Ja dat is een verhaal wat al eerder opduikte. Dat zij en Touriya (destijds vriendinnen) het erover hadden dat ze een rijke man wilden trouwen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft er nou nog iemand iets gepost wat Jeroen Post van TMF destijds over haar gezegd heeft? Ik twijfelde of ik toen straks een post zag voordat ik weg moest.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:22 schreef hexje het volgende:
[..]
Was hij niet rouwig om. Die van haar is bottig.
No wayquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind Sylvie met dat hele korte haar een stuk leuker
Ik vond Sylvie zonder kanker een stuk knapper.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Oh was het dat stukje. Dank je!quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat is een verhaal wat al eerder opduikte. Dat zij en Touriya (destijds vriendinnen) het erover hadden dat ze een rijke man wilden trouwen.
Leco krijgt er druk meequote:Op woensdag 2 januari 2013 19:18 schreef Lutte het volgende:
Leco rolt van keukentafel naar keukentafel!
Ik ook. Altijd al gedacht dat kort haar Silvy zou staan. Helaas houdt ze van haar extensions.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Ouders waren toch zelden bij elkaar, zij altijd aan het werk in Duitsland, hij aan het voetballen, die is toch al geen regulier papa-mama huis gewend.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:24 schreef Maron het volgende:
hij zal niets tekort komen, maar wat een mallemolen staat dat jochie te wachten..
Ik vind haar ook bloedmooiquote:
Totdat ze zich bewust wordt van de camera, dan gaat ze nep lachen en poseren.quote:
Zou me niks verbazen. Eerst de bom en dan alles in kannen en kruikenquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:26 schreef Charmian het volgende:
Volgens mij wordt dit net zo'n saaie scheiding als die van Tom Cruise en Katie Holmes...
Ja echt he echt helemaal verschrikkelijk is het bah.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Totdat ze zich bewust wordt van de camera, dan gaat ze nep lachen en poseren.
Hij had wel een vaste Duitse nanny die ook meeverhuisde naar Londenquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ouders waren toch zelden bij elkaar, zij altijd aan het werk in Duitsland, hij aan het voetballen, die is toch al geen regulier papa-mama huis gewend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |