Ja, zover was ik ook al.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:25 schreef Yaros het volgende:
[..]
Naar https://my.dx.com toegaan. Staat er rechts bovenaan "points". Daar op klikken en dan naar redeem points toegaan.
Ze konden dat bedrag dan ook refunden dacht ik (zo heb ik het eens gedaan). Dus bestellen, refund, gratis items (points weg).quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:29 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, zover was ik ook al.Maar schijnbaar moet je dus eerst een order plaatsen en dan pas kan je items toevoegen aan de bestaande order. Hmm, crap, no freebies.
Kijken of je factuur kan krijgen van verkoper van 6 dozen.quote:
Goh, geregistreerd zodat je hier de FOK!Helpdesk ff kunt raadplegen.quote:
-weg-quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:46 schreef kanem0chi het volgende:
Hoi,
misschien kunnen jullie mij helpen, ik heb 300 producten besteld en dit in 1x besteld met een waarde van 450 dollar ivm student company op de hva.
Nu zijn die 300 stuks opgedeeld in 12 dozen achteraf de betaling.
Nu zijn er een paar dozen al door gekomen, maar vandaag heb ik 6 douane brieven op de mat gehad.
Hoe ga ik dit uitleggen? De totale waarde of doos waarde? Want ik heb geen factuur van elk doosje, alleen de factuur van 300 stuks.
Bedankt alvast,
Ik moest even deze foute post weghalen. Wil je nooit meer van dit soort fout gedrag laten zien? Want wij houden niet van foute mensen, we houden FOK! liever foutvrij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel erg kort... maar beter dan niets... (zoals DX met zn acties...)
Geen handel in dit topic. Of het nou een student company is of niet.quote:
Ook nog eens waar dit.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:41 schreef Skiet het volgende:
[..]
Geen handel in dit topic. Of het nou een student company is of niet.
Het is wel een überfaal hoor. Totaal niet voorbereid op wat je kan verwachten, gewoon iets besteld en denken dat het allemaal goed gaat komen. Leg dat je "aandeelhouders" maar uit.
Verder moet je maar even je schoolboeken gaan lezen. Staat vast iets in over het importeren van producten uit het buitenland en anders kan je altijd de douane even bellen.
N'espresso, who else?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:50 schreef Majinster het volgende:
Wie had hier laats de cogoo t02 besteld? en zijn ze het waard?
ze zien er echt verschrikkelijk uit ja en de kabel is nog erger maar het klinkt ontzettend goed voor paar euro'squote:Op donderdag 3 januari 2013 20:39 schreef shiznuts het volgende:
Die zien er echt verschrikkelijk uit.
Nu weet ik dat het om de sound gaat, maar bitch please.
Goedkoop zat in Nederland verkrijgbaar:quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:27 schreef revpolen het volgende:
ok wie helpt! moet toch wel te vinden zijn in china... toch?
Ik heb in mijn autoradio een aux aansluiting zitten,
echter zit dit aan de achterkant.. nu hangt er dus zo'n los 3.5mm kabeltje in me auto.
[ afbeelding ]
zoiets.
nu ben ik opzoek naar een 3.5mm male to 3.5mm female kabel.
[ afbeelding ]
zoiets
uiteraard zijn deze overal te vinden! maar ik wil hem netjes in me dashboard weg werken zoals bijvoorbeeld deze
[ afbeelding ]
dus bij de female kant wat schroefdraad zodat ik hem kan klemmen
of andere ideen zijn uiteraard welkom
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik moest even deze foute post weghalen. Wil je nooit meer van dit soort fout gedrag laten zien? Want wij houden niet van foute mensen, we houden FOK! liever foutvrij.
Account gehackt wellicht?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:32 schreef Racer88 het volgende:
Kreeg gister voor het eerst eens een mailtje van ebay om mijn order te annuleren en claim in te dienen. Blijkt ineens een verkoper van ebay er af gegooid te zijn. Had toch gewoon een sellers rating van boven de 90% met om nabij de 1000 reviews. Apart dat ze dan blijkbaar ineens de oplichtingstoer opgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |