PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Hier stond iets anders
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, als als.
Als Ronaldo uit Trinidad en Tobago kwam en bij VVV speelde had hij ook zo'n kaartje gehad.
Als je het doorslikt welquote:
Dat is de slechtste ruil geweest sinds Nederland New York ruilde tegen Surinamequote:Op woensdag 2 januari 2013 18:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en ik vind het inderdaad zo jammer dat Johansson niet veel speelt, maar hoe KON AZ zo stom zijn om Marcellis aan te nemen tegenover Lens. En we kregen er nog geen 2 miljoen bij
tevens;
Lens
quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:33 schreef SyntaxxError het volgende:
[..]
Lol. Had het zelf al hersteldt, maar jullie waren er vlug bij.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wie noem jij een topicchimpanzee?
inderdaadquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is de slechtste ruil geweest sinds Nederland New York ruilde tegen Suriname
quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
JA KOM OP MAN! WAT IS IE DAN!?quote:
Ik vond het anders wel meevallen hoe slecht die was.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:
Goede foto jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:36 schreef Lindgren. het volgende:
Nieuwe aanwinst van PSV. Hij kan zo naast Strootman.Episch middenveld wel.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
haha zelden zo gelachenquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:36 schreef TBakkert het volgende:
http://www.futhead.com/fi(...)25/73/2/9/3/1/0/4/0/
gr gr x Johan Derksen & Co.
Valt wel mee.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Goede foto jaBen benieuwd hoe jij eruit ziet als je een bal probeert te koppen.
Johan Derksen & Co. bedanken uquote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vond het anders wel meevallen hoe slecht die was.
Jullie nog mooi wat budget gekregen om de problemen van Scheringa op te lossen.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
OH WACHT KOPPEN![]()
![]()
IK DACHT KOPEN HA HA HA
![]()
Ow. Gaat mn grapjequote:Op woensdag 2 januari 2013 18:37 schreef Thorb het volgende:
Dat was niet echt een ruil. Meer een bezetting die Nederland accepteerde omdat we de Engelsen nodig hadden in een oorlog tegen Frankrijk /eindexamenonderwerpgeschiedenis2012
quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
OH WACHT KOPPEN![]()
![]()
IK DACHT KOPEN HA HA HA
![]()
Lindgren.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
OH WACHT KOPPEN![]()
![]()
IK DACHT KOPEN HA HA HA
![]()
clubs? Omni is er ookquote:
Goeijen topiek is datquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
k ff 2e helft afmaken rust nuquote:
Ach, zo oud ben je nog niet...quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:43 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voel me een vieze, oude man
Maar zij is nog geen 18. En toen ik de foto voor het eerst zag voelde ik toch enige prikkelingenquote:
Ik had nog teams met deze koppeltjes:quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Huse Elyou it is.
Wil nog een ander zilver team met Lukaku
We zijn net begonnen. Doe je zo mee?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is die tweede helft al afgelopen? Dan kom ik ook.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
We zijn net begonnen. Doe je zo mee?
Gaan we samen zingen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]![]()
Ja.
chimpanzee............bempeppebebebem
ja of je opent gwn pakjes je hebt toch wel wasdquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:58 schreef Maver24 het volgende:
Laat de TOTW maar komen,, hopelijk wat dealtjes oppikken
Wat juist een heel goede "ruil" wasquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga eerst op de markt dealen . daarna zien we wel weer verderquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:58 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
ja of je opent gwn pakjes je hebt toch wel wasd
Nee, maar hij is wel erg goed als je een beetje met een lompe tank om kan gaanquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:56 schreef vandermar het volgende:
Tim, vind jij IF Benteke zijn geld waard?
fypquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:58 schreef Maver24 het volgende:
Laat de TOTW maar komen,, maandsalaris aan packs uitgeven #YOLO
Ok, hoeveel heb je voor hem gelapt? Ik vond de normale best wel goed namelijkquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, maar hij is wel erg goed als je een beetje met een lompe tank om kan gaan
Gaat VDM ook doen!quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:58 schreef Maver24 het volgende:
Laat de TOTW maar komen,, hopelijk wat dealtjes oppikken
Bakkes jong, koekoerdtquote:
mijn broer had er 1 in een pakketje, gaat ie hem meteen listen en dat geld verneuken aan nieuwe pakketjesquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:04 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw projectje. Allemaal gekocht tussen de 23 en 25K. 10 stuks so far
quote:
quote:
is het nou echt zo dat je op bronzen pakketjes altijd winst maakt?quote:
Bijna 150k teveel lol. Toen hij uit packs ging was hij rond de 400k (393k betaald) en nu 250k ofzoquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ok, hoeveel heb je voor hem gelapt? Ik vond de normale best wel goed namelijk
Nee, maar wel vaak. Toen CE nog werkte nog veel vaker.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
is het nou echt zo dat je op bronzen pakketjes altijd winst maakt?
Slecht moment om te gaan investeren 5 dagen voor TOTY bekendmakingquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:04 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw projectje. Allemaal gekocht tussen de 23 en 25K. 10 stuks so far
Zo'n IF kan toch weinig kwaadquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Slecht moment om te gaan investeren 5 dagen voor TOTY bekendmaking
Toen je nog met cheatengine dingen voor 150c BIN er op kon zettenquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
is het nou echt zo dat je op bronzen pakketjes altijd winst maakt?
Dan alquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik neem het risico dat Lamela niet in het TOTY komtquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wat ben ik ook domquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, maar wel vaak. Toen CE nog werkte nog veel vaker.
On 7 January 2013, during the FIFA Ballon d'Or ceremony, FIFA will reveal the FIFA/FIFPro World XI for 2012 as voted for by over 50,000 professional footballers.quote:
Er schijnt wel een epische marktcrash plaats te vindenquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik neem het risico dat Lamela niet in het TOTY komt
ja, maar Toefjes had dat allang gezegd, maar ik las weer eens niet verderquote:
Aha zo!quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, maar Toefjes had dat allang gezegd, maar ik las weer eens niet verder
Heb ze voor 24K, in het ergste geval verlies ik 14K per kaart. Denk dat de IF markt niet zo vreselijk getroffen gaat worden, was vorig jaar toch alleen maar gebeurd toen bleek dat de UP's de stats van de IF's kregen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er schijnt wel een epische marktcrash plaats te vinden
Nee, dat was pas een paar weken na TOTY. Dat maakte het wel erger, maar het was toen wel hard gecrashed al. Jaar ervoor was het nog veel erger though.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb ze voor 24K, in het ergste geval verlies ik 14K per kaart. Denk dat de IF markt niet zo vreselijk getroffen gaat worden, was vorig jaar toch alleen maar gebeurd toen bleek dat de UP's de stats van de IF's kregen?
Karl Pilkingtonquote:
An idiot abroadquote:
quote:
Ik heb er nu 16. Ik ga kijken of het lukt mijn hele TP vol te krijgenquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:22 schreef DutchSL het volgende:
Ik zie geen reden waarom IF Lamela in prijs zou moeten gaan zakken inderdaad door die TOTY, of hij moet heel toevallig volgende week nog een SIF krijgen.
Ik zou ze omdraaien..lekker knallen in de korte hoek..zijn geen mannen voor de curvequote:
De eckte bazen kunnen ook zonder skillsquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die twee met je 4* skill spitsen altijd?
Hij praat tegen haar alsof zij gehandicapt is en hij een pedoquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:27 schreef Fuszy het volgende:
R&P / Meisje ontmoet (deel III)
hebben jullie die reeks al gezien? pareltje
Knallen kan vanaf elke positiequote:Op woensdag 2 januari 2013 19:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou ze omdraaien..lekker knallen in de korte hoek..zijn geen mannen voor de curve
Zoiets wel iddquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij praat tegen haar alsof zij gehandicapt is en hij een pedo
ditquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:33 schreef DutchSL het volgende:
Eckte bazen spelen zonder pace abuse, skill abuse, cross abuse, long shot abuse, tiki-taka abuse, contain abuse, tackle abuse.
Gewoon lekker stil blijven staan mofo's.
Is die Amerikaans?quote:
Nou, dat verdient wel een UP votequote:
Die mensen snap ik dus echt niet. De eerste gaat sowieso altijd voor de hoogste prijs in open bidquote:
Sowieso +12 shooting +5 passingquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:58 schreef n0ir het volgende:
Eeeeejoo B-boiis
[..]
Is hij beter dan deze?
[ afbeelding ]
De Ceglie is slecht, ik zou daar Armero of Criscito neerzettenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:05 schreef Jelle_96 het volgende:
Ik kon het niet laten om een goed gouden team te maken.
Nu lekker handelen met +- 100k.
[ afbeelding ]
De ceglie is echt een baasquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
De Ceglie is slecht, ik zou daar Armero of Criscito neerzetten
Rechtspoot met 2 star weak footquote:
Niks mis mee. Een LB hoort te verdedigen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Rechtspoot met 2 star weak foot
Criscito ftw
Dat linkerbeen heeft hij voor meer nodig dan alleen crossing hoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Niks mis mee. Een LB hoort te verdedigen.
Om te lopen ja.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat linkerbeen heeft hij voor meer nodig dan alleen crossing hoor
Lopen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat hij links(back) nu is. In FUT11 was hij nog een RB geloof ik.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had al een kit van dezelfde club als Rojas en 2 spelersquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:18 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom al in de buurt.
Ze moet ook niet mijn naam roepen als ze met Raf het bed deelt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:20 schreef Rijst het volgende:
Das kut voor Sylvie. Geklapt worden door je man tijdens het nieuwjaar.
Dat hele huwelijk stelde geen klap voor.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:20 schreef Rijst het volgende:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat hele huwelijk stelde geen klap voor.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:20 schreef Rijst het volgende:
hahaha ik snapte m eerst nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]Dat weet jij omdat je zo zo goed kent?
Je snapt de clooneyquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:22 schreef over_hedge het volgende:
Vraag maar aan de vriendin van Demy de Zeeuw, die heeft elke jandokus van AZ afgewerktquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:24 schreef HugoohAFCA het volgende:
Waarschijnlijk is ze erachter gekomen dat hij vreemdging fzo?
Las in het boek van Andy van de meyde hoe makkelijk dat gaat als prof.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:22 schreef over_hedge het volgende:
hahahahahaquote:
maak daar maar 450 vanquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:30 schreef TBakkert het volgende:
mooizo, net nog 30 pagina's met fitness voor 200, nu nog 20.
ik kan zo alles dumpen voor 250...
Profit hoor.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:30 schreef TBakkert het volgende:
mooizo, net nog 30 pagina's met fitness voor 200, nu nog 20.
ik kan zo alles dumpen voor 250...
7 januariquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:31 schreef 7VINJA het volgende:
Hallo ik ben hier nieuw en ik heb een vraagje: wanneer komt de TOTY uit? Ik kwam via google hier uit toen ik zocht op TOTY. Weten jullie wanneer het uitkomt?
450, hoezo dat?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:31 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
maak daar maar 450 vanmijn accounts staan ook weer vol
nouja, ik heb er 20k aan besteed, je maakt 25% winst op elk kaartje zonder belasting. er gaat 5% af, dus doe je 20k × 1,20 en dan maak je toch nog 4k winst op zon'n klein bedragquote:
welke davies?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:33 schreef ThadCastle het volgende:
PS3 boys is er al een IF Davies op de markt bij jullie?
Met 20k kan je ook 5 spelers kopen waarop je 1k pakt. Verkoop dan je fitness kaartjes gewoon voor 500 in het weekend.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nouja, ik heb er 20k aan besteed, je maakt 25% winst op elk kaartje zonder belasting. er gaat 5% af, dus doe je 20k × 1,20 en dan maak je toch nog 4k winst op zon'n klein bedrag
lolquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:34 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ik verkoop fitness altijd voor 450 en dat gaat makkelijk
Diallo > Moukandjo voor je 451 teamquote:
ja, ik hoor net dat ik ze er voor meer op kan zetten, dus dan pak ik nog wel wat meer winst.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Met 20k kan je ook 5 spelers kopen waarop je 1k pakt. Verkoop dan je fitness kaartjes gewoon voor 500 in het weekend.
Wordt dan bekend gemaakt. Volgens mij wordt dat ook wel op tv uitgezonden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:34 schreef 7VINJA het volgende:
[..]
Oke dankjewel. Weet jij ook welke speler er in komen?
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wordt dan bekend gemaakt. Volgens mij wordt dat ook wel op tv uitgezonden.
Jej, nog iemand die pokert/pokerdequote:Op woensdag 2 januari 2013 20:35 schreef 7VINJA het volgende:
[..]
Ken je me van pokerstars misschien?
zit jij er ook op? Ik deed het niet profesioneel ofzo gewoon voor de lol.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jej, nog iemand die pokert/pokerde
iedereen hier doet dat, we houden ook pokeravonden op de pcquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:37 schreef 7VINJA het volgende:
[..]
zit jij er ook op? Ik deed het niet profesioneel ofzo gewoon voor de lol.
wat?quote:
Ik heb het poker al 2 jaar terug vaarwel gezegd, ik had een prima bankroll opgebouwd maar na een dag in de kroeg alles erdoorheen geknald toen ik dronken thuiskwamquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:37 schreef 7VINJA het volgende:
[..]
zit jij er ook op? Ik deed het niet profesioneel ofzo gewoon voor de lol.
hahah ok. Ik ben niet goed ofzo hoor, ik speel vaker racespelletjes en natuurlijk FIFA.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
iedereen hier doet dat, we houden ook pokeravonden op de pc
Geen spelfout te ontdekken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja weet niet wat er zo grappig wasMaakte ik een spelfout of was het de inhoud?
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oh ja, tuurlijk. Die TOTY is natuurlijk gewoon de UEFA TOTY.
Leuke stats, zal hem ook eens oppikken. Misschien dat ik ook Joao Carlos pak ipv Antonio Ferreira. Die heeft echt brakke workrates en is toch vooral pacequote:Op woensdag 2 januari 2013 20:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Diallo > Moukandjo voor je 451 team
[ afbeelding ]
Zou ik doen ja.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Leuke stats, zal hem ook eens oppikken. Misschien dat ik ook Joao Carlos pak ipv Antonio Ferreira. Die heeft echt brakke workrates en is toch vooral pace
[ afbeelding ]
Heb nooit problemen met Ferreira gehadquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Leuke stats, zal hem ook eens oppikken. Misschien dat ik ook Joao Carlos pak ipv Antonio Ferreira. Die heeft echt brakke workrates en is toch vooral pace
[ afbeelding ]
Goud is voor ons te duur.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:45 schreef 7VINJA het volgende:
Spelen jullie allemaal met zilvere spelers? Ik speel altijd met goud.
Ik ruil altijd dure spelers met vriendenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:46 schreef vandermar het volgende:
Ik speel met alles want ik ben hooggeleid G. ik steelde van die rijke tata's
nee, ik ben nog armer, ik speel met bronzequote:Op woensdag 2 januari 2013 20:45 schreef 7VINJA het volgende:
Spelen jullie allemaal met zilvere spelers? Ik speel altijd met goud.
Hahaha dat is toch van Sydney van pownews? :pquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:46 schreef vandermar het volgende:
Ik speel met alles want ik ben hooggeleid G. ik steelde van die rijke tata's
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:47 schreef 7VINJA het volgende:
[..]
Hahaha dat is toch van Sydney van pownews?
ik heb duplo, dat is groterquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:48 schreef HugoohAFCA het volgende:
Als ik geluk heb mag ik zelfs met de lego spelen
Ja wtf doe hijquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:49 schreef Tim86 het volgende:
Marin pakt bijna al rood na 2 minuten..scheids is lief
Donkerrood was het
ik had een achtbaan gemaakt, mijn hont heeft hem opgegetenquote:
Zeker doe je daar voor dat je naar bed gaat nog even mee spelenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:51 schreef vandermar het volgende:
Ik heb nog een grote bak met Kne'x onder mijn bed staan en nog één met lego
dut iedreen tog g?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:51 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zeker doe je daar voor dat je naar bed gaat nog even mee spelen
quote:
Het is K'NEX, dames.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:51 schreef vandermar het volgende:
Geef aan je neefje danquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:51 schreef vandermar het volgende:
Nee, wel met de boekjes die boven op de dozen liggenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:51 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zeker doe je daar voor dat je naar bed gaat nog even mee spelen
dat dacht ik ook al, hoe wil je ooit die e'x ergens hebben? bestaat nietquote:
quote:
Ik heb ook zo'n soort kasteel, had mijn pa meegenomen uit Singaporequote:
de normale vind ik al best lekker spelenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:56 schreef Ajacied7 het volgende:
IF Jones tikt nu al de 30k aan. Die wordt discard-waarde.
De IF zal alleen maar beter zijn. Hopen dat zijn jumping flink is verbeterd, dan is hij echt niet meer te stoppen door de lucht.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
de normale vind ik al best lekker spelen
en laag prijsje, daar ga ik dan sowieso een team mee makenquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:02 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De IF zal alleen maar beter zijn. Hopen dat zijn jumping flink is verbeterd, dan is hij echt niet meer te stoppen door de lucht.
Had ik ook een paar keer ja, terwijl het zo'n simpele cup is om een team voor te hebben/maken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:04 schreef vandermar het volgende:
Ik kon gisteren trouwens niemand vinden in die confetti cup.
quote:
Hij is ook wel een groot talent hoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:05 schreef Tim86 het volgende:
Sterling goaltje..had die man van de futhead comment toch gelijk. Dit is het begin!
Qua niveau welquote:
Sure, maar al die lofzang mbt Engelse talenten moet je delen door 2 en dan zit je op een reëel beeld.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is ook wel een groot talent hoor
In fifa niet, als verdediger prima, verder op het veld vind ik hem bagger.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:07 schreef ThadCastle het volgende:
Luiz is wel een beest op middenveld (irl)
Heb hem gekocht ga hem binnenkort keer proberenquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
In fifa niet, als verdediger prima, verder op het veld vind ik hem bagger.
Het is in ieder geval moeilijker om aan je wins te komen, maar of dat nou echt niveau is... Als ik meer divisions zou spelen zou mijn W/L ratio er wel heel anders uit zienquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Qua niveau wel
Krul lekkere redding.
Hmm ken de kandidaten niet echt.. dus dan vind ik er al weinig aan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:10 schreef Tim86 het volgende:
Morgen begint wie is de mol weer trouwens![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hmm ken de kandidaten niet echt.. dus dan vind ik er al weinig aan.
Tim Haarsquote:
OP!!!!!!quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Jumping verbeterd.En strength +3.
Zo bijzonder was hij niet hoor..gewoon frommelen en beuken en dan goed afrondenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |