SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaaaaaaaaaaaaa!So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Oke oke P-J, niet stiekem dan.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Ja klopt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor TGND is het toch op Donderdag?
Persoonlijk heb ik liever een vrijdag.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Eind Februari?quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja klopt.
Persoonlijk heb ik liever een vrijdag.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2013 14:07:10 ]![]()
Het is jouw huis, meis.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja klopt.
Persoonlijk heb ik liever een vrijdag.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Is wel op vrijdagquote:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:![]()
Ik krijg volgende week mijn rooster voor de komende 3 maanden. Dan weet ik op welke vrijdag ik kan komen![]()
![]()
Ach en anders maak ik er gewoon een weekendmeet van
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
de 17e is die kans erg klein daar ik vrijdag gewoon moet werken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
Maar blijkbaar bestaat die kans dus de 17eSo if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Ligt eraan hoeveel/wie het aanbieden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:09 schreef charmed_angel het volgende:
Gaat torrents downloaden altijd zo fucking langzaam???!!!![]()
zondequote:Op woensdag 2 januari 2013 14:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de 17e is die kans erg klein daar ik vrijdag gewoon moet werken.![]()
![]()
Kijk, dat karten is natuurlijk super leuk. Dat zou ik best wel willen doen. Alleen is het zo'n pokke eind hiervandaan![]()
![]()
als ik via piratebay doe soms wel.....quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:09 schreef charmed_angel het volgende:
Gaat torrents downloaden altijd zo fucking langzaam???!!!
maar meestal heb ik met torrents gewoon mijn volledige snelheid![]()
![]()
ja maar dat is alles wel denk ik?quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
Kijk, dat karten is natuurlijk super leuk. Dat zou ik best wel willen doen. Alleen is het zo'n pokke eind hiervandaan![]()
![]()
Dit zijn de enige afleveringen waar ik geen nzb van kan vindenquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel/wie het aanbieden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er echt een fokking hekel aanquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
als ik via piratebay doe soms wel.....
maar meestal heb ik met torrents gewoon mijn volledige snelheid
Nieuwsgroepen![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit zijn de enige afleveringen waar ik geen nzb van kan vindenNet of ik daar wat mee kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: