Haha, kijk maar uit. Ik vind hem idd een stuk steviger als dat ik hem had verwacht!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:40 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Hij is erg robuust!
Overleefde bij mij een dronken oud en nieuw. Vuurwerk alcohol vallen, zelfs mee gevoetbald.
Dat ding ruikt nu nog steeds naar vuurwerk en alcohol, en doet het op wat krasjes na aan de lak nog perfect
Nice, ik zal binnenkort budybuy eens proberen met iets kleins. Die doen nl meer dan alleen taobaoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:58 schreef davedavy het volgende:
Eerste succesvolle levering van TaoBaoRing.com binnen, best goedkoop en goede service!
Wtfquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:55 schreef shiznuts het volgende:
Iemand nog voor hipster gamer/computer nerd spelen?
[ afbeelding ]
~ http://www.ebay.nl/itm/230896440998
(Getipt door onze Duitstalige dealspotters)
Dan neem ik binnenkort Agencytaobao wel.. die doen naast taobao ook nog 4 anderen..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nice, ik zal binnenkort budybuy eens proberen met iets kleins. Die doen nl meer dan alleen taobao(handig voor telefoons)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En speciaal voor Miniem's favorieten: china-gadgets.de
[ Bericht 0% gewijzigd door Zolderkamer op 08-01-2013 19:34:00 ]
Zsm met de verkoper mailen... die doen meestal niet zo moeilijk als je het even uitlegt..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:27 schreef Miniem het volgende:
Ik heb iets op Ebay "gekocht" maar nog niet betaald. Bedrag lag toch hoger dan ik verwachtte. Hoe kun je dit annuleren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:29 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Zsm met de verkoper mailen... die doen meestal niet zo moeilijk als je het even uitlegt..Thnx.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit ik op 6dollarshirts.com te kijken zie ik deze afbeelding.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:18 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wtf![]()
![]()
Awesome
*set site in favorieten.![]()
Vandaag echt veel toeval zeg![]()
Jammer dat zie die blauwe niet verkopen![]()
![]()
Krijg je haar er ook meteen bij?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:43 schreef Miniem het volgende:
[..]
Jammer dat zie die blauwe niet verkopen![]()
[ afbeelding ]
Wat bedoel je, boeit het jou niks of bedoel je dat je in mijn situatie geen geschil had geopend?quote:
Dat het weinig of geen mensen boeit dat iemand een ergens een geschil voor opent.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat bedoel je, boeit het jou niks of bedoel je dat je in mijn situatie geen geschil had geopend?
Ja, is goed. Neem ik die rechter welquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:12 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Krijg je haar er ook meteen bij?
http://www.ebay.nl/itm/230909283227
Gewoon ff zoeken op 'pixel sunglasses', '8 bit sunglasses', 'mosaic sunglasses', 'game sunglasses' et cetera.
Ach, het is fok hier, geen tweakers. Vond hem nog redelijk ontopic vergeleken met andere reacties, lijkt wel of mijn chinashop verslaving is afgezaktquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:16 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dat het weinig of geen mensen boeit dat iemand een ergens een geschil voor opent.
Al helemaal niet voor 3 rca plugjes. Nutteloze post dus.
[..]
Ja, is goed. Neem ik die rechter wel![]()
En die blauwe is veel duurderik blijf chinacheapchopper he
Nee Geekbuying had dat als 1 cent deal.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:23 schreef CnMaster_ het volgende:
Was dit niet gewoon die Centdeal van focalprice toen? kan ik me vaag herineren; http://goo.gl/M8veq
ik heb terug gezocht, maar kon hem niet vinden bij FP.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:27 schreef shiznuts het volgende:
Een verloting van een 1ct-deal die ook nog eens niet helemaal lekker werkt.Joepie. Ik doe meteen mee.
[..]
NOT.
Ik kijk ff in het systeem voor je...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:35 schreef Sokkepok het volgende:
Heeft iemand ooit iets bij cartoon-castle.com besteld of gehoord?
Ik heb er tijdje geleden een pakketje postkaarten besteld, maar ik heb nooit een bevestiging gekregen >.<
Met een viltstift over het glaasje kleuren?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:36 schreef AnimeFan het volgende:
Hoe ging die manier ook alweer om je 1 cent zaklamp van kleur te veranderen?
[..]
Ja, ik heb al wel een mail gestuurd, maar daar krijg ik geen reactie opquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik kijk ff in het systeem voor je...
Nee, ik kan hier je bestelling helemaal niet vinden, wat raar.Maar ff serieus, waarom gaan altijd mensen hier zulke vragen stellen en niet eerst ff richting de klantenservice van de desbetreffende site? Of als je dat wel hebt gedaan, maar ze niet te pakken krijgt, zeg dat er dan ff bij.
[..]
Met een viltstift over het glaasje kleuren?
Oh, ik weet al wat je bedoelt... iemand had em in de oven geduwd is het niet?
HOE heb je in vredesnaam dat touwtje erdoorheen gekregen??!!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:10 schreef tharonny het volgende:
Heeft even geduurt, maar dan heb je ook wat
[ afbeelding ]
Zelfde hierquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:31 schreef FreaZ het volgende:
[..]
HOE heb je in vredesnaam dat touwtje erdoorheen gekregen??!!
Na 10 minuten heb ik het opgegeven
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:26 schreef Zolderkamer het volgende:
En speciaal voor Miniem's favorieten: china-gadgets.de
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |