Lijkt me geen geldig trackingformat voor Intl shipping.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:14 schreef Nezhi het volgende:
Weet iemand waar deze trackingcode van is? NK0000029551
Verkoper zit in Hong Kong maar feedback geeft aan dat het misschien via dropshipping wordt verstuurdtracking op ebay zelf doet niets.
Ik zal het even aan onze directeur doorgeven, want via hier heb je rechtstreeks contact met de douane namelijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:51 schreef pecealo het volgende:
Hoe is het mogelijk, dat wanneer je 4 pakketjes van exact dezelfde formaat en inhoud hebben er 2 uitgepikt worden door de douane, en 2 niet? Dit terwijl de inhoud en doosformaat hetzelfde is.
Dan heb ik het idee, pak ze of alle 4 dan, of allemaal niet?
het zoeken op prijs doet het niet bij chinaprices.us. ?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:23 schreef shiznuts het volgende:
› http://chinaprices.us?q=-xnuq&to=0.02
Oh jezus wat stom dat we dat gemist hebben.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:51 schreef pecealo het volgende:
Hoe is het mogelijk, dat wanneer je 4 pakketjes van exact dezelfde formaat en inhoud hebben er 2 uitgepikt worden door de douane, en 2 niet? Dit terwijl de inhoud en doosformaat hetzelfde is.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:15 schreef mschol het volgende:
[..]
het zoeken op prijs doet het niet bij chinaprices.us. ?
ik krijg op diverse browsers dat er geen vermeldingen zijn gevonden
Heb even gekeken, maar je moet 3,50$ betalen voor shipping, en ik heb niet eens een iPhone dus laat maar :pquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:30 schreef AnimeFan het volgende:
Gamesalon heeft best wat 1centdeals maar ook niet boeiend.
De site werkt ook niet ..
Nice! Gewoon mondje dicht daar over hehequote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:50 schreef Racer88 het volgende:
Zeau heb ik ff geluk.
Bij Gamesalor een tablet besteld maandje geleden. Trackingcode werkte een tijdje niet. Ik die gasten gemaild. Krijg ik mail terug jaaaaa je pakket is weer retour afzender gekomen, dus je mag een refund als je wilt. Ik mijn refund ontvangen, staat net de postbode voor de deur met een tablet
Altijd mooi gratis tablet, al snap ik niet wat ze daar dan hebben gedaan
Heb je moeten tekenen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:50 schreef Racer88 het volgende:
Zeau heb ik ff geluk.
Bij Gamesalor een tablet besteld maandje geleden. Trackingcode werkte een tijdje niet. Ik die gasten gemaild. Krijg ik mail terug jaaaaa je pakket is weer retour afzender gekomen, dus je mag een refund als je wilt. Ik mijn refund ontvangen, staat net de postbode voor de deur met een tablet
Altijd mooi gratis tablet, al snap ik niet wat ze daar dan hebben gedaan
Uiteraard haha, had dezelfde alweer besteld dus kan ik er 1 kado geven straksquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:00 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nice! Gewoon mondje dicht daar over hehe
Ja, alhoewel ik 2 pakketjes kreeg dus weet niet voor welke van de 2 ik heb getekend.quote:
Hij is erg robuust!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:10 schreef tharonny het volgende:
Heeft even geduurt, maar dan heb je ook wat
[ afbeelding ]
zoek voor de grap eens op wat het woord 'steekproef' betekentquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:51 schreef pecealo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |