCP (standaard)
Blur gaar ook met een nieuw album komen

en stilletjes hoop k nog op dagkaarten volgend jaar want k kan waarschijnlijk alleen de maandag

DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_5590955
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 17:33 schreef FouteMensenStaff het volgende:

[..]

Nee. juni
pi_5591077
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 17:33 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Pinkpop is iets later dit jaar
pi_5591506
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 16:44 schreef Apfel het volgende:
En dan moeten ze Pearl Jam er ook bij doen
pi_5592353
Het Woodstockgevoel vol love and peace komt weer terug

Ik hoop dat John Lennon komt

Rammstein: Dortmund 2001, HMH 2001, Pinkpop 2002, Arnhem 2002, Dortmund 2004, Berlijn 2005
pi_5592442
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 20:58 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Het Woodstockgevoel vol love and peace komt weer terug

Ik hoop dat John Lennon komt

en Jimi!
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_5605979
Ik vond Limp Bizkit 2 jaar geleden ook wel errug goed (als afsluiter). Die mogen van mij wel weer komen!
  zondag 1 september 2002 @ 10:14:54 #36
22165 hbuurt
still one breed apart
pi_5605994
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 16:44 schreef Apfel het volgende:
dat wou ik net zeggen! Ik verwacht Creed en Blof op Pinkpop 2003!
pi_5606001
quote:
Op zondag 01 september 2002 10:14 schreef hbuurt het volgende:

[..]

dat wou ik net zeggen! Ik verwacht Creed en Blof op Pinkpop 2003!

Blof zou idd ook wel cool zijn! die zijn ook leuk
pi_5607197
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 19:45 schreef Klingon het volgende:

[..]

Pinkpop is iets later dit jaar

Ah, vandaar.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 1 september 2002 @ 14:01:25 #39
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_5607683
quote:
Op zondag 01 september 2002 10:16 schreef FFantaghiro het volgende:

[..]

Blof zou idd ook wel cool zijn! die zijn ook leuk

inderdaad, zou ook niet meer dan terecht zijn denk na wat ze allemaal gepresteerd hebben.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 2 september 2002 @ 11:01:52 #40
3878 Vork
Manisch creatief
pi_5619310
Ik waag ook een gokje..

Underworld als afsluiter van Pinkpop 2003

pi_5631640
quote:
Op maandag 02 september 2002 11:01 schreef Vork het volgende:
Ik waag ook een gokje..

Lijkt me niet eens zo'n slecht gokje! Iig de afsluiter van 1 van de avonden!
pi_5631830
quote:
Ik waag ook een gokje..

Net als 3 jaar geleden op de zondag en dan Prodigy op de maandag

Maar nu al 2 jaar geen dance-act als afsluiter (Radiohead en Rammstein) dus misschien wel Red Hot Chili Pepers als afsluiter!

Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 september 2002 @ 09:15:30 #43
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_5634330
quote:
Op maandag 02 september 2002 23:38 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Net als 3 jaar geleden op de zondag en dan Prodigy op de maandag

Maar nu al 2 jaar geen dance-act als afsluiter (Radiohead en Rammstein) dus misschien wel Red Hot Chili Pepers als afsluiter!

k hoop gewoon al dat de RHCP komen, ze horen al 3 jaar tot de geruchten op zowel lowlands als pinkpop maar komen ho maar. Maar k zet mijn geld ook in op dj Tiesto, hij was dit jaar al benaderd om te komen maar hij had verplichtingen in de VS.
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 3 september 2002 @ 11:13:27 #44
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_5635388
quote:
Ik waag ook een gokje..

Ik wil ook gokken:

REM

Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_5635632
Ik gok op:

Oasis
Blur
Matchbox20
Goo Goo dolls

You only live once
  dinsdag 3 september 2002 @ 11:38:25 #46
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_5635657
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 11:35 schreef kezmania het volgende:
Ik gok op:

Oasis
Blur
Matchbox20
Goo Goo dolls

Vier keer gokken is te makkelijk!
En we gokken op de afsluiter

[Dit bericht is gewijzigd door XL op 03-09-2002 11:50]

Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_5643544
Is dit niet meer...hopen in plaats van gokken?
pi_5643840
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 10:13 schreef Freel het volgende:
Freeltje gaat ook naar het Pinkpop 2003
je gaat niet zonder mij, knul
  dinsdag 3 september 2002 @ 22:04:50 #49
24988 Roscoo
THT: 30 - 06 - 2088
pi_5644617
Ik hoorde toevallig dat op de volgende Pinkpopeditie een smartlappenpodium krijgt. Daar zouden dan Andre Hazes, Frans Bauer, Corry Konings, Marianne Weber, Grad Damen, One Two trio, Jan Smit en vele andere atriesten optreden. Ook zal Marco Borsato Pinkpop op de maandag afsluiten op t hoofd podium, maar of t waar is, weet ik niet.
Er gaat niks boven Urk
  woensdag 4 september 2002 @ 11:16:42 #50
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_5649574
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 20:43 schreef Scylla het volgende:
Is dit niet meer...hopen in plaats van gokken?
Nee hoor, ik gokte REM, maar die hoef ik niet meer te zien.
Ik gok wel met opzet op een "vreemde" naam, als het dan klopt ben ik de enige die het goed heeft... en dan lijk ik heel slim
  woensdag 4 september 2002 @ 11:19:22 #51
34865 Mar-Lin
Mvr van de Graaf
pi_5649607
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 22:04 schreef Roscoo het volgende:
Ik hoorde toevallig dat op de volgende Pinkpopeditie een smartlappenpodium krijgt. Daar zouden dan Andre Hazes, Frans Bauer, Corry Konings, Marianne Weber, Grad Damen, One Two trio, Jan Smit en vele andere atriesten optreden. Ook zal Marco Borsato Pinkpop op de maandag afsluiten op t hoofd podium, maar of t waar is, weet ik niet.
whaha, gaaf... neem ik mn frans bauer sjaaltje mee
marco borsato op pinkpop? hmmm...dat hoeft dan weer niet van mij, als ie sita maar thuis laat
pi_5649718
R.E.M. is idd wel een goede mogelijkheid! Die hebben weer eens geroepen deze keer een echte wereldtour te gaan doen. Maar ja, met hun blijft het altijd maar de vraag of ze dat ook echt doen...
  woensdag 4 september 2002 @ 13:01:58 #53
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_5651090
The Offspring komt met een nieuw album

Linkin Park komt met een nieuw album

Godsmack komt met een nieuw album

Limp Bizkit komt met een nieuw album

Puddle of Mudd komt met een nieuw album

Zijn een paar mogelijkheden die bij mij zo in me opkomen. Al denk ik dat Offspring en Limp Bizkit niet komen.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_5654985
quote:
Op woensdag 04 september 2002 13:01 schreef Komakie het volgende:
The Offspring komt met een nieuw album

Linkin Park komt met een nieuw album

Godsmack komt met een nieuw album

Limp Bizkit komt met een nieuw album

Puddle of Mudd komt met een nieuw album

Zijn een paar mogelijkheden die bij mij zo in me opkomen. Al denk ik dat Offspring en Limp Bizkit niet komen.

donderdag 5 september 2002 @ 17:15:31 #55
22165 hbuurt
still one breed apart
pi_5671600
Disturbed en Jerry Cantrell zijn ook bands die mogelijk op Pinkpop 2003 mogen spelen
pi_5696913
quote:
Op woensdag 04 september 2002 16:35 schreef snellejelle het volgende:

[..]

Waarom Limp Bizkit niet?
Was 2 jaar geleden gewoon een enorm mooie show!
Zelfs als je LB niets vind is zo'n show gewoon nog gaaf met vuurwerk enzo...

Maarja, ieder z'n eigen mening en dat respecteer ik zeker wel!

pi_6903129
Iemand enig idee wanneer de voorverkoop begint?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_6903739
Mijn voorspelling:
Weezer omdat die afgelopen jaar niet in de buurt zijn geweest, en september dit jaar weer zijn begonnen met de opnames van een nieuw album. Daarbij is maladroit nog niet zo heel lang uit en is daar nog geen europese tour voor geweest
Jimmy Eat World Een echte festivalband die bezig is met een flinke opmars
Levellers Is de laatste jaren niet zo heel fanatiek meer aan het touren, maar ook deze knakkers hebben dit jaar weer een cd uitgebracht.
Offspring Is nu ook bezig met een album en wilde dit jaar al naar nederland komen. Het probleem was toen een geschikte locatie te vinden. Wat in hun nadeel kan zijn is dat ze 2 jaar geleden ook al op Pinkpop stonden...maar och, dat mag de pret niet drukken. Was toen een heel geslaagd optreden.
pi_6905780
Is het niet al te vroeg om nu al te gokken? Er kunnen tussen nu en juni nog zoveel bands ontdekt worden. 1 wereldhit en je bent 'de band van de toekomst' .

Maar toch hoop/gok ik op:

Pearl Jam
Ozark Henry
Luka Bloom
Aimee Mann
Hawksley Workman
The Music
doves
Afsluiter: Robbie Williams

(stiekem hoop ik ook wel op John Lennon, Jimi Hendrix en Jim Morisson)

woensdag 20 november 2002 @ 16:13:50 #60
35814 JoZwF1
das niet meer normaal
pi_6907477
Wel raar dat niemand Guns N' Roses noemt (zijn nu ook aan het touren en misschien dat dan tegen die tijd eindelijk eens Chinese Democracy af is) of die nieuwe band van Slash, Duff McKagan, Matt Sorum en Izzy Stradlin, ik verwacht dat die ook rond die tijd wel een album zullen hebben en aan het touren is.

Dit lijken mij ook wel 2 opties.

Thums up for pushups!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_6908698
Ik hoop ook op The Offspring! Robbie Williams is ook zeker welkom overigens.

Maar we zullen het af moeten wachten!

.
pi_6908768
quote:
Op woensdag 20 november 2002 16:13 schreef JoZwF1 het volgende:
Wel raar dat niemand Guns N' Roses noemt (zijn nu ook aan het touren en misschien dat dan tegen die tijd eindelijk eens Chinese Democracy af is) of die nieuwe band van Slash, Duff McKagan, Matt Sorum en Izzy Stradlin, ik verwacht dat die ook rond die tijd wel een album zullen hebben en aan het touren is.
Ze zijn nu bezig aan een tour door de VS en vorig jaar waren ze ook al van plan om tijdens festivals op te treden.

Weet alleen niet of festival organisatoren het aandurven om een dergelijke act vast te leggen. Ze hebben toch wel de reputatie om op het laatste moment optredens af te zeggen of om helemaal niet te komen.

pi_6910070
quote:
Op woensdag 20 november 2002 17:19 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ze zijn nu bezig aan een tour door de VS en vorig jaar waren ze ook al van plan om tijdens festivals op te treden.

Weet alleen niet of festival organisatoren het aandurven om een dergelijke act vast te leggen. Ze hebben toch wel de reputatie om op het laatste moment optredens af te zeggen of om helemaal niet te komen.

Pukkelpop had er geen problemen mee....
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_6911102
quote:
Op woensdag 20 november 2002 17:15 schreef Tackleberry het volgende:
Ik hoop ook op The Offspring! Robbie Williams is ook zeker welkom overigens.

Maar we zullen het af moeten wachten!

zeker wel....ik denk alleen niet dattie komt....maar hopen kan altijd.
Wat trouwens ook wel gaaf zou zijn is als Ozma, Nada Surf of Reel Big Fish....of misschien zelfs wel Me First & Gimme Gimmes.......supercool natuurlijk
pi_6911139
quote:
Op woensdag 20 november 2002 18:42 schreef Kiff het volgende:

[..]

Pukkelpop had er geen problemen mee....

ok, maar dat zijn belgen....we hebben het nu over een festival in een beschaafd land
pi_7286934
Zojuist op 3FM

Moby komt op Pinkpop!

donderdag 12 december 2002 @ 21:03:05 #67
3878 Vork
Manisch creatief
pi_7299407
Ah, was opzich wel te verwachten.

Mag ik nog een gokje doen?
Audioslave

vrijdag 13 december 2002 @ 06:00:38 #68
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_7307232
quote:
Op woensdag 20 november 2002 17:19 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ze hebben die tour alweer volledig gecanceld.
Ik heb ook liever dat Slash komt op Pinkpop.
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
pi_7308576
'k hoorde op kinkfm dat de FooFighters waarschijnlijk op Pinkpop spelen
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_7310678
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 10:20 schreef spacemangraig het volgende:
'k hoorde op kinkfm dat de FooFighters waarschijnlijk op Pinkpop spelen
tsss, ik moet t nog zien....dat gerucht is al 2 jaar gaande (pinkpop/lowlands) en ze kiezen steeds weer voor andere festivals...dit jaar ook weer.....reading, net als weezer en nofx en offspring en alle andere goeie bands.......
pi_7310790
Op forum van mojo hint iemand dat R.E.M. op de maandag op Pinkpop zal staan.
  vrijdag 13 december 2002 @ 12:51:14 #72
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_7311080
Ik hoop dat Radiohead weer komt

Verdere acts die van harte welkom zijn:
- deftones
- queens of the stone age

pi_7312222
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 12:51 schreef amnesiac het volgende:
Ik óók...

In 2001 ben ik tijdens het optreden weer naar ons tentje gegaan omdat ik er werkelijk geen zak aan vond. Allemaal rare geluidjes enzo. Ik snapte absoluut niet dat mensen dat mooi vonden. Ongeveer een maand later (nadat ik wat cd'tjes een aantal keer had beluisterd) had ik daar wel zoooo ongelooflijk spijt van...

pi_7312333
Dat hoop ik ook!

Ik hoop dat Muse weer terug komt dit jaar (zeeeeer onwaarschijnlijk, hoewel rond de tijd van pinkpop hun nieuwe album uitkomt).
Van mij mag T00L wel naar Pinkpop komen, ik moet ze nog eens live zien

pi_7312481
ik ga dit jaar voor het eerst als het goed is, hoop zeker op Within Temptation, Radiohead en Coldplay.

Lijkt me trouwens grote kans dat REM komt, omdat ze ook op Werchter komen... maarja misschien wel op Lowlands

en gokje: ook Audioslave komt vast wel

Seriously!?
pi_7312962
Nou allereerst natuurlijk dé band: Life of Agony (*God (als deze al bestaat) dankend op zijn blote knietjes dat ze weer bij elkaar zijn*)
Creed wil ik zeer graag eens live zien
Marilyn Manson ook van harte welkom
Muse; vorig jaar zo goed dat ik haast moest huilen van geluk, zijn ook weer welkom.
En Cypress Hill zou ik wel eens willen zien.

Verder kan ik nog wel een zooi bands opnoemen, maar bovenstaande acts moet ik gewoon (weer/ een keer) zien.

Life is a crackwhore. And then you become one.
  vrijdag 13 december 2002 @ 19:33:55 #77
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_7319875
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 13:49 schreef clowntje het volgende:

[..]

Ik óók...

In 2001 ben ik tijdens het optreden weer naar ons tentje gegaan omdat ik er werkelijk geen zak aan vond. Allemaal rare geluidjes enzo. Ik snapte absoluut niet dat mensen dat mooi vonden. Ongeveer een maand later (nadat ik wat cd'tjes een aantal keer had beluisterd) had ik daar wel zoooo ongelooflijk spijt van...

Ik stond lekker vooraan
pi_7322076
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 14:21 schreef BoRRuHG het volgende:
Nou allereerst natuurlijk dé band: Life of Agony (*God (als deze al bestaat) dankend op zijn blote knietjes dat ze weer bij elkaar zijn*)
Creed wil ik zeer graag eens live zien
Marilyn Manson ook van harte welkom
Muse; vorig jaar zo goed dat ik haast moest huilen van geluk, zijn ook weer welkom.
En Cypress Hill zou ik wel eens willen zien.

Verder kan ik nog wel een zooi bands opnoemen, maar bovenstaande acts moet ik gewoon (weer/ een keer) zien.

Marilyn Manson zou misschien nog uitkomen ook want vandaag zijn officieel voor Rock Am Ring/Rock Im Park bevestigd:

Metallica
Linkin Park
Marilyn Manson

maandag 16 december 2002 @ 22:28:41 #79
32927 jaap393
only users lose drugs
pi_7377668
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 12:51 schreef amnesiac het volgende:
dat was voor mij ook de reden om naar pp2001 tegaan dus als ze volgend jaar komen ben ik zeker van de partij

maar als er een nieuw album komt in 2003 (en dat is eigenlijk wel zeker ) dan geven ze waarschijnlijk ook wel een concert in nl, en daar MOET ik naartoe

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7
  maandag 16 december 2002 @ 22:31:17 #80
32927 jaap393
only users lose drugs
pi_7377751
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 13:49 schreef clowntje het volgende:

[..]

Ongeveer een maand later (nadat ik wat cd'tjes een aantal keer had beluisterd) had ik daar wel zoooo ongelooflijk spijt van...

en terecht
my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7
pi_7378498
ik hoop dat Flogging molly komt en The hives... sigur ros zou ook een goede band zijn voor de afwisseling... the white stripes zijn ook van harte welkom...
verbeter de wereld... begin met je school...
  maandag 16 december 2002 @ 23:34:54 #82
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_7379195
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 21:42 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Marilyn Manson zou misschien nog uitkomen ook want vandaag zijn officieel voor Rock Am Ring/Rock Im Park bevestigd:

Metallica
Linkin Park
Marilyn Manson

Het zou natuurlijk alles behalve raar zijn als minstens 1 van deze 3 bands naar pinkpop komt (Moge het Metallica zijn, want dan hoef ik niet helemaal naar Rock Im Park )
Linkin' Park zou meer voor de hand liggen denk ik. Marilyn is volgens mij niet een echte pinkpop act .. toch?
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_7381080
Tja, de geruchtenmachine gaat weer werken:

-Metallica is bevestigd voor Roskilde 2003! Roskilde is een groot openluchtfestival dat van 26 t/m 28 juni in Denemarken wordt gehouden. Ongeveer twee weken geleden werden de eerste twee namen bekend gemaakt. Dat waren Iron Maiden en onze eigen Tom Holkenborg alias Junkie XL alias JXL.

-Verder gaan er geruchten, dat Metallica en Iron Maiden ook op Graspop in België en op Dynamo in Nijmegen zullen optreden. Maar dat is nog niet bevestigd.

-METALLICA, LINKIN PARK EN MARILYN MANSON

Dit festival vindt plaats van 6 t/m 8 juni in Duitsland. Het valt dus, zoals elk jaar, voor een groot deel samen met Pinkpop. De drie festivals hebben vaak veel dezelfde headliners, dus dit zijn gelijk geruchten voor Pinkpop 2003.

Verder kun je weer stemmen op www.pinkpop.nl voor jouw top 5 Wordt weer een leuk festivalseizoen.

pi_7381450
Ook maar even gestemd op Dimmu Borgir, Agnostic Front, Catharsis, American Nothing en Boom and the legion of Doom, om de pinkpopgangers een plezier te doen .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_7385113
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 02:45 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ook maar even gestemd op Dimmu Borgir, Agnostic Front, Catharsis, American Nothing en Boom and the legion of Doom, om de pinkpopgangers een plezier te doen .
Agnostic Front op Pinkpop?
pi_7385588
quote:
Mijn eerste voorspellingen:
-Placebo (nieuw album begin 2003)
-Pearl Jam (tevens in 2003 nieuw album, dacht ik...)
'k hoop dat ze ook op lowlands komen, ben niet zo'n pinkpopfan
pi_7386416
quote:
linkin' park
Laat die neppers a la Kaotic of al la Idols echt wel ff diep de stront inzakken! Wat een neppers.....
In The Presence Of Enemies!
pi_7386942
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 13:37 schreef Ibanez het volgende:

[..]

Laat die neppers a la Kaotic of al la Idols echt wel ff diep de stront inzakken! Wat een neppers.....

En weer iemand die gelijk gelooft wat door mensen geschreven wordt die niet weten hoe het zit. Linkin Park is niet een bij elkaar gezocht bandje.

Trouwens Sum 41 doet het voorprogramma van de Europese tour van Iron Maiden en is daardoor ook een kanshebber voor PP.

En als ik me het goed herinner heeft Tom Holkenborg (Junkie XL) een tijdje geleden in een interview al gezegd dat hij op PP 2003 staat.

pi_7388064
Hoe zit het met Muse??

Hoop dat ze komen, net zoals vorig jaar (dat was echt MOOI!!), weet nog wel dat ze op't einde iets zeiden als 'tot volgend jaar, denk ik' oid.. Maar kan ook zijn dat ik dat gewoon wou

Verder hoop ik op Coldplay, The Strokes, Radiohead, Saybia, Green Lizard, Underworld, The White Stripes, REM en Metallica..
*zucht* Ik heb er nu al zin in!!

Daaag!
pi_7389380
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 14:07 schreef mouzzer het volgende:

[..]

En weer iemand die gelijk gelooft wat door mensen geschreven wordt die niet weten hoe het zit. Linkin Park is niet een bij elkaar gezocht bandje.

Trouwens Sum 41 doet het voorprogramma van de Europese tour van Iron Maiden en is daardoor ook een kanshebber voor PP.

En als ik me het goed herinner heeft Tom Holkenborg (Junkie XL) een tijdje geleden in een interview al gezegd dat hij op PP 2003 staat.

Kunnen het nog neppers zijn...
In The Presence Of Enemies!
  dinsdag 17 december 2002 @ 16:11:01 #91
42397 Mr.Shankly
I do not mean to be so rude
pi_7389737
Ik hoop eigenlijk vooral dat ze niet zo in herhaling gaan vallen als de afgelopen jaren. Ik ben nu vijf keer op rij geweest, en de laatste twee keer viel het me op dat je wel heel veel dezelfde bands zag.

Persoonlijke favorieten:
- Godspeed you black emperor (zal wel niet)
- The Bees
- The Gathering (okee, al eens geweest, maar lang genoeg terug )
- Peter Gabriel (dat nieuwe album heerst!)
- Johan
- En nog een leuk metal bandje (Autumn ofzo)

dinsdag 17 december 2002 @ 16:39:50 #92
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_7390536
als marilyn manson en metallica en/of verder KoRn / Radiohead / Gathering (gezien in Tivoli ) / enz komen, ben ik er zeker weten wel bij en zullen ze me op werchter denk ik moeten missen dit jaar
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  dinsdag 17 december 2002 @ 16:41:02 #93
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_7390583
quote:
Trouwens Sum 41 doet het voorprogramma van de Europese tour van Iron Maiden
VRESELIJK!
Bijna een een reden om vooral NIET naar Iron Maiden te gaan. Op de een of andere manier walg ik echt vreselijk van da bandje.
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 02:45 schreef Diverse_Reality het volgende:
Dat zou nog eens een line-up wezen voor pinkpop
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_7391832
quote:
Hoe weet je dat?
pi_7394722
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 17:25 schreef Seborik het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?

http://www.roadrun.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=8268

Pop punkers SUM 41 have been offered the opening slot on the upcoming IRON MAIDEN world tour.

"IRON MAIDEN have contacted us and they want us on their world tour next year," SUM 41 bassist Cone "Jay" McCaslin told Sweden's Close-Up magazine. "It turns out that they're big SUM 41 fans."

"We fell off our chairs," McCaslin said of the group's reaction to the surprise invitation. "We're pretty much all booked [through the end of next year], but we have to do at least part of the tour. The audience will probably throw beer and shit on us, but we don't care."

pi_7407912
En weer een festival nieuwtje:
quote:
IRON MAIDEN and METALLICA will team up for a "Monsters of Rock" concert in the Netherlands sometime in June/July 2003, according to the Dutch Aardschok magazine. IRON MAIDEN's new CD is not expected to arrive until later in the year, at which point Steve Harris and co. will embark on a proper European tour in support of the upcoming effort.
Monsters of Rock zal waarschijnlijk in het Goffertpark in Nijmegen worden gehouden. Als ze nou nog niet naar PP komen (of tenminste één van de twee) dan weet ik het ook niet meer
pi_7409047
Waarom heeft een geweldige band als Iron Maiden een kuttig neppunkbandje als sum 41 in zijn voorprogramma?
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_7409068
quote:
Op woensdag 18 december 2002 14:40 schreef Klingon het volgende:
En weer een festival nieuwtje:
[..]

Monsters of Rock zal waarschijnlijk in het Goffertpark in Nijmegen worden gehouden. Als ze nou nog niet naar PP komen (of tenminste één van de twee) dan weet ik het ook niet meer

Jan Smeets heeft enkele jaren geleden in een interview gezegd dat bands als U2 en Metallica nooit op pinkpop zullen staan omdat zulke bands te groot zouden zijn voor het festival en dan zouden veel mensen alleen maar voor Metallica komen. Maar nu PP ook een volwaardig 3daags festival wordt en er bijna geen dagkaarten in de verkoop gaan is er misschien wel een kansje maar het lijkt mij sterk dat Metallica op PP zal staan.
pi_7412143
quote:
Op maandag 16 december 2002 22:28 schreef jaap393 het volgende:
maar als er een nieuw album komt in 2003 (en dat is eigenlijk wel zeker ) dan geven ze waarschijnlijk ook wel een concert in nl
waar heb je die wijsheid vandaan? of is het eigenlijk alleen de hoop die spreekt?
i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
pi_7429988
DE EERSTE PINKPOP GERUCHTENLIJST! (GRAZ.nl)
12/18/2002
Nog lekker even voor de kerst een lijstje eruit.

Pinkpop wordt in 2003 een volwaardig driedaags festival. Dat betekent: drie hoofdacts, net als vorig jaar. Ik denk dat één daarvan net als vorig jaar een dance-act is. Moby maakt op dit moment de grootste kans op die positie. Hij speelt 5, 6, 10 en 11 juni in Frankrijk en Gerard Ekdom heeft op radio 3FM gezegd dat Moby op Pinkpop komt. Een andere kandidaat zou bijvoorbeeld Underworld kunnen zijn.

Over de andere afsluiters zijn nog geen concrete geruchten. Kanshebbers zijn bijvoorbeeld R.E.M. als afsluiter van de pinkstermaandag. R.E.M. is ook afsluiter van andere grote festivals als Rock Werchter, Glastonbury en T in the Park. Er staat nog geen optreden in Nederland voor hen gepland en ze komen volgens onbevestigde berichten zeker WEL naar Nederland! De hoofdact van het Duitse collegafestival Rock am Ring is Metallica. Die maken dus in principe ook een kans, hoewel ik denk dat ze niet komen. Dat soort acts komen wel vaker op Rock am Ring en spelen dan niet op Pinkpop, maar op bijvoorbeeld Dynamo. Voor dit jaar speelt Metallica samen met Iron Maiden op Monsters of Rock in Nijmegen en waarschijnlijk ook op het Belgische Graspop. Verder spelen deze zomer ook grote acts als Bon Jovi (3 juni) en Robbie Williams (18 juli) in de Arena, waarvan ik de laatstgenoemde een veel grotere kans geef dan de eerste.

Internationaal
Andere bands die een grote kans maken voor Pinkpop 2003 zijn Foo Fighters, Linkin Park, Audioslave, The Libertines en SUM 41. Laatstgenoemde speelt 28 januari in 013 en zal daarna als voorprogramma van Iron Maiden door Europa touren. En ik hoop op Placebo. Ze hebben al een groot deel van hun nieuwe album af, dat 31 maart 2003 moet verschijnen. De eerste single zal 17 maart in de winkels liggen en zal 'Bitter End' heten. In de zomer wordt een tour met festivals verwacht, maar dat is helaas nog onzeker.

Nederlandse acts
En dan even over de Nederlandse acts. Elk jaar een grote Nederlandse act op maandag op het hoofdpodium. Die plek wordt onderling uitgewisseld tussen Kane en Anouk. Twee jaar geleden Anouk, afgelopen jaar Kane en komend jaar dus weer Anouk. Ook Krezip, Relax en Beef kunnen we verwachten. Verder nog op de potentiële kandidatenlijst: Rosemary's Sons, Silkstone en Peter Pan Speedrock.

Belgische acts
Elk jaar gemiddeld een stuk of drie Belgische acts. Ik zit te hopen dat Soulwax een nieuw album op tijd af heeft. Das Pop en Millionaire waren in de afgelopen twee jaar op Pinkpop te zien, maar ik denk eigenlijk dat die niet weer komen. Ik verwacht op dat gebied ook wel een nieuwe band. Bijvoorbeeld Zornik, Gazzoleen of Starfighter.

Dance-acts
Als dance acts had ik al Moby en eventueel Underworld genoemd. Verder hoop ik nog op Röyksopp en ook Massive Attack is dan in de buurt aan het touren. Van eigen bodem moeten we DJ Tiësto niet vergeten.

Niet eerder op Pinkpop
Pinkpop staat bekend om de herhaling van acts. Vorig jaar hebben we kunnen ervaren, dat er niet veel acts kwamen, die niet eerder al een keer op Pinkpop hadden gestaan. Ik hoop toch dat er dit jaar wat meer 'nieuwe' acts tussen staan. Ik verwacht Saybia. De Coldplay uit Denemarken. Saybia speelde afgelopen periode heel vaan in Nederland (zo'n beetje iedere maand wel een keer). Ze waren succesvol op Rock am Ring, Lowlands en Pukkelpop 2002 en ze speelden onlangs in het voorprogramma van de Kane-concerten in Ahoy. 15, 16 en 17 februari spelen ze weer in Nederland en de kans is groot dat ze ook Pinkpop doen. Misschien als vervanger van de 'echte' Coldplay, want die touren tijdens Pinkpop in Amerika, samen met The Music. Dus die hoeven we niet te verwachten. Net zo min als de Red Hot Chili Peppers en Pearl Jam trouwens. Danko Jones liet zich goed zien op Lowlands en Pukkelpop. Hij speelt ook op Rock am Ring, dus is meteen een goede kanshebber voor Pinkpop. Ook Disturbed en Marilyn Manson spelen op Rock am Ring. (laatstgenoemde zal overigens wel weer een herhaling zijn). Tot slot staan David Gray, Deftones, Queens Of The Stone Age, Avril Lavigne, Puddle of Mud en Ryan Adams op de potentiële kandidaten lijst, maar over die acts weet ik verder niets te melden.

Geruchtenlijst:

Eerste categorie:

Moby
Anouk (NL)
Krezip (NL)
Beef (NL)
Linkin Park
Audioslave
Sum 41
Foo Fighters
Saybia (DK)
Relax (NL)
Zornik (B)
The Libertines

Tweede categorie

R.E.M.
Robbie Williams
Danko Jones
Avril Lavigne
Placebo
Gazzoleen (B)

pi_7430002
O ja, en PP2003 krijgt goeie concurrentie van Werchter:

Het lijkt erop dat Rock Werchter 2003 een paar hele grote namen heeft weten te boeken als afsluiters. Ten eerste was R.E.M. al bevestigd voor afsluiter van de laatste dag (29 juni). Vanmorgen wist Krysta van MusicpageZ te melden dat ook Metallica is bevestigd voor 28 juni. (Zie ook Metallica-site.) En volgens nog onbevestigde berichten zou de eerste dag (de dance-dag) worden afgesloten door The Prodigy.

donderdag 19 december 2002 @ 17:40:57 #102
25947 flaphead
twisted shit.
pi_7430921
nou, ik vond rock werchter vorig jaar al een betere line-up hebben als pinkpop...dus zou me niet verbazen als dat dit jaar weer is
i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
pi_7431062
Avril Lavigne?!?!?!?!

Wat potentiele kanshebbers zijn naar mijn idee:
Relax: http://www.its-relax.nl
Soulvation: http://www.soulvation.com & http://www.soulvation.nl.nu
Rosemary's Sons: http://www.rosemaryssons.com
Silkstone: http://www.silkstone.nl
Junkie XL
Om dat maar even in de categorie Hollanders te praten. Tuurlijk nu Krezip en Anouk een nieuwe plaat hebben zullen die denk ik ook wel komen. Geloof dat Jan Douwe Kroeske bij de bovenste namen Relax en Soulvation wel graag op Pinkpop zag staan.

Aan buitenlandse acts waarvan ik bij sommige hoop dat ze komen:
Saybia
Creed
REM
tsja Robbie Williams misschien wel
Sum 41 (nieuwe plaat ed)
Nickelback

Om maar een paar namen te noemen. Stiekem hoop ik toch het meest op Creed.

pi_7686602
quote:
Misschien als vervanger van de 'echte' Coldplay, want die touren tijdens Pinkpop in Amerika, samen met The Music.
Niet waar, Coldplay tourt t/m half maart met The Music. In april staan nog enkele optredens geplanned, en verder zijn er na april nog geen Coldplay-optredens bekend.

Maar Saybia zou een "aardige" vervanger zijn...

pi_7694116
Flemming op Pinkpop

En verder ... The Libertines, Junior Senior, The Raveonettes, The Music, Erlend Oye en Mull Historical Society ...

Wees aardig voor anderen en zij zullen ook aardig voor jou zijn
  zaterdag 4 januari 2003 @ 13:41:24 #106
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_7702788
REM zou tof zijn maar denk ik te duur (daarom maar naar Rock Werchter)
Als Radiohead komt ga ik zeker want ze waren fenomenaal twee jaar geleden!
Blur zou leuk zijn
Aimee Mann
White Stripes
Strokes
Black Rebel Motorcycle Club (mogen van mij gerust op herhaling, was erg goed verleden jaar)
Peter Gabriel (eerder genoemd door iemand) is een originele suggestie en ben wel benieuwd, hij schijnt live erg goed te zijn
Audioslave ga ik 20 januari al naar toe, dus hoeft niet perse
Ik pleit verder voor
Nightwish
Foo Fighters
16 horsepower
Le peuple de l herbe
Eminem zou een geweldige stunt zijn!
Rival Schools
Jeevas
Beck
Pearl Jam
Eels
Bettie Serveert (komt weer een nieuwe cd van, dus lijkt me redelijk logisch dat die komen)
Nada surf
Mc Lusky
An Pierle (nu op een buitenpodium, benieuwd of ze dat ook kan)
Staind

After forever, misschien kan ik ze dan nu wel zien als ze de hekken tijdig openen en niet achteraf het schema hebben aangepast...waardoor ik ze alsnog misliep......

en misschien weer tijd voor wat nederlandstaligs
ik pleit in dat geval voor Spinvis
en goede reggae is ook nooit weg natuurlijk.

als Green Lizzard maar niet weer komt dat vond ik in 2001 echt een aanfluiting

maar ze mogen ook allemaal op lowlands of werchter komen, dan ga ik daar gewoon heen.....

bijna Weezer, 3 doors down en Scala vergeten....sorry

[Dit bericht is gewijzigd door peaceman op 04-01-2003 20:10]

pi_7704632
IK WIL MUSEEEEEEEEEEEEEE!!!!
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
  zaterdag 4 januari 2003 @ 21:21:23 #108
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_7709579
zou d'r nog een kans zijn dat Within Temptation dit jaar komt?
Seriously!?
  zaterdag 4 januari 2003 @ 21:31:25 #109
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_7709712
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 21:21 schreef ImPrEzA het volgende:
zou d'r nog een kans zijn dat Within Temptation dit jaar komt?
laten we hopen van niet, te commercieel geworden!
  zaterdag 4 januari 2003 @ 21:35:47 #110
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_7709765
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 21:31 schreef peaceman het volgende:

[..]

ow wat zijn we weer kort door de bocht

dat is dus een argumentatie die echt NERGENS op slaat, hoezo te commercieel om op Pinkpop te staan, omdat ze een hitje hebben gehad?

gelukkig zijn acts als Coldplay, Radiohead, Anouk, Foo Fighters, Metallica, Pearl Jam, Audioslave of Krezip niet commercieel he

* ImPrEzA heeft er een hekel aan als mensen daar over lopen te zeuren

Seriously!?
pi_7709810
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 21:31 schreef peaceman het volgende:

Ja dus!?!?!

Dan passen ze juist op Pinkpop, dat is gewoon een groot commercieel festival dat z'n geld moet verdienen.

zondag 5 januari 2003 @ 10:54:44 #112
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_7716440
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 21:35 schreef ImPrEzA het volgende:

[..]

ow wat zijn we weer kort door de bocht

dat is dus een argumentatie die echt NERGENS op slaat, hoezo te commercieel om op Pinkpop te staan, omdat ze een hitje hebben gehad?

gelukkig zijn acts als Coldplay, Radiohead, Anouk, Foo Fighters, Metallica, Pearl Jam, Audioslave of Krezip niet commercieel he

* ImPrEzA heeft er een hekel aan als mensen daar over lopen te zeuren

Met commercieel bedoelde ik dat tegenwoordig iedereen het mooi vind. En dan bedoel ik echt iedereen. En wat mij betreft hoeft het dan niet meer. Afgelopen jaar kon je de radio niet aanzetten of ze kwamen voorbij met Ice Queen, jammer want het is kapotgedraaid.
Maar als jullie graag willen dat ze komen prima hoor, ik vind het niet erg, veel plezier er dan.

Om nou trouwens Radiohead commercieel te noemen vind ik wel erg gewaagd... Ze verkopen veel platen ja... maar hun hoor je niet elke dag op de radio. En om nou te zeggen dat Kid A en Amnesiac gemaakt zijn met de intentie om net zoveel te verkopen als van OK computer, want dat is dus niet zo. Maar goed als fan weet je dat dan weer.

zondag 5 januari 2003 @ 11:14:37 #113
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_7716551
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 21:39 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ja dus!?!?!

Dan passen ze juist op Pinkpop, dat is gewoon een groot commercieel festival dat z'n geld moet verdienen.

En dat is precies de redenen waarom de kwaliteit van pinkpop achteruit holt, kijk/luister/lees maar. De gemiddelde leeftijd van het publiek wordt ook steeds lager.

Maar dat heeft niet zo zeer met een band als Within Temptation te maken, dat is al veel eerder begonnen.
Om een voorbeeld te geven: Faithless, Live en Bush zijn al vier keer geweest op Pinkpop in een betrekkelijk korte periode. Het is niet zo dat die bands slecht zijn, maar het wordt zo'n overdosis als je binnen 10 jaar er 4 keer staat, maar dat vind ik.

pi_7718300
quote:
Op zondag 5 januari 2003 11:14 schreef peaceman het volgende:

En dat is precies de redenen waarom de kwaliteit van pinkpop achteruit holt, kijk/luister/lees maar. De gemiddelde leeftijd van het publiek wordt ook steeds lager.

Nou volgens is het dan allang op een "dieptepunt" zoals jij het dan zou noemen want er is elk jaar wel weer de discussie over dat Pinkpop verloedert etc. Maar dat is idd al veel langer bezig en nu komt allang iedere leeftijdscategorie!
Maar dat heeft imo niks met kwaliteit te maken. Festival is 1 van de beste georganiseerde in Europa, elk jaar hebben ze grote acts op het podium staan, tja, dat het jou smaak dan niet is of dat jij er niks meer aan vind is niet Pinkpop zijn schuld.
De reden dat bands als Faithless en Live vaak zijn geweest ligt toch echt bij de wil van het grote publiek, als die daar om vragen, en dat doen ze!, en het kan geregeld worden zou Pinkpop wel erg dom zijn als ze dat dan niet regelen!
pi_7718426
quote:
Op zondag 5 januari 2003 10:54 schreef peaceman het volgende:

Met commercieel bedoelde ik dat tegenwoordig iedereen het mooi vind. En dan bedoel ik echt iedereen.

Nou dan is het niet commercieel want ik vind het niet mooi
quote:
En wat mij betreft hoeft het dan niet meer.
Wat is dat nou weer voor een kul!?!?! Omdat bijna iedereen het mooi vind, vind jij het niet meer mooi!?!?!
Jij laat je mening bepalen door het grote publiek!?!?

Wil je dan dat dat soort nummers geen hit worden en de band het na dit album voor gezien moet houden omdat ze geen geld krijgen van de platenbaas?!?!?
Dankzij die hit kunnen ze in alle rust aan een nieuw album werken met goede spullen etc. Iedere band heeft gewoon hits nodig en dan moet je niet raar opkijken als ze ineens een superhit krijgen!

zondag 5 januari 2003 @ 14:12:55 #116
26048 Sneakie
what goes around comes around
pi_7718650
waarom kunnen ze millencolin niet op pinkpop krijgen? liggen dichter in de buurt als de vs
.. The truth is already writen, so lies are obvious to read
  zondag 5 januari 2003 @ 14:16:03 #117
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_7718701
quote:
Op zondag 5 januari 2003 10:54 schreef peaceman het volgende:

[..]

Met commercieel bedoelde ik dat tegenwoordig iedereen het mooi vind. En dan bedoel ik echt iedereen. En wat mij betreft hoeft het dan niet meer. Afgelopen jaar kon je de radio niet aanzetten of ze kwamen voorbij met Ice Queen, jammer want het is kapotgedraaid.
Maar als jullie graag willen dat ze komen prima hoor, ik vind het niet erg, veel plezier er dan.

Om nou trouwens Radiohead commercieel te noemen vind ik wel erg gewaagd... Ze verkopen veel platen ja... maar hun hoor je niet elke dag op de radio. En om nou te zeggen dat Kid A en Amnesiac gemaakt zijn met de intentie om net zoveel te verkopen als van OK computer, want dat is dus niet zo. Maar goed als fan weet je dat dan weer.

Ice Queen werd zo vaak gedraaid inderdaad dat het een soort rage werd, terwijl veel mensen het niet eens echt heel mooi vonden, en Radiohead heeft dat niet gehad, ok. Maar Ice Queen is net een nummer van Within Temptation dat wat meer mainstream rock/metal is imho, Radiohead heeft dat gewoon niet...

en als je Within Temptation dan commercieel (sowieso vaag begrip) vindt, dan is in mijn ogen Radiohead dat ook omdat ze erg veel verkopen en kijkend naar een lijst als De Verrukkelijke 715 ook 'iedereen' ze goed vindt....

Seriously!?
  maandag 13 januari 2003 @ 12:59:18 #118
40544 Sir_Mix_A_Lot
Ignore this terrible drug
pi_7871507
Jawel, de eerste 4 namen zijn bekend gemaakt.
- Anouk
- Beef
- Krezip
- Relax
Hard work pays off in the future. Laziness pays off now.
pi_7871549
quote:
Op maandag 13 januari 2003 12:59 schreef Sir_Mix_A_Lot het volgende:
- Anouk
- Beef
- Krezip
- Relax
Niet echt verrassend allemaal

Waar heb je die vandaan?

maandag 13 januari 2003 @ 13:09:37 #120
40544 Sir_Mix_A_Lot
pi_7871714
pi_7871735
quote:
- Anouk
- Beef
- Krezip
- Relax
Nou, daar word ik ook niet vrolijk van...

Hoop eerlijk gezegd op acts als Muse en floggin molly.
Ook een zooi anderen, maar dan kan ik blijven doorgaan.

~Leonard Cohen
pi_7876768
quote:
- Anouk
- Beef
- Krezip
- Relax
Tja

Ik hoop nog steeds dat Flemming komen en The Libertines, Junior Senior, Raveonettes.....

Wees aardig voor anderen en zij zullen ook aardig voor jou zijn
pi_7876808
Het zal al wel besproken zijn hoor , maar geen zin om 5 series door te lezen... wanneer en waar kunnen kaarten gekocht worden?????
Een naam heeft geen nut....
  maandag 13 januari 2003 @ 19:39:39 #124
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_7878816
quote:
Op maandag 13 januari 2003 17:44 schreef Squall het volgende:
Het zal al wel besproken zijn hoor , maar geen zin om 5 series door te lezen... wanneer en waar kunnen kaarten gekocht worden?????
ja ik ben ook benieuwd, wanneer start kaartverkoop?
I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
  maandag 13 januari 2003 @ 20:26:26 #125
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_7879685
quote:
- Anouk
- Beef
- Krezip
- Relax
Alleen Relax heeft in dit rijtje nog niet op Pinkpop gestaan ... Anouk al veel te veel
pi_7879706
quote:
Op maandag 13 januari 2003 13:10 schreef Forau_Diavolina het volgende:

[..]

Nou, daar word ik ook niet vrolijk van...

Hoop eerlijk gezegd op acts als Muse en floggin molly.
Ook een zooi anderen, maar dan kan ik blijven doorgaan.

Muse stond er vorig jaar toch ook? Lijkt me niet dat ze bands twee jaar achter elkaar gaan programmeren...
pi_7879714
quote:
Op maandag 13 januari 2003 20:27 schreef Seborik het volgende:
Lijkt me niet dat ze bands twee jaar achter elkaar gaan programmeren...
Eehm...
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_7879726
quote:
Op maandag 13 januari 2003 20:28 schreef Zander het volgende:

[..]

Eehm...

ow jee, hoever zit ik er naast?
  maandag 13 januari 2003 @ 20:30:20 #129
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_7879754
Op graz.nl doorgaans een hele betrouwbare site staan al wat namen:

Eerste categorie:

Moby

Anouk (NL)

Krezip (NL)

Beef (NL)

Linkin Park

Audioslave

Sum 41

Foo Fighters

Saybia (DK)

Relax (NL)

Zornik (B)

The Libertines

Tweede categorie

R.E.M.

Robbie Williams

Danko Jones

Avril Lavigne

Placebo

Gazzoleen (B)

maandag 13 januari 2003 @ 20:34:45 #130
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_7879840
Anouk heeft zichzelf al bevestigd als act voor pinkpop in een gesprek met giel beelen.
pi_7879887
Vinden mensen pinkpop nou echt LEUK ???

* Roellio gaat voor Lowlands.

pi_7880256
quote:
Op maandag 13 januari 2003 20:37 schreef Roellio het volgende:
Vinden mensen pinkpop nou echt LEUK ???

Waarom zouden we anders in godsnaam hier in reageren welke bands we op pp willen

Dan zetten we het wel in een topic over lowlands

-edit: niet schelden-

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 13-01-2003 21:54]

~Leonard Cohen
pi_7880447
quote:
* superheist gaat naar allebij
pi_7881090
-edit: offtopic--

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 13-01-2003 21:54]

maandag 13 januari 2003 @ 22:13:54 #135
40544 Sir_Mix_A_Lot
pi_7881671
Sir Mix a Lot gaat naar Pinkpop Werchter Dour en Lowlands
pi_7882079
Ik denk dat ik wel naar pinkpop ga, lowlands weet ik niet en werchter al helemaal niet. Er komen bijna overal wel bands die ik goed vind alleen naar pp komen veel van mijn vrienden.

PS: zal niet meer schelden, sorry.

~Leonard Cohen
  maandag 13 januari 2003 @ 22:35:38 #137
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_7882228
2ManyDeeJays zijn ook gevraagd
pi_7883182
quote:
Op maandag 13 januari 2003 17:44 schreef Squall het volgende:
Van de huidige Pinkpop site:
quote:
De voorverkoop van Pinkpop 2003 start op zaterdag 15 maart en de persmeeting is op dinsdag 11 maart a.s. in Paradiso te Amsterdam.
Kaarten zijn te koop bij Ticketservice; de grotere postkantoren en GWK's
pi_7883526
Maareh kun je nog wel losse dagen gaan of is dat nu toch definitief voorbij? Ik vind PP leuk maar 3 dagen nee dank je Kan me voorstellen dat mensen Lowlands leuker vinden maareh, aan de andere kant lowlands en PinkPop zijn niet erg verschillend laatste paar jaar
  dinsdag 14 januari 2003 @ 00:24:36 #140
33733 IsaacD
Gevaarlijk exemplarisch
pi_7884480
Poep zeg! Komen echt wel veel leuke dingen! Nu maar hopen dat Queens of the Stone Age niet stilletjes het PinkPop Festijn voorbij rijdt...
Make waaaaaaaaaay for the firetruck!
pi_7887193
quote:
Op maandag 13 januari 2003 23:34 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Maareh kun je nog wel losse dagen gaan of is dat nu toch definitief voorbij?
Geen idee. Dat is wel iets wat Jan Smeets wilt. Maar vorig jaar waren nog wel 10.000 kaarten voor alleen de maandag.
  dinsdag 14 januari 2003 @ 12:49:30 #142
41234 Flaw
Only the strong
pi_7889947
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 00:24 schreef IsaacD het volgende:
Poep zeg! Komen echt wel veel leuke dingen! Nu maar hopen dat Queens of the Stone Age niet stilletjes het PinkPop Festijn voorbij rijdt...
Twee jaar geleden gaf niemand iets om QOTSA
  dinsdag 14 januari 2003 @ 12:50:35 #143
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_7889963
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 12:49 schreef Flaw het volgende:

[..]

Ik wel
  dinsdag 14 januari 2003 @ 12:56:41 #144
41234 Flaw
Only the strong
pi_7890042
Nu iedereen wel schijnt, ik ook
  dinsdag 14 januari 2003 @ 14:10:24 #145
25947 flaphead
twisted shit.
pi_7891195
vind je het gek met zo'n overdonderend album...
  dinsdag 14 januari 2003 @ 14:19:01 #146
19597 Skull
Stay hungry!
pi_7891344
Pearl Jam kunnen we denk ik wel vergeten. Die hebben min of meer laten weten niet naar Europa te komen met uizondering van een enkel optreden in waarschijnelijk Belgie. Dit werd gezegd in een interview waarin ze vroegen waarom ze video opnamens zaten te maken. Dat was dus voor een soort dvd (en niet een videoclip) die dan als goedmakertje naar Europa komt.

Goed er bestaat nog een klein kansje en ze kunnen natuurlijk van gedachten veranderen maar ik zou er niet al te veel op hopen.

I don't even know what I'm doing here.
pi_7892131
quote:

[..]

ik wel het album R vond ik veel beter dan deze nu, hopelijk spelen ze wat van hun oude liedjes (als ze komen) daar ga ik dan cker heen.
  dinsdag 14 januari 2003 @ 15:19:56 #148
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_7892236
QOTSA zijn live echt top!

Als ze komen is het al de moeite waard, al ga ik toch wel, voor de gezelligheid.

PJ zou top zijn, die mis ik echt in mijn concertlijst. Metallica mogen ook wel komen al heb ik die al 3 keer gezien. RHCP zou ik ook kunnen waarderen...

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 14 januari 2003 @ 15:37:35 #149
41234 Flaw
Only the strong
pi_7892522
Op Pukkelpop stond die bassist in adams-kostuum te jammen, ik kan ze wel waarderen die gasten.
pi_7894905
quote:
Op maandag 13 januari 2003 23:34 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Maareh kun je nog wel losse dagen gaan of is dat nu toch definitief voorbij?
Vorig jaar had je de keuze tussen een weekendkaart en een maandagkaart. Neem aan dat dit jaar hetzelfde zal zijn...
.
  dinsdag 14 januari 2003 @ 20:09:06 #151
33733 IsaacD
Gevaarlijk exemplarisch
pi_7897859
quote:

[..]

Tsja.. ik had ook al QOTSA en Rated R van ze heur en vond het te gekke muziek, maar nu ze Songs for the Deaf hebben uitgebracht kunnen ze mij echt niet meer stuk. Dus moet ik ze wel nog een keer live zien.

Maar om de Red Hot Chili Peppers gaven mensen ook geen kloot voordat ze BloodSugerSexMagik hadden uitgebracht dus ja...
Populariteit is niet te vermijden als je steengoede albums maakt..

dinsdag 14 januari 2003 @ 20:10:22 #152
33733 IsaacD
Gevaarlijk exemplarisch
pi_7897885
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 15:37 schreef Flaw het volgende:
Op Pukkelpop stond die bassist in adams-kostuum te jammen, ik kan ze wel waarderen die gasten.
Welke? Die van de Chili Pepers of die van QOTSA?
pi_7898820
Iemand voor Bjork op Pinkpop?

In juni treed ze iig op een duits festival op!

Denk alleen dat Pinkpop te druk voor haar is, of zij te rustig voor Pinkpop.

dinsdag 14 januari 2003 @ 21:04:33 #154
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_7899017
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 20:55 schreef calvobbes het volgende:

Ze is al eens geweest. En het was best leuk. Het is een heel klein kaboutervrouwtje, maar kan zeker goed zingen
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
pi_7900312
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 17:28 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Vorig jaar had je de keuze tussen een weekendkaart en een maandagkaart. Neem aan dat dit jaar hetzelfde zal zijn...

Waarschijnlijk niet, Jan Smeets wil er een volwaardig 3daags festival van maken met alleen kaarten voor 3 dagen. Dan alleen nog de keuze tussen wel of geen camping erbij.
  woensdag 15 januari 2003 @ 02:35:00 #156
25947 flaphead
twisted shit.
pi_7904425
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 20:55 schreef calvobbes het volgende:

bjork mag van mij komen
de 3fm-tent kan best sfeervol zijn en is wat intiemer dan de podia.
kan ze best in!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 januari 2003 @ 02:44:53 #157
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_7904446
Aangezien in 2001 Within Temptation er stond en in 2002 After Forever en 'gothic' erg in zullen ze waarschijnlijk Autumn laten komen, het kleine zusje van die 2. Of anders The Gathering? hoelang is het geleden dat die er stonden?
WT en AF verwacht ik in ieder geval niet.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  woensdag 15 januari 2003 @ 02:46:25 #158
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_7904449
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 02:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Aangezien in 2001 Within Temptation er stond en in 2002 After Forever en 'gothic' erg in zullen ze waarschijnlijk Autumn laten komen, het kleine zusje van die 2. Of anders The Gathering? hoelang is het geleden dat die er stonden?
WT en AF verwacht ik in ieder geval niet.
WT is toch hardtstikke doodgebloed?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 januari 2003 @ 02:50:07 #159
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_7904463
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 02:46 schreef static het volgende:

[..]

Qua TMF publiek misschien, onder de fans zeer zeker niet.
Internationale re-release van Mother Earth, 2 maanden op Europese tour met Paradise Lost, nieuwe single binnenkort, druk bezig met het nieuwe album. Nee, er gebeurd genoeg rondom WT hoor
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_7905137
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 14:19 schreef Skull het volgende:
Pearl Jam kunnen we denk ik wel vergeten. Die hebben min of meer laten weten niet naar Europa te komen met uizondering van een enkel optreden in waarschijnelijk Belgie. Dit werd gezegd in een interview waarin ze vroegen waarom ze video opnamens zaten te maken. Dat was dus voor een soort dvd (en niet een videoclip) die dan als goedmakertje naar Europa komt.

Goed er bestaat nog een klein kansje en ze kunnen natuurlijk van gedachten veranderen maar ik zou er niet al te veel op hopen.

België, Limburg.... Zoveel verschil maakt dat toch niet??
pi_7905980
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 09:16 schreef snellejelle het volgende:

[..]

België, Limburg.... Zoveel verschil maakt dat toch niet??

In België hebben ze ook een Limburg
.
pi_7906014
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 10:25 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

In België hebben ze ook een Limburg

jaja Je weet vast wel welke limburg ik bedoel
pi_7906072
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 14:19 schreef Skull het volgende:

Dat zal dan waarschijnlijk Werchter worden, waar 3 jaar geleden net de dag na het Roskildedrama zouden hebben gespeeld...
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_7906097
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 02:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Qua TMF publiek misschien, onder de fans zeer zeker niet.
Internationale re-release van Mother Earth, 2 maanden op Europese tour met Paradise Lost, nieuwe single binnenkort, druk bezig met het nieuwe album. Nee, er gebeurd genoeg rondom WT hoor

Wanneer zou dat nieuwe album er aan moeten komen? Herfst jaar?
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  woensdag 15 januari 2003 @ 10:55:09 #165
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_7906426
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 10:32 schreef sweek het volgende:

[..]

Dat zal dan waarschijnlijk Werchter worden, waar 3 jaar geleden net de dag na het Roskildedrama zouden hebben gespeeld...

Damn dat was vermoeiend ja. Elk jaar op Werchter komt er op het laatste moment iets niet wat ik heel gaaf vindt.
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
pi_7906769
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 10:55 schreef ullie het volgende:

[..]

Damn dat was vermoeiend ja. Elk jaar op Werchter komt er op het laatste moment iets niet wat ik heel gaaf vindt.

Inderdaad... dit was al de tweede of derde keer dat ze er zouden hebben gespeeld, maar op het laatste moment hebben afgezegd.
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_7908010
Bands met nieuwe albums die van mij wel mogen komen:

3 Doors down
Lifehouse
Coldplay

woensdag 15 januari 2003 @ 14:24:32 #168
41234 Flaw
Only the strong
pi_7910128
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 20:10 schreef IsaacD het volgende:

[..]

Welke? Die van de Chili Pepers of die van QOTSA?

Die van QOTSA, dat was Pukkelpop'01, ik kan me ook Flea herinneren op Woodstock'99 inderdaad!
  woensdag 15 januari 2003 @ 14:26:18 #169
41234 Flaw
Only the strong
pi_7910167
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 02:46 schreef static het volgende:

[..]

Ik denk dat elke WT fan blij is dat ze niet meer op TMF komen nu kunnen ze zich concetreren op de volgende meesterlijke plaat en hun tour met Paradise Lost
pi_7920110
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 12:34 schreef Frenkel het volgende:
Bands met nieuwe albums die van mij wel mogen komen:

3 Doors down
Lifehouse
Coldplay

pi_8001706
Trouwens de stemmen zijn geteld..

Tjek http://www.graz.nl

pi_8007657
niet geweldig die lijst

wel een paar leuke dingetjes, SOAD weer
beetje weinig metal, maar het maakt eigenlijk niet heel veel uit
ik kom toch

pi_8007865
Ik stel voor dat Nightwish komt.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_8008239
Linkin Park

Jammer dat het zo'n bagger lijstje is ja, muse mag van mij wel komen trouwens

~Leonard Cohen
pi_8008353
kvind het wel een goede lijst hoor, maarja die komen naar tuurlijk nooit allemaal als Muse maar komt vind ik het best
pi_8009092
Vorig jaar vond ik Muse live niet echt geweldig,
maar iedereen ze eigen smaak
  maandag 20 januari 2003 @ 21:49:47 #177
41234 Flaw
Only the strong
pi_8014788
Lacuna Coil en Nightwish staan op mijn verlanglijstje
pi_8015360
quote:
Op maandag 20 januari 2003 21:49 schreef Flaw het volgende:
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 21 januari 2003 @ 10:57:22 #179
40544 Sir_Mix_A_Lot
pi_8022637
Danko Jones heeft bekend gemaakt ook op te zullen treden op pinkpop.
Tot nu toe dus niet veel boeiends op pinkpop.
pi_8023117
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 10:57 schreef Sir_Mix_A_Lot het volgende:
Danko Jones heeft bekend gemaakt ook op te zullen treden op pinkpop.
Tot nu toe dus niet veel boeiends op pinkpop.
jawel Danko is gaaf!
  dinsdag 21 januari 2003 @ 12:43:09 #181
33733 IsaacD
Gevaarlijk exemplarisch
pi_8024606
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 11:23 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

jawel Danko is gaaf!

Inderdaad! Danko Jones is de Rock 'n' Roll koning! Weer een pluspunt in mijn overweging om naar Pinkpop te gaan dit jaar.
pi_8027389
wies Danko Jones
en waar is hij mee te vergelijken??
  dinsdag 21 januari 2003 @ 15:45:48 #183
33733 IsaacD
Gevaarlijk exemplarisch
pi_8028248
Danko Jones wordt zeg maar altijd in een naam genoemd met the Strokes en andere "nieuwe helden die Rock 'n' Roll redden" Je moet een beetje denken aan The Hives, The D4, The Vines, The Strokes en nog meer van dat soort "The.." bandjes.

Koop of download eens Lovercall van Danko Jones .. geheid verkocht!
[Trouwens Danko Jones is ook beetje voorstander van downloaden. Dat zei hij in een interview op Lowlands afgelopen jaar.. ]

pi_8028806
eey, dis bes wel strak
ik heb het alles eerder gehoord op Kinkfm, maar kwist niet hoe het heette
danko jones-lovercall
pi_8029227
je moet ff 'word is bond' en 'suicide woman' van Danko Jones downloaden
  dinsdag 21 januari 2003 @ 16:38:19 #186
33733 IsaacD
Gevaarlijk exemplarisch
pi_8029365
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 16:12 schreef superheist het volgende:
eey, dis bes wel strak
ik heb het alles eerder gehoord op Kinkfm, maar kwist niet hoe het heette
danko jones-lovercall
En kijk.. iedereen valt in katzwijm bij Danko Jones.. Vooral die bass intro trok mijn aandacht. En trouwens Danko Jones - Born a Lion staat niet voor niets in vele Top 10 jaarlijstjes van 2002.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 januari 2003 @ 17:25:42 #187
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_8030383
quote:
Op maandag 20 januari 2003 21:49 schreef Flaw het volgende:
quote:
Op maandag 20 januari 2003 16:16 schreef StarGazer het volgende:
Ik stel voor dat Nightwish komt.
Tijdens hun jaar er tussenuit, nee dan komen ze ook echt
  dinsdag 21 januari 2003 @ 18:29:54 #188
41234 Flaw
Only the strong
pi_8031774
[/quote]

Volgens hun site zijn ze nog te boeken, maar ze staan op mijn verlanglijstje, het zou leuk zijn ALS ze komen, ook al is dat onwaarschijnlijk.

dinsdag 21 januari 2003 @ 18:40:18 #189
40544 Sir_Mix_A_Lot
pi_8032008
Ik had toch ongelijk, FF wat van Danko Jones geluisterd en die kerel die rockt . Dus bij deze: hehe der komt toch eindelijk wat leuks op pinkpop
pi_8032339
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 17:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

[..]

Ze hadden de mogelijkheid opgengelaten om op een festival als Wacken op te treden, alleen denk ik niet dat ze voor zoiets als Pinkpop dat ook doen.
pi_8033135
quote:

[..]

[..]

Ja so? ik denk echt wel dat ze niet alle festivals aan zich voorbij zullen laten gaan.
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 21 januari 2003 @ 19:54:15 #192
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_8033440
Dus er zijn pas twee echt bevestigde acts? Anouk en Danko Jones?
pi_8042187
quote:
Op maandag 20 januari 2003 17:24 schreef superheist het volgende:
MUSE RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!!! _0_
HET LEVEN IS TE KORT OM NIET ELK MOMENT TEN VOLLE TE BENUTTEN
pi_8042200
quote:
Op maandag 20 januari 2003 17:24 schreef superheist het volgende:
MUSE RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HET LEVEN IS TE KORT OM NIET ELK MOMENT TEN VOLLE TE BENUTTEN
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 januari 2003 @ 09:49:16 #195
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_8042252
quote:

zoals hierboven ook al staat, en ik heb het Tuomas zelf gevraagd: ze gaan dit jaar nog wel op enkele festivals spelen. Dus ja, dan komen ze echt tijdens hun jaar er tussenuit. Of ze naar pinkpop komen is dan maar de vraag natuurlijk. Hopelijk niet, want daar passen ze IMO niet.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_8043186
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 19:54 schreef oYo het volgende:
Dus er zijn pas twee echt bevestigde acts? Anouk en Danko Jones?
En
- Beef
- Krezip
- Relax

Daarnaast is Moby al genoemd als zeker op 3FM!

woensdag 22 januari 2003 @ 11:01:58 #197
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_8043305
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 18:40 schreef Sir_Mix_A_Lot het volgende:
Ik had toch ongelijk, FF wat van Danko Jones geluisterd en die kerel die rockt . Dus bij deze: hehe der komt toch eindelijk wat leuks op pinkpop
Hij was vorig jaar op Lowlands! Zekers de moeite van het kijken waard. Trouwens ook de moeite waard.....zijn CD's kopen.

Ik las trouwens ook ergens dat Peter Pan Speed Rock op pinkpop kwam

De mensen zijn gek geworden
pi_8070082
weet iemand waar ik de hele lijst van de gouden tip kan vinden???
ik kan max de top 25 zien en nergens alle andere stemmen van de 10.826 deelnemers.
ik wil wel eens weten op welke positie mijn voorkeuren zijn gekomen
pi_8073975
Van www.pinkpop.nl
quote:
Uitslag Gouden Tip Pinkpop 2003

Ook voor de 34e editie van Pinkpop deed de organisatie, traditiegetrouw weer een oproep aan de festivalgangers. Per post, e-mail en op de website www.pinkpop.nl kon men tot 15 januari vijf favoriete bands opgeven.
Kreeg de organisatie in het begin gemiddeld zo'n 1000 briefkaarten en brieven per post, bij de opkomst van de e-mail groeide afgelopen jaar de belangstelling naar meer dan 5000 deelnemers.

Dit jaar werd dit aantal stemmen zelfs meer dan verdubbeld tot 10.826 deelnemers. Hoogste aantal stemmen zijn behaald door de groep Coldplay en Metallica. Deze bands zullen echter niet op een van de drie podia van Pinkpop 2003 verschijnen en ook van een aantal andere bands kan met zekerheid gezegd worden dat er geen plannen zijn voor een tournee in Europa, laat staan in Nederland.

Desalniettemin is de programmacommissie wel in serieuze onderhandeling met diverse bands die wel een groot aantal stemmen hebben verworven. Het hopelijk definitieve programma wordt pas bekendgemaakt op de persmeeting in Paradiso te Amsterdam op dinsdag 11 maart 2003.

Pinkpop zal plaatsvinden in het Pinksterweekend 7,8 en 9 juni op het evenemententerrein Megaland in de gemeente Landgraaf.

De top 25 van de Gouden Tip 2003" is als volgt:

01 Coldplay
02 Metallica
03 Linkin Park
04 Foo Fighters
05 Red Hot Chili peppers
06 Audioslave
07 Anouk
08 Queens of the Stone Age
09 System of a Down
10 Korn
11 Rammstein
12 Muse
13 Pearl Jam
14 Live
15 Kane
16 Di-rect
17 Krezip
18 Within Temptation
19 Tool
20 Sum 41
21 Incubus
22 Avril Lavigne
23 Moby
24 Faithless
25 Saybia

Wel jammer dat Coldplay niet komt dan... Van Metallica was dat wel al bekend.

Nummer 3 Linkin Park dan wel?

pi_8074903
ik geloof dat die wel kunnen komen, maar live zijn die niet geweldig.
mijne enige stem in de top 25 was SOAD en die komen waarschijnlijk niet
  donderdag 23 januari 2003 @ 22:51:28 #201
41234 Flaw
Only the strong
pi_8077255
Ik zeg dat de volgende bands die uit de gouden tip komen ook daadwerkelijk zullen staan op Pinkpop'03:

03 Linkin Park *
04 Foo Fighters *
05 Red Hot Chili peppers
06 Audioslave *
07 Anouk *
08 Queens of the Stone Age *
09 System of a Down
10 Korn
11 Rammstein
12 Muse
13 Pearl Jam
14 Live
15 Kane
16 Di-rect
17 Krezip *
18 Within Temptation
19 Tool
20 Sum 41
21 Incubus
22 Avril Lavigne
23 Moby *
24 Faithless
25 Saybia *

Let wel, de volgende bands hebben al eerder op Pinkpop gestaan:

Anouk, Queens of the Stone Age, System of a Down, Korn, Rammstein, Muse, Pearl Jam, Live, Kane, Di-rect, Krezip, Within Temptation, Tool, Moby en Faithless. En misschien ben ik er nog vergeten.

Best schokkend, toch?

pi_8077974
Ja en?

Hoe vaak kom ik nadat ik een festival heb bezocht achter dat de muziek die er speelde toch best vet was en die ik toen niet heb gezien. BV Tool op Pinkpop was er dat jaar, maar niet gezien kende ze nog niet nu helemaal te gek! Zou ze wel willen zien. Na Lowlands 2002 ben ik ook achter een stel bands gekomen die vet zijn. terwijl ik ze niet live heb gezien.
Niet zeiken en anders probeer maar eens een festival te organiseren daar gaat veel tijd in zitten!!!

ps. Cultureel festival virus (25 mei Tu/e), heeft ook plannen om grote namen te boeken, let op!

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  vrijdag 24 januari 2003 @ 18:01:58 #203
32740 Luka
Schop kont!
pi_8090698
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 10:55 schreef calvobbes het volgende:

[..]

En
- Beef
- Krezip
- Relax

Daarnaast is Moby al genoemd als zeker op 3FM!

Nee hè, niet weer Moby. Ik heb hem al et vaak gezien. Twee jaar geleden twee keer op Werchter....ik bedoel er zijn toch wel meer lekkere dance-acts, Praga Khan bijvoorbeeld!
It's my world...you're just livin' in it!!!
  vrijdag 24 januari 2003 @ 19:53:04 #204
40544 Sir_Mix_A_Lot
pi_8092596
Nee hè, niet weer Moby. Ik heb hem al et vaak gezien. Twee jaar geleden twee keer op Werchter....ik bedoel er zijn toch wel meer lekkere dance-acts, Praga Khan bijvoorbeeld!
[/quote]

Helemaal mee eens. Ik heb Moby ook zeker 5 keer gezien. Ik was der ook bij Werchter toen die 2 keer kwam.
2de optreden was toch ter vervanging van the Eurythmics want der had er eentje last van z'n rug

vrijdag 24 januari 2003 @ 22:31:05 #205
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_8095283
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 22:20 schreef mouzzer het volgende:
En weer een paar bands officieel:

Ausserdem bestätigt: Queens Of The Stone Age, Disturbed, Absolute Beginner, Patrice und Deichkind.

Van: www.rockamring.de

Het zal mij verbazen als QOTSA het Pinkpop weekend niet aandoen.
  zaterdag 25 januari 2003 @ 02:29:49 #206
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_8098469
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 22:31 schreef amnesiac het volgende:

[..]

Het zal mij verbazen als QOTSA het Pinkpop weekend niet aandoen.

Disturbed zou ik persoonlijk helemaal top vinden...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  zaterdag 25 januari 2003 @ 10:28:19 #207
41234 Flaw
Only the strong
pi_8099377
Als ze nou de helft van de bands van RAR/RIP naar Pinkpop kunnen halen dan hebben ze alsnog een mooi festival.
  zaterdag 25 januari 2003 @ 12:19:12 #208
33733 IsaacD
Gevaarlijk exemplarisch
pi_8100277
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 22:51 schreef Flaw het volgende:
Ik zeg dat de volgende bands die uit de gouden tip komen ook daadwerkelijk zullen staan op Pinkpop'03:

Linkin Park *
Foo Fighters *
Audioslave *
Anouk *
Queens of the Stone Age *
Krezip *
Saybia *

Let wel, de volgende bands hebben al eerder op Pinkpop gestaan:

---------> Queens of the Stone Age <------

Als dat lijstje uitkomt dan ga ik nu spontaan voor het postkantoor bivakkeren.

Twee jaar geleden waren the Hives en Queens of the Stone Age ook op Pinkpop en die heb ik toen gewoon met mijn domme kop gemist!
Maar ja, het is altijd een bron van frustratie als je op een festival met goede bands staat en je wordt pas fan van een band nadat je ze op het festival gemist hebt...

pi_8100445
quote:
Maar ja, het is altijd een bron van frustratie als je op een festival met goede bands staat en je wordt pas fan van een band nadat je ze op het festival gemist hebt...
Zo herkenbaar... Mede door de weersomstadigheden heb ik de Hives op Lowlands '01 niet gezien, terwijl ik nu best wel een grote fan ben
pi_8105629
quote:
Queens Of The Stone Age is officieel bevestigd voor het duitse dubbelfestival Rock am Ring /Rock im Park (6-8 juni).

Ze zullen zo goed als zeker ook op Pinkpop te zien zijn

ik blij nu zijn er twee redenen om naar Pinkpop te gaan
Queens of the stone age en Danko jones
pi_8180095
Is het wenselijk als Emninem komt optreden?

Lijkt me niet echt een festival artiest maar hij is wel in Europa rondom die tijd

pi_8180246
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 18:45 schreef calvobbes het volgende:
Is het wenselijk als Emninem komt optreden?

Lijkt me niet echt een festival artiest maar hij is wel in Europa rondom die tijd

mjah, is het wel heel snel uitverkocht
1/3 van de Nederlandse jeugd is daar massaal fan van.
heb ik niet echt zin in, is Pinkpop ook meteen een Hiphop/Rap festival
  donderdag 30 januari 2003 @ 13:50:19 #213
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_8184226
Metallica komt trouwens wel naar Rock am ring dus ik zou niet helemaal uitsluiten dat ze niet komen.....
disturbed is daar ook dus daar hoop ik echt op.....
Linkin Park moet ook zeker komen.....

Godsmack zou heel vet zijn....

donderdag 30 januari 2003 @ 14:07:46 #214
39827 Jaap_
Ga je eigen subtitle lezen!
pi_8184496
Ik blijf hopen dat Dimmu Borgir komt maar dat zal wel niet op Pinkpop
Ze waren wel op Lowlands vorig jaar.
A Flea still believes the blood of those who wouldn't harm a Flea
pi_8186408
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 13:50 schreef Komakie het volgende:
Metallica komt trouwens wel naar Rock am ring dus ik zou niet helemaal uitsluiten dat ze niet komen.....

Metallica en Coldplay komen 100% zeker NIET! Bevestigd door de Pinkpop organisatie.

Disturbed, Linkin Park en Queens of the Stoneage maken wel hele goeie kans.

pi_8187524
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 16:14 schreef mouzzer het volgende:
Metallica en Coldplay komen 100% zeker NIET! Bevestigd door de Pinkpop organisatie.

Disturbed, Linkin Park en Queens of the Stoneage maken wel hele goeie kans.

ze zouden kunnen liegen...
en dan op 11 maart als verassing zeggen dat ze wel komen
pi_8189906
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 17:05 schreef superheist het volgende:

[..]

Denk dat ze het eerder doen om de komende maand niet meer lastig gevallen te worden met mailtjes, telefoontjes etc. dat metallica moet komen.

Leuk nieuws is dat Saybia op hun homepage hebben aangegeven dat zr deze zomer op de Europese festivals spelen!

pi_8191786
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 17:05 schreef superheist het volgende:

Reken er maar niet op

vrijdag 31 januari 2003 @ 21:49:59 #219
25780 -
socialist
pi_8212546
www.graz.nl, doorgaans betrouwbaar, meld queens of the stoneage en de foo fighters. ik hoop dat ze er allebei staan, want qotsa heb ik gezien in de 013 in november, maar toen met een andere drummer. maar als nou de dave grohl toch op pinkpop is terwijl qotsa daar ook speelt, kan ie net zo goed ook bij hun nog even mee drummen dat zou best een stunt zijn!
pi_8223332
Mjaa, inderdaad, Metallice en Coldplay dus toch niet, pity. Hoop dan op QOTSA
  zaterdag 1 februari 2003 @ 20:50:24 #221
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_8225548
Mijn gevoel zegt heel sterk dat Radiohead dit jaar weer op Pinkpop komt.

En waarom dan wel?
- Ze zijn bezig met een nieuw album, nieuw materiaal promoten dus.
- In juni spelen ze ook al op het Southside en Hurricane festival in Duitsland.

dinsdag 4 februari 2003 @ 09:37:06 #222
17542 Mescalino
dit is een ondertitel....
pi_8265816
Bands die ik graag wil zien op Pinkpop:

Red Hot Chili Peppers
Primus
Korn
Rammstein
Faithles
Krezip
Beef
RadioHead
Alice in Chains
Within Temptation

96 M; MESCALINE; 3,4,5-TRIMETHOXYPHENETHYLAMINE
pi_8265853
ik ga toch...
dus maakt mij het niet zo heel veel meer uit wie er allemaal komt
danko jones is al genoeg voor mij.
  dinsdag 4 februari 2003 @ 10:24:03 #224
38752 leviathanfd
Mijn twee dames
pi_8266378
Ik zou in ieder geval de volgende bands graag zien:
VNV Nation
Corvus Corax
Gothminister

VNV stond vorig jaar iig op Lowlands (ik was er helaas niet).

Merk en designkleding als nieuw! zie de link
http://shop.kapaza.nl/artemisonlineshop/page1/
  dinsdag 4 februari 2003 @ 10:31:31 #225
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_8266479
Mijn gevoel zegt dat pinkpop wéér op safe speelt.
Lekker orginele geruchten, ik geloof dat daarvon 95% al op pinkpop heeft gestaan.
Of te wel: na jaren trouwe bezoeker te zijn geweest van Jan zijn feestje, haak ik toch echt af, en ga maar eens voor de festivals, die nog WEL weten te verrassen....
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_8266556
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 13:50 schreef Komakie het volgende:

Metallica zal waarschijnlijk nooit op PInkpop staan.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_8278960
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 20:50 schreef amnesiac het volgende:
Mijn gevoel zegt heel sterk dat Radiohead dit jaar weer op Pinkpop komt.

En waarom dan wel?
- Ze zijn bezig met een nieuw album, nieuw materiaal promoten dus.
- In juni spelen ze ook al op het Southside en Hurricane festival in Duitsland.

En de 13de op een festival in Zwededen. Dus Pinkpop past daar precies voor!
pi_8280196
volgens Graz.nl speelt Placebo 5 juni in Belgie!! die kunnen dus mooi door naar Pinkpop
  woensdag 5 februari 2003 @ 09:43:45 #229
13640 BrakkeAap
Tragically Unhip
pi_8286758
De Counting Crows staan dit jaar dus op Pinkpop... volgens Adam dan... tenminste, dat zei ie gister...
pi_8287413
Placebo heeft zichzelf bevestigd voor de zaterdag volgens Graz, Massive Attack treed een week later op tijdens een zweeds festival.
  woensdag 5 februari 2003 @ 10:44:18 #231
12762 IllOgical
Not yet defenestrated
pi_8287480
IllOgical gokt dit jaar op Porcupine Tree.
What you don't know won't hurt you, but it will certainly amuse a lot of people.
pi_8292152
De artiesten die nu bevestigd zijn (hetzij door PP zelf, hetzij door de artiest(en)) zorgen er niet voor dat ik naar Landgraaf afreis...

Ik hoop dat er toch wat zeer goede namen komen...

.
pi_8292234
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 15:07 schreef Tackleberry het volgende:
De artiesten die nu bevestigd zijn (hetzij door PP zelf, hetzij door de artiest(en)) zorgen er niet voor dat ik naar Landgraaf afreis...

Ik hoop dat er toch wat zeer goede namen komen...

jaaaaaaaaa zoals Bon Jovi en Robbie Williams
pi_8292239
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 10:44 schreef IllOgical het volgende:
IllOgical gokt dit jaar op Porcupine Tree.
mmm.. tis toch meer bospop muziek...
  woensdag 5 februari 2003 @ 15:29:55 #235
9981 Melluh
Eggcellent!
pi_8292747
Als ik zie dat Placebo (ow yeah!!! ), Counting Crows (erg mooi ) en Moby (dansen!) komen dan denk ik "Ik ga!" Maar dan denk ik weer aan de vele uurtjes waar geen hol te beleven valt behalve dan die Anouk/kane/live/di-rect etc.
Ik hoop heel erg dat vooral Placebo weer naar Lowlands komt, want van die gasten kan ik geen genoeg krijgen. En lowlands staat garant voor minstens 3x24 uur plezier.
"Go ahead hate your neighbour, go ahead cheat a friend.[br]Do it in the name of heaven, you can justify it in the end" -Joan Baez[br]"Ah, but I was so much older then, I'm younger than that now" - Bob Dylan
  woensdag 5 februari 2003 @ 16:16:24 #236
13063 Catkin_
altijd en overal!
pi_8293807
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 15:29 schreef Melluh het volgende:
Als ik zie dat Placebo (ow yeah!!! ), Counting Crows (erg mooi ) en Moby (dansen!) komen dan denk ik "Ik ga!" Maar dan denk ik weer aan de vele uurtjes waar geen hol te beleven valt behalve dan die Anouk/kane/live/di-rect etc.
Ik hoop heel erg dat vooral Placebo weer naar Lowlands komt, want van die gasten kan ik geen genoeg krijgen. En lowlands staat garant voor minstens 3x24 uur plezier.
Ach het maakt mij niks uit want ik ga toch naar allebij. Trouwens saaie uurtjes niks doen? Ik maak mn eigen feestje wel als er een keer niks boeiends optreedt. Gezellig wordt het toch wel. Ennuh, lowlands duurt nog zolang (alhoewle ik wel al het kaartje heb ), dus even iets tussendoor is wel leuk!
G'day mates, I'm in Australia!!!
  woensdag 5 februari 2003 @ 16:22:30 #237
40544 Sir_Mix_A_Lot
pi_8293940
Er zijn weer een paar nieuwe namen bij gekomen. Linkin Park, placebo en de counting crows.
en hier even het overzichtje wat tot nu toe bekend is:

Anouk
Beef
Counting Crows
Danko Jones
Krezip
Linkin Park
Placebo
Relax

woensdag 5 februari 2003 @ 16:25:46 #238
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_8293996
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 16:22 schreef Sir_Mix_A_Lot het volgende:
Er zijn weer een paar nieuwe namen bij gekomen. Linkin Park, placebo en de counting crows.
en hier even het overzichtje wat tot nu toe bekend is:

Anouk
Beef
Counting Crows
Danko Jones
Krezip
Linkin Park
Placebo
Relax

Blijft weinig interessants over he...
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_8294294
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 16:25 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Blijft weinig interessants over he...

Hm, lijktme niet interessant nee...
Jammer.
~Leonard Cohen
  woensdag 5 februari 2003 @ 16:44:35 #240
39510 R2cksson
pi_8294340
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 16:42 schreef Forau_Diavolina het volgende:

[..]

Hm, lijktme niet interessant nee...
Jammer.

Het enige wat leuk is, is hollenjers voor de gek houden. Daar is toch niks voor nodig...
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_8294419
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 15:10 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

Heej, er is niets mis met Bon Jovi(), alleen moet hij niet op pinkpop gaan staan
~Leonard Cohen
  woensdag 5 februari 2003 @ 17:16:12 #242
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_8294947
als ik ergens mijn geld op moet zetten, zijn het wel de guano apes
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_8296095
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 17:16 schreef greatgonzo het volgende:
als ik ergens mijn geld op moet zetten, zijn het wel de guano apes
Zou dan een ding zijn waar ik voor zou komen
~Leonard Cohen
pi_8297547
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 15:10 schreef spacemangraig het volgende:
.
pi_8331687
ik wil dat placebo komt
pi_8333644
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 14:20 schreef Evil_Cloontje het volgende:
ik wil dat placebo komt
Dan moet je een 3 dagen kaart kopen want ze spelen op de zaterdag
  vrijdag 7 februari 2003 @ 16:56:58 #247
46499 Rem666Cow
www.RemCow.tk
pi_8335224
Ik vind allez wat er nu komt niet de moeite waard om te komen..
Kots-muziek.. softe bagger herrie..
pi_8338440
Hoorde een vent van Moloko vandaag op 3FM zeggen dat ze ook zouden komen op Pinkpop...... Leuk!!
  vrijdag 7 februari 2003 @ 22:46:36 #249
25780 -
socialist
pi_8341512
counting crows is ook al bevestigd voor werchter en dat is vind ik de enige echt overtuigende naam die tot nu toe officieus bekend gemaakt is. ik denk toch dat het werchter gaat worden, dat weet ik eigenlijk wel zeker, maar misschien ook pinkpop, maar dan moeten ze toch met dingen aankomen die werchter dan niet heeft zoals radiohead, bjork, moby, robbie williams (ja, echt, wat een performer!) en de combinatie foo fighters en qotsa.
  zaterdag 8 februari 2003 @ 00:09:06 #250
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_8343025
NOFX en Pennywise op Pinkpop
pi_8351938
Hoorde op de radio dat Avril Laveigne op de zaterdag staat
pi_8353535
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 19:37 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

ik ook van jou
  zaterdag 8 februari 2003 @ 19:17:25 #253
37518 M_a_T
tja....dat dan weer wel!
pi_8353572
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 17:28 schreef Sjimmie het volgende:
leuk.. had ik toch niet verwacht zoiets op pinkpop
ze schijnt live trouwens behoorlijk slecht te zijn
-=Being beautiful is hard, but someone's gotta do it=-
pi_8353579
quote:
dan ga ik niet, wie dr verder ook komen, als zíj komt ga ik NIET
pi_8353849
als dat komt is meteen je hele festival verneukt, helemaal als ze op zaterdag of zondag komt. en zit je meteen de hele tijd met een pissig deuntje in je kop...
er komen dan allemaal van die kleine kinderen alleen voor Avril

maarja, ookal komt ze, ik ga toch

pi_8353967
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 19:30 schreef superheist het volgende:

er komen dan allemaal van die kleine kinderen alleen voor Avril

Nou die zijn dan zaterdag meteen na het concert weg, en hebben jullie zondag en maandag meer ruimte! Mooi toch
  zaterdag 8 februari 2003 @ 21:00:48 #257
39510 R2cksson
pi_8355616
quote:

Eigenlijk zou ik wel eens een echte pit willen starten bij die teef, gelijk al die 13 jarigen de kop kapot hehe

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')